נפילתה של אימפריה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏11/10/06.

  1. reda Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/02
    הודעות:
    1,413
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ב"א? אתה מתכוון ב"ש לא?

    בכל מקרה...ממש נהניתי לקרוא את הטור הזה..רק תיקון קטן- להפועל ת"א יש פונטציאל יותר גבוה...ומדבר אחד שהיה שנה שעברה מנוי...והיו באים מינימום 6000 למשחקים לא משמעותיים ועד 10000 בדרבי [כי זו התכולה המירבית]

    אבל הרבה זמן שאני שומע על מה שזינו עושה לב"ש ואנלא מבין- מה הוא עשה לכם?
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הפועל באר שבע חייבת לעלות חזרה לליגת העל. זו קבוצה שמביאה קהל ועם ההתעוררות שיש השנה, קבוצה כמו הפועל באר שבע יכולה בשנה הבאה לעזור לליגת העל לפתוח קו חדש מבחינת הבאת הקהל למגרשים.

    באשר לקבוצה, אני לא זוכר יריבה יותר שנואה מהפועל באר שבע מבחינה מקצועית. תמיד היו מאבקי עלייה ששתי הקבוצות הללו היו בלאומית ואני בטח לא אשכח את משחק העונה שהיה בעונת העלייה של מכבי נתניה. אבל מכל בחינה אחרת, אני לא חושב שיש אוהד אחד של מכבי נתניה שיוכל להניח את היד על הלב ולהגיד שהוא לא אוהב את הפועל באר שבע.

    חשוב גם מאוד שהמועדון הזה יהיה בליגת העל, כיוון שאין לנו קבוצות אחרות מאיזור הנגב. בכלל, אני חושב שהפועל קריית שמונה והפועל באר שבע צריכות השנה להיות בליגת העל בשנה הבאה, כי זה יוסיף המון לליגה.
     
  3. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נופר לב"ש יש פוטנציאל קהל יותר גבוה משלנו , זאת עיר יותר גדולה משלנו וגם חוץ מכדורגל אין הרבה מה לעשות בנגב , הם באמת במקום ה4 ואנחנו אחריהם .

    אבל כל מה שרשמת על הקהל של ב"ש ואתה משווה את זה לקהל של נתניה או אחרים היום זה לא נכון , למה פעם הקהלים של כל הקבוצות היו מגיעים בהמונים , גם כשהיינו בלאומית היו באים למשחקי בית 10 אלף אוהדים 8 אלף אוהדים , למשחקי חוץ גם הבאנו כמה אלפים . זה היה אבל בכל הקבוצות , היום יש יותר מדי סיבות למה כבר לא מביאים קהל כמו פעם . תסתכל על הקהל של מכבי חיפה , אפילו יעקב שחר לא מבין למה במשחקי בית הם בקושי מגרדים את ה6 אלף , פעם אצטדיונים היו מלאים בכל משחק .

    רשמת שב"ש סבלה יותר מנתניה וזה ממש לא נכון , אנחנו סבלנו שתי ירידות ליגה , באחת מהן חזרנו רק אחרי 5 שנים . סבלנו את אשר אלון , אבל אתה יודע מה היה הכי חשוב ? שהקהל שלנו בחיים לא נשבר , גם לפני שנתיים בלאומית הבאנו ממוצע של 3000 למשחקי הבית , למרות שזה היה כבר שיא השפל הפסדנו לקבוצות כמו רמת השרון במשחק העלייה , תבוסה לעכו 3-0 , לצפרירים חולון , באמת שזה היה כבר שיא ההשפלה אבל לא נשברנו אף פעם . עשינו מחאות נגד אשר אלון אבל בחיים לא הלכנו נגד הקבוצה שלנו וזה מה שהציל אותנו . יכלנו באותה עונה בלאומית ללכת נגד אשר אלון לא להיכנס למשחקי בית ואז הקבוצה הייתה ממשיכה להיתקע בלאומית . את דניאל יאמר לא היינו מקבלים זה בטוח .

    מה שאני בא לומר לך , זה שאני מבין תסבל שלך ושל כל אוהדי ב"ש , אבל אתם צריכים להבין משהו אחד לא הולכים נגד הסמל , אתם צריכים להגיע בהמונים למשחקי הבית והחוץ במקביל להפגין מול הבית של ז'ינו לעשות לו תמוות אבל במשחקים עצמם? אתם חייבים לבוא ולעודד כדי להעלות את הקבוצה ליגה . אין דבר כזה לא להגיע למשחקים של הקבוצה וזה לא משנה בכלל באיזו תקופה היא נמצאת . אתם יכולים לדבר עד מחר על פוטנציאל של הקהל , מה שחשוב זה ללוות את הקבוצה בתקופה הקשה , אנחנו גם בעונה החמישית בלאומית לא נשברנו וזה השתלם לנו .
     
  4. barakd Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי הפתרון הוא חזרת הקהל בהמוניו למגרש. לתמוך בשחקנים ולעלות ליגה.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    המחאה חייבת לעשות לו רע תקשיבו. יש פחות מ-100 מנויים, במשחקי הבית אין יותר מ-1,500 איש. ז'ינו רק מפסיד. השאלה מתי הוא יישבר או שהוא עשיר מעבר למה שאנחנו יודעים וההפסדים האלה לא מפריעים לו.
    הקטע זה אם נגיד ז'ינו ימכור את הקבוצה לסתם עוד איזה פרחח.... זה לא יהיה שווה. צריך בן אדם רציני שיודע לנהל עסק כי הפועל באר שבע יכול להיות עסק מאוד מאוד מאוד מצליח. על המשחק הראשון אחרי שז'ינו ימכור אני מבטיח לכם לא פחות מ-6,000 צופים. וככה זה ימשך. הבעלים כמובן מרוויח מזה.
    בקשר לקניית האוהדים אני לא יודע עד כמה זה רציני כי אני לא ממש מעורב בזה.
     
  6. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה יופי של טור לירן, למרות שכאב לי לקרוא אותו כי תמיד חבבתי מאוד את ב"ש, קבוצה שקשה לא לחבב. בהחלט היו לה ימים יפים בליגת העל, במיוחד בשתי העונות הראשונות שלה כמו שציינת..כמה צרות היא עשתה לגדולות, במיוחד במשחקי גביע למינהם. כמו כן, גם יש לכם קהל נפלא כמו שאמרת, לא אשכח את ה15 אלף שהבאתם נגד הפועל ר"ג בגמר ואת ה-10,000 במשחק העלייה לליגת העל..חייב פשוט קהל כזה בליגת העל. אני מקווה מאוד שתחזרו עונה הבאה לליגת העל, אבל בשביל שב"ש תחזור למקומה הטבעי ותשאר שם זמן רב, צריך להעשות צעד דרסטי-ז'ינו. אני לא מבינה למה בעלי קבוצות נשארים בכוח בקבוצה אם כולם שונאים אותם שם, מה זה נותן להם?
    בכל מקרה, שיהיה בהצלחה לב"ש העונה ומקווה שהם יחזרו למקום הטבעי עונה הבאה.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אתה טועה, אני יכול להגיד לך את זה באחריות. כמו שלירן אמר, אוהדי הפועל באר שבע יש רק בבאר שבע. לעומת זאת במכבי נתניה יש המון אוהדים מפוזרים בארץ וגם את אלה שיש בעיר נתניה. אפילו בירושלים פעם היו יותר אוהדי מכבי נתניה מאוהדי בית"ר ירושלים ואני בטוח שהאוהדים המבוגרים שם עדיין קיימים, הם פשוט לא מגיעים למגרש. וזאת רק דוגמא אחת מיני רבות.
     
  8. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המחאה עושה רע גם לקבוצה . הפתרון היחידי להעיף אנשים מהכדורגל כמו אשר אלון ואלי ז'ינו זה להפגין להם מול הבית כדי שהשכנים יתלוננו . אנחנו הגענו למושב שלו כל שבוע עשינו בלאגנים , השכנים התלוננו , המשפחה לחצה וזה עזר בסופו של דבר , למרות שתמיד זה היה נראה בלתי אפשרי.
     
  9. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשמע זה פשוט מאוד , פוטנציאל לא קובעים סתם , פוטנציאל קובעים לפי כמה אוהדים הביאה הקבוצה בהצלחה הכי גדולה שלה . בדיוק מהסיבה שלב"ש יש אוהדים רק מהנגב זה אומר לך שיש להם המון , כי נתניה היא עיר קטנה יחסית לשאר הגדולות . ב"ש בהצלחות שלה הביאה יותר קהל משלנו וזה מוכח.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אם נתניה תגיע לגמר הגביע היא לא תהיה מסוגלת להביא 18,000-20,000. כמו שהראל (נראה לי זה השם..) שמעליי אמר. אבל עזבו זה לא רוצה לעשות כזה דיון פה.
    ואם לנתניה היה את ז'ינו שנפטר מכל היה לומים שלכם תאמין לי שגם אתם הייתם נשברים. אין עוד נגע כזה בכדורגל.
     
  11. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אצלנו עשו מכירת חיסול (קלימי סבן , ישמעאל אדו , אלן מסודי , רביד גזל , אורי אוזן) והשם אריאל
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אבל שמרו שחקנים. לא היו חסרים שחקנים טובים. עובדה שנתניה נשארה בליגה הראשונה גם אחרי המכירות האלה.
    ז'ינו מכר והביא עגלות. לכן הצניחה.
     
  13. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים עם זה, התקשורת מבלבלת את המוח שכל משחק אנחנו מביאים 6000, אולי 3 משחקים בעונה שעברה הבאנו 6000, חוץ מזה בממוצע למשחקי בית הבאנו 8000 אוהדים, אתה יכול לבדוק באתר של מכבי חיפה שאני לא מתחיל להמציא שטויות, מה גם שהקהל של מכבי חיפה רוצה יותר תחרותיות ואין את זה, לכן אנחנו רואים פחות קהל, אומנם אני עדיין חושב שזוהי כמות מאכזבת ואנחנו צריכים להביא יותר בהתחשב להישגים שלנו, אבל נעזוב את זה, כי זה נושא לגמרי אחר וזה לא מתאים לפה.

    אגב לפני כמה ימים הראל הביא לפה את הכתבה שהייתה באולפן שישי בערוץ 22, דני קושמרו כבאר שבעי ביקר באיצטדיון וסרמיל וניסה לבדוק מה חסר בקבוצה ומהי הבעיה ששוררת בקבוצה מספר שנים, מומלץ מאוד לראות גם לאוהדי שאר הקבוצות.
    http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?Me...207&SourceID=58






     
  14. Noffar Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    96
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק אבירם.
    אני בטוחה שאף אחד לא ראה עדיין אז כמות האוהדים שיש לנתניה,הרוב פה לא נולד אז [גם אני..],אבל אבא שלי למשל כן נולד וכן היה עד לכל האליפויות של נתניה ותאמינו לי שיש לנו הרבה יותר אוהדים מהפועל ב"ש,אין על זה ויכוח.
    לנתניה יש אוהדים מכל הארץ.
    אבל לנושא העיקרי,אני חושבת שאוהדי הפועל ב"ש צריכים להגיע בהמוניהם למגרש ופשוט לא לעזוב את ז'ינו,תאמינו לי הוא לא יחזיק עוד מעמד.
     
  15. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא בא לרדת על הקהל של חיפה אני אומר תסתכלו על העבר ותראו כמה קהל היה , פעם חיפה לא הייתה מביאה 5-6 אלף למשחקי בית וככה זה כל הקבוצות בליגה לא רק חיפה . את הדברים האלו אני לא אמרתי אלא יעקב שחר.