נאפולי 2013/14 :: היום שאחרי קבאני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏20/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    דאמיאו? זניט הציעה עליו 25 מיליון ומשכורת נטו של... 4 מיליון וחצי. לשים סכום גדול של כסף על שחקן שאולי לא בהכרח שווה את מלוא הסכום זה טירוף (נניח). לשים סכום גדול של כסף על שחקן שלאף אחד אין מושג מה תקבל ממנו כשאתה חייב מישהו שתוכל לסמוך עליו בתור שחקן הציר של ההתקפה זה סתם טימטום.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אממ..אם קארול שווה 35 אז היגוואין שווה 398. אם הולק שווה 50, היגוואין שווה 49.5.
    רגע, למה אתה מתייחס לבועה הזו? אף אחד מהמוזכרים לא שווה את המחיר ביחס לשוק האיטלקי או התפוקה על המגרש. כל העולם יודע שלנאפולי יש כסף = כל העולם יודע שריאל לא צריכה את השחקן שבעצמו לא מעוניין להישאר שם+ יציאה של ארסנל מה"מירוץ". בעיניי זה אמור לאזן את המחיר למספרים מוכרים יותר.

    בקיצור:
    המחיר רע. רע מאוד אפילו.

    הרכישה גדולה ומגביה מאוד את רף ההישגיות של נאפולי. ואני חושב שדי ברור לכולם שגם במחיר הזה לא הייתה לה אפשרות לחזק את החוד בצורה טובה יותר (matri? man WTF?!).

    מי אתם רבותיי? חובבי כדורגל או משקיעים במניות המועדון בבורסה? רכישה גדולה ותוספת גדולה לתחביב שלכם בטלוויזיה לפחות פעמיים בשנה. המחיר מנוגד להיגיון הבריא? אוקיי, ועדיין זו רכישה גדולה.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    רכישה גדולה, אבל השחקן לא כל כך טוב. אפילו בלי קשר למחיר.
    אני לא רואה את היגוואין כשחקן טוב יותר מיורנטה, נגרדו, או סולדאדו. הוא כושל באופן קבוע במשחקים גדולים, ומעבר לזה - סקורר טוב. לא יותר. בקבוצה עם כלים התקפיים אדירים, לאורך שנים ארוכות, ובסך הכל - אחרי שיתוף פעולה עם המון קשרים התקפיים מעולים - הוא מעולם לא נראה מיוחד. בסך הכל עוד סקורר.
    לדעתי הוא לא אחד מחמשת החלוצים הטובים ביותר בליגה עכשיו.
     
  4. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    yomnu, ציין חמישה משחקים גדולים שהיגוואין פתח בהרכב ונכשל בהם. בטח המשחק הראשון שעולה לך לראש הוא המשחק נגד ליון שבו היגוואין היה ילד שבדיוק חגג 22 ומאז סביר להניח שהוא קצת השתנה. משחקים גדולים הם לא רק משחקים בשמינית גמר ליגת האלופות, אלא משחקים שבהם ניצחון יעניק לך את האליפות או משחקים שהפסד בהם יוציא אותך מהמאבק על התואר. אני לא מכיר שחקן שהבקיע שלושה שערים אחרי הדקה ה-90 שכולם היו שערים מכריעים במאבק על אליפות ספרד, גם אם בסופו של דבר הקבוצה לא זכתה באליפות. אפשר לחשוב כמה משחקים היו לקבאני (שאני מאוד אוהב) במאני טיים והוא עדיין היה החלוץ הכי טוב בליגה. אני גם ממליץ לך לראות את המשחקים שלו בעונות 2008/09 ו-2009/10 לפני שאתה טוען שהוא מעולם לא היה טוב במיוחד. אני עוד יכול להבין למה השווית אותו ליורנטה, אבל ההשוואה לנגרדו וסולדדו מאוד מגוחכת ומראה שלא צפית מספיק בשלושתם ובפיפיטה בפרט.

    אם ההגדרה שלך לשחקן שמעמיד את ממוצע השערים פר דקות הכי גבוה באירופה פרט למסי ורונאלדו היא "סקורר טוב", כנראה שלהתווכח אתך מלכתחילה תהיה טעות.

    אגב, אם הייתי אוהד נאפולי הייתי הרבה יותר מודאג מכך שהקבוצה שלי שילמה 12 מיליון עבור אלביול מאשר 40 מיליון על היגוואין.
     
  5. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,455
    לייקים שהתקבלו:
    146
    37 מיליון יורו זה הרבה יותר מידי לנוכח התנאים המקדימים של העסקה. בעולם בו משולמים סכומים מטורפים כמו היום בגלל קבוצות הנפט 37 מיליון על פיפיטה זה עוד סכום שעושה היגיון אבל במצב כפי שתואר, ריאל לא ממש רוצה בשחקן, השחקן לא רוצה להישאר אין קופצות במחיר שאפילו מתקרב לזה - ארסנל הייתה מוכנה להציע 25 מיליון יורו גג להוציא את הסכום הזה זו פשוט טיפשות. יכל לקבל אותו גם ב30 מיליון או פחות.
    בכל מקרה זה לא עולה על לקנות את אלביול ב12.5 מיליון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  6. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אם נשארו בעולם האכזרי, הקר והמנוכר של היום שחקני כדורגל שאיכפת להם יותר המסביב ולא רק הכסף, אז איטליה היא תמיד לדעתי ה-מקום, ההגעה של היגוואין לנאפולי וההשוואה בסרטון להגעה של קבאני לפריז זו דוגמא יפה לכך.
     
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    GDM מדווח שייתכן שיש משהו קונקרטי בדיבורים על מארטינז (בנוסף להיגוואין) לנאפולי, במיוחד אחרי שהסוכן שלו נצפה היום במחנה האימונים של הקבוצה. כל היום התרוצצו על כך שמועות אבל זה היה נשמע די הזוי, אבל עכשיו... קצת פחות הזוי, אבל עדיין לא סביר בעליל. מריח כמו סוכן שרוצה לקבל חוזה שמן יותר בפורטו (שהבנתי שמארטינז עומד לחתום עליו), אבל נחכה ונראה.
     
  8. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הם יכולים לסכם מה שהם רוצים עם הסוכן, אבל פורטו לא יירדו מסעיף השיחרור. הם כבר דחו הצעה של 30 מיליון מנאפולי לפני כחודש.

    מה גם שזה לא נשמע הגיוני בכלל אם לוקחים בחשבון את בניטס וצורת המשחק שלו, והתיאום הלא אידיאלי בין ג'קסון להיגוואין כששניהם נטו חלוצי רחבה.

    לדעתי אלה חדשות ממחוזרות שצפות רק עכשיו, אם אני צריך לנחש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/13
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    חדשות ממוחזרות זה בטח לא כי יש תמונה מאתמול של הפמליה של מרטינז בדימארו (מחנה האימונים). די מארציו טוען (ואני נוטה להאמין לו לאור הרקורד המגוחך שלו בשנה האחרונה) שסוכם כבר על חוזה של 2 מיליון לעונה לחמש עונות. הוא די מגבה את מה שאתה אומר כי הוא דיבר על זה שסיכום על החוזה זה הקטע הקל ועכשיו מגיע הקטע הקשה של להוריד את פורטו מהסכומים שהיא מבקשת (בין 35 ל-40 מיליון לטענתו). נאפולי לא מוכנה כביכול לשלם יותר מ-32.

    זה אמיתי מאוד. השאלה הכי גדולה באמת היא למה נאפולי רוצה 2 חלוצי מטרה בכירים, בטח כשזה אומר שהיא מחזירה את היגוואין למצב הלא נוח שהיה לו במדריד.
     
  10. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    בוא נגיד שזה לא לגמרי רציני או שהם לא יצליחו להחתים את מרטינז, למה הם לא הלכו עליו מלכתחילה ושילמו עליו 40 מ? במקום על היגוואין? יש פה מישהו שחושב שהיגוואין יותר טוב? אני חשבתי שפורטו הצמידה לו איזה סעיף של 50 מ? לפחות ושאין צ?אנס להוציא אותו משם הקיץ.
     
  11. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    מרטנס--------------------קאייחון
    -------מארטינז---היגוואין--------

    אני משער (אם זה ייצא לפועל) שזה ייראה כך.
     
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הסעיף עומד על בדיוק 40 מיליון יורו לפי מה שאני מבין.

    אור, איך ההיסטוריה של פורטו עם לחץ מצידם של שחקנים? לא אומר שזה מה שיקרה כי אני לא מכיר את האופי של מרטינז, אבל נניח היפותטית שהוא יפעיל בעזרת הסוכנים שלו לחץ כבד (אני רוצה לעזוב/לא שמח פה וכו') - איך הנטייה של פורטו לפעול במצבים כאלה? היא מתקפלת? מחזיקה שחקנים בכוח? כי ההפרש בין 32 ל-40 לא עד כדי כך גדול.

    *עדיין חושב שכל העסק הזוי*
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    מרכז קישור שכולל רק שני שחקנים והאמסיק אחד מהם? נשמע לי הרבה יותר מדי התקפי, בטח במונחים של איטליה.
     
  14. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הוא אמר שבוע שעבר כמה הוא שמח בפורטו ורוצה להשאר. הדברים האלה פחות או יותר לא קורים בפורטו, לפחות עם שחקנים בסדר גודל שלו. אם הוא רוצה לעזוב אז הוא מודיע קיץ לפני ומסדרים משהו, או שהוא מביא קבוצה שתשלם את סעיף השיחרור(אנז'י למשל הפעילה אותו, אבל השחקן דחה אותם)

    לא יודע אם הסוכן שלו מייצג שחקנים אחרים, אבל זה יהיה הניחוש שלי לגבי ההימצאות של הסוכן, כי זה פשוט נשמע יותר מידי לא הגיוני.

    ממתי בניטס משחק משהו שהוא לא 4-2-3-1? לא חושב שזה קרה במהלך קריירת האימון שלו.

    בכל מקרה, I CALL BS. הוא יאריך חוזה בפורטו ויקפיץ את סעיף השיחרור ל-60, אלא אם כן קבוצה אחרת תציע את סעיף השיחרור שלו בזמן הקרוב והוא יסכים לעבור. אני לא רואה מצב כלשהו שזו תהיה נאפולי אחרי שהיגוואין הגיע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/7/13
  15. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    לפי הסוכן של וראטי נאפולי הגישה הצעה.
    אחרי פגישה היום עם ז'אן קלוד בלאן הם עוד לא הגיעו להסכם על חוזה חדש, לא מרוצים מההצעה להכפיל את השכר. בימים הבאים הפגישות ימשיכו אבל בכל מקרה נאפולי מכוונת גבוה (כל עוד זה לא ניסיון של הסוכן להלחיץ את פסז').

     
מצב נושא:
הנושא נעול.