סוף עידן הגלקטיקוס?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י King_Beckham, ‏13/4/04.

  1. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    כל השמות הללו (והעובדה שהם משחקים בנבחרות) זה יפה מאד - אבל בסופו של דבר בשיטה של זקארוני מדובר בקונוסים. ארסנל, עם תיירי הנרי (לדבריך חלוץ לא טוב מספיק להגנות איטלקיות, לא יותר משחקן טוב וכו') קרעה אותם לגזרים בסן סירו. לוקומוטיב דילגה מעליה ברוסיה. אגב, מוזר שאתה שוכח לציין ברשימת שחקני ההגנה של ריאל את רוברטו קרלוס, כרגע המגן השמאלי המוביל בעולם (ותחסוך ממני את העובדה שהוא לא יורד להגנה כי זה פשוט לא נכון). מי מגן שמאלי עדיף עליו בכל שאר הקבוצות הנ"ל? מלדיני? זמברוטה? ממש לא.

    נסטה הבלם הטוב בעולם? אני אומנם חושב שבלמים כמו סמואל ופרדיננד לא נופלים ממנו, אבל זה לא ממש עקרוני. פנקארו יכול להיות בסגל של איטליה וזה עדיין לא משנה את העובדה שמדובר בשחקן אפור שלא מתאים לרמות הגבוהות. כנ"ל לגבי מלדיני הישיש ואולי גם קאפו לאחר המשחקים האחרונים. ההגנה של מילאן טובה מזו של ריאל, אבל היא עושה טעויות בדיוק כמו ההגנה של ריאל כפי שראינו במשחק מול דפור.
    על באיירן ויובה אני לא יכול להרחיב כי אני צריך ללכת - אבל היה סמוך ובטוח שההגנות שלהן גרועות מזו של ריאל.

    הכוונה שלי היתה שאפשר לעוף ב-90 דקות בלבד, ואם אנחנו שנינו מסכימים שריאל היא קבוצה אנושית - הם יכולים לעוף בכל יום נתון מול כל קבוצה שהגיעה לרבע גמר ליגת האלופות, בטח אם מדובר במונאקו המצוינת. צריך לעשות שינויים, כן, אבל אתה הרבה יותר מדי קיצוני בקטע הזה וההגנה היא פשוט לא המקום שזקוק לשיפור (לפחות לא בדחיפות כמו הקישור האחורי, למשל).
     
  2. MATERAZZI Member

    הצטרף ב:
    ‏12/2/04
    הודעות:
    343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר ראשון זה היה ערב בלתי נשכח מבחינתים וכל הכבוד אבל בוא נדבר רגע דוגרי על מה שהיה באותו ערב, שער שני(שער הניצחון)היה מעמדת נבדל ושתינו יודעים את זה, בדקה ה60 הבלם הראשון של אינטר פביו קאנאברו נפצע, בדקה ה85 הבלם השני של אינטר מרקו מטראצי נפצע, דקה לאחר מכן מגיע הגול השלישי והרביעי והחמישי שבאינטר משחקים עם 2 שחקני הגנה(קודובה וברשה) אז נכון שאף אחד לא יכול לקחת מארסנל את הניצחון הגדול הזה אבל בוא נודה שאם היו אומרים לארסנל ללכת הביתה בדקה ה85(במצב של 2-1 ארסנל היו קופצים על המצאיה), אינטר שלטו במחצית השנייה ללא עוררין, אז אל תז'בל לי שהנרי קרע את ההגנה של אינטר לגזרים (את זה אתה יכול לספר לנחדים שלך שבטח לא יראו את המשחק וישמעו רק את התוצאה הסופית שמאוד מאוד מאוד משקרת) הגול היחיד שגם היה חוקי וגם היה נגד שחקני ההגנה של אינטר היה הראשון!

    השאלה שלך היא מי מגן יותר טוב ממנו נכון, אתה שם לב לשאלה מי מגן יותר טוב, מי עושה הגנה יותר טובה בצד שמאול כמובן ופה יש כמה וכמה מגנים, אפילו פאנקארו עושה יותר הגנה ממנו אבל בוא נגיד שלמגן צריכה להיות סוג של יכולת התקפית מינימלית בכדוגל המודרני אז או.קי הוצאתי את פאנקרו מהרשימה, למה רוברטו קרלוס עדיף על זאמברוטה? למה? בגלל שיש לו בעיטות חופשיות? מה הקשר בכלל זה לא מה שאני צריך מהגן השמאלי שלי, אם הוא רוצה לעלות לעזור בהתקפה או קיי אבל תדע גם לרדת כי סה"כ העזרה בהתקפה היא בונוס ואת זה הוא צריך להבין.
    לפני שנתיים או שנה שעברה אפילו לא היו לי טעות אליו כי כל פעם שהוא היה עולה הוא גם היה יורד ואז הוא היה מבחינתי מס' 1, אבל השנה זה פשוט לא קורה מה אתה לא רואה איזה חורים יש בצד שמאול בהגנה של ריאל???
    וזה בלי להיתייחס להתנהגות המאוד מאוד מאוד לא ספורטיבית שלו בכל מיני מקרים.

    עם זה לא עקרוני אז למה הגבת וכן נסטה הטוב בעולם.

    תאמין לי שהדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה להגן בכל דרך שהיא על מילאן אבל אתה פשוט טועה.
    נכון מלדיני מתחיל לאט לאט להזכיר את ימי המונדיאל העליזים וגם קאפו לא הכי בכושר אבל שאתה מסתכל לאורך עונה אתה רואה את היציבות של מילאן, מה שהיה עם דפור שונה ממה שהיה עם מונאקו ואני בטוח שאתה יודע שאני צודק, למילאן יש הגנה טובה משל ריאל ב3 אולי 4 דרגות כנ"ל גם לאינטר(לגבי השיטה אתה צודק יש סוג בעיה במערך של זאקא).

    פשוט לא נכון, אני לא מבין איך יש מקום להשוואה בכלל?

    אנושית ביותר אבל זה לא שייך, אתה שוב מסתכל רק על התוצאה הסופית ולא אל צורת המשחק, אני בטוח שראית את הדרבי של לונדון ולא יצה לך ממש לראות את המשחק של ריאל במלואו אבל גם אם כן מה שאפשר היה לראות שם זה את ריאל פשוט נותנת למונאקו לחזור למשחק, ההגנה היתה פשוט שכונה, ריאל לא צופפה ולא הקשתה על מונאקו בגרוש...
    אם ריאל היו נופלים על מונאקו בערב ענק מילא אבל מונאקו שיחקה טוב כי ריאל נתנה לה לשחק טוב ולחזור למשחק ולא להפך, אתה שוכח שריאל כבר הובילו 5-2 והיו קרובים לרדת למחצית עם היתרון הזה אבל אז חוסר הריכוז וגם חוסר היכולת שמדובר בהגנה של ריאל וכל השער היסטוריה.

    והרבה...


    לא אמרתי שלא, להפך אם אני המאמן אני מביא 2 קשרים אחוריים, מזיז את בקאהם ימינה ומוכר את פיגו בפול כסף.
    וצריך גם כמה שחקני ספסל מה שאין העונה לריאל שחקנים כמו מקמנמן שעזב או סולארי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/4/04
  3. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איכשהו אני מרגיש שמתעלמים מהתגובות שלי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx
     
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    מאטרצי, כמו תמיד אני מסכים איתך בהכל, אבל הפעם יש דבר אחד. פיגו שחקן הרבה יותר טוב מבקהאם!
    וגם אם יש את הקטע של הגיל אז עדיף לריאל שחקן כמו חואקין על בקהאם, שהוא שחקן טוב אבל לא יותר מזה. או יותר נכון הרבה יותר מזה, אבל בכל מה שקשור מחוץ למגרש.

    ועוד דבר קטן, פאנקארו שחקן מצויין שיודע גם לתמוך בהתקפה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/4/04
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אני אגיב למה שכתבת.

    אולי הקטע של מיליטו הוא נכון והם העדיפו לוותר עליו בגלל העיניין הבריאותי אבל, באמת, אם ריאל הייתה רוצה להביא בלם ברמה היא הייתה עושה זאת. 54 מיליון על פיגו, 64 עח זידאן, 45 על רונאלדו ו-28 על בקהאם. אפשר היה להשקיע סכום דומה ולרכוש בו 2 בלמים ועוד קשר אחורי טוב. אבל ריאל, כמו ריאל לא מעוניינת ברכש לא זוהר שלא בהתקפה.

    כמו שאמר ואלדאנו: "מידיניות הרכש לא תשתנה, נרכוש רק כוכבים בהתקפה. ההגנה תסתמך על שחקני הבית."
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/4/04
  6. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבר'ה שלום לכולם,

    לאחר שקראתי את כל הדיון הארוך הזה, התרשמתי בעיקר משלושה כותבים, מטראצי, מקסי, והשלישי שלא עולה לי עכשיו בראש איך קוראים לו...

    אני חייב לומר שלא הייתה הודעה אחת של דניס סרגקאמפ שבה לא נכתבו שטויות במיץ.

    כל מה ששמתי לב זה שאתה מקנא במילאן, מאוד מקנא.

    אז אני אתחיל להגיב לכמה מהעניינים שהוזכר וקוממו אותי:
    1) מילאן טובה יותר מריאל מדריד, הרבה יותר טובה. היציבות המדהימה לאורך כל העונה, ההגנה המצויינת בגיל כל כך מתקדם, וההתקפה הקטלנית, עושה את ההבדל.

    2) נסטה הוא הבלם הטוב ביותר באירופה. אתה מוזמן לבדוק את זה במשחקים של מילאן.

    3) רוברטו קרלוס בשיאו, פחות טוב ממאלדיני בשיאו.

    4) רוברטו קרלוס פחות טוב מזאמברוטה. הוא פשוט לא מגן שמאלי במלוא מובן המילה, כי הוא לא מגן. אז נכון שחלקכם יחלקו עליי אבל זה לא משנה, עובדות יש במגרש וכל מי שרוצה מוזמן למצוא את העובדה הזו במשחקים של יובה וריאל מדריד. לעומתו, זאמברוטה עושה עבודה מצויינת, עולה הרבה לעזור ולתרום את חלקו בהתקפה, וכמובן עושה את עבודתו ההגנתית על הצד הטוב ביותר.

    תגובות יתקבלו בברכה, אני אשמח לפרט על כל דבר ודבר.
     
  7. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה של ריאל גם העונה היתה שהיא שיחררה את מקאללה קרוב מידי לתום מועד העברות, כמו כן הם היו בטוחים שאז'אלה יחתום והוא לא חתם, קשה להחתים שחקן תוך 4 ימים (אם אני לא טועה), אני זוכר שאני בעצמי נשארתי בכוונה ער עד אחד בלילה כדי כשהיה את הדד ליין כדי לראות אם ריאל רכשה בלם או לא, בסוף הדד ליין הוארך לעוד 12 שעות וגם אז כל הבוקר בדקתי חדשות, בסופו של דבר אף אחד לא הגיע.
    בחורף היו צריכים להביא בלם ולא הביאו כי הקבוצה נראתה לא רע באותה תקופה וחשבו שפאבון וראול בראבו יספיקו, כמו כן הרבה מאוד פוטנציאליים לרכישה לא יכלו לשחק באירופה בגלל שכבר שיחקו באירופה במדי קבוצה אחרת וריאל חשבה שהיא תעביר את העונה הזו עם הצעירים ואז תקנה בלם או שתיים (אני לפחות חושב ככה, מנסה איכשהו להיכנס לראש של פרז).
    הקטע של הזידאנס והפאבונס הוא רק העונה, ואני לא בטוח שואלדנו אמר שלא יקנו בלמים מפורשות, פרז אמר את זה קודם לכן אבל אני חושב שהוא שינה את דעתו אחרי השבוע האחרון.
    אני מסכים איתך ועם מאטרצי שצריכים להביא 2 בלמים ואולי קשר דפנסיבי שישחק עם הלגרה או יהיה מחליף להלגרה (תלוי מה יהיה עם בקהאם, מה יהיה עם פיגו ועוד) אבל לא מסכים עם הקביעות השטוטיות שלא מבוססות על דבר פרט להשערות או אינפורמציה לא נכונה כמו עם דל בוסקה, מיליטו ועוד..
     
  8. MATERAZZI Member

    הצטרף ב:
    ‏12/2/04
    הודעות:
    343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי שאלה: בסוף העונה לא אמורות להתקיים בחירות לנשיאות של ריאל?
    אם כן אז מה הבעיה להעיף את ולדנו ופרס ולהביא מישהו יותר נורמלי שלא חושב על ההגנה כעל המקום רק לנוער ולצעירים של ריאל ולא חושב רק על ההתקפה כעל המקום של הגלקטיקוס, גם על זה אתם צריכים לחשוב, אם שחקן כמו פורטיו שמדברים עליו כעל ראול הבא(אן אפילו יותר טוב) יושב רק על הספסל אז זה גם לא פייר מיצידו ובכלל היום לא שווה להיות שחקן נוער בריאל עם אתה שחקן התקפי כי לשחקני הנוער בריאל אין שום סיכוי להתפתח...
    אצל ולדנו זה יותר מידי קיצוני, נוער להגנה רכש להתקפה וזה צריך להיות יותר מאוזן נגיד למכור 2 גלקטיקוס ולתת הזדמנות לנוער הצעיר להשתלב גם בחלק הקידמי וגם לרכוש כמה שחקני הגנה שעל זה כבר דיברנו פה רבות...
    אוהדי ריאל צריכים להבין שולדנו מפר את האיזון שצריך להיות בקבוצת כדורגל בכמה וכמה מישורים:
    1.כל הרכש מיועד רק לשחקנים התקפיים למרות שריאל כבר מספיק חזקה שם.
    2.כל ההגנה (הבלמים) מיועדת אך ורק לשחקני נוער חסרי ניסיון.
    3.אין שחקנים שיעלו מהספסל ולכן אין רוטציה (ראיתם מה קרה נגד אוססונה שרונאלדו נפצע, קירוש העלה מהספסל ילד שאני אפילו לא זוכר את שמו)
    4.אין מקום לשחקני נוער התקפיים בריאל, מה שעלול לגרום לעזיבתם של הרבה מאוד נערים מוכשרים כפי שקרה עם ראול באתלטיקו דריד(אומנם מסיבות קצת שונות).
     
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    פותחים ברגל ימין, הא?

    היציבות לאורך כל העונה? איזה זיכרון קצר. בשלב הבתים הראשון מילאן שיחקה בבית שכלל את סלטה ויגו (כרגע נלחמת על הירידה בספרד), אייאקס (קבוצה מאד מאד אנמית שכוכביה נטשו אותה) וקלאב ברוז' הזערורית. מכיוון שלפי הכינוי אני מניח שאתה אוהד מילאן - אני לא אזכיר לך את התוצאות. אתה בטח זוכר לבד כמה משחקים ואיזה משחקים מילאן לא ניצחה וכמה שערים ההתקפה ה"קטלנית" כבשה סה"כ. כן, אז היא התעללה קצת בספרטה פראג בסן סירו, וואו - ראינו כמה היציבות התבטאה נגד דפור.

    לא שאני לא אומר שמילאן קבוצה מצוינת - היא קבוצה מעולה, מספר 1 באיטליה וכנראה גם המועדון השני הטוב בעולם, אבל מה שאתה אומר פשוט לא נכון. בליגת האלופות היה הכל חוץ מיציבות. ריאל כבר הבטיחה את עלייתה לאחר 4 משחקים פחות או יותר בעוד לאחר 4 משחקים אף אחד לא באמת ידע אם מילאן תעלה לסיבוב השני. באמת שאין לי שום סיבה לקנא בקבוצה אחרת, אני מאד שמח עם ארסנל. אם זהו הטיעון המרכזי שלך - אז באמת חבל שאני מגיב לך.

    הלכתי וצפיתי במשחק של מילאן ואכן גיליתי שמדובר בבלם מעולה (הכחשתי זאת?). אבל איזה קטע - צפיתי גם במשחק של מנצ'סטר יונייטד וראיתי שריו פרדיננד מבחינת איכות המשחק לא נופל ממנו!

    אף מגן שמאלי בעולם לא מתקרב לרוברטו קרלוס בשיאו. רוברטו קרלוס תורם למשחק של קבוצתו הרבה יותר טוב מאשר מלדיני וכך גם לנבחרת ברזיל (רוברטו קרלוס היה חלק חשוב מהזכיה במונדיאל של ברזיל בעוד מלדיני הוא אחת הסיבות שאיטליה עפה כל כך מוקדם, ואני מבקש ממך לא להוריד את הרמה בדיון לבכי על השופטים כי אם הוא לא היה עושה טעויות של ילד בן 7 איטליה היתה עולה למרות זאת).

    זה מאד מעניין. אתה טוען שאם לשחקן, נניח קשר אחורי, יש יכולת סיומת גבוהה (אחת מהתכונות שבין השאר חלוץ זקוק להן) - אז השחקן המדובר הוא לא קשר אחורי? אז אם רוברטו קרלוס ניחן ביכולת הגבהה מצוינת ובעיטה חזקה (ומגן שמאלי דווקא לפעמים זקוק לזה), הוא לא מגן שמאלי? מה, הוא צריך רק להישאר תקוע מאחורה כמו זמברוטה ומלדיני ולגעת בכדור פעם במשחק, או שיהיה יותר טוב אם יחזיק בכדור ויעזור להתקפות קבוצתו (מה שלא פוסל אותו כמגן)?
     
  10. MATERAZZI Member

    הצטרף ב:
    ‏12/2/04
    הודעות:
    343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוףףףףףףףףףףףףף חשבתי שתגיב לדברים שלי... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
    לא נורא אני יגיב לשלך למרות זאת http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx


    כמו תמיד...

    שוב אני יוצא הסנגור של מילאן אבל מילאן בסופו של דבר זכתה במקום הראשון בבית עוד לפני המחזור האחרון, איכשהו מילאן דילגה בקלות בסופו של דבר על פני ספרה פראג ובוא נגיד שב19 מתוך 20 משחקים מילאן היתה עוברת גם את דפור... וזוהי תקלה חד פעמית.
    באותו הקשר של זיכרון קצר בשנה שעברה מילאן ניצחה את 4 המשחקים הראשונים שלה בשלב הבתים הראשון והבטיחה ראשונה את העלייה לשלב השני ובשלב השני היא שוב ניצחה את 4 המשחקים הראשונים והיתה הקבוצה הראשונה שהבטיחה את עלייתה לרבע הגמר גם יובה היתה מעולה כל הדרך לגמר אבל אתם האוהדים האנגלים זוכרים רק תגמר...
    נקודה למחשבה לא

    כמו שאמרתי אחרי 4 משחקים לא ידעו כלום אחרי 5 הם כבר הבטיחו את המקום הראשון בבית צריך יותר מזה?!
    ולגבי ה:
    גם זה סוג של תגובה!!!

    עוד פעם ההשוואות הדביליות, נו באמת... מה אתה בכלל משווה לבלם בליגה אנגלית לבלם בליגה האיטלקית


    אנחנו מדברים על השנה האחרונה לא?

    עוד פעם הכל טוב ויפה אבל זה בתנאי שזה לא פוגע במשימה העיקרית שלו והיא משימה הגנתית והשנה הוא לא מצליח לשלב בין המשימות ההגנתיות שלו לבין העזרה להתקפה שהיא בגדר בונוס בלבד.
     
  11. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זאת לא הייתה הכוונה אבל אני פשוט לא יכולתי עוד לקרוא את הדברים השטוטיים שאתה כותב בקצב...

    שמע, אני באמת לא מבין למה אתה דווקא מתעקש על ליגת האלופות והרי ידוע שהאיטלקיות משקיעות הרי יותר בליגה מאשר בצ'מפיונס או בכל מפעל אחר, תסתכל על המשחקים בליגה ותגלה יציבות שאין שניה לה באירופה [אולי מלבד ארסנל, ולהוציא את הליגות הפחות תחרותיות(סקוטלנד)]. מילאן בליגת האלופות במשחק הראשון נגד איאקס ניצחה, בשני נגד סלטה יצאה עם תיקו שזה בהחלט מכובד, במשחק השלישי הפסידה הפסד מאוד מקרי ואני מזכיר לך במשחק הזה שהיו למילאן לפחות 20 בעיטות לשער מסוכנות וזה היה משחק שפשוט לא הלך, והבלגים כבשו בסך הכול בהתקפה אולי היחידה שלהם במשחק (המסוכנת). במשחק השלישי בברוז' ניצחנו, ברביעי נגד איאקס ניצחנו, ובאחרון לאחר שכבר הבטחנו את עלייתנו לשמינית הגמר, הפסדנו משחק חסר משמעות (אני מזכיר לך שחצי מהסגל היה ביפן בדרכו למשחק נגד בוקה ג'וניורס. אז ככה שאני לא רואה על מה יש לך להתלונן כי אנחנו הקבוצה היציבה באירופה.

    אז זהו שאני שאלתי את השאלה הזו בהרבה מקומות ומעטים האנשים שאמרו שפרדיננד טוב יותר מנסטה. ממש מעטים. לעומת זאת כולם כמעט הסכימו שנסטה הוא הבלם הכי טוב באירופה, אבל אני יכול להבין אותך, אתה הרי כל כך מתוסכל שמילאן מצליחה ויש לה בהרבה עמדות את השחקנים הטובים בעולם...

    אתה שם לב כמה אתה מגוחך?
    הרי מאלדיני כמגן שמאלי בשיאו היה עוד לפני המונדיאל, המונדיאל בא אחרי שהוא כבר עבר את שיאו כמגן שמאלי. ושוב, תצא מהבועה שלך ותשאל מי היה יותר גדול בשיאו ותמצא שמאלדיני ללא ספק היה טוב ממנו.

    כמה שאתה מעוות את הדברים שלי. אני התכוונתי לכך ששחקן, התקפי ככל שיהיה, צריך למלא אחר התפקיד שלו קודם. רוברטו קרלוס התקפי ככל שיהיה מפקיר לא מעט פעמים את ההגנה שזה התפקיד העיקרי שלו, ולכן הוא לא המגן השמאלי הטוב בעולם בוודאות.
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    ידוע? למה ידוע? כי אתה אומר ככה?
    כמעט כל הקבוצות בליגת האלופות משקיעות בליגה יותר מאשר בצ'מפיונז. מילאן לא רוצה לזכות בצ'מפיונז, זה הקטע? הם שומרים את הכוחות למשחקי צמרת נגד אמפולי ואנקונה, בליגה של 34 מחזורים ובארץ שבה במשחקי הגביע הקבוצות עולות עם הרכב משני??

    למען האמת, דרך ההשקפה הזאת נהדרת ואולי גם אני אאמץ אותה. בית"ר ירושלים היא הקבוצה הטובה בעולם. אולי זה לא מתבטא בהישגים - אבל זה פשוט ידוע שבית"ר מעדיפה שלא לקחת את המקום הראשון בליגת העל ולהשתתף במפעל הצ'מפיונז הזניח. בית"ר הקבוצה הטובה בעולם, ואם היינו רוצים אנחנו גם נראה את זה לכולם.

    תיקו בחוץ כנגד קבוצה שנלחמת על הירידה בליגה הספרדית נחשבת לתוצאה מכובדת בעיניך? די מבייש לדעתי. אם מילאן היתה אכן הקבוצה היציבה באירופה היא היתה מבקיעה לפחות 2 מ-20 הבעיטות שהיו לה במשחק מול ברוז' - אבל היא פשוט לא כזו. אין לי ממש כוח לבדוק, אבל אני משוכנע שב-7 המשחקים הראשונים בצ'מפיונז (כולל ה-0:0 בפראג) מילאן כבשה לא יותר מ-4 שערים. מתוך 7 המשחקים הללו היא גם ניצחה בשלושה מהם בלבד. היציבות גם התבטאה יפה מאד מול דפור - ניצחון 4:1 במשחק הראשון ותבוסה 4:0 בשני. איזו קבוצה יציבה, בחיי...

    אני אמרתי שלדעתי פרדיננד לא נופל מנסטה, ולא אמרתי שהוא יותר טוב. אתה מעוות את דברי.

    למען האמת, אם תשווה בין הישגי ארסנל להישגי מילאן העונה, הקבוצות פחות או יותר שוות בהישגים. אין לי שום קנאה לקבוצה אחרת וגם לא למילאן - מה עוד שאני בכלל לא אוהב את פרדיננד ואני לא מבין מה הקשר...

    אני לא הולך לשאול אף אחד - יש לי עיניים ואני מסוגל לשפוט בעצמי. ברגעי השיא של השניים ברור שרוברטו קרלוס לוקח. לא רק שהוא מצטיין בחלק ההגנתי וההתקפי אלא הוא גם כובש ומבשל - מתי מלדיני עשה זאת בקביעות? מתי זמברוטה עשה זאת?

    מוזר... לפני רגע הייתי תחת הרושם שאמרת שהוא כלל לא מגן, פתאום הוא מגן אך לא מהטובים בעולם?
    ולענייננו - התפקיד של רוברטו קרלוס בריאל מדריד הוא להתקיף בין השאר. העובדה שהוא מתקיף לא אומרת שהוא מפקיר את ההגנה (למרות שזה קורה לעיתים - אבל התרומה שלו להתקפה תורמת לקבוצה הרבה יותר ממלדיני למשל שתקוע תמיד מאחורה), אלא שיש לו יכולות נוספות שאין למגינים שמאליים אחרים והוא משתמש בהם. אם זה מתאים לשיטה של ריאל ולמאמן אין התנגדות - אני חושב שאפשר להגיד שזה אחד מהתפקידים שלו, וזה לא אומר שהוא לא מגן שמאלי.

    הויכוח הוא על היציבות של מילאן - והקבוצה היציבה באירופה לא מבטיחה את המקום הראשון בבית חלש במחזור האחרון. אפילו יובנטוס, העונה בכושר נוראי, לאחר ארבעה משחקים הבטיחה את מקומה בשלב הבא ואת המקום הראשון כמובן. אני לא חלילה אומר שיובנטוס יציבה, ואני מסכים שמילאן קבוצה יציבה - אבל הכי יציבה? ממש לא.

    אה, נכון, שכחתי... אם ישנו בלם שמשחק בליגה האנגלית הוא אוטומטית נחות מבלם ששיחק בליגה האיטלקית... ואתה עוד מדבר על השוואות דביליות...

    נו, אז העניין די סגור, לא? הויכוח היה בעיקרון על "מי יותר טוב בשיאו" אבל העונה רוברטו קרלוס מספר רמות מעל מלדיני.

    אתה לא יכול להגדיר את התפקיד של מגן שמאלי בכל קבוצה. בריאל יש דרישות שונות ממגן שמאלי מאשר במילאן - בין השאר לתקוף. רוברטו קרלוס פשוט שחקן עם יותר יכולות ממלדיני, בלי קשר לתרומה ההגנתית של השניים.
     
  13. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מטרצי - קודם כל לדעתי (ואני לא יודע עד כמה הדיעה הזו מקובלת בקרב שארי אוהדי ריאל) וכבר אמרתי זאת פרז צריך להשאר, בתור נשיא הוא עושה עבודה נפלאה, ההכנסות של ריאל ב4 שנות כהונתו לפחות פי 2, הקבוצה בטופ האירופאי מבחינה פיננסית והפכה למותג (יש כאלה שלא אוהבים את זה), פשוט הוא צריך פחות להתערב בקטע הסופרטיוי ולתת למאמן (לא לקיירוש) את החופש לעשות את הרכש הנחוץ ולבנות קבוצה בריאל.
    כמו כן בשביל שפרז ייבחר בבחירות הבאות תאמין לי הוא יהיה חייב לאוהדים בלם, מאמן ועוד כמה שחקני חיזוק.
    לגבי הספסל וההגנה כתבתי כבר לא מעט.
    לגבי הקטע עם השחקני נוער ההתקפיים, מסכים איתך, אבל מה שריאל צריכה לעשות זה להשאיל את השחקנים האלה לקבוצות בינוניות ואז לקטוף את הפירות כשהם יגיעו לרמה מסויימת, אם אתה רוצה דוגמה לשחקן מצויין שהיה אצל ריאל והיא שיחררה אותו בגלל עומס שחקנים בחלק הקידמי יש לך את אטו, הגיע לריאל בגיל 16 והלך למאיורקה, כיום נחשב לאחד החלוצים היותר מוכשרים בעולם וכנראה מיורקה תעשה עליו קופה לא קטנה (גם ריאל הוזכרה בקשר לשמו, למרות שעדיין חצי מהכרטיס שלו ברשותה).
    לעומת זאת תחשוב איזה כיף להיות שחקן נוער הגנתי בריאל מדריד, אתה אומר למאמן שאתה יכול לשחק כבלם וכבר אתה משחק בקבוצה הבכירה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx

    למלינאזי - קודם כל מילאן העונה באמת טובה יותר מריאל מדריד, עונה שעברה זה לא היה כך ובודאי שלא בעונות הקודמות.
    גם מסכים איתך שנסטה הבלם הכי טוב בעולם.
    רוברטו קרלוס ומאלדיני בשיאם הם שחקנים שונים לגמרי ואי אפשר להשוות בינהם, שניהם היו פנטסטיים, כל אחד מהם תרם לקבוצה בדרך אחרת ולכל אחד סיגנון משחק משלו, אני אוהב יותר את רוברטו קרלוס, לא יודע, זו מין אהבה ממבט ראשון (למרות שהאבה הזו באה דווקא דרך הפיפ"א בראשיתה), לדעתי בתור שחקן אוניברסלי (בלי להתייחס לעמדה שלו, יכולות נטו) קרלוס טוב יותר ממאלדיני, בתור מגן שמאלי הם פחות או יותר שווים אבל שונים אחד מהשני כל כך שקשה לקבוע מי טוב יותר, ולא ממש אכפת לי מה הרוב אומר, הרוב לא קובע על איכות השחקן ודעת הרוב היא לא האמת המוחלטת, אל תשכח שיש גם את המיעוט שאולי צודק. אבל בין מאלדיני לקרלוס זה באמת שאלה של טעם ומה אתה אוהב בכדורגל.
    רוברטו קרלוס לדעתי, גם בכושרו הנוכחי טוב יותר מזמברוטה, העליות של זמברוטה הורגשו הרבה פחות בשנה שעברה וגם השנה בגלל שההגנה מחפה עליו, כמו כן הוא עולה פחות, רוברטו קרלוס עולה יותר ואין מי שיחפה עליו, לכן למראית עין חושבים שזמברוטה יוצר פחות חורים מרוברטו קרלוס, אבל בתכלס גם זמברוטה טועה, גם נסטה טועה, גם מאלדיני בגדולתו טעה וגם בקנבואר טעה, השאלה היא האם בתור קבוצה יש לך שחקנים שיכולים לכפר על הטעויות שלך או שהחור שאתה משאיר לא ניתן לסגירה, בריאל אין מי שיכפר על העליות של רוברטו קרלוס ולכן העליות שלו מורגשות הרבה יותר, אני לא חושב שהשנה הוא עולה יותר ממה שהוא עלה בשנים קודמות, פשוט פעם היה את מקאללה או הלגרה או היירו שסגרו את העליות האלה.
    ומי לדעתך מגן ימני טוב יותר, קאפו או למשל גארי נוויל או סניול או המגן הימני של צ'לסי שברח לי השם שלו?
    שוב למטארצי - מילאן שיחקה שנה שעברה בשלב הבתים הראשון פנטסטי, להציג יכולת כזו בבית המוות עם באיירן ודפו (גם לאנס נראה לי היתה שם) ולכבוש כל כך הרבה, באמת נתנה 6 משחקים גדולים, אבל אחרי זה, 7 משחקים רצופים שמילאן לא כובשת יותר משער אחד, ה 3-2 על אייאקס ועוד 3 משחקים שמילאן לא כובשת יותר משער אחד בהם (ובשתיים מהם היא לא כבשה כלל), זה לא מה שאתה מצפה מאלופת אירופה .
    ולא הבנתי מה הבעיה של להשוות בין פדריננד לנסטה? זה שפרדיננד משחק בליגה האנגלית עושה אותו לנחות יותר? אז ככה אנחנו מתחילים כבר לשפוט שחקנים? אולי אני אוסיף בטופיק שפתחתי על שפיטת שחקנים גם את האופציה של הליגה ממנה בא השחקן? לא ייתכן שהבלם האנגלי הטוב ביותר יהיה יותר טוב מהאיטלקי הטוב ביותר (ואני עדיין חושב שנסטה הטוב בעולם).
    ושוב מילאנזי (מה לעשות שאני מתייחס לכל הודעה לגופה) - קודם כל נמאס לי מהטענה המעצבנת הזו שקבוצות באיטליה מתייחסות לליגה יותר מאשר לליגת האלופות, תאמין לי ליפי היה מעדיף שהקבוצה שלו לא תזכה באליפות שנה שעברה בשביל התואר שהוא הפסיד בפנדלים באולד טראפורד, במילאן שמחו הרבה יותר על ליגת האלופות מאשר היו שומחים על אליפות הליגה והקבוצות האיטלקיות ראו שהן כבר לא ממש על המפה ומשקיעות את המקסימום בליגת האלופות, אולי הטענה שלכם היתה נכונה לפני 7-10 שנים כאשר הקבוצות האיטלקיות שלטו באירופה ביד רמה ויכלו להרשות לעצמן להתרכז יותר בליגה אבל עכשיו זה כבר ממש לא תקף.
    לגבי מילאן בשלב הבתים הראשון, ראינו קבוצה אפורה ביותר שחוץ מכמה הברקות של קאקה לא הציעה יותר מדי.
    גם בשמינית גמר לא ראינו יכולת מדהימה משהו חוץ מההתפרקות של ספרטה.
    לגבי המשחק מול לה קורוניה, אני אגיד לך ככה, מתוך 20 משחקים בסאן סירו 19 היו נגמרים פחות מ 4-1,
    ככה שהתצוגה הנפלאה של מילאן יחד עם התפרקות של כמה דקות בדפו התקזזו במשחק ענק של דפו והתפרקות של משחק שלם של מילאן, אני חושב שבסיכום הגיע לדפו לעלות, היא שיחקה כדורגל טוב באיטליה וכדורגל פנומנלי בספרד, לעומת מילאן ששיחקה כדורגל טוב באיטליה וכדורגל גרוע בספרד.
    וסתם להרגיע אותכם עם הקטע של רוברטו קרלוס הייתי ממליץ למישהו ממש משועמם ללכת לצפות בכל 40 השערים שריאל ספגה בליגה ולהגיד כמה מהם הגיעו מאגף שמאל.
    אני לא אומר שרוברטו קרלוס לא ירד ביכולת שלו, אבל לא נפילה דראסטית שתוריד אותו מתחת למגן שמאלי אחר בעולם על התואר המגן השמאלי הטוב בעולם.
     
  14. MATERAZZI Member

    הצטרף ב:
    ‏12/2/04
    הודעות:
    343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה סתם מורח את הדיון הזה, מה אתה אומר שריאל יותר יציבה ממילאן או אולי ארסנל יותר יציבה ממילאן?!

    כל מילה זהב בדיוק ככה, באיטליה יש תרבות של שחקני הגנה מהטובים ביבשת, מתי תבין את זה באיטליה משחקים משהו כמו 8 מ-15 הבלמיים הטובים בעולם שזה יותר מחצי, ומתי תבין שהבלם הטוב באיטליה הוא גם הטוב בעולם.

    אני לא אמרתי משהו אחר, רוברטו קרלוס שלפני שנה שנתיים הוא הטוב בעולם, לגבי מלדיני אני חושב שמילאנזי מתכוון מלדיני בשיאו זה מלדיני של שנות ה-90 ובאמת מלדיני של שנות ה90 טוב מרוברטו קרלוס גם בשיאו.

    שטויות, תאמין לי שגם במילאן, אינטר ויובה מבקשים מהמגן לעלות ותאמין לי שגם קירוש היה מעדיף שרוברטו קרלוס לא יעלה וישאיר חורים בהגנה.
    ומה הקשר מלדיני בכלל? מלדיני הוא בלם אתה מבין מה ההבדל בין בלם למגן?! מלדיני אחרי המונדיאל הפסיק לשחק מגן שמאלי, ושוב פעם מלדיני של שנות ה-90 שהיה מאוד מאוד מאוד מהיר ובעל תרומה התקפית אדירה היה טוב מרוברטו קרלוס, אתה לא מבין משהו כיום מלדיני הוא לא מועמד בכלל להיות המגן השמאלי הטוב בעולם כי הוא לא משחק מגן וגם הגיל עשה את שלו אבל אם תיקח את השנים הכי טובות של מלדיני ואת השנים הכי טובות של רוברטו קרלוס אז מלדיני היה טוב יותר.
     
  15. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחח
    זה שיש באיטליה תרבות של מגנים זה אומר שהמגן הטוב באיטליה הוא הטוב בעולם? אם אני לא טועה בקנבואר נחשב לבלם הטוב בעולם בכל הזמנים, לא זכור לי שהוא איטלקי.
    כמו כן פרדיננד יכול להיות בהפרש כל כך גדול משאר הבלמים האנגליים שאתה מכנה אותם בינוניים שגם הוא יהיה יותר טוב מהבלם הטוב באיטליה, היירו כשהיה בשיאו היה אולי הבלם הטוב בעולם, הוא לא איטלקי גם כן אז חלאס עם הבולשיט ותשפטו את השחקנים לפי מה שהם עושים על המגרש ולא לפי המוצא שלהם או הליגה בה הם משחקים.
    אם אני לא טועה במונדיאל האחרון ההגנה האנגלית והגרמנית היו הטובות בעולם, הגרמנית בזכות קאן, האנגלית בזכות קמפבל ופרדיננד, לאיטליה היתה הגנה ממש בינונית באותו טורניר, אבל זו אנגליה אז בוא נתעלם מזה, נכון?

    ואני אישית כבר כתבתי את דעתי בנושא ההשוואה בין מאלדיני לקרלוס..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/04