נוכחות הקהל האיטלקי ביציעים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Chievo, ‏28/8/07.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    אהבה יש.... זה שבארגנטינה יש אלימות לא אומר שאלימות לא מפחיתה את כמות הצופים,זה שהמחירים זהים לשל ספרד לא אומר שזה בסדר...
     
  2. somebody_from _netanya Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א)ברזיל זכתה 5 פעמים במונדיאל
    ב)בברזיל מגיע מלא קהל למגרשים+ יש שם את אחד המגרשים הגדולים בעולם.
     
  3. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא כל-כך נכון.
    הכוח של הכדורגל הגרמני בא והולך. היו שנים שבאיירן כיסחה את אירופה והיו שנים (כמו עכשיו, למעט העונה הנוכחית) ששחקנים עזבו קצת החוצה. זה עוד ישתנה.

    ובברזיל יש הרבה אוהדים. זה מה שאמרתי
     
  4. Ribery 17 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/07
    הודעות:
    377
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה אוהב לספר לעצמך סיפורים והלשלות את עצמך , אבל זה ממש מגוכך מה שאתה אומר ,תבדוק את העובדות לפניי שאתה כותב משהו .


    כרטיס טוב לסאן סירו יעלה 50 יורו ? כרטיס טוב לאליאנז יעלה אותו דבר .
    כמובן שתוכל גם לקנות את הכי זול ב 12 יורו - בדיוק כמו שתוכל לעשות בסאן סירו .

    מעבר לזה , אני לא חושב שבאצטדיונים של קייבו ,אודינזה ,רג'ינה,גנואה,אמפולי,קטאניה,קליארי,אטאלנטה ועוד שאר קבוצות הקונוסים הרבות בליגה הזאת , מחיר הכרטיס גבוהה יותר מאשר באצטדיונים של שאלקה ,ברמן ,המבורג , לברקוזן ,נירברג וכו' .
    ואם כן - זהו שוד .

    מוזר , באיירן מינכן מעצמה כלכלית , יותר גדולה מכול קבוצה אחרת בסרייה א' .
    אז מה אתה אומר ? שבאיירן לא מסוגלת להתחרות עם ריאל ,ברסה ומנצ'סטר ? - עובדה שכן , 70 מיליון יורו עוזרים לי מאוד להוכיח לך את זה .

    שאלקה עשירה מאוד גם כן - יותר מ 15 קבוצות בליגה האיטלקית ,ברמן,המבורג ולברקוזן גם נמצאות מעל הרבה קבוצות בליגהה האיטלקית , בקיצור - לא לכתוב שטויות בלי לבדוק נתונים .

    פה כבר לכלכך לגמריי , כאן כבר נהיית לנו איש מכירות , איש עסקים וכו' , וכול זה , בלי לדעת הרבה , אבל התגובה הזאת דווקא מובנת לי , הליגה הגרמנית כבר השאירה את האיטלקית מאחורה ,מכול בחינה שהיא , אצטדיונים , רמת כדורגל , כמות שערים , ומה לא.
    וזה לא יעזור לך כמה שלא תכחיש ותחייה בסרט , הליגה הגרמנית הרבה יותר מהנה מהאיטלקית , רמת הכדורגל הרבה יותר גבוהה , המגרשים תמיד מלאים , פשוט תענוג .

     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אמפלמן - ממתי באיירן מינכן מהווה איזשהו מדד לכוחה של הליגה הגרמנית?



    ריברי או שאיך שאתה לא קורא לעצמך - תקרא טוב את התגובות שלך בכל אחת מהפעמים שציטטת אותי. אני קראתי ולא מצאתי איזשהו רלוונטיות בין הדברים שאתה מגיב עליהם לבין הדברים שאני כתבתי. אני מדבר על X ואז אתה מנסה לערער את ההנחות שלי עם דיבורים על Y.
     
  6. Ribery 17 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/07
    הודעות:
    377
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא , אתה מנסה לרדת על הליגה הגרמנית במה שאתה אומר , וכאילו להציג את האיטלקית שווה בשווה עם הספרדית וכאילו הם מעל גרמניה .
    דבר שהוא בכלל לא נכון .

    כתבת שבגרמניה יש קבוצות חלשות ,כאילו שכול הקבוצות בסרייה א' הם אינטר .
    כאילו ש 15 קבוצות בליגה האיטלקית לא דומות לקונוסים .

    נו באמת , תעשה טובה , אם אתה רוצה לשמוע דברים טובים על הליגה האיטלקית , תקליט את עצמך ותשמיע לעצמך - תחסוך מאוהדיי הבונדסליגה את השטויות שאתה רושם על הליגה הנפלאה הזאת כגון קבוצות חלשות ,מועדונים עניים יותר מהמועדונים האיטלקיים (מה שהוא בכלל לא נכון ) וכו' .

    אז לסיכום , הליגה האיטלקית , לדעתי ולדעת רבים אחרים נופלת מהליגה הגרמנית , הרבה היו מעדיפים לראות משחק מהליגה הגרמנית .
    למה ? אמרתי כבר , רמה גבוהה יותר , משחק יפה יותר , אווירה הרבה יותר טובה , מגרשים הרבה יותר טובים , ומה לא .

    אז אני מבין שמה שאמרת על הליגה האיטלקית , על הכוכבים , על הכרטיסים היקרים התכוונת בטח לאמפולי .
    תעשה טובה כבר ותפסיק עם השטויות שאתה רושם .
     
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    למה נראה לך שאני מחפש לרדת על הליגה הגרמנית (שדרך אגב, אני מעדיף אותה על פני הספרדית והאנגלית ולמען האמת על גבי כל שאר ליגה באירופה פרט לאיטלקית)?

    במכלול, הקבוצות הגרמניות חלשות יותר מהאיטלקיות. אני לא אתן לדיון הזה להיגרר לויכוח של איזו ליגה מן השתיים יותר טובה, כי לא זאת המטרה של הנושא. אמפלמן טען שמחירי הכרטיסים בגרמניה זולים יותר מבאיטליה (וזאת עובדה. תתמודד איתה איך שבא לך), ואני טוען שזה בא על חשבון שמות נוצצים שאין כל כך הרבה בגרמניה. אין לי מושג איך הגעת מהטענה הזאת לכך שבגרמניה הכדורגל פחות טוב/פחות שערים/פחות צופים, כי לא דיברתי על זה בכלל. בסיכומו של דבר, כל מה שאני קורא בתגובות שלך זה ניסיון למשוך את הדיון למלחמת ליגות וניסיון לפאר את הליגה הגרמנית על פני האיטלקית. שיהיה לך בהצלחה עם זה, כי אני לא מתכוון לשתף פעולה.
     
  8. Ribery 17 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/07
    הודעות:
    377
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "קבוצות חלשות יותר "

    זה לא ציטוט שלי .
     
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    מנהלים תעשו טובה לכולנו ותשחררו את הילד הזה מפה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏9/9/07
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ומהר. הוא הורס את הדיונים עם השפה הנמוכה שלו, מדבר שטויות ולא לעיניין, או שתשנה או שפשוט תרחיקו אותו כבר, זה נמשך בכל דיון שהוא משתתף בו.

    הליגה האיטלקית למרות הירידה המשמעותית בשניים האחרונים, טובה יותר מהגרמנית וזאת עובדה, מילאן, אינטר יובנטוס רומא הם 4 קבוצות קבועות בליגת האלופות שמגיעות לגמרים וגם זוכות בהם(מילאן בעונה שעברה), מתי קבוצה גרמנית הגיעה לגמר ליגת האלופות? לפני 5 עונות, בכלל הקבוצות הגרמניות התחלשו באירופה משמעותית בשנים האחרונות, עד כדאי כך שלגרמניה העונה כמעט היו רק 2 נציגות בליגת האלופות. בקיצר, מבחינת רמת כדורגל, האיטלקית עולה על הגרמנית ב10 השנים האחרונות. מבחינה כלכלית, רמת איצטדיונים, אטרקטיביות הגרמנית עולה כמעט כל כל ליגה.

    אורי, אתה צודק שהשנה יהיו יותר קהל בליגה האיטלקית בגלל ההצתרפות של יובה(לא שהיא מביאה כל כך הרבה קהל, להזכיר לך כמה מקומות ריקיים יש בדלה אלפי במשחק ממוצא של יובה?), ונאפולי. הבעיה שהאיצטדיונים באיטליה ישנים ועתיקים, והגיע הזמן לעשות שינוי ולמצוא פתרון.
     
  11. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    את רומא אל תמהר להכניס לרשימה.
    למרות שהיא החביבה עליי באיטליה, היא ממש לא בליגה של גדולות כמו אינטר מילאן ואפילו יובה (האפילו זה בגלל השנה שעברה עליה).
    אני אומר את זה למרות הנצחונות בשנה האחרונה במפעלים השונים, וזה בידיוק כמו שתכניס את ברמן לאותה ליגה של ביירן מינכן.
    אני לא מדבר על כושר נוכחי אלא על היסטוריה ויציבות.
    רומא למעט שנה שעברה גם לא השתתפה באלופות ב"קביעות" והיא לא פייבוריטית מול קבוצות כמו שאלקה שטוטגרט או ברמן בניגוד לשאר.
    הטופ האיטלקי מורכב ולדעתי ישאר עם אינטר מילאן ואוליי גם יובה כאשר רומא תנסה לאט לאט להתברג לטופ האירופי ותמשיך ליהיות הקבוצה הכי סימפטית באיטליה.
     
  12. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    באיירן מעצמה כלכלית גדולה יותר משלושת הגדולות של איטליה??
    חחח ואן בומל, תמשיך לכתוב שטויות ולסלף דברים. יש לי חדשות בשבילך. יובנטוס היא הקבוצה השלישית הכי עשירה בעולם כשברצלונה וריאל מדריד לפניה ואחרי יובה נמצאת מילאן. איפה באיירן?

    גם מבחינת אהדה בעולם לאיטלקיות יש יותר מה להציע מהגרמניות ( כולל באיירן ).

    תפסיק כבר להיכנס לפורום האיטלקי ולכתוב שטויות שאתה היית רוצה שיקרו ולא איך שהם באמת.
     
  13. מרקו ואן באסטן Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/07
    הודעות:
    584
    לייקים שהתקבלו:
    52
    אוקיי,בואו נהיה אובייקטיבים ונכיר בעובדות. הליגה האיטלקית של השנים האחרונות חלשה בהרבה מהליגה האיטלקית של שנות ה90 ותחילת שנות האלפיים. זהו מצב יחסית חדש שהתהווה בבעשור האחרון.
    הליגה האיטלקית שהייתה החזקה והטובה בעולם בלי צל של ספק,במשבר גדול. האשמה היא על ראשם של האנשים שיושבים למעלה ומחליטים על מה שקורה, הכוונה היא להתאחדות ולחברי ההנהלה.שבניהול כושל,ובדרכים מאוד משונות גרמו לקבוצות פאר בכדורגל האיטלקי והאירופי,להיקלע לבעיות פיננסיות קשות,ולבסוף פשיטת רגל. הכוונה היא כמובן לא לאריות המסורתיות בסריה א':יובנטוס,מילאן,אינטר,אלא למועדונים כמו:סמפדוריה,נאפולי,פיורנטינה,פארמה וכמובן לאציו(רומא אמנם לא התדרדרה למצב כזה,אבל גם היא נהנתה מתקופות יפות יותר שבהן המזומנים זרמו יותר). קריסתם של מועדונים אלו,שהיוו במשך שנים עמוד תווך באיטליה,ובאירופה לפרקים,פגעה באופןקשה בליגה האיטלקית. הסריה א' הייתה ידועה במתח ובמספר מרובה של קבוצות צמרת הנלחמות על תואר האליפות. זאת פריווילגיה שהייתה רק לסריה א',ולא לאף ליגה אחרת. אין,לא הייתה וכנראה שגם לא תהיה ליגה שהצמרת הגבוהה שלה מרכיבה 7-8 קבוצות. כוכבים ושחקנים ברמה עולמית הגיעו לכל חבורת הצמרת ולכן אף פעם לא הייתה תמיד קבוצה שהיא רמה אחת מעל כולם(למעט הגראנדה מילאן של סוף שנת השמונים,ואותה מילאן של 94,ויובנטוס של 95)
    ברגע שהקבוצות הללו איבדו את מקומם,באופן טבעי המתח ירד,כמות הצופים ירדה והליגה נחלשה.
    היום ניתן לראות יציעים מלאים במשחקים גדולים בלבד. פעם משום שהיה כמות כה גדולה של משחקים גדולים,כל אצטדיון היה מלא כל שבוע.
    לי יצא להיות בשנת 96 במשחק של מילאן נגד פיורנטינה ,והסאן סירו היה כמעט לחלוטין מלא. היום משום שמהקבוצות הללו לא נותר הרבה מאותה תקופה,לא יבואו אותם כמויות של צופים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/9/07
  14. מרקו ואן באסטן Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/07
    הודעות:
    584
    לייקים שהתקבלו:
    52
    גם הליגה האנגלית סבלה ממשבר לא קטן בחצי השני של שנות ה80, אחרי אסון הייזל ואיסור השתתפותן של מועדונים מאנגליה במפעלים האירופאיים. אני לא חושב שזה התבטא בכמות הצופים,כי באנגליה (צריך לפרגן לפעמים) התשוקה לכדורגל היא ברמות שקיימות רק שם ולא בשום מקום אחר,דת לכל דבר. אבל הרמה בהחלט נפגעה וכוכבים יותר זרמו החוצה מהאי מאשר נכנסו. ובסופו של דבר הליגה האנגלית שבה לקדמת הבמה סופית עם הזכייה של מנצ'סטר יונייטד בצ'מפיונס ב99.
    גם הסריה א' תשחזר את תור הזהב שלה. אני משוכנע בכך במיליון אחוז. מסורת כה מפאורת לא יכולה להיעלם. הסריה א' תשוב להיות הליגה מספר אחד בעתיד. אין לי צל של ספק בכלל.
     
  15. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרבה עיוותי דברים נכתבים כאן, לאלה של ריברי/ואן בומל אני אפילו לא אתייחס ואשלח אותו לנסות להשיג כרטיס לסאן סירו ב-12 יורו (אל תדאגו, הוא לא יצליח), ואן באסטן - גם בימי האלימות באנגליה האצטדיונים היו מלאים, כיום כשהמחירים מרקיעים שחקים כמות האוהדים יורדת ובצדק - אני מכיר בחור בן גילי באנגליה שזה פשוטו כמשמעו עושק אותו כלכלית, ועדיין מקפיד לנסוע למשחקי חוץ פה ושם, לקנות לפחות חולצת משחק אחת, זה בא על חשבון דברים אחרים אבל מראה לך שיש סדרי עדיפויות מסויימים. בין אם הסרייה אה תחזור להיות כוח מוביל - ובכן, זה תסריט מאוד אפשרי ואם יקום דור איטלקי יוצא מן הכלל, מה שיכול לקרות בכל מחזור נתון זה רק יזרז את זה, אבל העובדות הן שגם בסוף שנות ה-90, כשקבוצות איטלקיות היו מוציאות הכי הרבה כסף - הרבה יותר מהאנגליות, אם לזכור את לאציו ורומא ואינטר שלא הפסיקה עם הבזבוזים עד עצם היום הזה, גם אז הייתה נסיגה של קהל. שלא לדבר על האלימות הנוכחית שרק גואה, זה בטח לא עוזר.