סקר השבוע: חזרה לשנות ה 70 העליזות?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏13/2/12.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בשנות ה 70 ותחילת ה80 בורוסיה היתה שם גדול בכדורגל הגרמני, גונתר נצר, לותר מתיאוס ואחרים כיכבו בקבוצה ולא היה דבר מפחיד יותר בבונדסליגה מאשר לשחק במונשנגלדבך נגד הבורוסיה המקומית ועשרות אלפי אוהדיה הנפלאים.
    מאז עברו הרבה שנים של מאבקי תחתית, ליגה שניה וחוסר יציבות, ואז הגיעו רוייס, הנקה ופברה וחברו יחד כדי להחזיר את הבורוסיה למעמד שיש לה אצל האוהדים (למרות גל הכישלונות יש לקבוצה בסיס עצום של אוהדים).
    כבר עכשיו שדי מסתמן שהקבוצה תייצג את גרמניה בליגת האלופות נשאלת השאלה האם זה היה משהו חד פעמי? האם הם מסוגלים לייצג את גרמניה בהגינות בליגת האלופות והאם הם מסוגלים להשאר בחמישיה הראשונה של הליגה?
    כל האתגרים הללו תאלץ גלדבך לעבור ללא רוייס (עובר לדורטמונד) ונויישטטר (עובר לשאלקה) שגם שאר הכוכבים של הקבוצה מבוקשים.
    האם הבורוסיה הירוקה חוזרת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/2/12
  2. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    תראה, קצת קשה לקבוע בשלב הזה, אבל אם חזרו החולצות הירוקות לנבחרת אז אולי יש דברים בגו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  3. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    בחרתי באופציה השנייה. אם הם לא ימצאו מחליף ראוי לרויס ומחליף ראוי לנויישטטר אז אין ספק שתיווצר להם בעיה גדולה, אבל כאן זה כבר תלוי במאמן. השנה הם קבוצה נהדרת ומגובשת, בעונה הבאה חלקם כבר עוזבים - משהו מתחיל להתפרק. אם הוא יביא מחליפים ראויים לשחקנים שיעזבו (ולדעתי יעזבו אותם עוד שחקנים), כאן צריכה להתחיל עבודת המאמן על גיבוש הסגל ועל שמירת הקבוצה במקום שהיא הגיעה אליו. אם השנה הם לא ייקחו אליפות אבל יהיו באירופה מן הסתם, בעונה הבאה אליפות צריכה להיות אחת מהמטרות שלהם כי אם לא, כל מה שקורה שם עכשיו קורה לשווא.
     
  4. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אנחנו עוד לא בחלון העברות של הקיץ וכבר גלדבאך איבדה שני שחקנים סופר חשובים שלה.

    פטריק הרמן,טר שטגן ועוד כבר על הכוונת של כמה קבוצות,כך שקשה לי להאמין ששנה הבאה היא תשחזר את העונה.
    היא עובדת נכון ויש לה מאמן נהדר אבל מה לעשות שזה לא מספיק בכדורגל המודרני.
     
  5. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    קודם כל לפחות עבורי אין דבר יותר משמח מלראות קבוצה כמו גלדבאך משחזרת את ימי הזוהר וחוזרת לצמרת הליגה לאחר כל כך הרבה שנים שחונות שבחלק מהן היא בילתה בליגה השנייה.

    אני מאוד מקווה שלא מדובר כאן באפיזודה חולפת שתעלם מהר מאוד מן הצמרת ולא חסרים מקרים כאלה בבונדסליגה בשני העשורים הקודמים,אבל אני חושב שבמידה וידעו לעבוד שם נכון בצד המקצועי וגם הניהולי יש לקבוצה הזו עתיד בצמרת הליגה. שאני אומר צד מקצועי אני מתכוון שאם עכשיו איבדה הקבוצה שני שחקני מפתח אז שבמקומם היא תביא שניים אחרים לא פחות טובים אולי לא שמות נוצצים אבל לפחות שמות שלהם יכול להיות עתיד מזהיר, כמו כן גם העלאת שחקנים מהנוער וקידומם היא דבר חשוב מאוד שיכול לעזור לקבוצה להתגבר על עזיבות של שחקני מפתח,עצם זה שמנשנגלדבאך תשחק כמעט בוודאות בעונה הבאה בליגת האלופות צריכה אוטומטית לגרום לשחקנים טובים מקבוצות בינוניות ואולי אפילו קצת יותר בבונדסליגה או באירופה לרצות לעבור לשורותיה ובכך להבטיח את הישארותה בצמרת גם בשנים הבאות,הלוואי וכך באמת יהיה!.