עירוני קרית שמונה 12/13: מתברגים בפלייאוף העליון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יחי, ‏7/7/12.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אחוז הטרמפיסטים במכבי חיפה הוא הגדול בישראל. בניגוד לקבוצות כמו מכבי ת"א ובית"ר י"ם שמאז ומתמיד הציגו מספרים גבוהים, חלק גדול מהקהל של מכבי חיפה הגיע בעקבות האליפויות וכפי שראינו בשנה שעברה, לא בטוח בכלל שיגיע כשיהיו כישלונות.
    אני זוכר עונות בשנות ה90 וה2000 שחיפה לא נאבקו על האליפות עם קהל של 1500-2000 צופים בקריית אליעזר. גם בשנה שעברה היו משחקים שקריית אליעזר היה ריק יחסית לקהל שהגיע בשנים שחיפה לקחו/התמודדו על האליפות.

    אני מבין את הניסיון לערוך השוואה בין קריית שמונה לבאר שבע אבל אני לא יודע עד כמה השוואה כזאת היא נכונה. אומנם מספר התושבים בקריית שמונה הוא קטן ממספר התושבים בשכונה הכי גדולה בבאר שבע (שכונת רמות) אבל הציפיה שלי הייתה שההצלחה של קריית שמונה תביאה אליה אוהדים מכל הצפון.
    כשבאר שבע זכתה בזמנו באליפויות בשנות ה70 גם היא הייתה עיר קטנה יחסית (בטח למספר התושבים כיום) אבל למשחקים שלה הגיעו 12 ו14 אלף איש בממוצע, מספר שגבוה פי 2 ואף יותר מהממוצע שמגיע היום (למרות שהיום מספר התושבים גבוה משמעותית משנות ה70). הסיבה הייתה שרוב תושבי העיר הגיעו למשחקים (מזכיר את המצב באירופה) ושבנוסף לכך הגיעו למשחקים אוהדים מכל הדרום (דימונה, ירוחם וכיוצא בזה).
    ואם כבר מדברים, עשו בדיקה בזמנו כאשר הפועל באר שבע שיחקה בגמר הגביע מול הפועל רמת גן, ומצאו ש80% מתושבי באר שבע צפו במשחק (מעל 20,000 היו באיצטדיון והיתר צפו בטלויזיה בבית), ככה שאי אפשר לנתק את העובדה שבניגוד לקריית שמונה, באר שבע היא עיר של כדורגל עם מסורת ארוכת שנים ומודעות ואהבה גדולה הרבה יותר לכדורגל.

    אני מקווה שככל שיעברו השנים תתפתח המודעות לכדורגל בקריית שמונה ובנוסף הם יצליחו למשוך אוהדים מכל איזור הצפון...
     
  2. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה טובה.
    אם אתה שואל אותי אז רובם זה צופים (ולא אוהדים) שבאו לקחת חלק מההיסטוריה.
    גרעין האוהדים האמיתי של הקבוצה מונה לפי דעתי לא יותר מ1500 איש, כל השאר שמגיעים אלו הם אנשים שאוהדים קבוצות אחרות ובאים לתמוך בקבוצה רק מעצם היותם תושבי העיר ובעיקר במשחקים גדולים, אך ליבם שמר לקבוצת נעוריהם, מעט מאוד מתושבי העיר והסביבה החליטו לנטוש את אהבות ילדותם ולעודד את הקבוצה המקומית.

    בנוסף,למרות שבחלק מהמשחקים מגיעים אוהדים שאינם מקרית שמונה אלא מקיבוצי הסביבה, טבריה, צפת, חצור הגלילית ואפילו פגשתי פעם כמה חבר'ה שהגיעו מעפולה, לדעתי הקבוצה נחלה כישלון בכך שלא הצליחה למתג את עצמה כקבוצה איזורית כדוגמת הפועל גליל עליון בכדורסל ז"ל.
    יש לכך אלף ואחד תירוצים: מסורת, הקיבוצניקים שעוד שומרים אמונים להבועל ת"א וכו'.

    בנוגע למשחק בקרית אליעזר, אתם צריכים להבין שנסיעה מקרית שמונה לחיפה אורכת לא פחות משעה וחצי ולא לכולם זה פשוט ונוח להגיע, בנוסף, שעת המשחק דורשת מלא מעט אנשים לצאת מהעבודה מוקדם יותר דבר אשר בשגרת היום הקשה של התושבים בעיר הוא אינו של מה בכך.
    הקבוצה מבחינתה מנסה לעשות את המירב על מנת למשוך כמות גדולה של אוהדים והיא תעמיד הסעות בחינם לכל מי שירצה להגיע ומחירי כרטיסים נמוכים: 40 ש"ח למבוגר, 20 ש"ח לילד/חייל/נכה/אישה.
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זו כן השוואה נכונה, כיוון שהחישוב נעשה על ידי אחוזים. כשאתה אומר "מכל הצפון", זה נשמע כאילו קריית שמונה היא עיר גדולה המוקפת בעוד ערים קטנות, אותן הקבוצה צריכה 'לרתום', אלא שאין כאלה. צפת וטבריה, שיחד מונות כ-80,000 תושבים נמצאות במרחק של כמעט שעה 80 דקות נסיעה.
    כל עוד הקבוצה לא תיכנס בצורה רצינית לתודעה על ידי כך שתשמור על עצמה בצמרת לאורך שנים, אני לא רואה איך זה משתנה - ולא בגללה, אלא בגלל הנסיבות.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    חוץ מראיונות מצחיקים לא זוכר מגילי לנדאו שום דבר מיוחד בקריירת האימון, חוץ מהורדת נתניה והפועל לאיזור הירידה.
    אז נכון שאת ק"ג והפועל פ"ת של העונה שעברה לא ניתן היה להציל, אבל עדיין אין לו שום הצלחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/12
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אבירם, יש בצפון מספיק קיבוצים, עיירות וערים (גם של אוכלוסיה ערבית, כפי שהוכח במקרה של מכבי חיפה) שאפשר לרתום למשחקיה של קריית שמונה.

    ובנושא אחר, גם אני מאוד לא מחזיק מגילי לנדאו. הוא היה בבאר שבע בשתי קדנציות שונות ובשתי הקדנציות הוא לא הצליח על גבול הנכשל.
    קשה לי מאוד להבין את הבחירה דווקא בלנדאו, בטח כשהוא צריך להיכנס לנעליים של רן בן שמעון ובטח כאשר כוח המשיכה של קריית שמונה למאמנים גדול מתמיד לאור האליפות.
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    מכה גדולה נופלת על המועדון:
    דויד סולארי, שנפצע במשחק האחרון מול נפטצ'י באקו סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר כחצי שנה מהמגרשים. סולארי הגיע בינואר בעונה החולפת ובמהרה הפך לאחד השחקנים המרכזיים בקבוצה. לאור השתתפותה של הקבוצה בפלייאוף ליגת האלופות והאפשרות שתעפיל לשלב הבתים או תנשור לשלב הבתים בליגה האירופית, עשויה הקבוצה לצרף שחקן זר נוסף במקום הקשר המצוין.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    העדרות כזו ארוכה היא לא עניין פשוט. דוד סולרי הוא מסוג השחקנים שתמיד מנסים להשפיע על המשחק. בעירוני קריית שמונה הוא ואדריאן רוצ'ט הם השחקנים המשמעותיים ביותר בהיבט הזה. מעניין יהיה לראות איזה מחליף יגיע ולכמה זמן. לא כל אחד יסכים להגיע רק על מנת לסתום חור לחצי שנה.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מכה קשה לקבוצה. אומנם אתמול ראינו שגם בלעדיו קרית שמונה יודעת להשיג מה שהיא רוצה, אבל לאורך זמן ברור שזו פגיעה קשה. הוא שחקן איכותי, מגוון, ייחסר מאוד. קרית שמונה חייבת להביא שחקן לעמדה שלו, שחקן התקפי שיהיה בורג משמעותי.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מכה קשה אכן, ואני במקום קרית שמונה גם הייתי מחתים שחקן במקומו, קשה לי לראות אותו חוזר באותו כושר של שנה שעברה והוא נתן פה חצי שנה מעולה, קשה לשחקן לחזור אחרי פציעה שכזו
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    האמת ראינו שהוא לא במיטבו גם במשחקים ששיחק העונה. אני גם מאמין ששירצקי ינסה להביא זר, אך אחר כך יצטרכו להחליט את מי לשחרר.
     
  11. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    דיברתי עם גילי מקודם הוא כמובן אומר שזאת מכה קשה מאוד כי הוא מחזיק מאוד מסולארי כשחקן ומתייחס אליו כאל ציר מרכזי בקבוצה
    הוא לא יודע אם הם יצליחו להביא זר ברמתו בזמן שנותר להם עד השלב הבא ובמידה וכן סולארי יוקפא עד ינואר.
     
  12. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במהלך תמוה משהו שחררה היום קרית שמונה את הבלם איתן טיבי למכבי ת"א.
    טיבי היה אחד מעמודי התווך של ההגנה בעונה שעברה למרות שנפצע לא מעט, כרגע מלבד חסארמה המבוגר (38) וצדק אין לקריה עוד בלמים ראויים ובמידה ואחד מהם ייפצע/יורחק תהיה ללנדאו בעיה.
    אם אתם שואלים אותי יש משהו במעבר הזה שהוא מעבר לכדורגל, לא נראה לי הגיוני שקרית שמונה עדיין חושבת כמו קבוצה קטנה וככה מוותרת על טיבי כאשר אין מחליף אמיתי ובייחוד אחרי הפציעה של סולארי...

    עדכון:

    כמו שחשדתי, שירצקי כועס וטוען שטיבי שיקר אותו:
    http://one.co.il/Article/203730.html
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/12
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אם יש לשחקן סעיף שחרור של 350 אלף יורו - קרית שמונה בכלל לא צד בעניין לא משנה אם היא קבוצה גדולה או קטנה. סעיף שחרור אומר שברגע שקבוצה באה עם 350 אלף יורו לדוגמא לא משנה מי היא, השחקן שלה, נקודה.

    מה שתמוה זה לא הצעד הזה כי קרית שמונה לא עשתה כלום אלא הצעד של איתן טיבי, הרצון לשחק במכבי ותחת אוסקר וקרוייף מובן, אבל הם עדיין משחקים במוקדמות ליגת האלופות, לא מובן, מילא היו מסיימים את המוקדמות/שלב פלייאוף ואז נושרים לאירופאית, אוקיי מובן, אבל ככה? כשיש לו הזדמנות לשחק בליגת האלופות שאם הוא רוצה באמת להתקדם אז רק שם? שחקני הכדורגל הישראלים מטומטמים זה ידוע
     
  14. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הצעד הזה תמוה כי רק אתמול פורסם שטיבי ישב עם שירצקי וסיכם איתו על חוזה חדש לעונה הקרובה, שכחתי לציין את הפרט הזה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם עם סולארי הסיכויים של ק"ש לשחזר אפילו משהו מהעונה הקודמת הוא נמוך עד לא קיים, אבל מדובר במכה קשה מאוד. אף אחד לא מתכונן לדבר כזה, לא ניתן לחזות מראש. הפציעה של שכטר שיבשה להפועל את הכל בעונה האחרונה של גוטמן. אם יש שחקנים בקירייה שהם 'עובדים על אוטומט' ונהנים מהחיבור המצויין עם שאר השחקנים 'וזהו' - סולארי הוא השחקן שמביא משהו משלו - משהו שונה ובלתי-צפוי. מספיק להיזכר בשערים שלו מול הפועל ת"א ובעיקר השער מול בני-יהודה.

    למרות המקדמה הפנטסטית לגומלין, יש לק"ש לעבור עוד סיבוב אחד כדי להגיע לליגת האלופות ואני סקפטי לגבי זה. השחקנים יצטרכו להיות מאוד חזקים מנטאלית. וק"ש גם רצתה לצרף עוד חלוץ זר. לפי מה שידוע לי עדיין אין סיכום סופי.