סוף סוף, באיחור של שבועיים, זה הגיע!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏8/9/11.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    נסטה חיפור על כל הטעויות שלו עם ההצלה הזאת.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    עומר, או שאתה מחפה או שאתה מכפר.

    ואני מעדיף שהוא לא היה מציל מהטעות של אביאטי ונמנע מהטעויות בתחילת המשחק. היה משתלם לנו הרבה יותר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏9/9/11
  3. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    המילון הזה רחוק, רחוק מאוד מלהיות מדויק. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    במחצית השניה זה כבר לא כוחות. לאציו מסתגרת כדי להשיג את התיקו ואילו מילאן לוחצת בלי הרף. אני אישית מקווה שהתוצאה תישאר כך.
     
  4. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    מאכזב לפתוח ככה את העונה, המחצית השנייה הייתה משעממת והאירוע המרכזי היה החיפוי המדהים של נסטה, יותם אולי צודק אבל עדיין מהלך הגנתי יפה ומניעת שער בטוח. לפחות הוא עדיין מראה משהו מהקסם.

    נכון שזה היה המשחק הראשון של העונה אבל איזה כושר משחק גרוע לשתי הקבוצות, הדקות האחרונות היו מביכות משהו.
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    המחצית השנייה הייתה שקטה מדי, לאציו וויתרה על המשחק ההתקפי, מזערה נזקים, סיסה התעייף, קלוזה יצא מוקדם מדי, ובזמן ההתגוננות ראיתי 4-4-2 ולפעמים רק חלוץ אחד למעלה. על מילאן שמצד שני נטלה את היוזמה, לקחה את הכדור אבל לא עשתה איתו דברים קונקרטים למדי, אלא רק להעביר אותו לרוחב וזהו. זלאטן לא יוכל להחזיק אותנו כל העונה עם ההברקות שלו, וקסאנו התשפר, אך 90 דקות מלאות הוא עדיין לא יכול להעביר בלי להוציא אוויר. תרוצו, תרוצו! אוף!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/9/11
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    קסאנו הצדיק את מקומו בהרכב על חשבון פאטו.

    אקווילני הראה כמה טמבל מארוטה וכל אלה שפיקפקו באיכויות שלו.

    נוצ'רינו גם הוא בבכורה טובה, חייבים תודה לפציעה של פלאמיני.
     
  7. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמות גדולה של החמצות במחצית השנייה, עם קצת יותר מזל מילאן הייתה מנצחת. משחק מצויין של אקווילאני ובינתיים הוא מתברר כרכש איכותי בדיוק כמו שחשבתי. לא ברור לי למה אלגרי הוציא אותו, את השחקן הכי יצירתי בקישור בזמן כל כך מוקדם. קסאנו צריך להמשיך בהרכב לאור התצוגה הטובה והיעילה שלו.

    קשה לי להבין איך אלופת איטליה פותחת עונה עם קרחות ביציעים, מאכזב ביותר.

    יש להגנה ובעיקר לנסטה ארבעה ימים להתאפס על עצמם כי נגד ברצלונה בקמפ נואו אין חוכמות.
     
  8. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    תוצאה מעורבת. כמו שצפיתי החלק הקדמי שלנו ללא ספק שווה מאבק על הסקודטו, וזה עוד ביום בינוני ומטה של הרננאס- הכוכב הגדול. גם מאורי לא במשחק מזהיר, נכון בישל אבל איבד המון כדורים, לא מרוכז. סיסה המצטיין אצלנו בלי שום ספק. חיה רעה קוראים לו.. אנחנו נהנה ממנו העונה, אני מת על האופי החוצפני שלו, שזה כולל גם בעיטות סתמיות מ-30 מטר. תנו לו.. לאט לאט הוא יתאקלם אבל אסור לפגוע לו בביטחון. קריירה כמעט שלמה בוזבזה בגלל זה. חבל רק על 2 המצבים שהלכו לפח. מצב ראשון פרגן לקלוזה שהיה במרכז הרחבה, מצב שני התעייף ואיפשר לנסטה לגבור עליו.

    קלוזה נהדר. אם רק היה מקבל יותר כדורים באיזור הרחבה. אבל זה בסדר, האלופה בבית שלה.. מול כל יריבה אחרת הוא יהיה יותר מעורב, אספקת הכדורים תזרום יותר, בתקווה שגם הרננאס יפסיק להיות כזה סטטי. לדסמה במשחק מאכזב, ציפיתי ממנו ליותר. ברוקי היה בסדר.

    דווקא ההגנה שלנו, שהייתה מהטובות בסריה A אשתקד, הייתה זבלה. ובכל זאת, אני בטוח שעם ראדו במקום זאורי, שאני כבר זועק 10 שנים לזרוק אותו חזרה לבולוניה, לא היינו סופגים בכלל. ביאבה ודיאז לא פחות גרועים, לאציו זועקת לבלם ולוטיטו אשם במחדל הזה. היה לו את לוגאנו במחיר מציאה בתחילת הקיץ, השתהה וזה הלך לפס.ז'. מי שאותי הפתיעו הם ביזארי, שהיה לו חלק קטן בשער השני, ובעיקר קונקו. משחק מעולה למגן, עד כה הוא כבר עדיף מליכשטיינר. בראבו קונקו!

    סך הכל, נקודה היא לא תוצאה רעה. כמו שהיינו יכולים לנצח היינו יכולים גם להפסיד. משחק שקול וזה מעודד מבחינתנו - בלי 2 שחקני הרכב חשובים כמו מרקאטי וראדו, ובלי סאנה שסביר להניח שהיה עולה במרכז, במיאצה מול האלופה עם ההרכב הכי חזק שלה - לצאת עם תחושת החמצה מתיקו זה נחמד. אם נמשיך ביכולת ההתקפית הזו ונשפר קצת את ההגנה, ללא ספק נילחם על הסקודטו. אני מאוד אופטימי ומאוד מאמין בלאציו, בניגוד לשנים עברו.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק פתיחת עונה ברמה גבוהה, להוציא את רבע השעה האחרונה בה כל השחקנים ממש התחננו לשופט שישרוק לסיום. עבור קבוצה אלופה לא טוב לפתוח עונה בלי ניצחון במשחק בית, אבל ביחס לפיגור המוקדם זו תוצאה לא כל-כך רעה.
    נהנתי לראות בלאציו את קלוסה מתמצא היטב ברחבה כמו בימים הגדולים וגם סיסה הפתיע עם מהירות פנטסטית - חשבתי שהפציעות הרגו אותו. לאציו באה לסאן-סירו בלי רגשי נחיתות - לא מדובר בעוד קבוצה איטלקית שרק השם 'מילאן' גורם לה לשקשק.
    אצל מילאן בלטה האיטיות הרבה בחלק ההתקפי גם לפני שנכנסנו לחלק האחרון של המשחק. זה מה שקורה שבחוד ההתקפה יש את איברהימוביץ וקאסנו ולא את פאטו. אני אגב חובב גדול מאוד של קאסנו ואתמול היו לו כמה רגעים של גאונות. לא התעדכנתי לפני המשחק ואני מאמין שמילאן הגיעה בסגל חסר כי היו כמה שחקנים חדשים שלא שמעתי את שמם.
     
  10. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  11. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,853
    לייקים שהתקבלו:
    2,349
    מין:
    זכר
    אלגרי שגה בעיני בהכנסתו של נוצ'רינו על חשבון אקווילאני במקום על חשבון אמברוסיני. היצירתיות של אקווילאני הרבה יותר חשובה מעוד לחימה של נוצ'רינו, מול קבוצה שלא ממש מנסה להתקיף בכל המחצית השניה.

    בנוגע ללאציו - ההתקפה נראית טוב מאד והם קבוצה מצויינת. בהחלט יכולה לסיים בין שלושת הראשונות, אך יותר סביר שזה יהיה במקום 2-6 מאשר במקום הראשון. עם זאת, אין לדעת.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה אתה רוצה? אנחנו בתחילת ספטמבר וזה המשחק הרשמי הראשון של כל קבוצה...במקום שיתחילו לפני חודש, מתחילים בחודש איחור אחרי כולם. בכלל לא מובן לי למה בשנת יורו/מונדיאל מתחילים את הליגה כל כך באיחור, מה שיגרום ליותר עומס כי יהיו לא מעט משחקי אמצע שבוע.
     
  13. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    מה אני רוצה? אני מצפה משתי קבוצות ברמה כזו שייראו כמו שצריך גם אם זה משחק הליגה הראשון שלהן ולא שבדקה ה-70 מאילך רק ייחפשו דרך להעביר את הזמן עד שייגמר המשחק. פאטו בכלל חירפן אותי שברבע שעה ניפק אולי בעיטה אחת לשער.

    טוב לעניינו אנו...המחזור השני ממשיך והערב הופעת בכורה לדשא הסינטטי בסריה A במגרשה של צ'זנה כאשר סוסוני הים יארחו את נאפולי. הולך להיות מאוד מעניין לראות איך יתפתח המשחק על הדשא ולראות אם נאפולי ממשיכה בנוהל ההכרעה המאוחרת או שהיא תסיים את המשחק מהר מהצפוי כדי להתכונן לבכורה בליגת האלופות כאשר תחכה לה באמצע השבוע מנצ'סטר סיטי האימתנית. שני דברים מעניינים לקראת המשחק הערב:

    * נאפולי מעולם לא הפסידה לצ'זנה במשחקים בליגה הבכירה. 16 תוצאות ניצחון ו-6 תוצאות תיקו

    * צ'זנה כשלה להבקיע ב-11 מתוך 12 המפגשים האחרונים נגד נאפולי בסריה A.

    שנסגור כבר מעכשיו על ניצחון דרומי? ההרכבים המשוערים:

    Cesena (4-3-3): Ravaglia; Comotto, Von Bergen, Benalouane, Lauro; Parolo, Guana, Candreva; Eder, Mutu, Ghezzal
    A disp.: Calderoni, Ceccarelli, Rossi, Colucci, Meza Colli, Bogdani, Martinez. All.: Giampaolo

    (אנטוניולי הוותיק פצוע, למחליפו זו תהיה הופעת בכורה בליגה)


    Napoli (3-4-2-1): De Sanctis; Campagnaro, Cannavaro, Aronica; Maggio, Inler, Dzemaili, Dossena; Santana, Lavezzi; Cavani
    A disp.: Rosati, Fernandez, Fideleff, Zuniga, Hamsik, Pandev, Mascara. All.: Mazzarri
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/9/11
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    ראיתי רק את התקציר וכבר ממנו עולות כמה נקודות ברורות -
    - ההתקפה שלנו הרבה יותר מסוכנת העונה. אם הקישור יורכב קבוע משני שחקנים טכניים - אקווילאני ובואטנג - נוכל לשכוחו מתקופת ה'נגרים'. הבעיה היא שאין כאלה על הספסל.
    - הגיוון בחוד נהדר. קסאנו חוזר לכושר (ותודה לפראנדלי), זלטאן הוא זלטאן, ועם זה יש לנו עוד את פאטו ורוביניו בסגל. זה אולי לא מסי-ויאה-סאנצ'ז-פדרו, אבל זה ממש לא רחוק מזה.
    - מקסס הגיע בדיוק בזמן. בעונות האחרונות כל עונה התחילה עם הספק שאולי נסטה ידעך הפעם ומהר מאוד התבדיתי (למעט הטעות ההיא מול סוארז...). העונה הוא נראה רע מאוד כבר במשחק הראשון ואני משער שמקסס יתפוס את מקומו בהרכב במהירות.
    - טאיוו הגיע קצת אחרי הזמן. כבר כמה עונות שאגפי ההגנה פגיעים וגם עכשיו זה נראה כך. בתקווה שטאיוו לא יאכזב זה סופסוף ייסגר.
     
  15. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    שיוויון מוצדק של צ'זנה שיותר טובה מנאפולי. אווירה נפלאה, משחק מהיר יחסית הודות למשטח הסינטטי וקאנדרבה אחד בעל איכויות טכניות עצומות שלא תמיד מצליח להשפיע על המשחק כמו ששחקן מסוגו אמור לעשות.

    יותר מ-5,000 אוהדי נאפולי עשו את הדרך הארוכה לצ'זנה ויש חתיכת קרב שירה בין מחנות האוהדים. כיף לשמוע.