נבחרות-למה זה טוב?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏16/3/07.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אנגליה נראת רע אתמול, המשחק שלה היה צפוי ושבלוני ומה עושה מקלארן? מחליף את המגן הימני. גם יתר החילופים שלו היו צפויים ולא תורמים בדיוק כמו העבודה שלו. מהצד השני הקישור של נבחרת ישראל היה מאוד בינוני ויהתפרק לגמרי בחצי השעה האחרונה. בנאדו תרם רק לחילוצי כדור, בן שושן נעלם במחצית השניה ובניון היה נורא חלש כל המשחק. ומה עושה קשטן? מחליף את שני החלוצים. מה זה משנה איזה חלוצים לא יגעו בכדור... בכל מקרה, מה שאני מנסה להראות כאן, זה את הטענה שלי שהסיבה לכך שרמת הכדורגל בנבחרות נמוכה יותר מהכדורגל של ליגת האלופות היא המאמנים הבינוניים בנבחרות.
    אם תעשו סקירה קצרה תראו שאם תספרו על יד אחת את כל המאמנים ברמה העולמית שמאמנים נבחרות עדיין ישאר לכם מקום פנוי.
     
  2. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שבסופ"ש האחרון הבנתי סוף סוף למה באמת צריך נבחרות לאומיות.
    רוב אוהדי אנגליה שנסעו לארץ לא היו אוהדי צ'לסי, ארסנל ויונייטד (היו גם כאלה, שלא תבינו לא נכון), אלא אוהדי סקאנת'ורפ, ברמינגהאם, נוטינגהאם וסווינדון.
    כשאנחנו חושבים על כדורגל בינלאומי אנו מיד מקשרים זאת לקבוצות הגדולות. למה צריך ספרד כשיש שם ברצלונה וריאל, למה צריך אנגליה כשיש יונייטד וצ'לסי, אבל אנו לא חושבים על כל אותם אוהדים שלעולם לא ירגישו חלק מכדורגל גדול ורב משמעות שנמצא בכותרות כמעט תמיד בלי קשר למחזור, כסף וכו'.
    כי בסופו של דבר, גם אוהדי הכדורגל הכי מסופקים מהכדורגל הכי איזוטרי צריכים איזשהי נגיעה בטופ, או משהו שמתקרב לטופ, והטופ תודה לאל הוא עדיין משחקים בינלאומיים.
     
  3. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יצא לי לשוחח (ולהשתכר, אבל אפילו לא שליש ממה שהם השתכרו) עם כמה אוהדים אנגליים, שלושה מהם היו אוהדי איפסוויץ' , אחד מהם של שפילד יונייטד, ורק אחד של טוטנהאם.
    מסכן, שהזכרתי את ארסנל הוא כמעט הוריד לי את הסטלה מאריס בראש.
     
  4. Tbird Member

    הצטרף ב:
    ‏30/1/07
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם שוכחים דבר חשוב, את הבמה שהזירה הזאת מספקת לשחקנים מוכשרים אך לא מוכרים..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/3/07
  5. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    זה גם נכון,מי הכיר את נדבד לפני יורו 2000? ויש עוד מלא דוגמאות.המשחקים האגדיים בין הנבחרות(יד האלוהים,הגמר של 70,הגמר של 94 הגמר של 98 ויש עוד מלא דוגמאות) הם חלק שבחיים לא נרצה לשכוח.
     
  6. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    בטח התכוונת ליורו 1996.
     
  7. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגמר של 94 היה הכל חוץ ממשחק גדול...
     
  8. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם לא מבינים משהו פשוט מאוד. לא כל כדורגל עם שמות גדולים הוא כדורגל ברמה גבוהה, לא כל כדורגל עם רמה גבוהה הוא כדורגל מעניין, לא כל כדורגל מעניין חייב להיות ברמה גבוהה כדי להמשיך למשוך קהל. כדורגל נבחרות זה הדבר הכי יפה שיש ואני מוכן לסגור כל מפעל ומפעל לפני כן כולל את ליגת העשירות.
     
  9. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    והנה בצירוף מקרים (?) שגרירנו שגיב ברעם כותב על הנושא בוואלה

    http://sports.walla.co.il/?w=/362/1084370

    לגבי הכתבה עצמה, אני מתקשה להבין את הקשר בין הכותרת לתוכן (אם כי אני מאמין שאת הכותרת בוחרים העורכים). למה בלוף? האם מישהו מנסה למכור את טורנירי המוקדמות כמיטב הכדורגל העולמי? האם מישהו מכחיש את העובדה שיש נבחרות קיקיונית, איצטדיונים קיקיונים, חוסר השקעה מהגדולות ושאר הבעיות שצויינו? ממש לא. מטרות טורנירי המוקדמות זהות למטרות להקות חימום - א' - לתת טעימה קלה לקראת המופע המרכזי וב' - בשום פנים ואופן לא להתעלות על המופע המרכזי. במילים אחרות - לסנן את כל מי שלא מתאימה כדי שנקבל את האירועים שמשווקים באמת אם לא ברמה הכי גבוהה אז לפחות ברמת העניין הכי גבוהה שאפשר. אלא אם מדובר במפגש מול נבחרת גדולה, נבחרות חסרות מטרה ממשית במוקדמות (כאלה שגדולות על הבית או קטנות עליו) גם לא מתיימרות לעשות מכל משחק שלהן must-see ואותו הדבר אצל האוהדים. בקיצור, קשה לקרוא לכדורגל בינלאומי 'בלוף', רק כי המוקדמות לא מרגשות מספיק, הן גם לא ממש אמורות לרגש אוהדים נייטרלים בכל מקרה.
     
  10. sagiv Member

    הצטרף ב:
    ‏22/12/05
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישה- אז כמו שתיארת לעצמך, את הכותרת לא אני בחרתי. יש לי אפשרות להציע כותרת, אבל משום מה אני נוהג תמיד-תמיד-תמיד להשאיר את זה לעורכים שלי. היום עלתה הכתבה השנייה בנושא, בה כתבתי יותר על ה-G14. יכול להיות שהדעה שלי לא כל כך נשמעת מהכתבות והאמת היא שגם קצת התפזרתי ימינה ושמאלה עם הפתיח על קשטן (כשיורדים עליו אני מפתח עצבים), אבל מבחינתי, כדורגל הנבחרות זה באמת הדבר הכי אמיתי שיש.

    לא הייתי במונדיאל, אבל אחי הקטן נסע לבד למשחק בין ארגנטינה למכסיקו כמה שעות אחרי בגרות אחת וחזר יום לפני בגרות אחרת. ההורים שלי היו קצת לחוצים מכל העניין, מבחינתי מיותר לציין כמה הייתי גאה בו. הסיפורים איתם הוא חזר מהרחובות בגרמניה, הסיפורים של רובי קין ואיסטלנד שהיו שם, התמונות בטלוויזיה. אין ספק שזו החגיגה הכי גדולה בעולם וכדורגל הנבחרות הוא דבר שאסור לפגוע בו. הרמה באמת לא הכי גבוהה בגלל כל מיני סיבות אותן ניסיתי להסביר בכתבות (זו הייתה כתבה אחת שחולקה לשתיים בגלל אורכה) אבל היא גם לא עד כדי כך נמוכה. יש מקום לשיפורים כמו טורניר מוקדמות לפני המוקדמות - לנבחרות הקטנות ועוד כל מיני דברים. יכול להיות שצריך לחפש לעשות גם שינויים מערכתיים במוקדמות, אבל אני עדיין חושב שלכל נבחרת מגיע צ'אנס כזה או אחר.

    אין לי כוח להיכנס לכל מיני דיונים על לאומיות ועל לאומנות, בטח לא באירופה, אני גם לא יודע על זה מספיק, אבל אני חושב שאין על הכדורגל הבינלאומי. הנוכחות של אוהדי אנגליה בסופ"ש האחרון הוכיחה את זה די יפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/3/07