סיכום עונת 2003-2004

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י אלי מתחן, ‏22/5/04.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אל תכניס לי מילים לפה, אמרתי שאם אתה מסתכל על שערים ביחס לנתון אחר (אתה התייחסת לדקות המשחק) אני יכול להראות לך דברים אחרים לגמריי ממה שאתה מציג.
     
  2. E-tam-R Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/04
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזוב... אין טעם להתדיין על זה...... לא נגיע לשומקום...

    סתם מתווכחים על קטנות.. זה מכלל לא הנושא של הדיון
     
  3. יוגב אסולין Guest

    אני אתן פה את הסיכום שלי.. אבל אני רוצה לציין שזה לפי המ שראתי ותא ראיתי הרבה שנה לכן יהיו קטגוריות שאני לא יענה עליהם וחקל יענה לפי מה שראיתי וגם יוסיף כמה דברים משלי..

    אז ככה..

    שחקן העונה - כניראה שעם בוקולי היה משחק בסכנין והיה עושה את ההישג שהם השיגו הוא היה מקבל את תואר שחקן העונה. ואולי עם בן לוז לא היה נפצע במהלך העונה אז הוא היה מקבל את התואר הזה של שחקן העונה. אבל נוכח המציאות של עונה ראה מבחינה התקפית וכדורגל מבייש זוכה החלק הפחות מעניין על המגרש וזה ההגנה בתואר. שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ מקבל את הךתואר הזה גם ממני (לאחר שרוב העיתונאים בחרו בו).. הוא למעשה עשה את ההבדל בין השנה לשנה שעברה ולספוג בעונה 25 שערים בלבד אומר הכל.

    הקבוצה של העונה- אמממ... חיפה עם תקציב כמו שיש לה היתה צריכה לתת עונה הרבה יותר גדולה. היא לא עשתה ולכן היא נופלת. נשארות לי שתי קבוצות בראש.. מכבי פ"ת שזוכה לראשונה בכניסה לגביע אופ"א ובצדק ובני סכנין שהצליחהלמרות הכל לשרוד בליגה ועוד עם תואר. אני נותן את התואר לסכנין בגלל שהיא התחילה את העונה במצב הרבה יותר קשה ובגלל שנכון לערב פתיחת עונה המצב שלה היה הגרוע בליגה והיא הצליחה בעזרת לחימה ואמונה לשרוד ולזכות בתואר.

    קהלים - הקהל של חיפההתרגל ליותר מידי טוב והשנה לא בלט משהו. גם הקללות נגד המאמן לא תאמו יותר מידי. הקהל של מכבי היה עסוק מידי בנימני ובחמאות נגד כל העולם. והבחירה שלי היא בין הקהל של בית"ר שלמרות העונה הזאת בכל פעם שהיה קצת התעוורות קצת סיכוי למשהו הראה את העוצמה שלו.. לבין הקהל של סכנין שסבל הרבה מרור השנה אבל תמיד ידע לדחוף את הקבוצה שלו וברגע המתאים שזה גמר גביע המדינה לפוצץ את המגרש... גברותי ורבותיי תואר שני לסכנין.

    הסיפור של השנה - אמממ.... נימני ובנין מחוץ למכבי? פליקס חלפון מאחורי סורגים? לוז נפצע בני יהודה צונחת? חילוף משרת יו"ר האיגוד? הרבה סיפורים היו לנו השנה כל מה שכתבתי פה השפיע כל אחד בחלקו ובעצמתו לפי דעתי הסיפור העצוב של חלפון לוקח ורק כדי שנלמד מזה להמשך
     
  4. lpardess Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/04
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לקהל לדעתי אתה לא צריך לבחור את בני סכנין,כי אין להם הרבה קהל וזה לא שהם היו נאמנים כל הזמן. בקשר לת"א כמו שאמרת הוא היה עסוק בנמני יותר מדיי והוא בעצם גרם לכך שמכבי לא לקחה עוד אליפות בגלל שחיפה לא היה מגיע לה לקחת אליפות והם היו עוקפים אותם עם קהל תומך.
    הקהל של חיפה,העובדה שהם קיללו את המאמן זה לא דבר רע ולהיפך,בגלל שחיפה שיחקה כדורגל מגעיל ועם הכלים שלה היית מצפה שהם היו משחקים פתוח הבעיה של חיפה שהם קיללו אותו לרוב רק בהפסדים ובניצחונות עודדו אותו(לרוב).
    ביתר- אולי אני לא אובייקטיבי אבל אני תמצא לי קהל שבמקום של ביתר ולאורך כל השנים האחרונות(גם לפני אבל השנים האחרונות המצב היה קשה) מגיע בהמוניו לכל משחק והנה נבחרים:מכבי ת"א-ביתר בטדי 20000 ובבלומפילד פעם אחת 4000 ופעם שנייה 3000 מול הפועל ת"א 12000 ובמשחק השני 13000(בטדי) בבלומפילד 3000 נגד מ"ס אשדוד 18000 ויש עוד הרבה.....
     
  5. מירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/04
    הודעות:
    96
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוא אני יעזור לך:מכבי חיפה פעם ראשונה13000,פעם שנייה 11500,אשדוד פעם שנייה 9500,הפועל באר שבע 10000,נצרת 11500,סכנין 12000.כל מי שלא מאמין יש את הנתונים במשרד של פניג'ל והוא לא נותן את זה להתאחדות
     
  6. יוסי ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/04
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק העונה:
    בית"ר ירושלים-מכבי תל אביב בטדי..
    המשחק הזה דובר הרבה מאוד בתקשורת כמובן בגלל נמני
    כרטיסים למשחק נגמרו כמה ימים לפני משחק
    כל המדינה ראתה אותו , כל המדינה התעניינה בו
    תפאורת מושלמת משני הצדדים אני יפרגן גם למכבי
    8 אבוקות,2 רימונים,ודגל פריסה ענקי.
    בית"ר:6 אבוקות,דגל פריסה ענקי,2 רימונים,בלונים,גופיות צהובות.
    20 אלף איש, בית"ר-מכבי.. נמני!
    ללא ספק משחק העונה!
    שער העונה: היות והיתי בכל משחקיה של בית"ר העונה,לא יצא לי ל ראות כמעט שום שער בליגה
    כי תמיד חזרתי מאוחר או מ כל מיני סיבות שונות... בכל אופן מחזור אחרון בטדי השער השני של בית"ר (קלדיירה או קאפונה..) שער ענק!
    המשתפר של העונה: ניר דוידוביץ! חזר לאחר פציעה ומגלה יכולת מדהימה כל הכבוד לו!!!
    לא ראיתי כזה דבר ששוער חוזר מפציעה וככה משחק וזה נקרא השתפרות ל מרות שהוא היה לפני כן טוב כי בכל אופן לחזור מפציעה ולעמוד ככה זה לא כל שוער יכול..
    סיפור העונה: בני סכנין זוכה בגביע! קבוצה מהמגזר הערבי זוכה בגביע הישראלי.
    אדהם שביטה עם פצצת התאורה, ונמני-מכבי..
    ילד העונה: שי בירוק ללא ספק ילד ענק הוא יביא נחת לכדורגל הישאלי בעתיד.
    קבוצה אטרקטיבית: ת'אמת אין כזאת כי כולם חלשות אבל ביחס להעונה..
    כמו הרוב פה, מכבי פ"ת!!!
    קבוצה משעממת: הפועל פ"ת, זו הקבוצה היחידה שכבר 10 שנים אין להם מטרה...
    הפתעת העונה: לצערי בני סכנין, גם נשארו בליגה,גם זכו בגביע.
    המשחק שהכי התרגשתי: בית"ר ירושלים - הבועל תל אביב, ניצחון אחרי 4 שנים.. 3-2...
    הלך קשה אבל הגיע!!!!
    קהל העונה: ללא ספק בית"ר...
     
  7. lpardess Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/04
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי אני ידוע פשוט לא היה לי כוח לכתוב על כל משחק...
    ואם כבר אתה כותב אז:
    בני יהודה פעם ראשונה 10000
     
  8. מירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/04
    הודעות:
    96
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מתקן אותך:למקרה שאתה לא זוכר אני ירענן את זיכרונך בעונת 97 היא כמעט לקחה לנו את האליפות.טוב אני לא יגזים אבל היא התמודדה רציני על האליפות וגמרה מקום שני.מאז אין לה מטרות והיא הקבוצה הכי משעממת בליגה וכל שנה היא מסיימת במקום 5-7 ואף אחד לא זוכר משחק משמעותי שלה או משהו ממנה