סוף עידן הגלקטיקוס?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י King_Beckham, ‏13/4/04.

  1. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פחות או יותר מה שאמרת.
    לעומתה שיטת הגאלקטיקוס (בתכלס אין שיטה כזו, זה פשוט שם שהעיתונות המדרידאית הביאה לריאל בגלל כמות הכוכבים שבה) היא להביא כל שנה שחקן גדול, לא בהכרח התקפה.
     
  2. MATERAZZI Member

    הצטרף ב:
    ‏12/2/04
    הודעות:
    343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי אתם מכלילים פה את כל השחקנים יחדומחפשים משהו רע על כל אחד ואחד מהם למרות שיש כאלה שעושים את העבודה שלהם כראוי, ריאל יכולים להשאר עם אותם הכוכבים(הגלקטיקוס) ולזכות בתארים, נגיד והם יביאו איזה בלם איטלקי כמו נסטה או קאנא וקשר אחורי כמו ויאריה או אפילו גאטוזו שיש דיבורים על כך שיעזוב את מילאן.שיטת הכוכבים עדיין לא אבודה אבל שיטת הכוכבים והנוער יחד כן!!! יש הבדל עצום לדעתי בין הכוכבים והכוכבים והנוער יחד, מי שאשמים בכל זה הם הנוער או יותר נכון המאמן שנותן להם לשחק או הכי נכון הנשיא ולדנו שלא קונה בלמיים וקשרים אחרורים נורמלים ומחליט שהנוער הוא זה שיהיה אחרי להגנה(שטות מוחלטת), זה כמו שמכבי ת"א בכדורסל רוצים לקדם שחקנים ישראליים אבל הם לא נותנים להם לשחק ויש על כך ביקורת קשה, אבל אי אפשר גם לקדם שחקנים וגם לרצות את כל התארים(יורוליג למכבי או ליגת אלופות לריאל) זה בא אחד על חשבון השני וולדנו צריך להחליט מה יותר חשוב לו.

    לגבי כל שחקן ושחקן אני לא יגיב אבל לגבי כל שחקני ההגנה אני כן יגיב:

    קאסיאס: עושה עבודה טובה מאו העונה למרות שההגנה שלו נראת כמו.... בעצם היא לא ניראת בכלל!!!
    פאבון: אני לא מבין איך הוא השחקן שמייצג את הנוער?!?! מה הוא עשה השנה?! זה שחקן שראוי להיות בהרכב של הקבומה שרוצה להיות הטובה בעולם?! אני ממש לא מבין איך האנשים בריאל חושבים שהוא התקווה הגדולה של הנוער, אם הוא התקווה של הנוער של ריאל אז אני טס למדריד ומצתרף לקבוצת הנוער, מי יודע אולי עוד שבוע אני יהיה בהרכב של ריאל.
    ראול בראבו: נו באמת.... לגבי ראול בראבו אני בכלל זוכר ששנה שעברה הוא היה קשר והיה כובש שערים(יפים דווקא) מתי בדיוק הוא הפך למרכז ההגנה של ריאל?!?! השם מאוד מבטיח השחקן הרבה פחות.
    רוברטו קארלוס: טוב לגבי רוברטו אני חולק פה על כולכם.... רוברטו קרלוס מגן שמאלי טוב לא יותר, הוא פשוט חלוץ שמאלי מעולה... נכון היום בכדורגל המודרני המגנים אמורים לתקוף אבל הוא באמת מגזים, מי שבאמת שם לב ראה שהוא מזיף בהגנה ובגדול( בזמן האחרון לפחות)!!!
    פעם הוא היה יודע לעשות גם התקפה וגם הגנה אבל הוא יותר מידי תפס תחת והוא כבר לא יורד... ועוד משהו אני לא יודע מה השיקולים שלכם לפני שאתם מכריזים על מגן כטוב בעולם אבל השיקולים צריכים להיות היכולות לעשות הגנה רוברטו כבר הוכיח שיש לו את הכישורים לכך אבל השנה הוא לא מביא אותם למגרש וזה שהוא בא ובועט טילים שהשוערים(הפחדנים של ספרד) מפחדים לגעת בהם אז זה לא הופך אותו לטוב בעולם.
    מיצ'ל סלגדו: סה"כ עושה עבודה טובה מאוד והוא הדוגמה שלי בריאל איך עושים התקפה בלי לפגוע בהגנה שלך (בניגוד לחברו בצד שמאל).
    הלגרהשהוא משחק כקשר אחורי הוא טוב ועושה את העבודה שלו(למרות שפעם הוא היה הרבה יותר טוב גם כקשר) אבל שהוא משחק כבלם הוא מאוד מאוד חלש, היכולות שלו באות לידי ביטוי הרבה יותר שהוא מוצב כקשר אחורי מאשר כבלם.

    הוא הכי בולט בגלל שהוא גימיק, כל הבעיטות החופשיות ושרירי הירך הענקיים אבל הוא לא הכי טוב, גם בקאהם יותר בולט מי ויארה(כקרש אחורי) או חואקין(כקיצוני ימני) אז זה אומר שהוא טוב מהם?!

    זה היה ציניות או מה?!?! כי זאמברוטה יותר טוב מרוברטו קרלוס, יש לו יכולות הרמה ומסירה מעולה ויש לו גם אחריות כלפי הקבוצה שלו והוא יודע לרדת להגנה כך הזמן ולא רק מתי שנוח לו.
    גם פרנצ'סק קוקו טוב מרוברטו קרלוס מאותם הסיבות.
     
  3. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קבוצה זה לא רק אוסף שחקנים טוב. פרז לא תמיד זוכר את זה, ובגלל זה ריאל מקבלים בראש, אבל חשוב לזכור שבסופו של דבר הם היו במרחק של שער בלבד מחצי גמר ליגת האלופות, וירדו מהמקום הראשונה בליגה הטובה באירופה רק בגלל רצף של כשלונות שייגמר מתישהו. וזה קורה עם הידיעה שהידיעה של ריאל היא ללא ספק לא ברמה המתאימה להתמודדות עם הקבוצות הטובות באירופה ו(או) בספרד. תביאו להם כמה גלאקטיקוס גם אמחרוה והשיטה תשוב ותעבוד...
    אגב כבר מזמן התואר גלקטיקוס צריך לעבור לסטמפורד ברידג', לא?
     
  4. Kiko Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/03
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקס ידידי, הייתי עונה לך לגבי העניין של רובטו קרלוס וההגנה של ריאל, אבל מאטרצי (אור, נכון?) עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

    תקן אותי אם אני טועה (ובהחלט יכול להיות) אבל זה בערך הסיפור של דל בוסקה: דל בוסקה מונה למאמן ריאל כשהוא היה עוזר מאמן (בקיצור, היה לו תפקיד שולי במערכת), הוא היה מצויין עבור שני הטיפשים: גם מאמן טוב וגם אדם צנוע שלא יגנוב להם את ההצגה ואז, לאחר כמה שנים שני הטיפשים שמו לב שמשהו בלתי רגיל קורה בריאל: המאמן גונב להם את ההצגה, ואפילו, בחוצפתו הרבה יש לומר, רצה לבנות את הסגל בעצמו. התוצאה ידועה מראש - דל בוסקה פוטר (אה, נכון, הסיבה הייתה מקצועית, אליפות ספרד והגעה לחצי גמר ליגת האלופות זה פשוט כישלון טוטאלי).
    חשבת אי פעם למה זה קרה? למה כשדל בוסקה היה עוזר מאמן בלי ניסיון הוא היה מספיק טוב לריאל ו-4 שנים אח"כ, אחרי שהוא עוד צבר ניסיון, הוא כבר לא מספיק טוב?

    לא. איזה גאלאטיקוס יש שם עכשיו? אולי בעתיד...
     
  5. dror_khayat Member

    הצטרף ב:
    ‏23/11/03
    הודעות:
    133
    לייקים שהתקבלו:
    2
    למען האמת,לא הייתי בכלל קורא לריאל מדריד הנוכחית קבוצה גדולה.היא אפילו רחוקה מזה.(גם הקבוצות של ריאל שזכו בשנים 98,2000 ו2002 לא היו מדהימות לדעתי).הוכחה לדברים שלי תוכלו למצוא בשנתיים האחרונות.שנה שעברה היא עפה בחצי הגמר והשנה היא עפה ברבע גמר למונקו ממומנטום של 5-2.אז לקרוא לה הקבוצה של כל הזמנים זה ממש מגוכך.רק בעשור שעבר היו קבוצות כמו אייאקס,מילאן ויובה,שריאל לא מגיעה לקרסוליים שלהן.מה,בגלל שיש לה 6 מהשחקנים הגדולים של העשור האחרון זה הופך אותה לבלתי מנוצחת?כקבוצה היא מלאה בנקודות תורפה ועובדה שכבר הרבה יריבות יודעות איך לנצל את זה.מדיניות הרכש שלה כבר לא שווה כלום(אותי באופן אישי היא אפילו מגעילה).תראו איך היא נראתה השנה בשמינית וברבע הגמר!היא נראתה ממש על הפנים עם כל הכוכבים שיש בה.אנשים צריכים להבין שקבוצה גדולה היא לא אוסף של מיליארדי דולארים ושל כוכבים מוכרים.זה אומנם יתרון גדול אבל זה לא בהכרח מה שיביא את הקבוצה לרמה הגבוהה בעולם.קבוצה צריכה להיבנות בחוכמה ולהיות מאוזנת בכל החלקים במגרש.וריאל,בטח ריאל הנוכחית,רחוקה מלהיות כזו.ריאל לא תהיה,לדעתי,קבוצה גדולה עד שתחזק באופן דרסטי ביותר את ההגנה שלה ובכלל תשנה בקצת את הגישה שלה.אוי,כמה שיש לה עוד ללמוד מקבוצות גדולות באמת כמו אייאקס של 95,יובה של 96 ועוד קבוצות אחרותשהיו לאורך ההסטוריה.בינתתים היא בכלל לא בכיוון הזה.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    העונה ריאל מאכזבים, אבל לשכוח את שלושת השנים מאז שפיגו הגיע עד ההפסד ליובנטוס ולהתעלם מהם?
    מאז ההגעה של פיגו עד המשחק מול יובנטוס, ריאל לא רק ששלטה בכדורגל האירופאי, אלא גם הציגה לעתים קרובות תצוגות כדורגל פשוט מדהימות, אם פרז וולדאנו היו קצת חושבים ומחתימים בנוסף לקבוצה של שנה שעברה, בלם קדמי ברמה גבוהה במקום בקהאם ומעבירים את הלגרה חזרה לקישור, העונה לא רק שריאל לא הייתה עפה במונאקו, אלא הייתה גם זוכה בגביע הספרדי ובאליפות.
     
  7. Diego Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי זה לא סוף העידן של הגלקטיקוס, זה שיש להם שנה גרועה זה לא אומר כלום.
    וזה שהם לא יזכו באירופה, ולא זכו בגביע המלך לא אומר שהם לא יקחו אליפות נכון מאז ההפסד למונאקו ריאל בכושר גרוע אבל הם בסך הכל במרחק של שתי נקודות מהמצובילה ולנסיה.
    זה בדיוק כמו מונאקו. ליון עברו אותם בנקודה אבל מונאקו חזרו לעצמם וחזרו למקום הראשון וגם עלו לצ'מפיונס. לפי דעתי זאת הבעיה בשחקנים של ריאל. קירוש עשה הכל הוא תמיד מעלה הרכב מלא כוכבים אבל לפעמים משהו מתפספס, מה לעשות?
     
  8. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי, זמברוטה, אם היית יודע על מה אתה מדבר בכלל אז אולי היה אפשר להתייחס אליך.
    בוא אני אסביר לך קצת על דל בוסקה, הבן אדם 35 שנה במועדון, הוא עבד במועדון כמעט בכל העבודות האפשריות שנוגעות לכדורגל ומחוצה לו, ממוכר גרעינים בבנבאו ועד למאמן הקבוצה הבוגרת (בתור מחליף זמני) ב 94.
    באמצע עונת 99/00 הוא קיבל את ריאל כקבוצה במשבר, קבוצה מפורקת, קבוצה שבורה שטושאק עזב, בלי גאלקטיקוס, בלי עגלקטיקוס, בלי זידאנס, בלי פאבונס, לקח את הקבוצה הזו באמצע העונה ובלי רכש לקח את ליגת האלופות.
    הוא המאמן שהביא את מקאללה לריאל מדריד, הוא המאמן שתחת הדרכתו, למרות שכולם חשבו שיהיו בעיות אגו, לא היה דבר, הקבוצה כמעט ולא עלתה לעיתונים בגלל דברים לא קשורים לכדורגל, הוא היה מאמן שמוציא מהשחקנים שיש לו את המיטב.
    פרז לא מינה אותו אלא זה היה הנשיא סאנז שהחליף את טושאק בו, לפרז לא היתה ברירה, לפטר מאמן שרק לקח את ליגת האלופות?
    להגיד שואלדנו לא מבין בכדורגל זו גם שטות, הבן אדם היה שחקן כדורגל מצויין וגם אימן את ריאל ב 94 וזכה איתה באליפות.
    אני בטוח שהוא יודע את כל הבעיות של ריאל מדריד, הבעיה היא שהוא מתעלם מהם באופן קבוע.
    לגבי רוברטו קרלוס, אתה רוצה אולי באמת נפתח על זה שרשור נוסף כדי לא להרוס את זה?
    ופרנצ'סקו קוקו תקנו אותי אם אני טועה הושאל ממילאן לברסה ואפילו שם ישב רוב העונה על הספסל, על מה אתם מדברים בכלל??
    זמברוטה שחקן פנטסטי, אבל אני אוהב לראות אותו בקישור בשמאל ולא כמגן, ברור שיש לו יותר אחריות, לרוב כשהוא משחק יש בשבילו עוד קשר שמאלי באגף שעושה חלק מהעבודה ההתקפית, רוברטו קרלוס כבר 5 שנים (כמה שאני צופה בריאל) כמעט כל העונה לבד בשמאל, מידי פעם זידאן הולך לשם לעזור, פיגו עובר לשם, סולארי, מקמנמן בזמנו, אבל רוב העונה הוא לבד שם, אז הוא חייב לעלות להתקפה כי ההתקפה בצד שמאל בנויה עליו.
    הבעיה היא כשמקאללה והלגרה שיחקו יחד בקישור האחורי רוברטו קרלוס יכל לעלות והיה לו חיפוי, העונה אין לו חיפוי והוא עדיין עולה ולכן הוא יוצר חורים בהגנה.
    עדיין אתה רואה אותו רץ כל המשחק, למעלה למטה, למעלה למטה, כמעט ולא נח כל העונה והעיקר שהוא שחקן נשמה.
    ושוערים פחדנים בספרד? אני לא צריך להזכיר לך את הגול שהוא כבש נגד בארטז כשבארטז היה בשיאו, אני לא צריך להזכיר לך מה איש התחזוקה של אינטר אמר כאשר שאלו אותו על רוברטו קרלוס (אני אזכיר את זה למי שלא ראה את הכתבה עליו בערוץ הספורט, הוא אמר שהוא היה בטוח שבאחד המשחקים רוברטו קרלוס יקרע את הרשת עם הבעיטות שלו, וזה היה בתחילת הדרך של רוברטו קרלוס, רק כשהוא עבר למדריד).
    ואח"כ אתם מתלוננים על זה שמתחילים ריבים בין הליגות, עם הערות כל כך פרובקטיביות בוודאי שיהיו ריבים.
     
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    איך אני אוהב שכשלא הולך לריאל קמים כל ה"מבינים" הגדולים (בין השאר אוהדי מילאן, יובנטוס ועוד כמה קבוצות מתוסכלות שלא מתקרבות לקרסוליים של ריאל, אבל מתיימרות להיות טובות וגדולות יותר) ומתחילים לחלק הרצאות על ההגנה של ריאל. ריאל אף פעם, בכל ההיסטוריה שלה (לפחות בתקופות הגדולות שלה), לא התבססה על הגנה. ההגנה תמיד היתה ונשארה בינונית (ונחזור לזה תיכף), אבל ריאל תמיד הצליחה לכבוש יותר וללחוץ את היריבה כך שהשער שלה בד"כ ישאר נקי. כשריאל לקחה מ-98 שלושה גביעי אירופה לאלופות - הם היו זקוקים להגנה?

    אני לא מבין למה אתם כל כך קוטלים את ההגנה של ריאל. טוב, בעצם אני מבין - ההגנה היא החלק היחיד בריאל מלבד הקישור האחורי (הבעיה האמיתית, יחד עם חולשת ההתקפה והטעות הקריטית של מינוי עוזר מאמן חובבן למנג'ר) שמראה אנושיות מסוימת והיות ועל ההתקפה של ריאל אף אחד כאן לא יתלונן (כי למי יש התקפה יותר חזקה מלריאל? מילאן?!), שוב הולכים על ההגנה. פאבון וראול בראבו מגינים סבירים לחלוטין וכך גם הלגרה - הגנה הרבה יותר טובה משל קבוצות כמו יובנטוס, אינטר ובאיירן.

    קורה שקבוצה מתכוננת טוב למשחק חשוב, מצליחה לנצל את כל נקודות התורפה של היריב ומנצחת בשערי חוץ - אז מונאקו ניצחה. מה זה משנה? גם מילאן עפה בדרך הרבה יותר משפילה לאחר שהחזיקה ביתרון יותר גדול - אז למה אין איזה גאון כאן שקופץ ומכריז שצריך להחליף את נסטה, מלדיני וקאפו ששיחקו מתחת לכל ביקורת? כי ככה, קורה. נדיר שרואים דברים כאלה, אבל יש גם קבוצה יריבה על הדשא וברבע גמר ליגת האלופות אפילו קבוצה מצוינת נגדך. אגב, אם ריאל היתה כובשת שער אחד נוסף היא היתה עולה - למה אף אחד לא בא בטענות להתקפה ביום חלש ביותר? למה אף אחד לא בא בטענות לפיגו שמשחק כמו עגלה כבר שנתיים או לראול שלא עשה כלום העונה?
     
  10. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע, עם הבעיות בהגנה אי אפשר להתווכח, ריאל כל השנה כמעט מראה כדורגל בינוני בסטאנדרטים שלה גם מצד ההתקפה ובמיוחד בהגנה.
    ראול בראבו, מחייה ופאבון הם מחליפים טובים, אבל הם בשום פנים ואופן לא יכולים להיות יסוד ההגנה של ריאל, נעזוב שניה את הקטע של היכולת שלהם, הם פשוט צעירים וחסרי ניסיון מדי בשביל להתמודד ברמות האלה.
    וד"א מטרצי דיבר על ראול בראבו, הוא לא היה קשר אלא מגן שמאלי מחליף של רוברטו קרלוס.
    ההתקפה של ריאל גם אשמה, ודווקא לא הייתי מאשים השנה את פיגו וגם לא את ראול (תשווה בין היכולת שלו בנבחרת לזו בריאל) אלא את קיירוש, שוב ההגנה והקישור הדפנסיבי (מה לעשות שצריך לחטוף כדור בשביל לפתח התקפות?) וגם קצת את רונאלדו, אז נכון, כולם עכשיו יקפצו שרונאלדו היחיד שמשחק בהתקפה שלנו, זאת הבעיה, הוא לוקח הכל על עצמו, שנה שעברה הוא שיחק הרבה יותר קבוצתי וריאל סיימה את העונה עם 86 שערי זכות, העונה יש לה רק 65 כאלה.
    וברגאמפ, שנה שעברה הגנתי על ההגנה של ריאל בכל כוחי, לדעתי שנה שעברה היתה לנו הגנה סבירה, אולי רק היירו קצת הזדקן וגמר את הסוס, השאר היו טובים, לא הגנת ברזל אבל לא חמאה, חסר היה אולי בלם אחד נוסף וזהו, אבל היו לה שחקנים כמו היירו לפני שנתיים שהיה בלם מצויין, פאבון, מקאללה, הלגרה, ר. קרלוס, סלגאדו, כולם שחקנים בינלאומיים ושהציגו יכולת לא רעה בכלל, גם היה את קראנקה ואת איבן קאמפו שמדי פעם היו בקבוצה.
    השנה שיחררו את מקאללה ואת היירו ולא הביאו אף אחד, במקום סגל נורמאלי של 22-25 שחקנים יש לריאל סגל של 19 שחקנים (מיניאמברס לא נחשב, הוא פצוע כל העונה), אי אפשר ללכת רחוק עם כל כך מעט שחקנים, ראית מריאל את מה שהיא יכולה ב 7-2 על ויאדוליד, ב 4-2 על מארסיי ואפילו ב 3-1 על פורטו שכיום בחצי הגמר, היום השחקנים פשוט עייפים, ריאל לא משחקת העונה משחק או שתיים חלשים אלא שלושת רבעי עונה היא כבר מציגה יכולת לא טובה, ומי כמוני בתור אוהד ישקר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/04
  11. MATERAZZI Member

    הצטרף ב:
    ‏12/2/04
    הודעות:
    343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחחחחחחחח בוא אני אתקן אותך אח שלי פרנצ'סקו קוקו כבר מזמן לא בליגה הספרדית, הוא באינטר והוא שחקן הרכב הבעיה היא שהוא נפצע בלי סוף ואינטר כבר התרגלו שהוא לא משחק אז אל תדבר על שחקן שאתה אפיךו לא יודע באיזה ליגה הוא משחק!!!

    דבר ראשון זאמברוטה יודע להביא את האיכויות שלו גם בתור מגן שמאלי.
    ולגבי רוברטו קרלוס אז אני אומר שהוא לפני שנה אולי שנה וחצי היה הטוב בעולם אבל ההצלחה עלתה לו לראש והוא התחיל לתפוס תחת מעצמו:
    נתחיל בזה שהוא דחף שופט ישראלי במשחק ידידות של ברזיל נגד פורטוגל וחשב שכולם יצדיקו אותו אז הוא אמר ":אני לא מבין איך נתנו לשופט מישראל לשפוט במשחק כזה".
    ואז שהעבירו עליו ביקורת הוא התנצל ואמר שהוא לא מתכוון בישביל שלא ירחיקו אותו מהמשחקים של ריאל בליגת האלופות נגד מנצ'סטר.
    זה המשיך בהתנהגות מגעילה אחרי הטעות של אוליבר קאן בשמינית גמר הצ'מפיונס שהוא עשה חיקוי של תרנגולת או משהו כזה.
    ועשיו הוא כבר לא יורד להגנה, הוא מרגיש גלקטי אז הוא כבר לא עושה הגנה(לפחות לא כמו פעם) והוא מתנהג כמו פיגו,זידאן ורנלדו ושוכח שיש לו אחריות בעיקר בגלל שבריאל יש בעיה של הגנה והתקפה ברוך השם לא חסר שם והוא עצמו שחקן הגנה !!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/04
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא יודע אם סוף עידן בגלאקטיקוס, אבל מה שבבטוח זה שזה סופו של קיירוש במועדון גם אם יזכו באליפות או לא, וסוף זילוול בחלקים מסויימים בקבוצה כי בתאכלס, תנו לריאל הגנה כמו שצריך והיא שוחטת את כל אירופה...כן גלאקטיקוס לא גאלאקטיקוס הגנה זה הכי חשוב...כל השאר בצל
     
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    הגנה לא הכי חשוב, חשוב שיהיה הגנה סבירה.
     
  14. Kiko Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/03
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אולי לא. אבל עובדה שהיום כן.

    אמממ בוא נראה, טעויות מפגרות, שמירה לקויה בהגבהות, עליית יתר של המגינים, מספיק לך?

    1. אף אחד לא אמר את זה, אבל אני לא חושב שזה שההגנה היא בעייה גדולה לריאל נתון למחלוקת.
    2. הרעיון הוא שריאל תביא בלם והלגרה ייצב את הקישור האחורי
    3. "יחד עם חולשת ההתקפה" - "ההגנה היא החלק היחיד בריאל שמראה אנושיות מסוימת" - לא מסתדר לי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx

    בהחלט יכול להיות, אבל ביובה, אינטר באיירן, מילאן ועוד הרבה קבוצות דואגים לחזק את ההגנה שלהם, בריאל עוד לא ראיתי שזה קורה.

    כי יש דבר שנקרא סדר עדיפויות, יכול להיות שההתקפה של ריאל נחלשה קצת, אבל עדיין, לכבוש 5 שערים בסיכום שני המשחקים זאת כמות שאמורה להספיק לקבוצה שמתיימרת לזכות בליגת האלופות לעבור שלב

    בקשר למקס, כל מה שאמרת טוב ויפה ויכול להיות שאתה צודק, בעצמי אמרתי שאני לא בטוח (למרות שאני לא כ"כ מבין מה ההבדל בין הגירסה שלי לשלך, אבל שיהיה), רק תענה לי על השאלה הזאת: למה דל בוסקה פוטר לאחר עונה שנחשבה הצלחה מבחינה מקצועית? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  15. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע מה הסיבה האמיתית ואני לא יודע עם כל השמועות פה נכונות, לדעתי הפיטורין שלו היו מפגרים ביותר (ד"א אלה לא היו פיטורין אלא פשוט החוזה שלו נגמר ולא האריכו לו אותו).
    מה שאני חושב ומה שנשמע לי הכי סביר זה אחד משתי הדברים הבאים:
    1) הגרסא שלך, שפרז היה צריך מאמן שיעשה מה שהוא מצווה עליו (בתחילת העונה לא חשבתי כך, ככל שהעונה מתקדמת הגרסא הזו מתאששת יותר ויותר).
    2) הציפיות של ריאל היו גבוהות יותר, כנראה זה שדל בוסקה עם סגל כזה לא לקח אפילו דאבל אחד ב 4 שנים לא מצאה חן בעיני פרז ששפך כל עונה מלא כספים על הכוכבים החדשים.
    הם חשבו שמאמן חדש יביא להם לפחות דאבל אם לא טריפל, אני אמרתי שזו היתה טעות עוד בתחילת העונה ושריאל תשלם על זה וגם אם לא זו עדיין היתה טעות, כנראה שצדקתי.
    עכשיו להגנתו של רוברטו קרלוס - הוא לא ירד על אלון יפת כי הוא ישראלי, הוא הביא את תמיהתו לגבי שיבוץ של שופט לא מנוסה כל כך במעמדים כאלה למשחק ידידות גדול כל כך בין פורטוגל לברזיל, אם זה היה שופט אזרבייג'ני ען ותק של 10 משחקים בינלאומיים אני חושב שהוא היה אומר אותו דבר.
    החגיגה אחרי השער של קאן אני לא חושב שהגיע כדי לרדת על קאן או משהו, זה ממש לא היה מתוכנן מראש שכדור כזה ייכנס.
    הוא עדיין יורד להגנה אבל הוא פשוט עולה עכישו יותר להתקפה, לדעתי האשם המרכזי כאן הוא שוב קיירוש שלא יודע להשתלט על השחקנים, אצל דל בוסקה זה לא היה קורה.
    לגבי קוקו, אני אמרתי שהוא היה מושאל לברסה, לפני שתי עונות אם אני לא טועה, והוא פשוט לא סיפק את הסחורה, גם במילאן הוא היה די בינוני, באינטר לא עקבתי אחריו אבל אני בספק אם הוא מגיע לרמה של רוברטו קרלוס.
    באמת חלה ירידה ברמת המשחק של רוברטו קרלוס, לא אמרתי שלא, אבל עדיין אין לו ממש מתחרים בעמדה שלו, אפילו לא זמברוטה שבאמת לדעתי שחקן ענק.
    וד"א לפני האדום עם יפת רוברטו קרלוס לרוברטו קרלוס לא היה אפילו אדום אחד בנבחרת, הוא לא שחקן מלוכלך כמו אינזאגי או מיכאלוביץ לדוגמה.
    וזמברוטה - ההבדל בין הגירסאות שלנו היא שבמציאות דל בוסקה מונה לא ע"י פרז וואלדנו אלא ע"י לורנזו סאנז וחוזהו הוארך בזכות השגיו ולא בגלל העובדה שהוא היה עוזר מאמן ולא היה לו כל מעמד במועדון.