נוסעים לדובאי: הסופר-קופה הספרדי יוצא לדרך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏8/1/20.

  1. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    עוד כסף להתאחדות אתה מתכוון,לא יודע כמה כסף אשכרה הקבוצות באמת מרוויחות מזה.
    סתם דבר מיותר ולא מועיל בדבר בשיווק הכדורגל הספרדי ברחבי העולם.

    ניחא,אני כן אשמח אם ננצח ונזכה בתואר הזה אבל זה לא ישנה באמת דבר.
    אם הורידו לנו משחקים מגביע המלך אז סבבה,זה לא מגדיל את הכמות משחקים עם התואר המגוחך הזה.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ההתאחדות זה הקבוצות, וכל הקבוצות, לא רק העשירות שמשחקות במפעל הזה.
     
  3. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    ההתאחדות לא מסתירה שכסף זו המטרה, אבל לטענתה כסף שישמש לפיתוח הכדורגל הספרדי דרך הליגות הנמוכות וליגת הנשים.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא הבנתי אם השימוש בשם שלי היווה עקיצה או לא. גם אותי המפעל הזה לא כל כך עניין אבל אני מכיר הרבה כאלה שצפו במשחק בלינקים באינטרנט בלי בעיות. אני חושב ששינוי הפורמט לא כזה מטומטם, אפשר לנסות פעם אחת (יותר נכון שלוש - לפי החוזה שחתמו לדעתי) ולהגיד אחר כך 'לא תודה', אם שאר הקבוצות יתנגדו. זה בהחלט מוסיף קצת עניין. מחזיקת הגביע והאלופה לא יהיו בגמר, זה נכון, זה קורה פעם ראשונה, אז מה. הבעיה היא להעתיק אותו דווקא למדינה הזו לדעתי, דברים כאלה כבר קרו בסופר קאפ האיטלקי (גם שם זה קרה באמצע העונה) בסופר קאפ הצרפתי ועוד. גביע המלך לא רלוונטי, קשה להאמין שמישהי מהקבוצות הייתה מודחת נגד קבוצה מליגה רביעית גם אם הייתה משחקת בהרכב השני שלה, כנ"ל ולנסיה. כן גם אני נהנה לראות איך שחקנים מהליגה הרביעית שרים ורוקדים בטירוף בחדר ההלבשה המצ'וקמק כשהם מגלים שהם יארחו את ריאל מדריד בדצמבר, אבל זה לא אומר שזה לא יחזור לעולם.
     
  5. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    אני חושב ששיטת הטורניר, מקצועית, הצליח מאוד. קיבלנו משחקים ברמה גבוהה, מתח, ובסוף משחק גמר שזהות המתמודדות נקבעת רגע לפני. פיינל פור זו שיטה מעולה, כמו מונדיאל ויורו, שצריך לאמץ אותה לדעתי גם בליגת האלופות.

    לאף אחד זה לא אכפת אם מי שמתמודדת בטורניר זכתה או לא. הפורמט היה קיים גם בגרמניה עד לפני כמה שנים, 4 קבוצות על גביע אחד קטן. אולי אם הטורניר היה מתקיים בקיץ זה היה יותר טוב ופחות מעורר אנטגוניזם. וכמובן על מיקום הטורניר נאמר הכל.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חלק מהטורניר הזה הוא עניין ההכנה לעונה, לפחות לפי דעתי, ואולי בינואר הקבוצות יותר מחוברות יותר מאשר בקיץ וזה לגיטימי אבל אני זוכר שנה אחר שנה את כל משחקי הסופרקופה והם היו נפלאים. כל קלאסיקו היה עוצר נשימה - עם מוריניו בפתיחת עונת 2011/12 - באמת שני קלאסיקוס מדהימים הן בברנבאו והן בקאמפ נואו - ומסי הכריע, כעבור שנה גם כן, ריאל גנבה שער חוץ יקר בקאמפ נואו ובברנבאו זה היה סיפור אחר, משחקי הסופר קופה ביניהן ב-2017, גם בפתיחת עונת האליפות של אתלטיקו שהיא החמיצה את הסופרקופה בשער שערי חוץ אבל הציגה שני משחקי על והראתה מהן הכוונות שלה...

    אגב היו שנים בספרד שהמשחק כלל לא נערך כאשר קבוצות לקחו דאבל, זה היה עם הקינטה דל בויטרה, אז בהחלט יש הפקת לקחים משנה לשנה ואף אחד לא הבטיח שהפורמט הזה של הטורניר יימשך גם ב-2022.

    אגב, ריאל מדריד זכתה בסופרקופה רק 10 פעמים, היא יכולה לצמק את הפער מברצלונה השיאנית לשתי זכיות, אבל 6 מ-10 הזכיות שלה היו נגד ברצלונה (7 עימותים), זה מרשים.
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    דבר אחד מבורך שההתאחדות הוציאה מן העולם, זה המשחק הכפול. גם בסופר קופה (בשביל מה כל כך חשוב יתרון הביתיות?) וגם בגביע המלך (כר פורה להפתעות כשיש משחק אחד).
    אז גם הטורניר עצמו נותר 2 משחקים לקבוצה, אבל לפחות אין גומלין ויש יותר תחושה של קרב על תואר.

    רק חסר שאת פלייאוף העלייה ישחקו במגרש נייטרלי, משחק אחד.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מסכים איתך, בטח אם המשחק נערך בקיץ כמדי שנה, הקבוצות פשוט מוותרות על עוד משחק ידידות שקר כלשהו בארה"ב או במזרח וחוזרת מוקדם לספרד, המגרשים מלאים. אני יכול לציין בפניך כל כך הרבה משחקים צמודים בסופר קופה שהם אפילו לא רק ריאל מדריד וברצלונה (אני באמת חושב שהמשחקים בקיץ 2011 ובקיץ 2012 היו מטורפים, עם אווירה של קלאסיקו בליגה לכל דבר). וגם בגביע המלך, למשל, זוכר את ריאל וסראגוסה ב-2006? דייגו מיליטו כבש רביעייה במשחק הראשון וזה נגמר ב-1:6, וריאל בגומלין הובילה 0:3 תוך עשר דקות והייתה חסר שער כדי לחולל סנסציה. בשנה שעברה סביליה ניצחה את בארסה במשחק הראשון ואז חטפה ממנה שישייה. אם זה משחק אחד זה צריך להיות במגרש נייטראלי ולמה למנוע מהקהל הזדמנות? עוד סיפור, לגאנס וריאל מדריד - אסנסיו כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-90 ובגומלין בברנבאו..אתה זוכר. אפילו זידאן לקח ללב ואמר שזה היה הערב הרע בקריירה שלו ושהוא חשב להתפטר.
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    הבעיה היא שהמקרים האלה נדירים, וצריך ללכת באמת עד 2006 כדי למצוא מקרים יוצאי דופן. משחק כפול מונע מהפתעות לקרות. סראגוסה כמעט איבדה יתרון 6-1, סביליה איבדה יתרון כי היא היתה צריכה להתארח בקאמפ נואו האימתני. לפני שלוש שנים אייבר הפסידה 3-0 במשחק הראשון לקבוצה מהליגה השנייה, אבל תיקנה עם 4-0. זה נחמד שיש מהפכים, אבל זה הורס הפתעות.

    גמר אין ספק שצריך להיות משחק בודד ולא כפול.