סוף עידן הגלקטיקוס?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י King_Beckham, ‏13/4/04.

  1. MATERAZZI Member

    הצטרף ב:
    ‏12/2/04
    הודעות:
    343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל השמות הללו זה רק שמות שאתה מביא מה הקשר היירו עכשיו?
    באיטליה יש את הבלמיים הכי טובים בגלל שהם הכי טובים ולא בגלל שהם איטלקים או משחקים בליגה האיטלקית, מה זה כל השטויות האלה אתה אומר שנסטה לא מס' 1? אתה אומר שקאנאברו לא בין 5 הבלמים הטובים בעולם או סמואל שהוא אומנם לא איטלקי אבל איפה הוא משחק... נכון באיטליה וכמובן מלדיני הקשיש, קייבו הצעיר, מטראצי הענק או סתם המצויון, מי יש באנגליה? בלם מסומם, קמבל שכולם מחזיקים ממנו אבל באיטליהה הוא לא יהיה יותר מסתם עוד בלם וטרי שהוא באמת מצוין.

    אולי תגיד אותה שוב? השאלה היא מה אתה משווה.. את מלדיני של היום שהוא בכלל בלם או את מלדיני של פעם?
     
  2. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הקשר היירו? היירו הוא בלם שהיה אולי הטוב ביותר בזמנו ולא שיחק באיטליה, עובדה שהבלם הטוב בעולם לא חייב להגיע דווקא מאיטליה או לשחק בליגה האיטלקית, כמוהו גם פרדיננד יכול לשחק באנגליה ולהיות הבלם הכי טוב בעולם, הוא נאלץ להאבק נגד חלוצים כמו הנרי, רוד ואן ניסטלרוי (ריו לא צריך להאבק נגד רוד אבל לשם העניין), קרספו, מוטו, אואן ועוד רבים אחרים, לא פחות טובים משבה או מטרזגה.
    הוא יכול להיות הבלם הכי טוב באנגליה כאשר הוא פי שתיים יותר טוב מהבלם שאחריו בדירוג ונסטה יכול להיות הבלם הטוב באיטליה כאשר קיבו למשל צמוד אליו מאחורה, עדיין פרדיננד יכול להיות טוב יותר מנסטה.
    מה שאתה אומר פה זה בערך כמו שעושים בארה"ב, מי שזוכה באליפות ארה"ב באיגרוף למשל הוא אלוף העולם (ככה לפחות היה פעם נראה לי, לנוקס לואיס הוא בריטי אם אני לא טועה), כאילו הם יוצאים מתוך הנחה שאין מתאגרפים טובים מחוץ לארה"ב, ככה אתה יוצא מנקודת הנחה שאין בלמים טובים מחוץ לאיטליה, צא מזה.

    אני אמרתי כבר שלדעתי נסטה הוא הבלם הטוב בעולם, אבל לא פה הנקודה, עצם זה שאתה פוסל שבלם אנגלי יכול להיות טוב מנסטה זה מה שמעצבן אותי.

    והנה מה שאמרתי על רוברטו קרלוס ומאלדיני:
    "רוברטו קרלוס ומאלדיני בשיאם הם שחקנים שונים לגמרי ואי אפשר להשוות בינהם, שניהם היו פנטסטיים, כל אחד מהם תרם לקבוצה בדרך אחרת ולכל אחד סיגנון משחק משלו, אני אוהב יותר את רוברטו קרלוס, לא יודע, זו מין אהבה ממבט ראשון (למרות שהאבה הזו באה דווקא דרך הפיפ"א בראשיתה), לדעתי בתור שחקן אוניברסלי (בלי להתייחס לעמדה שלו, יכולות נטו) קרלוס טוב יותר ממאלדיני, בתור מגן שמאלי הם פחות או יותר שווים אבל שונים אחד מהשני כל כך שקשה לקבוע מי טוב יותר, ולא ממש אכפת לי מה הרוב אומר, הרוב לא קובע על איכות השחקן ודעת הרוב היא לא האמת המוחלטת, אל תשכח שיש גם את המיעוט שאולי צודק. אבל בין מאלדיני לקרלוס זה באמת שאלה של טעם ומה אתה אוהב בכדורגל."
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    די כבר להיות לא אובייקטיביים. אני אוהב את מילאן ואת ריאל, ככה שאני אנסה לתת פה חוות דעת אובייקטיבית כמה שאפשר.

    אי אפשר להשוות את רוברטו קרלוס למלדיני, באמת. תמחקו שנייה את העונה הזאת מהזיכרון שלכם, ותנסו להיזכר בעונות הקודמות שלו. שום קשר ימני, כולל חואקין ובקהאם, לא הצליח בכלל לתפקד במשחק מול ריאל, רוברטו קרלוס יודע לנטרל את השחקן בצד שלו, ובהתקפה אחרי זה לעלות ולסכן את השער. אי אפשר להשוות את זאמברוטה (נו באמת!) ומלדיני, גם בשיאו לרוברטו קרלוס בעונה סבירה+. מה שקורה לרוברטו זה השפעה מהמשחק הקבוצתי, וכמו שפיגו לא מציג יכולת טובה, גם רוברטו קרלוס לא מציג. תשימו לב שגם ככה, רוב ההתקפות נגד ריאל מגיעות מהאמצע (בהיעדר קשר אחורי) או מצד ימין (הגול הראשון של אוסאסונה). כמובן שעונה אחת גורמת לאיטלקים פה לשכוח את העונות הטובות שלהם, כנראה שלפי העונה הנוכחית של ראול, הוא צריך לשחק בהפועל ירושלים.

    העונה מילאן הכי טובה באירופה, עם דגש על העונה. למרות השחקנים הנהדרים שיש למילאן בכל תפקיד במגרש (עדיין לא הבנתי מה פנקארו עושה שם), לריאל יש פוטנציאל גבוה בהרבה, ואני מאמין שבעונה שעברה, ריאל הייתה עדיפה בהרבה על מילאן של העונה.

    התקפה קטלנית כבר אמרנו?
     
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    היירו לעולם לא היה בלם ברמה הגבוהה בעולם, היירו היה פעם אחד הקשרים האחרוים הטובים בעולם, ולאת זקנה עבר לשחק בלם בריאל. היה לו נסיון, נוכחות ומנהיגות, אבל מאות אנשים יגידו לך שהוא היה רע. הוא עשה המון טעיות, השאיר הרבה חורים והרבה פעמים לא הספיק. אני אישית מאוד אהבתי אותו והרבה פעמים יצאתי להגנתו, אבל לאט לאט שמתי לב שהמבקרים שלו צודקים והוא אכן לא היה בלם ברמה שהוא היה קשר.

    וכאשר אתם מדברים על השוואת בלמים בין אנגליה לאיטליה, איך אתם לא מזכירים אץ יאפ סתאם, היה הבלם הכי טוב בליגה האנגלית והיום הוא אחד העשרת הבלמים הטובים באיטליה.
     
  5. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ת'אמת משנת 2001 אני צופה בריאל (כשהתקנתי יס) כשהיירו היה בן 30, והוא היה בלם, ראיתי משחקים של ריאל משנת 96-98 והוא היה בלם, בנבחרת ספרד גוארדיולה שיחק קשר אחורי והיירו בלם, אישהו לא זכור לי שהוא שיחק קשר אחורי, תזכיר לי אולי מתי זה היה?

    חשבת על זה שהוא הזדקן? על זה שהוא שיחק באלופת אירופה באותה תקופה עם שוער כמו פיטר שמייכל? חשבת על זה שהוא אולי נהרס בלאציו? (הבעיה עם הסמים, רק העונה הוא חוזר ליכולת שלו וגם זה רק בתור מגן ימני)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/04
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בתחילת הקריירה היירו היה קשר ואחרי זה לעת זיקנה הוא עבר להגנה.
     
  7. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתחילת הקריירה אם אני לא טועה הוא בכלל שיחק כחלוץ או משהו ואז כשהוא עבר לריאל מדריד הוא שיחק כבלם, אבל יכול להיות שאני טועה, בדברים שלפני התקופה שאני התחלתי להתעניין בכדורגל אני די חלש, בכל מקרה זו די בושה בשבילי אם אני לא יודע איפה היירו שיחק רוב הקריירה שלו...
     
  8. zizou Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/03
    הודעות:
    542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היירו הגיע לריאל מדריד לקראת תחילת שנות התשעים, מויאדוליד, שם באמת תופקד כחלוץ בתחילת הקריירה שלו.

    וכל המזלזלים כן בהירו, אומנם לא מהטכנים בעולם, לא מהכישרוניים, המהירים, אבל עם לב וביצים. משהו שחסר להרבה שחקנים היום בעולם.
     
  9. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי קאפו טוב יותר מגארי נוויל ומסניול בתרומתו השותפת למשחק. מבחינת ההגנה יש מי שיחפה על קאפו אז ככה שקשה לקבוע, אל תשכח שקאפו כבר לא ילד (34).

    בקשר לזה שהאיטלקיות מתייחסות יותר לליגה מאשר לליגת האלופות זה נכון. יובה לקחה פעמיים רצוף את הליגה אז כמובן שהיא תרצה לזכות באלופות. לעומת זאת מילאן לא זכתה מאז 99 באליפות איטליה ולכן מה שחשוב לה העונה יותר מכל זה לזכות באליפות איטליה. באופן כללי אתה יכול לראות איזה כדורגל מילאן מציגה בליגת האלופות לעומת הכדורגל שהיא מציגה בליגה. אתה תראה כמובן שהכדורגל המוצג בליגה הרבה יותר טוב.

    ובקשר לרוברטו קרלוס כבר הבהרתי את עמדתי, הרי הוא לא טיפש, הוא יודע שברגע שהוא מפקיר את ההגנה אין מי שיחפה עליו ולכן הוא עושה טעות אם הוא מחליט להפקיר את ההגנה.
     
  10. Kiko Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/03
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטויות במיץ.
    באיטליה, כמו בכל ליגה אחרת בעולם מתייחסים באותה רצינות לליגה ולליגת האלופות, תראה את מילאן, שבשנה שעברה התרכזה יותר באירופה (זכייה בתואר) מאשר בליגה (מקום שלישי בלי הרבה מאמץ), ביובה לא רק מהשנה אמרו שאליפות אירופה חשובה להם הרבה יותר מהסקודטו.

    שוב, שטויות, מילאן שיחקה ניפלא מול ספרטה ולה קורוניה, ורק נס בלתי מוסבר העיף אותה מליגת האלופות, ונגיד ומילאן לא שיחקה טוב (מה שקרה בשלב הבתים) אתה חושב שזה קרה בגלל שהיא רצתה להיפטר כמה שיותר מהר מהמפעל השולי הזה? או שאולי היא הפסידה בכוונה לדפו?

    מה הקשר? אין בלמים טובים מחוץ לאיטליה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/huh.Xxx
     
  11. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד מה אתה נורמלי?
    כמובן שמילאן השנה רצתה הרבה יותר את הסקודטו, פשוט זה לא הפריע לה לשחק כדורגל טוב גם בליגת האלופות. אבל באופן כללי ידוע ואני לא מבין איך רק כאן עדיין לא יודעים שהאיטלקיות מתרכזות הרבה יותר בליגה מאשר בצ'מפיונס.
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    כי כאן, בניגוד למקום בו האכילו אותך בכל השטויות אותם אתה מפיץ כאן, יש אנשים קצת שפויים והגיוניים.

    באנגליה ואיטליה מתייחסים לצ'מפיונז באותה החשיבות. אל תגרור את הדיון לרמה של גנון עם תירוצים מגוחכים (בטח אם מילאן היתה רוצה היא היתה לוקחת את הגביע בקלות, אבל פשוט לא התחשק לה להתאמץ במפעל השולי והיא העדיפה להפסיד בכוונה לדפור, עם הרכב מלא?).
     
  13. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואנה אתה אפילו לא שם לב מה אני אומר....
    אני לא ניסיתי לתרץ את ההפסד שלנו ללה קורוניה וההדחה מליגת האלופות, אבל זאת נקודה שצריך להבהיר והיא ידועה, אפילו לפרשנים הטפשים של ספורט 5(-).
     
  14. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז ריאל גם עפה למונאקו כי היא התרכזה יותר בליגה, מה היא צריכה את גביע האלופות? יש לה כבר 9 כאלה...
     
  15. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב פעם אתה לא מבין מה אני אומר?
    אני לא אומר שמילאן עפה כי היא התרכזה יותר בליגה. מה שאני כן אומר זה שהכדורגל שאנחנו מציגים בליגה ובליגת האלופת הוא שונה. אנחנו משקיעים יותר בליגה, ובאופן כללי הליגה יותר חשובה מהאלופות, וגם השחקנים באיטליה אמרו את זה.