סוף עידן הגלקטיקוס?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י King_Beckham, ‏13/4/04.

  1. Kiko Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/03
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד משהו ששכחתי:

    החלק שלפני הסוגריים כמובן לא שווה את התגובה שלי, אבל, מתוך סקרנות גרידא: למה לדעתך יובה ומילאן לא מגיעות לקרסוליים של ריאל?
     
  2. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    לא ניסחתי את עצמי כמו שצריך - התכוונתי ל"היחלשות ההגנה" כלומר ההתקפה חלשה העונה ביחס לעונות קודמות אך עדיין מדובר בהתקפה הטובה ביותר שקיימת בעולם. ההגנה היא החלק היחיד שלא מראה יכולת שיא בריאל - ההגנה בינונית אבל טובה מספיק בשביל ריאל. אף בלם לא ישנה את ההגנה של ריאל - מדובר בסגנון משחק ומנטליות של מועדון. במועדון יותר הגנתי כמו מילאן נסטה בא יותר לידי ביטוי (לפני שתקפוץ - אני לא אומר שמילאן הגנתית, אבל היא מתבססת על משחק הגנה יותר מאשר ריאל).

    הדרך היחידה לייצוב ההגנה היא כאמור לשנות את סגנון המשחק, לדעתי בלם אחד או אפילו שניים לא יצליחו לעשות הרבה יותר עבודה מפאבון כאשר כל הקבוצה תוקפת - ואני מתכוון לכל בלם. אתה רוצה לשנות את הדרך של מועדון אשר זכה בתשעה גביעי אירופה לאלופות, 24 אליפויות ספרד ו18 גביעים ספרדים (לגבי שני הנתונים האחרונים שהבאתי, אל תתפוס אותי במילה כי אני שולף מהזיכרון) עם הדרך הזאת?

    "עובדה"? אני לא רואה שום עובדה. אני חושב שההתקפה של ריאל לא מספקת את התפוקה כמו בעונה שעברה - מה שהספיק לאיזו אליפות ספרד, ולפניה איזה גביע אלופות זניח. לאחר עזיבת מקאללה נפער חור בקישור האחורי, וכמובן יש בעיה עם קירוש החובבן.

    ביובה חיזקו את ההגנה? הביאו את הבלם המגוחך לטרולגלייטה או איך שקוראים לו, והוא מספק הרבה יותר חורים מפאבון. כל שאר ההגנה נשארה על כנה ללא שום חיזוק - מונטרו בן ה-33, יוליאנו ועוד. כמו כן אני מציע לך לבדוק את גילאי שחקני ההגנה של באיירן ולהגיד לי אם לדעתך היה ניסיון לחזק את ההגנה מלבד הארגנטינאי הצעיר שמשחק יותר בקישור האחורי.
    ההבדל הוא שריאל לא צריכה לחזק את ההגנה - שאר המועדונים, שמתבססים יותר על הגנה, כן צריכים לעשות זאת.

    ההתקפה נחלשה. ריאל של העונה שעברה היתה כובשת עוד שער או מונעת ע"י התקפה (כלומר לוחצת את היריב ולא מאפשרת לו לתקוף) אחד מהשערים של מונאקו. מונאקו קבוצה מעולה, במקום הראשון בצרפת, היא מסוגלת להביא שחקנים ברמה גבוהה מאד בגלל שמדובר בנסיכות שם אין מיסים על שחקנים זרים - הם בנו קבוצה נהדרת והצליחו להדיח את ריאל בשערי חוץ. למה אף אחד לא זועק על ההפסד, סליחה, תבוסה של מילאן, מול קבוצה בערך באותה הרמה (ואני עוד עושה לדפור חסד, אחרי הביקור האחרון שלהם במונאקו), לאחר יתרון יותר גדול ובלי הדחה בשערי חוץ אלא בסיכום השערים? כי מילאן קבוצה מושלמת בטח, שלא זקוקה לחיזוק, נכון?

    כי ההנהלה הרגישה שהגיע הזמן לרענן את תפקיד המאמן, ושדל-בוסקה לא מסוגל לקדם יותר את הקבוצה\שמנג'ר אחר יכול לקדם את הקבוצה יותר טוב ממנו. מה, אסור לפטר מאמן אם הוא מצליח? יש חוק חדש שאם מאמן לוקח תואר הוא חסין מפיטורין? הנהלת ריאל הרגישה שדל-בוסקה לא מתאים יותר לאמן את הקבוצה מכל סיבה שהיא (שהוא גונב להם את ההצגה? תעשה לי טובה), והחליפה אותו במאמן חובבן. טעות מטופשת - אבל קורה. גם בארסה לא ממנה את המאמנים הכי מבריקים, בלשון המעטה. הרבה מועדונים כושלים בתחום הזה.
     
  3. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    אמממ... כי הן קבוצות פחות טובות?
     
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    דל בוסקה פוטר מאותה סיבה שהיירו הועף, ולדאנו ופרז חוששים מאישיות אחרת במועדון שתצבור יותר כוח מהם
     
  5. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב אני אגיד - לריאל יש בעיה בהגנה, זו לא אותה הגנה של לפני שנתיים ואפילו לא של לפני עונה, אז היו לריאל הגנות סבירות + או אפילו טובות בתקופה הטובה של היירו, השנה יש לה הגנה איומה ואם לא קסיאס אין לי מושג איפה היינו היום (כשאני אומר הגנה אני מתייחס גם לקשרים דפנסיביים).
    ריאל אף פעם לא היתה קבוצת הגנה (לפחות עד כמה שאני יודע) אבל היא גם לא עשתה שטויות כל טיפשיות בהגנה כמו שהיא עושה היום, פאבון ומחייה הם לא בלמים על רמה, הם יכולים להיות בהרכב הראשון של קבוצת אמצע טבלה אבל לא במעמד של רבע או חצי גמר ליגת האלופות.
    כמה שאני שונא את אלי אוחנה בתור פרשן הוא אמר דבר נכון במשחק הראשון של ריאל נגד מונאקו, מהחצי של ריאל עד לרחבה אין שום שחקן שיעשה הגנה, בעצם אתה עובר את בקהאם וגוטי שהם לא שחקני הגנה דגולים ואתה יכול לרוץ עוד 30 מטר בלי שאף אחד יפריע לך, אסור שיווצר מצב כזה.
    שנה שעברה היו הרבה גולים שנבעו באמת מכך שהמגנים והבלמים של ריאל עלו למעלה והשאירו את ההגנה פרוצה, השנה זה לא קורה, הבלמים נשארים במקומם ועדיין סופגים אפילו יותר שערים, אין לריאל שחקן בהגנה שיכול להרחיק כדור גובה פשוט, כל כדור שהולך לרחבה גורם לפאניקה אדירה בקרב השחקנים והרבה פעמים רק המזל מציל את ריאל.
    בלם כמו נסטה יכול לעזור מאוד להגנה של ריאל (לא לבד אלא עם עוד קשר דפנסיבי טוב), הוא יכול לסדר אותה, אין לריאל כרגע מנהיג מאחורה, הבלמים לא יודעים את מי הם שומרים, איך הם משחקים ובכלל משחק ההגנה כמעט ולא קיים.
    ריאל לא צריכה בלם כמו נסטה (צריכה אבל הוא יעלה יותר מדי ואפשר להשיג בכסף הזה הגנה שלמה), היא צריכה בלם צעיר כמו מקסס\אלכס\בומסונג\קיבו\ לא יודע מי ובלם מנוסה כמו אז'אלה, סמואל (הוא לא ממש ותיק אבל עדיין), קאנברו וכו', זה יאפשר להלגרה לעלות לעמדת הקשר האחורי ויאפשר לבקהאם לבלוט יותר למעלה.
    ריאל כבר שיחקה 4 שנים עם 2 קשרים דפנסיביים ושיחקה מצויין, השנה 2 הקשרים האלה הם בקהאם וגוטי, שכמובן זהו לא תקפידם הטבעי. הבאת 2 בלמים לא ישנה את הסגנון שלה אלא ייצב אותה ויחזיר אותה לימים הטובים כשהיירו היה בשיאו.
    הבעיה של ריאל היא שהיא שיחררה שחקנים טובים ולא הביאה להם מחליפים ראויים.
    תמיד טענתי שהשיטה של ריאל היתה מצויינת, היה לה שלד חזק שיכל בלי שום חיזוק להיאבק על כל התארים כאשר היא זכתה בליגת האלופות ב 2000 ולשלד הזה היא הוסיפה כל עונה כוכב, הבעיה שבקיץ האחרון ריאל פירקה את כל השלד הזה.
    וג'ו קול, לדעתי השיחרור של היירו היה נכון, רק לא בצורה שהוא נעשה, כולם עכשיו חכמים ואומרים שזו היתה טעות אבל אחרי החצי גמר מול יובה כולם גם היו חכמים להגיד שהוא גמר את הסוס ושריאל צריכה להיפטר ממנו וכשדיברו בריאל על הארכת חוזהו בעוד שנה כולם אמרו שזו טעות, פתאום כולם שינו את דעתם?
    היירו שוחרר כי הוא רב עם ולדאנו אחרי הזכיה באליפות (זה לפחות מה שנאמר בתקשורת), לדעתי הפרידה מהסמל של המועדון והשחקן הענק הזה היתה צריכה להיות קצת יותר מכובדת ואולי אפילו להשאיר אותו לעוד עונה שילמד משהו את הבלמים הצעירים, זה לא קרה אבל זו לא היתה הטעות, הטעות היתה שלא הביאו לו מחליף.
    ותאמין לי שיש במועדון שחקן אחד שיש לו יותר כח מאשר לכל ההנהלה בריאל ביחד ואם יעיפו אותו פרז ימצא את עצמו תלוי על עמוד חשמל וקוראים לו ראול, אני לא חושב שזו הסיבה, להיירו תמיד היה יותר כוח מאשר לפרז וחוזהו כל פעם הוארך עוד ועוד, להפך פרז מתיימר לשמר את המסורת ואת הסמלים במועדון.
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    להפך, רוברטו קארלוס כמו שאמרת "עולה לעזור להתקפה" אבל במשחק ההגנה הוא לא ממש עוזר. סאלגאדו לעומתו, נהנה מאחת העונות הטובות שלו, ובכלל, סלגאדו הוא המגן הכי טוב בריאל והיחיד שנראה כשחק הגנה ברמה.

    רוברטו קארלוס שחקן נהדר, אבל הוא צריך לשחק כאשר מאחוריו משחקים שחקנים כמו נסטה ומאלדיני ולא פאבון ובראבו -במצב כזה חוסר ההגנה שלו לא פוגע בקבוצה.

    משיהו כאן אמר לפניכן שצריכים להעיף את רונאלדו כי הוא פוגע בראול ולהחזיר את מוריאנטס.... איזה מין שטויות אלה. את מוריאנטס בהחלט צריך להחזיר אבל לא במקומו של "השמן" שכובש ללא הפסקה שליגה הספרדית. הוא לא הבעיה של ריאל ולהפך הוא השחק הכי טוב שם השנה. יותר טוב מזידאן (החלש) וראול, שרק עצם זה שאתה אומר שבגלל רונאלדו הוא לא מתפקד מראה באיזה כושר חלש הוא נמצא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/4/04
  7. Forza BiancoNero Member

    הצטרף ב:
    ‏27/3/04
    הודעות:
    65
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי, אז דיברו פה על נחיתות של מילאן ויובה לעומת ריאל מדריד ? מה זה ההערה המגוחכת הזאת ??
    לכל קבוצה יש סגנון משלה, באיטליה הסגנון הוא הגנתי יותר, אני לא אוהב את הסגנון של ראיל בשנים האחרונות, כי הם מנצחים הרבה בזכות ההתקפה ולא בזכות ההגנה.
    לגבי ההתחזקות של יובנטוס השנה, בתחילת השנה נראה שאין צורך בחיזוק ההגנה כי אני מזכיר לכם שיובה הגיעה לגמר ליגת האלופות וזכתה באליפות עם ההגנה הטובה בעולם, דבר שהיה רחוק לגמרי מהמצב של ריאל בשנה הקודמת, ולכן היא הייתה צריכה חיזוק משמעותי, ולא יובה, שהתרעננה רק בלאגרוטאלייה (וכנראה שזה לא הספיק).
    לגבי רוברטו קארלוס, לפי דעתי אין ספק בכלל שהוא המגן הטוב בעולם. עזבו את המהירות האדירה והבעיטה הפנומנלית, הבנאדם נמצא בכושר אדיר בכל חלק של העונה, הוא עולה ויורד בלי הפסקה, נדיר למצוא טעות שלו, התרומה ההתקפית שלו פשוט קוטלת את הקבוצות היריבות, ואם תשימו לב, כשריאל משחקת, רוב ההתקפות מולה, נעשות מימין ולא משמאל, כי רוברטו קרלוס פשוט יודע ללחוץ ולהגן כמו שצריך.
    המנטליות שלו היא התקפית כמו כל שחקן ברזילאי, אבל להגיד שהוא לא יודע להגן ?? זה ממש מוגזם.
    לפי דעתי מה שעושה את ההבדל במשחק ההתקפה הוא הצטרפות של המגינים, ובכל קבוצת צמרת, הנוסחה הזאת עובדת מצויין. כשמצטרף המגן, נוצר יתרון של שחקן באחד האגפים, וזה יכול לשחרר את החלוצים משמירה או אפילו את הקשרים הדפנסיביים להמשיך להניע את הכדור.
    רוברטו קרלוס עושה את זה מצויין !
     
  8. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלגדו באמת מביא עונה מצויינת בהשוואה לשאר ההגנה, גם מבחינה התקפית וגם הגנתית.
    רוברטו קרלוס לא עוזר בהגנה כי עליו מונח כל צד שמאל של ההתקפה, לעומת סלגאדו שפיגו עושה את רוב העבודה באגף שלו.
    אבל כשרוברטו קרלוס מתמקד בהגנה מאט מאוד שחקנים יכולים לעבור אותו, כי גם פיזית, גם במהירות וגם בקריאת המשחק הוא פשוט פנומנלי, אז נכון, לא ממש קל לחזור 70 מטר מתי שיש התקפה מתפרצת לקבוצה היריבה ועוד להספיק להגן, לכן כמו שאמרת, ריאל צריכה בלמים טובים יותר שיחפו על העליות שלו, זאת הרי כל הפואנטה, קבוצה התקפית כמו ריאל צריכה קשר דפנסיבי טוב ובלמים טובים כדי לאפשר לשאר הקבוצה לתקוף גם למגנים וגם לקשרים.
    כמו כן העליות התכופות של רוברטו קרלוס לרוב מונעות עליות של המגנים מהקבוצה השניה וכך גם באופן כלשהו תורמת להגנה בכך שהמגן הימני של היריבה מפחד לעלות ולאפשר לרוברטו קרלוס לרוץ על הקו.
    לגבי רונאלדו, בעונה הזו אני לא יודע אם הוא פוגע בריאל או עוזר לה אבל האשמה ברובה לא מוטלת עליו, אני חושב שזו יותר טעות של המאמן שאומר לשחק עליו, שנה שעברה ההתקפה של ריאל התחלקה כמעט שווה בשווה בין כל הקשרים והחלוצים, השנה ההתקפה היא רונאלדו ואנחנו רואים את ראול נעלם בתור קשר התקפי (למה לעזעזל חלוץ מתחיל לרוץ עם הכדור בחצי המגרש שלו???) ובכלל את תנועת הכדור של ריאל די נהרסת.
    לא יודע אם להעיף אותו או לא, עכשיו הוא הרבה פחות חשוב מההגנה וצריכים לטפל בה קודם ואז לחשוב עליו.
    ת'אמת בתחילת העונה לא שנאתי אותו או משהו, הוא היה שחקן בסדר, לא האהוב עלי במדריד אבל גם לא השנוא, העונה הוא די משניא את עצמו עליי בסגנון המשחק שלו שמזכיר מאוד את הביקורת על ואן ניסטלרוי (שלדעתי אולי בחלקה מוצדקת אבל עדיין הוא חלוץ ענק).
    בכלל אני עוד מתי שרונאלדו הגיע אמרתי שזו היתה טעות להביא אותו, לא בגלל שהוא לא טוב, בגלל שבכסף הזה היינו יכולים לקנות את נסטה וקאנברו ביחד במחירים המצחיקים שהם נמכרו למילאן ולאינטר באותה עונה שבוע אחרי הרכישה של רונאלדו, כמו כן העדפתי את הנרי עליו בתור חלוץ, אבל הוא הגיע ואין לי ברירה אלא לקבל אותו לקבוצה, בינתיים מבחינה אישית הוא ממלא את הציפיות, מהבחינה הקבוצתית אני חושב שלא.
    זידאן רוב השנה לא היה חלש אלא נחלש לקראת השלבים הללו, בעיקר בגלל העייפות והעובדה שלריאל אין מחליף בשבילו.
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    עם כל הכבוד לפאבון וראול בראבו, היירו גם בגילו המתקדם יותר טוב.
    לבלם יש עוד תכונות שברמה מסויימת יכולות להפוך למשמעותיות יותר ממהירות וזריזות. למחייה ושאר דומיו אין מספיק ביטחון, וניסיון כדי להיות עדיפים על בלם ברמתו של היירו, על אף האיטיות שלו.
    אני מההתחלה ידעתי ששיחרור של היירו, בלי להביא בלם טוב במקומו יהרוס לריאל. גם בתצוגה מול ויאדוליד ריאל הייתה נתונה כל הזמן לפחד מהתקפות של היריב, שבמידה מסויימת גם מקשה עליהם לתקוף.
     
  10. Kiko Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/03
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה "לפני שתקפוץ"? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/huh.Xxx זה ידוע לי ולכל אחד אחר בעולם שמילאן משחקת בצורה יותר הגנתית מריאל, אני לא חושב שיש אף קבוצה בעולם שלא משחקת בצורה טיפה יותר הגנתית ומבוקרת מריאל...

    ממש לא, אבל תסכים איתי שיש בלמים טובים הרבה יותר מפאבון. מה שאני אומר זה שריאל יכולה לוותר פעם אחת על "גלקטיקו" בחלק ההתקפי והביא בלם כמו מקסה וסמואל וגם קשר אחורי שיעזור להלגרה ולהפסיק עם שיטת ה"זינאדס והפבונס" הטיפשית (ה"פאבונס" מן הסתם הוא החלק הדפוק פה).

    שוב,אין לי שום בעייה עם השיטה של ריאל, אבל אני טוען שבלם טוב (שכמובן, כסף אינו מהווה בעייה עבור ריאל) יעשה את ריאל של היום טובה פי כמה מאשר מה שיעשה אותה שחקן התקפי אם יבוא בקיץ.
    עוד משהו, שכבר כתבתי בתגובה הקודמת:
    הלגרה אמור לסגור את החור שנוצר מהשיחרור של מקאללה, בכלל, זה נראה לך הגיוני שאחרי שבלם ששיחק באופן קבוע בהרכב עזב את ריאל היא הביאה קשר קדמי שישחק בתפקיד קשר אחורי (בקהאם), הפכה את הקשר האחורי המעולה שלה לבלם בינוני (הלגרה) וכל זאת רק כדי לא להביא בלם? אפילו בריאל ה"גדולה" שלקחה את אליפות אירופה לא קרה דבר כזה.

    1. התכוונתי מתכוונים לחזק את ההגנה לקראת העונה הבאה, ניסוח לא נכון, סליחה.
    2. איך אתה בכלל משווה בין מה שקורה יובה לבין מה שקורה בריאל? ליובה הייתה בשנה שעברה את אחת ההגנות הטובות באירופה, והשנה בגלל ירידה דרסטית בכושר של מונטרו, טוראם ולגרוטלייה (שאגב, בעונה שעברה בקייבו הוא היה מצויין והרבה קבוצות רדפו אחריו) ההגנה מזייפת, בריאל זה ממש לא ככה, צורת החשיבה בריאל היא: הגנה זה לא חשוב.

    זה שריאל תוקפת ותוקפת זה מצויין אבל זה לא יכול לבוא במקום הגנה, נכון שעד עכשיו ריאל הצליחה לזכות בתארים, אבל אי אפשר להסתמך על העבר, כדורגל הוא ספורט מאוד דינמי שמשתפר כל הזמן, מה שהיה טוב בשביל שנתיים-שלוש לא בטוח שמספיק טוב לעכשיו

    כי עד עכשיו, התבוסה ההיא הייתה מקרה מיוחד וחד פעמי, ושוב, היא מתכוונת להתחזק בהגנה לקראת העונה הבאה, מטרת הדיון היא לבדוק האם השיטה של ריאל שמצד אחד הביאה לה ניצחנות נאים אבל מצד שני גרמה לה לתבוסות בליגה הספרדית מול קבוצות תחתית ולהדחה מליגת האלופות (אה, סליחה, ההגנה אשמה, 5 שערים לא אומרים כלום על ההתקפה, וההתקפה אשמה גם בשערים שהקבוצה חטפה, איך היא בכלל אפשרה למונאקו להניע כדור? יש קבוצה אחרת על המגרש? פחח אז מה?) היא טובה או לא

    שלוקחם מאמן שההישג הכי גדול שלו הוא זכייה באליפות אירופה לנוער (או שזה היה העולם? לא חשוב...) ושמעולם לא אימן אף קבוצה גדולה באירופה שלא יצפו להרבה
     
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    בגלל שיש אנשים שהיו מבינים מן ההודעה שאמרתי שמילאן קבוצה הגנתית.

    ריאל דווקא ניסתה לרכוש בלם - גבריאל מיליטו שנכשל בבדיקות הרפואיות. ההגנה של ריאל לטעמי סבירה בהחלט ולא עושה טעויות שהגנות של קבוצות גדולות אחרות לא עושות (יובה, אינטר, מילאן, באיירן, יונייטד ועוד). הבעיה היא שפשוט הציפיות מריאל גבוהות מאד וכולם מתחילים לומר דברים מטופשים כמו "ההדחה הזו היא בכלל לא הפתעה" או "מילאן קבוצה מושלמת, הרבה יותר טובה מריאל". בליגת האלופות מספיק הפסד אחד כדי לעוף. 90 דקות רעות יכולות להרוס לך עונה שלמה בצ'מפיונז. יש קבוצה יריבה מצוינת על המגרש שמשחק בביתה, ההתקפה של ריאל היתה ביום רע וההגנה כאמור היא לא החלק שאמור להציל את ריאל - אז הפסידו 3:1.

    הבעיה של ריאל היא לא בהגנה אא בקישור האחורי והמאמן מה שהשפיע על ההתקפה. לואיס פיגו וראול בעבר הספיקו על מנת לדרוס כל קבוצה שהגיעה לבירנבאו - כיום שניהם משחקים כמו עגלות ועדיף שירדו לספסל\ימכרו אם הם לא יתחילו להזיז ת'תחת בקרוב (אגב, להעיף את רונאלדו, שמעיז לכבוש בצרורות, רק כדי שמר ראול יתחיל לשחק? אחד הדברים המגוחכים ששמעתי).

    כאן אני מסכים איתך - לא ידעתי אם לצחוק או לבכות כשראיתי שריאל ממנה את עוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד לעמדת המנג'ר.
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    גיבוב שטויות, כמובן.

    איך היירו אמור לצבור יותר כוח ממנהלי ריאל? מה, דווקא בעונה האחרונה שלו במועדון, בגיל 36 הוא פתאום התחיל לשחק כל כך מעולה עד שולדאנו ופרז נבהלו מהטאלנט שהולך וכובש את האוהדים? או שפשוט מדובר בבלם זקן שבשנה שעברה שיחק בצורה מאד גרועה.

    דל-בוסקה הוא לא אדם שיכול לצבור יותר כוח ממנהלי ריאל כמו קירוש, למשל. דל-בוסקה הוא אדם שקט וחביב שמעדיף לא להתעסק בדברים כמו משחקי כוח ואגו, גם כאשר מוריינטס החמור קרא לו "בן זונה" הוא הבליג (ואח"כ מתפלאים שהעיפו אותו). מאמן כמו הקטור קופר לא היה חושב להבליג על דבר שכזה, וסר פאגי מיונייטד היה פשוט זורק עליו איזה נעל (איזה שיטות אימון נפלאות). הוא פוטר מסיבות מקצועיות. אולי לדעתכם הצעד היה מוטעה, ומקצועית הוא היה צריך להישאר (לדעתי לא) - אבל עדיין מדובר בהחלטה מקצועית ומספיק עם כל הקונספירציות, בבקשה.
     
  13. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יצטט את עצמי מאותה הודעה שציטטת בעצמך:
    "אבל זו לא היתה הטעות, הטעות היתה שלא הביאו לו מחליף"

    הבעיה של ריאל היא גם בקישור האחורי אבל גם במרכז ההגנה, כמה שניסיתי לשכנע את עצמי שאין שם בעיה פשוט חש את הבעיה על בשרי כאוהד, קסיאס בכבודו ובעצמו אמר שהוא עומד מאחורה, רואה הכל והוא רואה את כל הבעיות שיש והוא אמר שזו היתה רק שאלה של זמן עד שדבר כזה יקרה.

    לגבי רונאלדו, לדעתך זה מגוחך אך כפי שאמרתי, עונה שעברה כשרונאלדו שיחק משחק קבוצתי ריאל כבשה 86 שערים, השנה רק 65, גם הפרש השערים של ריאל שנה שעברה היה בערך ב 20 שערים גבוה יותר.
     
  14. MATERAZZI Member

    הצטרף ב:
    ‏12/2/04
    הודעות:
    343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו באמת... מה זה ניסתה לרכוש בלם? אם הם היו רוצים בלם, הם כבר היו משיגים אחלה בלם אבל הם לא רוצה להחתים מישהו שהוא לא גלקטי כמו מיליטו.

    זה היה סתם תירוץ בישביל לא להחתים אותו, הבדיקות הרפואיות בריאל לא שונות מבדיקות הרפואיות בכל מקום אחר ביבשת ואין שום סיבה ששחקן כמו מיליטו לא יעבור אותם, כל שחקן בלגיה הלאומית שלנו יעבור את הבדיקות הרפואיות בריאל.


    ממש לא ההגנה של ריאל היא אולי הגרועה ביותר בליגת האלופות השנה, פשוט בתחילת השנה קבוצות לא העזו לתקוף ולכן הבעיה לא היתה ניראת לעין אבל לאט לאט הבינו שהשד לא מפחיד כל-כך ושאפשר לנצח אותו אם רק מנטרלים את ההתקפה כי לפרוץ ת'הגנה של ריאל זה לא קשה.

    ומה אתה משווה בכלל בין ההגנה של אינטר, מילאן, ביירן ואפילו יובה להגנה של ריאל??? בהגנה של אינטר משחק קפטן נבחרת ארנטינה(ח.זאנטי),קפטן נבחרת איטליה(קאנאברו), קפטן נבחרת קולומביה(קורדובה), המגן השמאלי הראשון של נבחרת איטליה(קוקו), הבלם השלישי של נבחרת איטליה(מטראצי), ועל הספסל קפטן נבחרת פאראגווי(גמרה) ועוד בלם של נבחרת איטליה(אדני).
    בהגנה של מילאן משחקים: נסטה(הבלם הטוב בעולם), מאלדיני(כל מילה עליו מיתרת למרות השבעות האחרונים), קאפו(קפטן של אלופת העולם) ופאנקארו מגן נבחרת איטליה.
    ובריאל.... מי משחק בריאל? פבון שהוא בלם הכי שכונה בארץ וראול בראבו שהוא יותר שכונה מפבון(ופבון שכונה!)
    הקיצר ריאל לא קונים בלם בגלל שהם לא רוצים להרוס לעצמם את התדמית של "רוכשים רק גלקטיקוס", אם ריאל יקנו בלם זה יהיה רק בלם אם שם כמו נסטה, קאנא,פויול, טרי או אז'לה למרות שלא נראה לי שמישהו מהם יסכים לבוא לריאל למרות השם.

    נכון, בגלל זה קבוצה צריכה לבוא מוכנה ובשיא הריכוז, כדי לשמור על יתרון של 2 שערי ב-45 דקות צריך רק אופי זה הכל ובריאל לא היה את זה, אני לא יכול להגיד שידעתי שריאל יעופו מול מונאקו אבל כבר בתחילת העונה הכתובת היתה על הקיר... אחרי ההפסד לסביליה בליגה 4-1, אנשים אמרו אז זה תקלה חד-פעמית... ואז ושגיא כהן אמר אם זה קורה לריאל עוד 5 חודשים בליגת האלופות אז היא עפה וכך אכן קרה, הבעיה של ריאל היא בסיסית וצריך לטפל בה מהשורש וזה ולדנו ופרס, שתייהם חייבים ללכת הביתה בסוף השנה הזאת, אחר כך צריך להחליף מאמן, להעיף לפחות 2 גלקטיקוס, להביא בלמים, להביא קשרים אחוריים וגם שחקני ספסל שיוכלו לעלות מהספסל ולשנות משחקים(מה שהשנה לא קורה בגלל שאין לקירוש אפשרויות של הספסל).
     
  15. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי מיליטו, מה שאתם אומרים זה בולשיט אחד גדול, למה להביא שחקן לבדיקות רפואיות אם אתה לא מתכוון לרכוש אותו? לפני שהביאו את מליטו לספרד כדי להחתים אותו על החוזה לא ידעו שהוא לא ימכור חולצות?
    אז פתאום הם ראו שהוא לא מפורסם והחליטו בשניה האחרונה לא להחתים אותו?
    נו באמת, הסיבה האמיתית היא שהוא עדיין סחב את הפציעה בברך (נראה לי, בכל מקרה איפשהו ברגל) משנה שעברה והרופאים של ריאל אמרו שככל הנראה הוא פשוט לא יעמוד בעומס של המשחקים בגביע, בליגה ובאירופה, לסראגוסה זה לא הפריע כי הם לא משחקים באירופה וכך גם הנשיא שלהם אמר שהוא לא התאים לריאל בגלל שהם משחקים בליגת האלופות אבל הוא מתאים לסראגוסה כי הם לא נמצאים בשום מפעל אירופי ולכן העומס קטן יותר.
    ריאל רצתה להשאיל את מיליטו לעונה ולבדוק אם יוכל לעמוד בעומס, נשיא אינדפנדיינטה לא הסכים, זה כל הסיפור.
    גם אחרי המכירה של מקאללה ניסו להביא את אז'אלה אבל הוא לא הסכים לבוא בסופו של דבר.
    לגבי זה שבהתחלה קבוצות לא העזו לתקוף, זה לא קשור, פשוט בתחילת העונה ריאל היו רעננים ולא עייפים כמו עכשיו, כמו כן בתחילת השנה הלגרה עדיין שיחק בקישור ואם לא הוא אז לפחות קמביאסו (שעד כמה שהוא לא טוב הוא עדיף על גוטי בעמדה הזו) ופאבון וראול בראבו שיחקו בהגנה, עכשיו פאבון נעלם לא יודע לאן, מחייה תפס את מקומו אבל פאבון פשוט יותר טוב ממנו, גם עד כמה שהוא צעיר יש לו ניסיון יחסית למחייה ברמות הגבוהות.
    לדעתי לא צריך לפטר את פרז וואלדנו (זה גם לא ממש אפשרי, רק בבחירות לבחור מישהו אחר, אבל לא נראה לי שזה יקרה) כי במה שהם אמורים לעסוק הם עוסקים באופן מצויין (בצד הכלכלי של הקבוצה) ופרז הוציא את ריאל מהבוץ שהיא היתה בו לפני שהוא בא והפך אותה לאחת הקבוצות העשירות בעולם, מה שכן הם צריכים להביא מאמן טוב ופשוט להביא לו לבנות את הקבוצה מבחינה מקצועית בלי להתערב יותר מדי בעיניינים שלו, כי פרז הוא לא מאמן גדול וואלדנו גם לא נראה לי שממש עצמאי ועושה מה שפרז אומר לו.
    להעיף 2 גאלקטיקוס? למה? מה רע בגאלקטיקוס? ואם כן אז את מי להעיף?
    להביא בלמים כבר אמרתי, גם קשר דפנסיבי לא יזיק, מחליפים יש, הם פשוט מושאלים או שהמאמן פשוט לא מכניס אותם (מוריינטס, קונססאו, פורטיו, סולארי, ראול בראבו, חונפראן), אולי קשר בינוני לספסל ועוד בלם צעיר לא יזיקו.
    קראתי רק עכשיו כתבה בסוקראייג' (עד כמה שאפשר להתייחס לאתר הזה כאמין) שפרז רוצה לצרף 4 שחקנים בקיץ, 2 גאלקטיקוס (אחד כנראה במקום פיגו וזה יהיה חואקין, לפחות אני חושב ככה, למרות שלא נראה לי שפיגו גמר את הסוס ויש לו עוד מה לתרום לריאל) ועוד שני שחקנים שכנראה יהיו בלם וקשר, סמואל, אמרסון וטוטי מועמדים עקב הקשיים הכלכליים של רומא.
    שתי הראשונים יכולות להיות רכישות מצויינות, גם דרום אמריקאיים שלא יתקשו להתאקלם בספרד וגם שחקנים שריאל צריכה, לגבי טוטי הייתי שמח לראות אותו בריאל, אבל לא עכשיו, כשזידאן עדיין משחק, אין מקום לטוטי עדיין בריאל.
    ד"א הקפטן הטבעי של נבחרת ברזיל הוא אמרסון, קאפו היה הקפטן במונדיאל רק בגלל שאמרסון פרק את הכתף כאשר נפצע באימון של נבחרת ברזיל כשעמד בשער, סתם תיקון קטן לך.