נבחרות ספרד הצעירות: הנבחרת U-21 אלופת אירופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏11/11/11.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ספרד האולמפית עפה מהאולמפיידה בלי לכבוש אף שער, עם שתי הפסדים ותיקו עלוב נגד מרוקו.

    מה נגיד על חלוץ אדריאן? עם כל העונה היחסית טובה שלו באתלטיקו(7 שערי ליגה לחלוץ זה רחוק מלהרשים אבל באירופה הוא הרשים), הוא עדיין חלוץ נחמד שלא יהיה חלוץ גדול אף פעם, במקום למכור את דומינגס וסאלביו הייתי מוכר את אדריאן ומקבל עליו סכום שקיבלת על שתי שחקנים אולי אפילו יותר.
     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,556
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    כל הנבחרת לא מאופסת ואתה יורד על אדריאן? לפחות הראש שלו עובד טוב (חוץ מהאחד על אחד היום). לדעתי, השחקן המאכזב היה מוניאין.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אדריאן השחקן הכי מבוגר בנבחרת(בן 24), מימנו אתה מצפה להרבה יותר משחקנים בני 19 כמו מוניאיין ואיסקו, מה גם שהוא חלוץ, ושספרד לא כובשת שער ב-3 משחקים ושהוא פותח בכולם אז יש פה בעיה, הוא לא אשם כמובן שספרד עפה ונראתה לא טוב, אבל הוא אשם שבתור החלוץ של הנבחרת שאמור לתת שערים הוא לא כבש וגם החמיץ לא מעט.

    זה בסדר, הוא עדיין לא יותר אפס מחואן מאטה, הטרול של הנבחרת, שהיה ''יענו'' אמור להנהיג אותה, בתור שחקן סגל הנבחרת הבוגרת(שיחק 10 דקות בכל היורו אז אל תבלבלו לי על עייפות), ובתור שחקן הרכב בצ'לסי אלופת אירופה, פשוט לא רק שהוא לא מועיל הוא גם יותר מזיק ממועיל, איבודי כדור בלי סוף, לא לוקח אחריות ומנהיגות ומתנהג כמו אחרון הילדודס, בעיטות אפס, מסירות אפס, שקוף בצורה מחרידה.

    מעניין עם גם בצ'לסי יבינו את זה מתישהו, אחרי האפסיות המוחלטת שלו בכל משחקי הנוקוואט של הקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/12
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אוהד צ'לסי רואה את ההודעות שלך הוא היה צוחק. אני צוחק. אתה כמו דיסק שרוט. השחקן הכי טוב של צ'לסי ואתה ממשיך באותה מנטרה. הרי לא משנה מה הוא יעשה, אתה סימנת אותו. העייפות היא לא מהיורו, אלא מעונה מושלמת בצ'לסי שהוא היה השחקן הכי טוב שלה. משם העייפות.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אני לא אוהב אותו כי הוא שחקן מנופח, אין ספק שהוא שחקן כשרוני אבל הסגנון משחק שלו לא יעיל, הוא שחקן שלא מגיע למאני טיים, אפילו שצ'לסי הרשימה בליגת האלופות(ה4-1 על נאפולי למשל), הוא היה השחקן הכי גרוע שלה, שלא נדבר על העלייה נגד ברצלונה שם הוא היה השחקן הכי מיותר על המגרש, שלא תרם לא הגנתית בבונקר של צ'לסי ובטח ובטח שלא התקפית.

    זה שאני לא אוהב אותו לא אומר שאני לא יכול להחמיא לו שמגיע, אבל בטורניר הזה הוא הגיע כשחקן הכי בכיר של הנבחרת(למרות שלדעתי הוא ממש לא הכי טוב), והוא הראה כושר מנהיגות עלוב, ואתה מצפה מימנו להתעלות על החברים שלו בתור שחקן מבוגר מהם(השני הכי מבוגר בנבחרת), בתור שחקן סגל נבחרת בוגרת ואלופת אירופה, ונאדה, גורנישט.

     
  6. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,556
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    בתור אחד שלא רואה את הפרמייר ליג גם אני לא יודע איך מאטה נהיה השחקן הכי טוב של צ'לסי.
    עייפות או לא, אין מצב שמישהו בנבחרת היה בכושר שיא בתקופה הזאת. זה לא תירוץ לכישלון, אבל זו סיבה לבטל את הטורניר. נסתפק במונדיאליטו.
     
  7. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281
    זה שמאטה לא שיחק ביורו, לא אומר שהוא לא התאמן עם הנבחרת ולא זכה למנוחה כבר למעלה משנה. מאמן הנבחרת הספרדי עשה טעות קשה שזימן אותו ואת שאר השחקנים שלקחו חלק ביורו האחרון וחבל שהתאחדות הספרדית לא עשתה כמו האנגלית ופסלה מראש לאולמפידה כל שחקן שזומן לסגל הנבחרת הספרדית ביורו. קשה לצפות משחקני כדורגל לתפקד כל כך הרבה זמן בלי טיפה של הפסקה ולמאטה אפילו לא הייתה את פגרת חג המולד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/12
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מסכים איתך, אני גם חושב ששחקנים שהיו ביורו, אפילו בסגל לא היו צריכים להיות מוזמנים, לג'ורדי אלבה למשל יש תירוץ וההזמנה שלי עיצבנה אותי אחרי שהוא שיחק בכל המשחקים ביורו ולא הפסיד דקה, הוא היה צריך להגיע גם לסגל האולימפי וגם שם פתח ושיחק את כל המשחקים שהוא מפספס את פתיחת העונה עם בארסה קבוצה חדשה שהוא צריך להתאקלם בה.

    למאטה אין תירוץ, אומנם גם אימונים הם לא קלים אבל הוא שיחק ביורו 10 דקות בלבד, הוא רק התתאמן ובמשחקים הוא נח, אז התירוץ לגביו לא מתקבל מבחינתי.

     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מודע לכך שגם האימונים מפרכים וגורמים לעייפות, למעשה-הם בעיקר גורמים לעייפות מצטברת, לא המשחקים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/12
  10. Valencianista Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/11
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי תיקו מאוד נדיר בשוויץ, U21 מפרקים בנתיים עם 5-0 וזה רק במחצית הראשונה! את חלקם נראה שנה הבאה בארץ...
     
  11. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    הנבחרת U-21 תחל את דרכה במוקדמות אליפות אירופה, שתיערך בקיץ בישראל, ביום חמישי מול דנמרק. הסגל פורסם לפני ארבעה ימים אבל מאז עברו כמה שינויים: קוקה, שחקנה של אתלטיקו מדריד, נפצע ומי שהיה אמור להחליפו הוא מלך שערי אליפות אירופה U-19 חסה רודריגז, אך גם הוא נפצע ובסוף מי שמצא את מקומו בסגל הוא אלברו מוראטה, שמקבל זימון לנבחרת הצעירה בפעם הראשונה. גם שחקנים כמו קפטן ריאל מדריד קסטיליה נאצ'ו פרננדז וכוכב ברצלונה ב' ג'רארד דאולופאו יערכו הופעת בכורה במשחק רשמי אם ישותפו. מהסגל של אליפות אירופה הקודמת שנערכה ב-2011 נשארו שני השוערים דוד דה חאה ודייגו מריניו, בנוסף למרטין מונטויה ואיקר מוניאין. גם אנדר הררה לא היה רחוק אך הוא כבר עבר את הגיל ולא קיבל אישור.

    הסגל המלא:
    שוערים: דוד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד) ודייגו מריניו (ויאריאל).

    הגנה: ג'ורדי אמאט (ראיו וייקאנו, מארק ברטרא (ברצלונה), איניגו מרטינז (ריאל סוסיאדד), מרטין מונטויה (ברצלונה), קרלס פלאנס (ברצלונה ב') ונאצ'ו פרננדז (ריאל מדריד קסטיליה).

    קישור: אסייר אילראמנדי (ריאל סוסיאדד), פרנסיסקו אלקרון "איסקו" (מלאגה), אוריול רומאו (צ'לסי), פאבלו סראביה (חטאפה), סרג'י רוברטו (ברצלונה ב') ואיקר מוניאין (אתלטיק בילבאו).

    התקפה: אלברו ואסקז (חטאפה), רודריגו מורנו "רודרי" (בנפיקה ליסבון), ג'רארד דאולופאו (ברצלונה ב'), כריסטיאן טייו (ברצלונה) ואלברו מוראטה (ריאל מדריד).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/12
  12. Guardiola Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/11
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הערב תשחק נבחרת ספרד עד גילאי 21, בו היא תארח את נבחרת דנמרק בשלב הפלייאוף של אליפות אירופה. המשחק יתקיים בשעה 20:45.
     
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ספרד מפרקת את דנמרק 5-0, ולמעשה כמעט ומבטיחה סופית(מישהו מאמין שהיא תפסיד 6-0 בחוץ?) את העלייה לאליפות אירופה בשנה הבאה בישראל.

    רביעייה לרודריגו החלוץ של בנפיקה, ועוד אחד בפנדל של איסקו.

    בושה שקמאצ'ו לא בנבחרת אפילו!
     
  14. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קמאצ'ו בן 22 ויהיה בן 23 בזמן האליפות (נולד במאי 1990). לא נראה לי שהוא יכול לשחק בנבחרת מבחינת גיל.
     
  15. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מאה אחוז קשור, אבל מישהו יכול לומר לי איך מתייחסים/התייחסו בספרד לדה חאה (עוד מתקופתו בליגה המקומית)? עד כמה הוא מוערך מקצועית?