סיבוב המוק' השני בליגת האלופות: הפועל ב"ש מארחת את שריף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Sarek, ‏12/7/16.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מן הסתם, הרי אנחנו לא נתחיל לדבר איסלנדית רק בגלל שהנבחרת עלתה ליורו בתקווה שזה יעבור גם אלינו. כל למידה היא סלקטיבית.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אצלי ברשימה יש כמה דברים יותר משמעותיים ללמוד מאירופה(ולא ממקומות מושחתים באירופה) לפני העניין הזה ואם כבר אנחנו מדברים על זרים הייתי מציע להתעמק באיך מביאים זר ולא כמה מביאים. כפי שאני ואחרים אמרנו כאן יותר מפעם אחת- יש קבוצות, חלקן גם הצביעו בעד הגדלת המכסה- שאם לא עניין המיסוי בקושי מסוגלות להביא 3 זרים...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,576
    לייקים שהתקבלו:
    359
    התקציב של שריף , לא נופל מתקציב הגדולות כאן בארץ , ברוזוייץ' והחלוץ אלו שחקנים של 500-600 אלף דולר בעונה . קבוצה גבוהה , אירופאית , מאורגנת שגם בעשרה שחקנים לא התפרקה . אולי הגיע הזמן שנפסיק לזלזל?
    ב"ש הציגה אתמול חוליית הגנה של מקום 5-6 בליגת העל , דוידזאדה לא רצה לנסוע לגנט? בן ביטון זה נחמד לליגת העל , אבל לא לרמות האלה
    ועל שני הבלמים לא צריך להוסיף.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,713
    לייקים שהתקבלו:
    6,965
    1. במבט לאחור אני שמח לקרוא את התגובות כאן.
    תגובות שמלמדות באמת ובתמים שהחברה כאן החזיקו לנו אצבעות אתמול והיו מאוכזבים מהתוצאה הסופית.
    באמת שכיף לראות את התמיכה של החברה כאן.

    2. עם זאת, אני חייב לציין שאני פחות מסכים עם רוח התגובות כאן.
    קודם כל, למקרה שמישהו שכח, הפועל באר שבע ניצחה את המשחק אתמול. נכון, לאור שערי החוץ מדובר בניצחון בעייתי שכן מספיק לשריף ניצחון מינימלי של 1 - 0 או 2 - 1 בגומלין כדי להדיח אותנו, אבל עדין מדובר בניצחון שגורם לכך שהכל תלוי בנו.
    אם אנחנו לא מפסידים בגומלין, אנחנו בשלב הבא, חד וחלק, וזה משהו חיובי מאוד מהמשחק אתמול.

    3. קשה לי להבין את הזלזול בשריף.
    נכון, מדובר בקבוצה עם סגל פחות איכותי מזה של באר שבע או מכבי תל אביב, אבל גם מדובר בקבוצה (בדומה לתון שהדיחה אותנו בשנה שעברה) עם ניסיון גדול מאוד באירופה וזה משהו שהוא קריטי כשאנחנו מדברים על צמד מפגשים ולא על עונה שלמה.
    אתמול בפיגור של 2 - 1, כשהיא בעשרה שחקנים, שריף לא חיפשה לבזבז זמן, לא שיחקה בפאניקה, לא חיפשה להציב עשרה שחקנים מאחורי הכדור, אלא המשיכה בסגנון המשחק שלה, המשיכה לרווח את החלק ההתקפי שלה, המשיכה לנסות לתקוף ולכן גם כבשה את השער השני.
    בכלל העמידה הטקטית של שריף אתמול הייתה נפלאה. למעט מליקסון שהוא קוסם וכשהוא טוב הוא דרגה מעל יתר השחקנים במגרש וקשה מאוד לעצור אותו, גם הובאן וגם אוגו שבדרך כלל יוצאים עם הכדור קדימה התקשו מאוד אתמול. שריף גם למדה אותנו וידעה על החסרון שיש לנו באגפים ושיחקה בעיקר על האגפים כשהיא יוצרת לא פעם יתרון מספרי באגף.

    גם מבחינת סגל השחקנים, אומנם שריף נופלת מאיתנו, אבל יש לה שחקנים (כמו שני הקיצונים והחלוץ הגבוה שהבקיע אתמול) שאם היו משחקים בישראל הם היו מהשחקנים הבולטים בליגה. לא זוכר יותר מידי שחקנים בישראל שהצליחו לגבור בקלות כל כך גדולה על ביטון ודוידזאדה, שמשלבים גם פיזיות וגם מהירות כמו הקיצונים של שריף. לא זוכר חלוצים שגוברים על שחקן כמו סוארס בכמעט כל מאבק פיזי כמו החלוץ הגבוה של שריף אתמול.
    אז שריף אומנם לא ברמה שלנו ושל מכבי, אבל אני לא רואה קבוצות אחרות בישראל שעולות עליה, וכשאנחנו מדברים על צמד משחקים באירופה, אז הניסיון של שריף באירופה והשקט הנפשי שלהם (גם כשהם בפיגור בעשרה שחקנים) יכולים לבטל לחלוטין את הפער האיכותי בין הקבוצות ואנחנו מקבלים התמודדות שקולה מאוד.

    4. והדברים האלה מקבלים חיזוק משמעותי לאור העובדה שעלינו אתמול בלי צמד הבלמים הפותחים שלנו (צדק ומיגל), ובמקומם עלו הבלם המחליף (טאהה) ובלם שעוזב בקרוב ואולי הראש שלו כבר לא כאן (סוארס), וזה אומר שאנחנו חסרים את מרכז ההגנה הראשון שלנו.
    גם בעמדת השוער, לדעתי עמד לנו בשער אתמול השוער השני. לפני המשחק טענתי שעד חודש חיימוב כבר הופך לשוער הראשון שלנו, אולי אחרי אתמול זה גם ייקח פחות זמן, ההימור שלי הוא שבקרוב מאוד חיימוב יהפוך לשוער הראשון והקבוע שלנו וגם זה משהו שצריך לקחת בחשבון, כשאולי כבר בגומלין מיגל וחיימוב יפתחו מה שיחזק אותנו משמעותית לדעתי.
     
    amn ו-לירן אוהבים את זה.
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מסכים עם כל ההודעה שלך בגדול.

    מה שכן, לא רואה את בכר עולה במולדובה עם חיימוב. קשה לי לראות את בכר שורף את גורש אחרי משחק אחד בינוני, כי מהלך כזה גומר את גורש לחלוטין.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  6. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אין סיכוי שבכר יעלה את גורש בגומלין ובמיוחד אחרי הריאיון שלו אתמול, וזה מאוד מאכזב כי גיא הגיע מקבוצה שבה הוא שוער ראשון כדי להאבק על אפודת השוער גם במחיר של ישיבה על הספסל, הצ'אנס שלו אמור להגיע לאור ההופעה הפאתטית של גורש וזה לא פייר כלפי חיימוב אם יתחילו משחקי מעמדות ויבטיחו לגורש את מעמד השוער הראשון בלי שהוא ראוי לכך בכלל, גורש כבר הראה מתחילת הפלייאוף אשתקד כמה הוא שוער בינוני כך שלא מדובר רק במשחק אחד לא טוב כמו שכולם חושבים ופשוט מגיע לגיא להוכיח את עצמו.
    אם סוארס יעלה על הדשא בשבוע הבא זה יהיה ביזיון רציני, תמיד כשהמעמד שלו קצת מאויים הוא נכנס ל-self destruct mode ומחרב לנו משחקים שלמים, הבנאדם יותר קרוב להיות שחקן חופשי מאשר להיות שחקן באר שבע ואני ממש לא מבין איך הוא רואה דשא בכלל גם אם מצבת הבלמים שלנו קצת חסרה לאור ההיעדרות של שיר צדק.
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,246
    לייקים שהתקבלו:
    6,222
    עדיף לשחרר אותו מהמועדון, מאשר לעלות את חיימוב במקומו. זה חיסול.
    לגבי טהאא, ראיתי האמת 70 דק' מהמשחק, ראיתי פאשלות רבות של 2 המגנים, לא שמתי לה למשהו כל כך רע אצל טהאא, הוא היה עד כדי כך נורא?
    לגבי המגנים, עזבו את זה שהשער הראשון רשום על שניהם, מה הקטע שהם לא יודעים להרחיק כדור מהאוויר? כל בעיטה שלה מהאוויר מסוכנת יותר מפנדל.
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אם הוא ירצה להשתחרר אני בטוח שאף אחד לא יעמוד בדרכו, אבל אנשים חייבים להפסיק עם האמפתיה כלפי שחקן שמאבד את מקומו בהרכב או "יורד מתהילתו". זה כדורגל ובמיוחד בקבוצה עם סגל כל כך ארוך המלחמה על ההרכב היא מלחמת הישרדות, מי שלא מספיק טוב צריך לרדת לספסל ומי שמפחד להתמודד עם קצת תחרות וכנראה מעדיף את הפינה הנוחה והיציבה שלו בקבוצה פחות מצליחה מוזמן לעשות זאת. לקבוצה שרוצה לעבור שלב באירופה לא צריכים להיות סנטימנטים, רק מי שטוב ישחק.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  9. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    עד שבכר יבין שגורש וסוארז לא מתאימים אתם תישארו במאבקי גביע הטוטו בתחילת אוגוסט. הוא חייב לעשות את כל השינויים הדרושים כבר שבוע הבא, וגם זה לא יבטיח לו לסחוט 0-0 הירואי.
     
    South Boy אוהב/ת את זה.
  10. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,467
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    לא צריך להגזים ודי עם הפאניקה.
    ויטור במקום סוארס ושבתאי/וובה במקום בוזגלו, גישה מחויבת למשחק ואנחנו לא מפסידים שם.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    ב"ש תנצח בגומלין. מוכן להתערב על זה.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ביקורות ממש מוגזמות על באר-שבע, אפשר לחשוב שכל שנה היא באירופה. זו עונה שלישית ברציפות ועדיין - ההמנון של ליגת האלופות, ההתרגשות, אולי אפילו קצת יוהרה - להיפך, המולדבים הרי שיחקו בפחות שחקן, בכר לא היה יכול לדעת שיהיה כרטיס אדום אבל אני אוהב את הגישה של הביטחון והאמונה בשחקנים שלו. בשנה שעברה באר-שבע איכזבה והרגישה תחושת החמצה, לא יקרה כלום אם השנה היא 'תגנוב את זה'. ואיך פרימו אומר? 'ברדה מסתפר - פנדל לבאר-שבע'. חבל לי על דודו גורש, המשחק הכי גדול בקריירה שלו עד עכשיו אולי והוא פישל בענק, אולי להגעתו של חיימוב יש השפעה אבל צריך לזכור שזו אולי פעם ראשונה שגורש מתעלל ככה בקבוצה שלו, עד עכשיו הוא היה שקט ובטוח. לבאר-שבע יש ספסל מגוון ורחב כבר אמרנו. המטרה האמיתית צריכה להיות שלב הבתים בליגה האירופית, איכשהו.

    לגבי בית"ר - יתרון קטן ומזערי, זה מה שצריך, מאמין שהיא תעשה את העבודה. לפני שלוש עונות רב"ש הודח נגד פאנדורי בבית עם הפסד מביך, דווקא אחרי תיקו לא רע במשחק החוץ. חובת ההוכחה עליו.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    אין סיבה שנעשה את העבודה, שהיא דבר ראשון לא לספוג, עם מורי, כחילה, משען ומגבו. אני די מחזיק ממורי וחושב שהוא מסוגל להחזיק את ההגנה, אבל חסוס זה בלם של ליגת האלופות ומעל הרמות האלה (לא מדריד, אבל בהחלט נכנס בהרכב של מכבי או באר שבע). יהיה קשה.