נבחרת ישראל - פותחים את ליגת האומות עם שתי תוצאות תיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י EsheD, ‏7/9/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    אין לי מה להגיד על מנור סולמון. הדריבל לקורה הזכיר לי את הימים היפים של בניון נגד שוויץ. איזה שחקן מדהים.
    אני כן חושב שהוא מגיב קצת באימפולסביות. הבכי נגד סקוטלנד היה חמוד, אתמול הירידה העצבנית וכלום לא הולך לי ואף פעם זה לא נכנס לי הכדורים האלה וכו'. צריך קצת בגרות. וכן, גם במהלך המשחק. אבל הוא ילד מדהים ואני בטוח שזה עניין של גיל.
    לא דואג לגבי המספרים שלו בנבחרת, הוא עושה אחלה מספרים בשחטיור פר דקה (לצערנו לא משחק שם מספיק). במפעלים זניחים כמו הליגה האירופית וליגת האלופות.
    זה מדהים שאותם יחצנים שמגנים על שחקן מסויים שטוב בקבוצה ולא בנבחרת, פתאום יורדים על שחקן שלא מביא מספרים בנבחרת. והקטע הזה של או קיי, אתם יחצנים של שחקן מסויים, בסדר, מה הקטע שלא להחמיא למישהו אחר - זה בא על חשבונו? זה הזייה מה שקורה במה שפעם היה מקצוע נחמד כמו עיתונאים. טוב שיש רשתות חברתיות שהכחידו את ה"בלעדיות" לדעות שהיו להם.
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    שלושה בלמים זה לא נסוג יותר, צריך להחליף דיסקט. כדורגל הוא משחק דינמי שבו לעמדות המוצא אין השפעה אבסולוטית.
    אפשר לשחק בונקר עם 4-2-4 ואפשר לשחק התקפי ואטרקטיבי עם 5-4-1. כמה מקבוצות ההתקפה הטובות בעולם משחקות עם שלושה בלמים.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מכיר את הקלישאות וזה נכון אבל אני לא משווה בין שלושה בלמים של אינטר לבין נבחרת ישראל. במצב הזה, כפי שאני רואה את הדברים תרתי משמע, אנחנו מאבדים שחקן שיכול להניע כדור או לסכן את השער. מעבר לכך המערך הזה מתאים לדעתי רק כאשר דסה וטוואטחה כשירים, אם אחד המגנים הוא אלחמיד או מנחם אז לבטח אין טעם. אפשר היה להפתיע אתמול עם אלמקייס החל משריקת הפתיחה, אולי עם גולסה שוב ולדחוף את ביברס לעמדה קדמית יותר משום שהוא יודע למסור ושלא ייצטרך לעשות הגנה, לא יודע. השלושה בלמים אצלנו זה על אוטומט וחבל. אגב לא שאני תופס כאן את דסה כאשם למשהו אבל עומרי אפק כבש איזה פעמיים כמגן בשיטה כזו, את דסה ראיתי מאופק.
    לגבי ייני אני חושב שעצם זה שהוא שחקן מכבי תל אביב הביאה לכך שפתח בהרכב ואני רוצה לראות בנבחרת הזו יותר מהירות אבל מקבל לחלוטין את מה שנאמר.

    מנור? נדיר לשמוע תיעוד כזה של מלמול הפה, אני דווקא אהבתי את זה, יש לו הרבה זמן ללמוד מזה ופחות להפגין אמוציות. כל עוד בפעם הבאה הוא ייקח כדור ושוב ייכנס לרחבה עם ביטחון אז אין לי בעיה. אני מקווה שדווקא המשחק הזה ידחוף אותו להרכב במדי הקבוצה שלו ואולי אפילו נגד ריאל בליגת האלופות, כבר היו מקרים בהם הנבחרת נתנה פוש לשחקן בקבוצה שלו, הדוגמא הטרייה שעוברת לי בראש: איסקו וזידאן.
     
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    רק שאלה לא קלישאות, וזו השיטה הכי מתאימה כרגע לנבחרת, היא ממצה את המיטב מכל הכיוונים. אתה לא מפסיד שום שחקן בהנעת הכדור (למעשה מרוויח שחקן, במקום התגוננות בקו של 4 למגנים יש חופש יחסי לצאת קדימה ולהשתתף בהנעת הכדור, ע"ע דסה), והאיומים על השער מגיעים, לפחות על הנייר, מקו קדמי של שניים במקום אחד.
    ישראל לא נבחרת שיכולה להחזיק בכדור וללחוץ בימת זעם, זה מה שיש.
     
  5. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,447
    לייקים שהתקבלו:
    3,890
    הבעיה היא שבמערך כזה יש משקל גדול ליכולת הנעת הכדור של הבלמים. הם חייבים לדעת לדחוף קדימה בצורה סבירה, שלא לדבר על מסירות ארוכות ודריבל. אחרת אתה מקבל איבודי כדור או ששחקן כמו סולומון יסתובב ליד הבלמים כדי לקבל את הכדור.
    למערך הזה יש יתרונות, אבל לא יודע כבר אם זה עדיף על 4-4-2 יהלום למשל.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    שכחתי ממנו לגמרי, הוא חייב להיות באנקר בהרכב. נגד סקוטלנד היה יכול להיות חילוף מנצח.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    ניר ביטון ושרן ייני יודעים להניע כדור ברמה לא רעה בכלל.
    יהלום הוא בעיקרון הגלגול הקודם של הטקטיקה הנוכחית, זה אותו עיקרון.

    מסכים בנוגע לקינדה, אבל למיטב ידיעתי לא שוחרר.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    התשובה שלי מחולקת ל-2:

    א. כן אנחנו מגזימים עם הציפיות מהסיבה הפשוטה שהיא בכלל לא קשורה לביצועים על כר הדשא - אלא להשקעה. אנחנו המדינה עם הכמות שחקנים מהנמוכות באירופה, אנחנו המדינה עם הכמות מגרשי אימון הנמוכה באירופה, אנחנו המדינה עם הכמות מאמנים במשרה מלאה לילדים/נוער בשכר נורמלי הנמוכה באירופה, אנחנו המדינה עם האיצטדיונים תקינים לכדורגל הכי נמוכה באירופה - אז למה לעזעזאל שנגיע לטורניר?

    ב. לא כי לעזעזאל עזוב לעלות לטורניר, תן להגיע למצב שאנחנו מגיעים למחזור האחרון בבית ויש סיכוי להגיע לפלייאוף, אנחנו רחוקים משם שנות אור, ואתה יודע התעלות של איזה קמפיין אפשר לעשות פעם בעשור? מאז מוקדמות מונדיאל 2006 אנחנו אפילו לא קרובים להיו תחרותיים מעבר למחזור 4.
     
    Roma ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    קינדה היה יכול להכנס לתפקיד של נאתכו. בכל מקרה אין לנאתכו שום יתרון הגנתי עליו.
     
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    אני לא חושב שהוא על המשבצת של נאתכו. בעיני הוא בדיוק על הבלטה שבה הוצב סולומון במשחק האחרון. סולומון צריך לשחק מקדימה יותר.
    לקישור של הנבחרת במערך הנוכחי יכולות להיות כמה צורות, הצורה הנבחרת תלויה במשחק. קישור של גולסה, קינדה ואבו פאני, למשל, יכול להיות מעניין, כמו קישור של גלזר במקום אבו פאני שמקבל צורה אחרת לגמרי. בשנים הקרובות אני מאמין שלנבחרת יהיו המון אופציות לקישור, לא חסרים כישרונות.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    @עומר
    אתה בעצמך אומר משהו מאד נכון. תשתית הכדורגל בארץ טעון לשיפור משמעותי. יש היום מספר אצטדיונים טובים, אבל זה לא מספיק. אין בארץ תרבות ספורט ולא מעודדים את זה. כל עוד לא משפרים את זה אז לא נתקדם.

    אני בדקתי קצת נתונים של מדינות אחרות. רציתי להראות לך שאנחנו לא לבד. בכוונה הבאתי שתי דוגמאות עם מדינות להן מספר תושבים כמונו. אפילו מצאתי אחת עם פי שתיים יותר. קח למשל את קזחסטן (18 מיליון תושבים) שמאז 2002 מנסה להגיע לטורניר גדול. היא התקרבה להצלחה? לא. עוד דוגמא.
    אזרבאייז'אן (9 מיליון תושבים) מאז 1996 מתקשה להגיע להישגים. אלא לדעתי מדינות שדומות לישראל מבחינה הרבה דברים.

    אנחנו לא לבד. אל תשכח שהמדינה נמצאת כבר מספר שנים בטלטלה רצינית מבחינה פוליטית. לדעתי גם זה משפיע. ישראל נמצאת בתוהו ובוהו רצינית ולדעתי אפשר לכנות את המצב כמעט כמלחמת אזרחים. חוץ משימוש אמיתי של נשק חם לכיוון תושבים אחרים יש עכשיו הכל בארץ.

    אני לא מומחה בעניין, אני רק מביע את דעתי, אבל בשביל לחזור לתלם צריך כמה דברים. תרבות ספורט אמיתית, שקט במדינה (פוליטית, כלכלית וחברתית). כשמשבר הקורונה עדיין לא חלף לא נראה לי שבקרוב התמונה תשתנה...
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    צניעות זה חשוב. אני שנים פה "יורד" על הכדורגל הישראלי והנבחרת. ובאמת שהיינו בכל מיני בתים כמו קרואטיה ויוון, שוויץ ויוון, ספרד ואיטליה ועוד גיחכתי שדיברו על "סיכויים".

    אבל בסופו של יום נבחרת ישראל הנוכחית היא בחלקם מסויימים מהמוכשרות שהיו פה . עם שחקני הרכב פ.ס.וו, הופנהיים, ויטסה, ויאדוליד, סלטיק, שחטיור ועוד. עם שמות לא מבוטלים (כלומר לא נערי פוסטר) וגם עם שחקני ליגה לא רעים מחיפה\מכבי\ב"ש שראינו שעשו קמפיינים לא רעים באירופה מול יריבות נחמדות (לפחות חיפה וב"ש)

    וזה מתחבר לזה שנגד סקוטלנד הבינונית מוכת הקורונה, סלובקיה וצ'יכיה - הנבחרת הזו כן שווה יותר. לבוא ולהגיד את המנטרה הקבועה על הכל מלמטה ושאין תשתית ומאמנים והכל - זה תמיד נכון. אבל מישהו פה פשוט פינה לנו את הדרך ונתן לנו אפשרויות מאוד נוחות. לשחק נגד סקוטלנד בלי שחקני מפתח (שגם איתם ישראל לא נופלת מהם) או צ'יכיה שגם שם היו חולי קורונה או סלובקיה שהיא נבחרת יחסית חלשה בדרג הזה, ולצאת עם כלום - זו בעיה. הנבחרת הזו כשלה כי היה לה הזדמנות טובה לעשות ניצחונות מול נבחרות לא יותר טובות ממנה. זה שיש פה בעיה בכדורגל, בילדים, במאמנים ועוד, זה נושא אחר.
     
    netaneg2 ו-ירוק ירוק אוהבים את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    צ'כיה נבחרת יותר טובה מישראל. אתמול פתחו אצלם שחקני הרכב של ברנלי, ווסטהאם, הרטה, ספרטק מוסקבה. ומי שלא לגיונר משחק בסלביה פראג כידוע היא טובה בהרבה מכל קבוצה ישראלית כלשהי. זה עדיין עדיף על השחקן וחצי בליגה בכירה שיש לנו (נניח שוייסמן ודאבור באמת שחקני הרכב, אני עוד לא מגדיר אותם ככאלה).

    סקוטלנד שווה ברמתה לישראל, וזה עם שני שחקנים שפותחים ביונייטד ובליברפול. ווא ווא איזה פסטיבל היה הולך פה אם לנו היו שניים כאלה.

    עם חצי הרכב שמשחק בליגה הישראלית לא באמת מתמודדים על העפלה.
    גם כשיהיו לנו 9 שחקני הרכב של ויטסה זה לא יספיק.
    כשיהיו לישראל לפחות 7-8 שחקני הרכב בליגות בכירות (אפילו שחקני הרכב של קרוטונה ושל פרייבורג) - נדבר על פוטנציאל, ושווים יותר או שווים פחות. כרגע אנחנו בעיקר גונבים דעת.


    זו דעתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/20
  14. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    אם צריך להמר, אני אומר שהאזרים יגיעו לטורניר גדול לפנינו, גם אם זה ב2040 - הם יגיעו לפנינו, כנל הקזחים.
    כמו שאנחנו נראים כיום, אני מדרג אותנו מקום 40-44 באירופה לכל היותר, לא מגזים.
    לקראת מוק' המונ' - קחו תבית הכי קל שאפשר לקבל וגם בו נסיים 4 ביום שיא כאשר מחזור 4 כבר נתחיל בחישובים של אם ואם.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    שימו לב כמה נבחרות יש שלא הגיעו לשום טורניר עד שנת 2010-2012 והיום הן נבחרות לגיטימיות לחלוטין שגם הגיעו כבר לטורניר גדול או שניים וגם מתמודדות לחלוטין ראויות על העפלה.

    סלובקיה, צפון אירלנד, איסלנד, הונגריה, פינלנד, בוסניה.
    גם אלבניה עשתה יורו 2016.
    כל אלה זה נבחרות שעד לפני עשור ישראל הייתה לפחות שווה להן ועל חלקן גם עדיפה על הנייר.
    היום אלה נבחרות שמעפילות לטורניר (לא לכל טורניר, אבל בכיף עושות טורניר אחד מתוך שלושה נניח).
    איפה זה ואיפה ישראל.

    הנבחרות היחידות שאיתנו באותה "סירה" זה סקוטלנד שטורניר אחרון שלהם היה מונדיאל 98 ונורבגיה שטורניר אחרון שלהם היה יורו 2000 אבל להשוות אותנו לנורבגיה זה בהחלט גניבת דעת.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.