נבחרות ספרד הצעירות: הנבחרת U-21 אלופת אירופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏11/11/11.

  1. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    שמעתי המון דברים טובים על אוליבר טורס, נראה מה הוא שווה.

    סה"כ נבחרת מאוד חזקה, יותר לדעתי מזו של שנה שעברה.

    היריבה הגדולה תהיה פורטוגל שגם לה יש שנתון יוצא מן הכלל עם כמה כשרונות אדירים כמו בטיניו, ברומה(2 שחקנים יוצאים מן הכלל), טו-זה, אגוסטיניו וכו' יהיה מעניין.

    האנגלים יכלו להגיע עם סגל יותר חזק אבל חסרים כמה שחקנים מרכזיים כמו אוקסלד צ'מברליין, ניק פאוול, ומי שהיה הכוכב שלהם בU-17 ראחים סטרלינג - ככה שלדעתי הם יהיו כמו תמיד דיי אפורים.

    מי שאולי תפתיע היא נבחרת יוון, שעשתה חיל בטורניר ההכנה וגם עליהם אומרים שזה דור מהיותר מוכשרים שלהם, אז נחכה ונראה מה הם שווים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/12
  2. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך אפשר לדבר על ה-U19 מבלי אפילו להזכיר את חסוס (סוסו) פרננדז? היחיד שהראה שיש לו את
    כל מה שנדרש במשחק המכריע נגד איטליה. אנחנו חייבים לתת לו חוזה חדש ודקות משחק בעונה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/12
  3. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,342
    לייקים שהתקבלו:
    795
    קפה בשער, דניס בקישור וחסה בהתקפה. ממש מתכון לניצחון.

    וכן, אני לגמרי מסכים עם ערן שסוסו (וגם שלבי, סטרלינג ורובינסון) חייבים להתחיל לקבל דקות רציניות. הם מגיעים לאט לאט לגיל המכריע וזה יגיע עוד לפני שנשים לב. לכן, במצבנו הנוכחי אין שום מניעה שהם יתחילו לשחק בקבוצה הבוגרת הרבה יותר. בטח אם לא יגיע רכש כזה מעניין כמו שמסתמן.

    עד כאן הדיון של קבוצת המילואים של ליברפול לעונה 2012/2013.
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הסגל שלוקח איתו לוייס מייה לאלומפיידה:

    שוערים: דוויד דה חאה(מנצס'טר), מאריאנו(ויאריאל).
    הגנה: מונטוייה(ברצלונה), אלבה(ברצלונה), אלבארו דומינגס(בורסיה), בוטייה(ספורטינג גיחון), ויקטור רואיז(ולנסיה), אזפקולייטה(מארסיי).
    קישור: חאבי מארטינז(בילבאו), אנדר הררה(בילבאו), תיאגו אלקנטרה(ברצלונה), איסקו(מאלאגה), מונייאין(בילבאו), חואן מאטה(צ'לסי).
    התקפה: אדריאן(אתלטיקו), טייו(ברצלונה), דה מרקוס(בילבאו), רודריגו(בנפיקה.

    בלי קשר לטורניר המצויין שהיה לו, למה לא מבין למה מייה לוקח את אלבה אחרי שהוא שיחק בכל המשחקים ביורו ולא הפסיד דקה אחת, וזה גם אחרי עונה מתישה, יש לספרד מגנים שמאליים כמו דידק וילה, חוסה אנחל, ג'ון אורטינצ'ה מבילבאו אני חושב שהיה צריך לתת להם הזדמנויות, אלבה גם ככה שחקן נבחרת הבוגרת כבר.

    עוד שחקנים שחסר לי זה קוקה מאתלטיקו, אחרי עונה מצויינת בקולצ'ונרוס היה אפשר לתת לו זימון, וגם בנייאט אצ'בריה שהיה כל כך טוב במשחקי ההכנה של הנבחרת הבוגרת היה צריך להיות מוזמן.

    בהגנה הייתי לוקח גם הייתי מעדיף את סן חוסה או אינגו מארטינז מבילבאו ולא את ויקטור רואיז, שדעך מאוד באמצע העונה בולנסיה, ובהתקפה במקום טייו תנועה אחת בלבד, הייתי רוצה את איסאק קוונאקה או אלבארו ואסקז מאספניול.

    שיהיה בהצלחה.
     
  5. Valencianista Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/11
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רויז דווקא לא נוסע ללונדון אלא אינייגו מרטינז מריאל סוסיאדד יהיה הבלם.
    אגב, השוער של ויאריאל נקרא מאריניו - שוער מצוין שעכשיו הועלה לקבוצה הבוגרת אם אני לא טועה באופן סופי לאחר פעמים בודדות שישב על הספסל בעונה הקודמת אבל לצערי כנראה שלא נראה אותו לוקח חלק במשחקים האולימפים בגלל דה-חאה שאמור לתפקד כשוער ראשון.
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    תודה על התיקון.

    עכשיו אני רואה שגם מיקל סן חוסה נכנס לרשימה, קוקה מאתלטיקו ויואל השוער.גם אלבארו ואסקז החלוץ של אספניול.

    חוץ מבנייאט שלדעתי היה שווה מקום בסגל, סגל פשוט פנטסטי.

    אני מצפה למדליה.
     
  7. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    הזימון של אלבה מפתיע בעיקר כי הוא לא שיחק עד עכשיו אצל מייה. אבל זה רעיון נחמד לקחת שלושה צעירים מהנבחרת הבוגרת על תקן שלושה בוגרים.
     
  8. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    בסופו של דבר המשחק הראשון של הנבחרת U-19 נגד יוון נגמר בניצחון 1-2. המחצית הראשונה שבה הובקעו שני השערים הייתה מצוינת ולפיה יהיה קשה לנבחרות האחרות נגדינו. יוון התקשתה להשיג את הכדור ולייצר התקפות, ולספרד מנגד היו כמה החמצות. השער הראשון בא לאחר מבצע יפה של ג'רארד דלופאו, ממנו התרשמתי לטובה עוד בטורניר הקודם, שהשאיר את הכדור לחסה רודריגז, והקיצוני של ריאל מדריד עבר הרבה שחקנים בשטח קטן וסיים עם הכדור ברשת בשער גדול. לא סתם קוראים לו "רונאלדו הבא". השער השני בא לאחר דחיקה מקרוב של דריק אוסדה, שחקן אחר שיעלה בעונה הבאה לריאל מדריד קסטיליה ויתחרה על מקום בהרכב עם לא מעט שחקנים. אוסדה מזכיר לי מאוד את מרסלו. הוא גם נראה כמוהו, יש לו יכולות התקפיות מרשימות יחסית לבלם, הבעיה היא שהוא נוטה להחמיץ והיום הייתה לו החמצה מחמש מטר כששלח את הכדור לעננים. מבחינה הגנתית אפשר לראות אצלו כמה ניצוצות של כישרון עם חילוצים חשובים לנבחרת הספרדית והוא יודע לשמור טוב על שחקנים, אבל כמו ילד בגיל כזה אפשר לראות גם את חוסר הניסיון ושהטכניקה היא לא משהו אצלו, הייתה לו טעות בסוף המחצית הראשונה שכמעט עלתה לספרדים בגול. במחצית השנייה הספרדים נרגעו בעוד היוונים התעוררו וחזרו למשחק. באופן די מפתיע ליוונים יש התקפה נהדרת עם שחקנים מוכשרים מאוד, בניגוד לנבחרת הבוגרת שלהם. היוונים שיחקו בעיקר בצד השמאלי של אלחנדרו גרימאלדו, שלאחר מחצית ראשונה לא רעה בכלל היה אפשר לראות אצלו הרבה טעויות, והיוונים פשוט השכיבו אותו על הדשא ועברו אותו כמו מים בכמה מצבים. מזל שהבלמים מנקויו ואוסדה היו מספיק טובים כדי להרחיק כדורים לקרנות וקדימה.

    לקראת המשחק הבא ארצה לראות את חוסה קמפניה המוכשר מסביליה במקום אחד מבין אוליבר טורס, סוסו וסאול ניגואז. כולם היו בסדר היום, אבל קמפניה היה מעורב יותר מהם ולדתי צריך להיות לו מקום בהרכב. אני גם מעדיף את פאקו אלקאסר על פני חואנמי שמסרב לבעוט לשער, ועד שהוא בועט זה במצב שהוא חסום ע"י שלושה שחקני הגנה יווניים.

    האמת? מוזר לראות שאלברו מוראטה לא זומן לסגל הנבחרת לאליפות הזו. הוא יחגוג 20 רק באוקטובר, ככה שבעיקרון עדיין מותר לו לשחק בנבחרת. אין העונה טורניר אחר לנבחרות הבוגרות יותר של ספרד חוץ מהאולימפיאדה, שאליה הוא לא זומן. שנה שעברה הוא היה אחד מהמצטיינים וראינו שהשילוב שלו עם שחקנים כמו פאקו, חואנמי ודלופאו (וגם חסה שמשחק אתו באותה קבוצה כבר שנה) הוא מצוין ובטורניר כזה הוא בקלות יכול להיות מלך השערים.
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ראיתי את המחצית הראשונה, ובהחלט ספרד שלטה לחלוטין במגרש, דואלפאו שחקן שאני מאוד מחזיק מימנו, כשרון עצום אבל היום הוא קצת עיצבן והלך יותר מדי עם הראש בקיר, הוא שחקן צעיר וילמד אבל הוא היה אנוכי מדי.

    מוזר היה לי שחוסה קפאנייה מסביליה לא פתח, גם לא פאקו אלקאסר מולנסיה, הם נכנסו במחצית השנייה ולצערי לא ראיתי אותם, אני מקווה ששתיהם יפתחו במשחק הבא, הראשון הוא שחקן אינלגנטי ברמות, והשני הוא סקורר אדיר וחלוץ מדהים לגילאים שלו.

    גם לי מוזר לא לראות את מוראטה בסגל, חלוץ שהרשים אותי מאוד בטורניר שנה שעברה, גבוה מאוד, טכני וגם סקורר לא קטן.

    חואנמי שיחק היום כחלוץ שפיץ, זה לא התפקיד שלו הוא יותר קיצוני שמגיע עם הפנים לשער, ולא חלוץ, מפחיד אותי שאחרי שדל-בוסקה לא פתח עם חלוץ במונדיאל זה ישפיע על רוב המאמנים בספרד והם יתחילו לשחק בלי חלוץ בגלל שספרד זכתה, אסור שדבר כזה יקרה.
     
  10. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דואלפאו שחקן מאד לא "ברצלונאי" בסגנון שלו. לא בקטע שלילי או חיובי, אלא מבחינת סגנון משחק. קצת הזכיר במשחק שלו היום (גם אני ראיתי רק מחצית ראשונה) את דנילסון הזכור לשמצה או את רונאלדו בשלבים המוקדמים בקרירה שלו.
     
  11. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אוליבר טורס שחקן מאוד מוכשר. מזכיר לי את דויד סילבה.. הטכניקה שלו עם הכדור פשוט עילאית, הוא מטפל בו כמו תינוק.

    חושב מהר, מגיב מהר, קורא את המשחק.. תמיד תמיד בתנועה, תמיד פנוי לקבל מסירה כדי להניע... יותר מידי לא אנוכי ויותר מידי מחפש את הפשוט רק כדי לשמור על הנעת הכדור כשלדעתי הוא צריך ליזום יותר - אבל הילד הזה מאוד מאוד מוכשר.. שמעתי עליו הרבה דברים טובים לפני, ושמח לאמת אותם.. רק צריך ללמוד יותר לאיים ולסכן (גם במסירה וגם בעצמו בבעיטה לשער) ופחות להסתפק בהנעת הכדור - אבל יש לו טונות של כדורגל ברגליים. היה מצב שכ"F הרשים אותי במשחק - הגיע אליו איכשהו כדור בחצי גובה, והוא בלי להסס בכלל נתן וולה יפייפה על איזה 40 מטר לגרימאלדו באגף שמאל ממרכז המגרש. היכולת להעריך את המצב, ולהיות עירני מספיק לדעת בדיוק איפה כולם נמצאים מכר לי אותו סופית ודוגמא לאיך הוא תמיד חושב ורואה קדימה. שלא לדבר על הטכניקה האדירה במסירה, אבל זה לדעתי היה חלק שולי ביותר להחלטה ומהירות המחשבה לנסות ולראות את זה.

    גרימאלדו אומנם לוקה במיקום ויותר מידי מופוזר בעמידה שלו בהגנה, ולא מרוכז מספיק וזה פוגע בו הגנתית(כמו גם שהוא נופל מהרגליים לגליץ' מהר מידי כשלא צריך) - אבל אלה דברים שאפשר לצפות מילד בן 16(!) בטח שבצד ההגנתי.

    אבל הדרך שהוא תורם להנעה, איך שהוא מבין מתי בדיוק להתפנות למסירה כדי להפיג לחץ, לעשות עקיפה באגף כדי להצטרך קדימה עם המהירות והדריבל.. פשוט מרשים לילד בגילו.

    לגבי ג'רארד - חבל לראות שעדיין אין חדש תחת השמש - והאמת, כבר שלוש שנים זה ככה לפחות משאני עקבתי אחריו, וקשה לראות איך זה משתנה.
    הוא מוכשר ברמה מפחידה, אבל הילד פשוט הולך עם הראש בקיר, ופשוט לא רואה אף אחד מחבריו ממטר כשהוא נכנס לקרבות שלו מול המגן.
    אני עדיין מקווה שיבגרו אותו והוא עדיין צעיר - וזה לא שגם ככה הוא לא אחד הכשרונות הכי טובים בעולם לגילו כי הוא כן - אבל הוא פשוט יכול להיות כל כך הרבה יותר טוב, שצריך לצפות ממנו ליותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/12
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    רק דיברתי, וכבר זה מתקיים.

    ספרד תפתח במשחק נגד פורטוגל בלי חלוץ, כמו הבוגרת, עם מערך של 6 קשרים. פאקו אלקאסר שוב בספסל, לא מובן לי פשוט איך שחקן כזה על הספסל, פשוט לא מובן.

    לפחות קאמפנייה בהרכב.
     
  13. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    איזה גול של פאקו.. מרגש לראות אותו מסתכל לשמים לאבא שלו. כ"כ מגיע לו להצליח ולהיות כוכב על מה שעבר. כולי תקווה ואמונה שזה יקרה, ילד סופר כשרוני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/12
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    גולאסו ענק, ראו כמה הוא רצה את הגול הזה, בעיטה מושלמת. את האמת לא היה לו משחק גדול, אבל לא באשמתו כל כך, החברים שלו בקושי חיפשו אותו ותמיד סגרו עליו 2 בלמים.

    דואלפאו ממשיך את האנוכיות המחרידה שלו, באמת קשה להאמין שהוא ממחלקת הנוער של בארסה, הבן אדם פשוט לא משחרר את הכדור, עם כל הכבוד לכשרון הוא חייב לשחרר יותר מהר.

    סוסו מליברפול נראה שחקן מוכשר מאוד, אבל גם הוא מאוד לא בוגר במשחק שלו, מאבד יותר מדי כדורים ולא החלטי מספיק.

    סה''כ משחק בינוני אבל ספרד בשלב הבא.
     
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    היה משעמם בלי טורס. דולופו באמת שחקן מעצבן. וכל הדריבלים האלה לא יעבדו בבוגרים.