נבחרת צרפת :: הספינה שקעה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2004' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏30/5/04.

  1. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או להיפך,יכול להיות שהוא כבר חושב על טוטנהאם,על האתגר החדש שלו ועל אילו שחקנים לרכוש.אלה דברים שיכולים להפריע לתפקוד שלו ושל השחקנים.לפי דעתי ההודעה הזאת באה בתזמון גרוע במיוחד,כ-10 ימים לפני המשחק מול אנגליה.לא יכלו לחכות עם זה עוד חודש?
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אני לא מאמין שזה יעשה רע לצרפתים. אין מצב שסנטיני כאילו כבר חושב על טוטנהאם או משהו כזה כי היורו זה מפעל שאף אחד לא מזניח אותו בשביל משהו ולא משנה מה... זה יעשה טוב כי לא יהיה עליו לחץ של מה יקרה אם הוא יכשל כי גורלו כבר ידוע. והוא בהחלט ירצה להיפרד מהנבחרת עם התואר היוקרתי הזה.

    אבל... עזבו אתכם סנטיני מי שיעשו כמעט את כל העבודה הם ה-11 שעל המגרש כך שאני לא רואה למינוי של סנטיני בווייט הארט ליין השפעה מיוחדת.
     
  3. EladLR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    914
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שסנטיני הבין שצרפת לא תגיע רחוק ורצה לדאוג לו לעבודה אז הוא חתם בטוטנהאם.
    לדעתי צרפת שוב לא תצליח במטרתה לזכות בגביע ששם כל דבר פרט לגביע נחשב לאכזבה. יש יותר מדי רצון להכשיל את צרפת. צרפת תיפול. הקבוצה זקנה מדי כבר למרות ניסיון רענון שלה, עדיין שחקניה המובילים הם מבוגרים ויהיה להם קשה להצעיד את הנבחרת הזאת שוב עד הסוף


     
  4. King_Beckham Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    261
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שלאוהדי צרפת אין כלל מה להיות מודאגים!
    צרפת היא לדעתי, הקבוצה הפייבוריטית ביותר לזכות ביורו, ואני חושב שזה גם מה שיקרה.

    אני חושב שזה לא בסדר מה שסנטיני עשה, כי הוא בכל זאת עירער קצת את המערכת, אבל אני לא חושב שתהיה לזה השפעה, ואני חושב שזה לא ימנע מסנטיני ומצרפת לזכות ביורו (למרות שזה לא מה שאני רוצה).
     
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לטווח הקצר-שזה אליפות אירופה אני לא רואה סיבה שזה יערר משהו...
    לטווח הארוך כנראה שכן..הוא יהיה מן הסתם יותר עסוק בטוטנהאם ואולי בעתיד זה ישפיע..סביר להניח שסאנטיני פשוט כיסה את התחת שלו...
     
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טווח ארוך? אין טווח ארוך. נגמר לו החוזה, אחרי אליפות אירופה הוא עוזב את צרפת. בכל מקרה, אני משוכנע שבמקרה של כישלון צרפתי, ינסו להשתמש בחתימה שלו בספרס נגדו באופן ציני למדי.
     
  7. שגיא Guest

    זה בדיוק מה שרציתי להגיד. אין ספק שאנשים יתחילו להשתמש בזה, אפילו אם צרפת תנצח ולא תהיה במיטבה, זה הדבר הראשון שיזרקו על סאנטיני. לסאנטיני עצמו לא צריך להיות אכפת, הוא כבר הבטיח לו מקום עבודה לעונה הבאה ובמחינתו זה כנראה מה שחשוב.
     
  8. zizou Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/03
    הודעות:
    542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום מרסל דסאיי הקפטן של הנבחרת הצרפתית אומר בראיון כי השנה הלחץ על הנבחרת הוא חצי ממה שהיה ב2002. אני חושב שמה שדפק את המערכת הצרפתית במונדיאל, מעבר לפציעות של שחקני מפתח כמו זידאן וכו', היה ההייפ התקשורתי והקביעה כי הם הנבחרת הטובה בתבל ושהם לא צריכים להתאמץ בשביל לנצח. לחץ פסיכולוגי בעיקר בספורט זה דבר שמאוד מפריע לריכוז וליכולת. השנה צרפת גם מגיעה כפייבוריטית, אבל אני מקווה שהיא למדה מטעויות
    העבר.

    אני מסכים עם שגיא, במידה וצרפת יפקששו כמו פעם קודמת הסיפור ייפול על סאנטיני, שכסתח את עצמו כמו שצריך, בג'וב יוקרתי שכזה אצל הספרס. אישית אין לי דעה ברורה בקשר לסאנטיני, אומנם הוא זה שבנה את היסודות לקבוצה של ליון ששולטת כרגע בליגה הצרפתית, אבל לא ראיתי שום דבר מלהיב או מיוחד בנבחרת הצרפתית בזמנו. אולי אני טועה, אבל נחכה ליורו לראות.
     
  9. zizou Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/03
    הודעות:
    542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צרפת ניצחה אתמול במשחק ההכנה האחרון שלה לפני היורו את אוקראינה, לפחות נבחרת ראויה. ע"פ התקציר של המשחק, המשחק היה מאוזן, עם כמה להטוטים פה ושם של שחקני צרפת. את השער קבר הקפטן, לא אחר מאשר זיזו, בוולה חביב מתוך הרחבה. צרפת נראת מוכנה, כמו שמרבית שחקניה אומרים.

    בנימה אחרת, זינאדין זידאן ציין בראיונות אחרונים, כי רק הוא יחליט מתי לפרוש מהנבחרת, ורמז כי ישחק עם הנבחרת גם במוקדמות מונדיאל 2006. רעב להישגים השחקן הזה, אמביציוזי בטירוף. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
  10. שגיא Guest

    אמנם לא ראיתי אפילו תקציב של המשחק אתמול, אבל אם צרפת כבשה את שער הניצחון רק דקה מהסיום, עושה רושם שהם די התקשו מול האוקראינים. אבל גם לנצח כמובן חשוב. ההבדל המוראלי בין 1-0 בדקה ה90 לבין תיקו 0-0 הוא גדול מאוד, במיוחד כאשר הרבה נבחרות לא בדיוק סיימו את משחקיהן בנצחונות. אפשר להגיד שצרפת מוכנה.
     
  11. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ראיתי את רוב רובו של המשחק,ולדעתי צרפת בכלל לא נראת טוב,הצרפתים
    כמעט ולא הגיעו למצבים מסוכנים,והתקשו לחדור לתוך הרחבה אולי בגלל המשחק
    ההגנתי של האוקראינים שמנע מהם להתבטא בהתקפה,בכל מקרה צרפת ניצחה
    ועשתה את העבודה מבחינתה..
     
  12. Bayer04Leverkusen Member

    הצטרף ב:
    ‏3/4/04
    הודעות:
    63
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צרפת, כמו גרמניה, לא קובעת את הקריטריונים שלה עפי משחקי ידידות, אתם תראו שהיא תצא עם מאזן מושלם משלב הבתים!
     
  13. shmulikwe Member

    הצטרף ב:
    ‏22/12/03
    הודעות:
    1,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ושוב, איך אתה מעז להשוות בכלל שין השחקנים של צרפת לשל גרמניה? גמרניה ברמה הכי גבוהה שלה היא לא חצי מצרפת ברמה הכי גבוהה שלה..
     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא בדיוק השווה..אלא רק עשה טוב לצרפת...מן הסתם במשחקי הידידות האלה אף אחד לא משחק חזק כדי לא להיפצע...ולאוקראינה שאין משחקים יותר מדי חשובים עכשיו יש הזדמנות לעשות הישג מול נבחרת ברמה גבוהה ככה שיש להם על מה להילחם הרבה יותר מצרפת.
     
  15. שגיא Guest

    נבחרת צרפת נכשלה. צרפת לא ציפתה להיות מודחת כבר ברגע הגמר, ועוד על ידי נבחרת שלא נחשבת מאריות היבשת, כמו יוון. צרפת שיחקה חלש, ולכן הפסידה את המשחק מול יוון, שעמדה טוב מאוד מולה וניצחה בצדק.

    עכשיו, הכשלון הזה מהווה כשלון שני רצוף, אחרי ההדחה בשלב במוקדם במונדיאל האחרון. הרבה מאוד תלונות בצרפת הלכו למאמן סנטיני וגם חלק מהשחקנים קיבלו תלונות והערות על כך שהם כביכול כבר מבוגרים מידי והגיע הזמן להחליפם. בעת בחירתו של הסגל, סנטיני העדיף להמשיך ולהסתמך על הותיקים בעלי הנסיון ולהשאיר חלק גדול מהצעירים המבטיחים של צרפת, בבית. עכשיו מתברר שההצערה של הנבחרת היא תהליך הרכחי, שעכשיו מן הסתם יתרחש בנסיבות פחות נעימות ויותר מאולצות מאשר טבעיות.

    אז מי לדעתכם מהשחקנים צריך לשלם את המחיר? ולמי יש מקום? ומה עם עמדת המאמן?