ספרדית + גרמנית + צרפתית!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏15/3/09.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img27.imageshack.us/img27/3015/asafv.Xxx
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    מאיורקה בכושר נפלא לעומת אספניול שמאז הדרבי חזרה לעצמה ליכולת החלשה שלה, הייתי הולך פה על קבוצת החוץ.

    בטיס,סנטאנדר וויאדוליד באנקרים,שאר המשחקים קשים מאוד לניחוש.

    במצ'אפ , הייתי הולך על פורלאן שיבקיע יותר מאגוארו שלא מפוקס לאחרונה.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 19: אספניול – מאיורקה. אספניול הנועלת את טבלת הליגה הספרדית הפסידה בשני משחקיה האחרונים בהם פגשה את ריאל מדריד ו-ויאריאל החזקה, כשב-12 משחקיה הביתיים העונה המארחת השיגה שני ניצחונות, סיימה ארבעה משחקים נוספים בתוצאת תיקו וספגה שישה הפסדים. מאיורקה המדורגת במקום ה-17 ומוליכה על יריבתה בשבע נקודות סיימה את המחזור האחרון שנערך בביתה בתיקו 3:3 עם בטיס, וגם הפעם האורחת תצליח לזכות בנקודה.
    ההימור:X

    משחק מספר 41: אתלטיקו מדריד – ויאריאל {1+}. אתלטיקו מדריד המדורגת במקום השביעי בליגה הספרדית מגיעה למשחק הנוכחי במוראל ירוד לאחר שהודחה משמינית גמר ליגת האלופות ע"י פורטו, כשב-12 משחקיה הביתיים העונה המארחת השיגה שבעה ניצחונות, סיימה משחק בודד בתוצאת תיקו וספגה ארבעה הפסדים. ויאריאל המדורגת במקום הרביעי ומוליכה על יריבתה בחמש נקודות ניצחה בשני משחקיה האחרונים כשבמשחקה האחרון שנערך מחוץ לביתה האורחת הכניעה 1:2 את פנאתינייקוס היוונית, והעפילה לרבע גמר ליגת האלופות. גם הפעם ויאריאל תשמור על המומנטום החיובי, ותזכה במלוא שלושת הנקודות.
    ההימור: 2


    משחק 57: פ.ס.ז – מארסיי: פ.ס.ז מארחת את מארסיי לדרבי לוהט, אך מעבר ליוקרה במשחק הזה, פ.ס.ז תרצה קודם כל לנצח כדי להמשיך לתת פייט לליון האלופה הניצחית. פ.ס.ז נותנת עונה נהדרת ומרוחקת רק נקודה אחת מאלופת שבע השנים האחרונות. למרות שמארסיי קבוצת חוץ מעולה ותבוא במוטיבציה מוגברת להרוס ליריבה המושבעת שלה, אני מאמין שהפעם פ.ס.ז תצא עם רגלה על העליונה, תנצח ואולי אם ליון לא תנצח את אוקזר גם תכבוש את הפיסגה. ההימור: 1, היחס 1.95
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/09