סקר השבוע: החיבור בין היינקס לבאיירן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏27/2/12.

  1. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תתפלא, גם אני מתפלא. זה באמת מפתיע אבל ראשי המועדון שלכם תומכים בו והורסים להיינקס את העבודה שעשה.

    יש לזה אולי הסברי מכירות ומי יודע מה עוד, אך זאת נראת כמו עובדה בשטח כרגע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/12
  2. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה רוצה לבדוק אתגר במחיר ליגת אלופות\העונה כולה? אתה באמת רוצה שריברי יענה לך?!(יכולת אישית שלו שיכול לנצח משחק נתון, אבל לא ככלי נשק מתוכנן גם מסי ורונאלדו לא).

     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואם בפחות ציניות ובלי להיכנס להסברים לעומק הדברים (לא ממש מגיע לקבוצה הזו שנתאמץ בשבילם).
    אז אתה יודע מה? אפילו אם נקבל את ההנחה שפ.צ. רובן שיחקה טוב נגד שאלקה (ואני ממש לא חושב שזה המצב. אני חושב שפ.צ. רובן לא שיחקה טוב בכלל. נגד באזל ביכולת כזאת עדיף בכלל לא לעלות), אבל שוב, נניח שכן. בוא נראה ממחזור 13 ועד היום (11) משחקים פ.צ רובן נתנה משחק אחד טוב (אולי שניים גם נגד ברמן). זה שווה את זה? 2 משחקים טובים מתוך 11. איך אמר פעם מר אביטן? גם תרנגולת עיוורת מוצאת מידי פעם גרגר.
    (שוב, לך לפוסטים של חודשים ספטבמר - נובמבר (או במילים אחרות עד מחזור 12, כולל ליגת האלופות) ותראה כמה פעמים באיירן מינכן שיחקה טוב. הרבה יותר מאשר משחק 1 מתוך 5.

    ושוב, נשאלת השאלה שכבר שאלתי לפני כמה ימים מה יותר חשוב שרובן ישחק או שהקבוצה תהיה טובה?



    וכמובן שיש הסבר למה פ.צ. רובן נראתה "טוב" נגד שאלקה.
     
  4. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    אתה רואה נדב, התשובה שלך היא ההוכחה למה שכתבתי לפני כמה דקות.

    אתה טוען בצורה חד משמעית שהאילוץ לשתף את רובן שהחל עם חזרתו מהפציעה בממחזור ה-13 הוא המקור לבעיות של הקבוצה, וכל פעם שמביאים לך דוגמא שסותרת את הכלל הזה אתה לא נותן תשובה לעניין. אני אמרתי שנצחנו את שאלקה בזכות רובן? לא! האם הוא היה טוב לדעתי במשחק הזה? לא!

    אני מסכים איתך ועם כל האחרים פה שרובן הוא בעייתי, בראש ובראשונה בגלל שהוא בכושר גרוע וגם בגלל שהוא עם האגואיסטיות שלו פוגע בקבוצה כמכלול. אבל יש עוד גורמים חשובים שפוגעים בקבוצה וחלקם נוגעים בכלל לפן המנטלי של השחקנים ושל הקבוצה.

    ודודי - די עם ה'זה לא אישי' הזה; ברור שזה לא שאתה או מישהו פגוע מרובן באופן אישי. אבל הטיעון שלך הוא פרסונלי לחלוטין, בין אם נגד רובן, נגד היינקס, נגד הונס או כנגד מי שמושך בחוטים כך שנוצר אילוץ שרובן יהיה על המגרש.

    מהדברים שלכם עולה שאם מחר רובן נעלם הכל ישוב לדפוק כמו שעון בווארי; לצערי ממש לא נראה לי שזה המצב.
     
  5. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    סבבה, זו תשובה לעניין! אבל באמת אנחנו מוציאים כאן יותר אנרגיה מאשר חלק מהשחקנים על המגרש. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    אני אומר נחיה ונראה - אבל אני מסכים שבכושר הנוכחי עדיף לא לעלות מול באזל (שלא לומר - דורטמונד).
     
  6. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, באיירן יכולים לשחק מידי פעם טוב גם עם רובן, אך הם יציבים יותר ופוריים יותר בלעדיו. בלי רובן, המאמן מעמיד קבוצה אלופה על המגרש. הונס אשם, צריך להגיד את זה.
     
  7. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד לי מה לא ברור לך? הבנאדם "מקפיא" בקבוצה שלנו 3-4 שחקנים שהוא משחק טוב או לא זה כבר לא משנה 7 לא ינצחו 11 לאורך זמןלא בכדורגל.

    זה לפני שנדבר שבגללו מה שטוב צריך לשנות כדי שהוא ייכנס טוב, כי להיות אני לא בטוח שהוא כבר יהיה..

     
  8. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    היי דודי, נראה לי שהגענו לשלב שבו צריך להסכים שאנחנו לא מסכימים; זאת אומרת באופן נקודתי יש הרבה דברים שאנחנו כן מסכימים עליהם ביחס לרובן אבל לא ביחס לאפקט המצטבר שלהם. אני לא מסכים עם הקביעה העקרונית והגורפת שרובן מקפיא 4-3 שחקנים.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אופיר, האם אתה חושב שפ.צ. רובן (הקבוצה, לא האיש עצמו) שיחקה טוב נגד שאלקה?
     
  10. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    סליחה שאני מתערב אבל התשובה היא כן באיירן שיחקה טוב נגד שאלקה.יודע מה זה אולי היה המשחק הכי טוב שלה מאז פגרת החורף.היינו צריכים לתת שם אפילו חמישיה ואני לא מגזים.

    ממה שאני ראיתי באותו משחק זה ששאלקה קבוצה בלי קישור.יש לה התקפה מעולה והגנה טובה,קישור ממש אין לה.ראול הוא "הפליימיקר" שלה,כן חלוץ רחבה קלאסי הוא השחקן שצריך להניע את ההתקפה של שאלקה הייתם מאמינים?ומי עוד היה בקישור של שאלקה?מי היה הקשר האחורי?מי עוזר למגנים?מי מניע את הכדור?

    הנקודה שלי שבמשחק נגד קבוצה שיש לה התקפה והגנה בלבד היה אפשר לוותר על קרוס.וואלה אלאבה וגוסטבו סוגרים את הסיפור בקלות נגד קשר וחצי של שאלקה ומה שאומר שלמשחק הספציפי שהיה אפשר היה לוותר על האיזון ועל קרוס וללכת על מולר.

    אגב בנוגע ליכולת של השחקנים:ריברי באחד המשחקים הכי טובים שלו בקריירה,רובן משחק ראשון שהוא היה בו טוב ועזוב את הסיבה לכך,גומז סוף סוף נגע קצת בכדור כי מולר היה קרוב אליו הרבה יותר מאשר קרוס שנמצא עם הקישור,ומולר הגיע למספיק הזדמנויות כדי להכפיל את כמות השערים שלו בליגה העונה.

    אני לא רוצה להסיק מסקנות על עונה שלמה לפי משחק ובגלל זה שמתי דגש על המשחק הזה בלבד אבל באיירן הייתה נראית מעולה ולא נשכח שהיריבה היא שאלקה ולא סתם קבוצה.

    בכל מקרה עד שלא נשחק כדורגל במשחק חוץ אין מה להתלהב..
     
  11. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    אני לא בטוח שהבנתי את השאלה, כבר התבלבלתי מכל הפ.צ. רובן / הקבוצה באדום וכולי, אבל הנה מה שכתבתי לאחר המשחק:

    חלק מהדברים הייתי מנסח אחרת היום והייתי נותן את ה"קרדיט" הראוי לסטיבנס על המערך השגוי שהעלה אבל התשובה הפשוטה לשאלתך - לא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/12
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    או קיי אופיר. אז אנחנו מסכימים (למרות שאלון כנראה ראה משחק אחר. הוא ראה שהקבוצה שיחקה טוב. הוא גם ראה שרובן שיחק טוב. אם זה שיחק טוב אוי ואבוי לנו. למזלו, בניגוד למשחק נגד באזל ששיחקה טוב, בשאלקה כולם היו חלשים, אז הוא לא נבחר לשחקן הכי חלש על המגרש, אלא רק הכי חלש בקבוצה שלו).

    ועכשיו, אופיר. זוכר שביקשת ממני להסביר איך זה שהקבוצה משחקת טוב גם עם רובן על המגרש או קרוס לא על המגרש? אז, הנה, ענית בעצמך. הקבוצה לא שיחקה טוב. אין בכלל מה להסביר.


    אלון, תגיד לי, אתה רציני?
    אתה מודע לזה שגומז עם קרוס רחוק ממנו הבקיע 18 שערים עד עכשיו בליגה (מלך השערים עם הוטנלאר) ועוד כמה בליגת האלופות? איך בדיוק הוא עשה את זה בלי לגעת בכדור או שאיך הוא הצליח אם קרוס רחוק ממנו זה לא טוב?


     
  13. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מצחיק מאוד. אז הטיעון שלך הוא מעגלי ומבוסס על האקסיומה שרובן (או מי ששם אותו על המגרש) אשם בהכול. אם משחקים לא טוב אז רובן אשם ואם משחקים טוב אז בדרך נס הוא פשוט לא הפריע מספיק.

    אבל בוא אני אתן לך דוגמא אחת למה אני לא מקבל את התיאוריה חובקת העולם שלך העונה לשם פ.צ. רובן. מולר, שהוא השחקן האהוב עלי, פשוט נמצא בכושר גרוע - כושר הבקעה ירוד, וגם בתחום הבישולים המצב לא משהו (והיו לו בדרך הטבע משחקים יותר טובים ופחות טובים אבל באופן כללי זה המצב). ואת זה - דווקא בגלל שאני מעריך אותו - אי אפשר להפיל על שאלת איפה הוא משחק (בימין או מאחורי החלוץ), עייפות מהמונדיאל (הסבר פופולרי בעונה שעברה), או נוכחותו של רובן.

    ולאלון - אלמלא הכושר המטורף של ריברי מול שאלקה המשחק הזה יכול היה בקלות להגמר כמו שנגמר כמו מול באזל או בתיקו אפס.


     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דווקא לא. אתה שאלת איך אני מסביר את המשחק הטוב נגד שאלקה למרות שרובן כן שיחק וקרוס לא שיחק. ברגע שגם אתה חושב שהקבוצה לא שיחקה טוב, אין בכלל מה להסביר. הקבוצה לא שיחקה טוב. שנינו מסכימים על זה.

    חולק עליך. מולר היה מצויין עד למחזור ה - 13 העונה. תראה את הסופרלטיבים שהוא קיבל גם כאן וגם בעיתונות הגרמנית ואצל המאמנים הבכירים בעולם.
     
  15. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה ממש מגוחך שעובדתית הראינו בחודשיים שיש לנו הרכב ושיטה שלא נופלת גם לא משתי הפייבוריטיות של ערוץ הספורט, ואנחנו טוחנים, עושים סקרים, ומה לא על עובדה מוגמרת הרסניות או שנה שבא אפשר לגרוף הכל בזכות, ולא בחסד.