נבחרת גרמניה של כל הזמנים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י דנידין, ‏25/10/07.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    תשמע, ראיתי שני משחקים שלו והוא מאד הזכיר לי את בשטורק, דיי איטי, אבל עם ראיית משחק וטכניקה שסידרה לו קריירה בקבוצות לא רעות בכלל בגרמניה.

     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אתה רק שוכח שהוא היה איטי יחסית לאלו שהוא שיחק נגדם בשנות ה - 70. והבעיה היא שהמהירים שבין שחקני שנות ה - 70 יחשבו כמאוד איטיים לעומת השחקנים של היום. מה שאומר, שהוא בעצם ישחק בסלואו מושן לעומת שחקנים של היום (הן מבחינת תנועת והן מבחינת מחשבה). ואותו הדבר לגבי פיזיות. מי שנחשב לשחקן פיזי וחזק בשנות ה - 70 ייחשב היום כחלשלוש לעומת השחקנים של היום.
    אין מה לעשות הטכנולוגיה התפתחה, האימונים התפתחו והכל שונה. מה שעושים היום באימונים (הפיזיים וגם המהירות המחשבתית) לא ידעו אז. תזונה, מסת שרירים, עבודה בחדר כושר ומיחשוב. כל זה לא היה אז או אם היה לא היה מפותח אפילו לא 10% ממה שזה היום.
     
  3. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נצר לא כיכב בנבחרת, אבל הוא מגדולי השחקנים הגרמניים בכל הזמנים. גם עודד מכנס לא כיכב בנבחרת ישראל, ועדיין מבחינתי הוא החלוץ הגדול שהיה פה בכל הזמנים. לא לכל שחקן יש את המזל לככב בנבחרת שלו, כשיש שחקנים מצוינים אחרים שנמצאים בהרכב באותו הרגע ולא חסרות דוגמאות כאלה.

    אני הייתי בוחר:

    קאן
    אאוגנטאלר,זאמר,בקנבאוור,ברייטנר
    אפנברג,נצר,מתיאוס,האסלר
    קלינסמן, מולר


    ג'ובנאי אלבר ונדב, אל תהיו כל כך רציניים, קחו את הדיון בכיף ותשתתפו, הרי ברור לכולנו שזה דיון בשביל הכיף ולא בשביל לקבוע דברים ברומו של עולם :)
     
  4. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הייתי בוחר כמעט באותו הרכב, למעט קאן (במקומו הייתי שם את שומאכר) וקלינסמן (במקומו הייתי שם את רודי פלר הנפלא)
     
  5. Yaron mesika Guest

    סף מאיר.

    לאם.בקנבאור.זאמר.בריטנר.

    בלאק.מתאוס אפנברג.נצר.

    גארד מילר .קלינסמן
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    מה שמעניין זה שאם אתה לוקח את הנבחרת הגדולה של 2014, שחלקה גם היה שותף לטרבל המרשים של באיירן, יש מעט מאד שחקנים שאפשר לשים ב-11 הגדולים. אז יש את פיליפ לם(למרות שהוא מופיע כבר בהרכב של זה שפתח את השרשור) יש את נוייר, למרות שאני לא בטוח שהוא יותר גדול מאוליבר קאן. תומאס מולר שחקן גדול והפנים של אותה נבחרת, אבל זה עדיין לא מולר המקורי. מה דעתכם למשל על טוני קרוס? איפה הייתם שמים אותו מבחינה היסטורית? בכל זאת אליפות עולם, 4 גביעי אירופה בשתי קבוצות שונות, כשאת כל זה הוא עושה כשחקן מרכזי.