"מתכננים" תוצאה - לא רק בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י eastlands, ‏31/5/05.

  1. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די זה הדבר הכי פתטי ששמעתי בחיים שלי, תיזהר לא לומר את זה שוב כי אנשים יכולים לצחוק מהשטויות שלך.
    אהה כן, ברלוסקוני התקשר למוג'י ולקאפלו, ואמר להם להוריד את פער 8 הנקודות, כדי שיהיה מתח בליגה, נו באמת, קצת כבוד לפורום עם ההודעות שאתה רושם..

    נניח שיש מכירות משחקים, כפי שאמר אלברו רקובה, לשתי קבוצות מתאים תיקו, אז למה ששניהם לא ישחקו על זה? לאציו חייבת להשוות בפאלרמו כדי להישאר בליגה. אז מה פאלרמו באה ואמרה לאציו קבוצה יפה וחמודה אז ניתן להם להכניס שני גולים כדי שיישארו בוודאות בליגה?

    כל הדיבורים על מכירת משחקים באיטליה, נובעת מהקנאה הרבה של האנגלים כלפי האיטלקים, הרי לא ראיתי שמישהו פה אמר משהו על מקרה בארסה בלבאנטה.
     
  2. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו ו?

    גל, בספרד היחסים לא שאפו ל1.01. התיקו היה מתאים והוא הושג, לעומת זאת, באיטליה, היחסים שאפו ל-1, ההימורים מאוחר יותר נסגרו, והושג תיקו. תראה למשל במקרה של פלארמו איך הושג התיקו, כשלאציו חזרה בדקה ה-90. זה תיכנון, הם תיכננו את זה ככה, בארסה לא תיכננה עם לבאנטה שייגמר תיקו אבל הוא היה מתאים לשתיהן בזמן המשחק וכשהוא הושג, אז בארסה לא לחצה במטרה לנצח. זה טבעי. באיטליה בפירוש הם הטו תוצאות משחקים, תיכננו הכל לפני המשחק והיחסים היו בהתאם. היחסים האלה הם לא סתם כמו שחלק חושבים, מומחים בהימורים יושבים וקובעים אותם.
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקו לא נראה סביר בלבאנטה-בארסה במשחק אליפות של בארסה.
    גם יובנטוס הייתה נגד קליארי במחזור הזה, ולא חושב שהיחס על תיקו היה גבוה למרות שלא היה על מה לשחק.
     
  4. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יקיר, אתה פתאטי.

    היחסים לתיקו באיטליה על המשחקים המדוברים ירדו באופן דרסטי, כל העולם הימר עליהם, אח"כ ההימורים נסגרו (הרבה לפני הפתיחה) והמשחקים נגמרו כמה מפתיע - בתיקו, כשבמקרה של קייבו היא החטיאה פנדל ובמקרה של לאציו היא חזרה בדקה ה-90 לשיוויון (ניסיון ייפוי). איזה צירוף מקרים, אה?

    לגל,
    לבאנטה היו צריכים נקודות כדי להשאר בליגה ולבארסה הספיק תיקו כדי לזכות באליפות אחרי ה-2-2 של ריאל. לא היה תיכנון אבל התיקו היה טוב לשתי הקבוצות. באיטליה כפי שאמרתי רואים תיכנון ברור ואתם עיוורים אם אתם לא שמים לב לזה.

    לגבי יובה, אף אחד לא אמר שיהיה תיקו, היחסים היו גבוהים. מה הקשר בכלל למשחק הזה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/05
  5. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקו גם היה חתום על בארסה-ויאריאל, תיקו התאים לויאריאל להמשך המאבק על האליפות ובארסה סגרה עוד משחק בלי הפסד.. אני גם יכול להצביע על משחקים שידעתי שיהיה שם תיקו, זה ממש חכם לעשות את זה ולהטיח האשמות שהמשחקים מכורים.. תיקו בין מאיורקה ובטיס גם היה צפוי, וישרת את שתי הקבוצות בהחלט, אז מה גם בליגה הספרדית מוכרים משחקים?

    Reyes- הפתטי כאן הוא אתה, כי אם המשחקים היו מכורים בליגה האיטלקית, אז לא היה כזה תחרותיות וכזה מתח עד סוף העונה, או שעכשיו גם אתה תאמר כמו חברך המחונן שאמר על יובה שאיבדו את פער 8 הנקודות ממילאן בגלל שרצו שיהיה מתח בליגה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/05
  6. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו בסדר, מה הקשר, גם הפועל מג'דל כרום - עירוני קרית אתא נראה כמו תיקו ויצא ככה.

    אתה בכלל חושב שזה עוד אחד מויכוחי איטליה-ספרד-אנגליה שלך ולכן אתה מביא לי השוואות טיפשיות מספרד, זה לא ככה.

    תתרכז ותקרא היטב:

    באיטליה היו יחסים מתחת ל-1.4 על תיקו, ואם אתה מבין משהו בהימורים, ועושה רושם שאתה לא, אז אתה אמור לדעת מה זה אומר.

    אני מדבר עם איטלקים באינטרנט והם עצמם אומרים שיש משחקים מכורים באיטליה. מה הקטע שלך? אין פה בכלל נושא לויכוח, אני לא מנסה לשכנע אותך, אני רק נותן לך עובדות.

    תתעורר...
     
  7. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יקיר ,עדיף שתשתוק. הוא מציג בפניך עובדות ואתה מושך את זה לוויכוחי הליגות המטופשים שלך .מה הקשר?
    העלתם פה סוגיה מעניינת. זה ברור לחלוטין שרוב המשחקים שהזכרתם היו מכורים,ולבטח היו עוד כמה ... אני לא ממש עוקב אחרי מה שקורה שם ,אבל שמעתי בין השאר את הסיפור על יובה שזכתה בשנות ה-90 באליפיות כשהזריקו לשחקניה סמים אסורים בגוף .העלייה הפתאומית של פיורנטינה מהליגה ה-4 לליגת הראשונה ,המשחק בין רומא ללאציו שפוצץ בגלל שחברים של טוטי סיפרו לו בדיחה במחצית וכ"ו...ברור שהמאפיה האטלקית השתלטה על הכדורגל.ויקיר אם כבר התחלת . אתה לא אמור להתגאות בחצי ליגה שנלחמת על הירידה . זה שקבוצות כמו רומא,לאציו,פארמה ופיורנטינה(שבכלל לא אמורה להיות שמה)מתמודדות על הירידה,זה לא אומר הרבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/05
  8. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יסטה, אם אתה משתתף בדיון, תעשה טובה אל תחמם את העניינים.

    הנה מתוך כתבה בגרדיאן על הדרבי של רומא (גם עליו היו שמועות שהוא סגור לתיקו, אבל היחסים היו רגילים):

    Monday's Gazzetta offers an interesting set of pictures in which, shortly after halftime, Cassano talks to his Roma team-mates with his hand over his mouth to prevent lip-reading. Hand still in place, he then relays a message to Fabio Liverani of Lazio.

    http://image.guardian.co.uk/sys-images/Football/Pix/pictures/2005/05/17/romafangetty372.Xxx

    מגוחך...
     
  9. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רייס - הסברת כל כך יפה שכל דיביל היה יכול להבין מה הכוונה ביחס של 1.7 לתיקו , הבעיה היא שלאדון יקיר כמו לעוד בודדים בפורום ,הכל נראה כשר כשהמשחק מסריח ,מבחינתו אם 2 הקבוצות צריכות תיקו אז אן בעיה שיגמר תיקו ,אפילו אם מדובר בדרבי יוקרתי ברומא עם אלפי אוהדים שפשוט מרמים אותם - כל האמצעים כשרים ,הדג מסריח מהראש ובמקרה הזה הוא מסריח גם מהזנב עם אוהדים כמו יקיר
     
  10. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שתקתי, אין טעם לוויכוח הזה.
     
  11. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא קראתי את כל הדיון הזה רק את ההתחלה, אולי כבר אמרו את זה אז אני אחזור
    יש דבר כזה כהסכמה טקטית בין הקבוצות, כמו שאף שבדי לא התאבל על שער שווין של דנמרק ביורו (או שזה היה ההיפך) ככה גם פה. היה מקרה בשנות ה70, שהיה משחק מכריע באחד המונדיאלים בין מערב גרמניה לאוסטריה אני לא זוכר בדיוק מה הייתה התוצאה (0-0 או 1-0) אבל היה משחק גרוע, והתוצאה סיפקה את שתי הנבחרות ופגעה בצלע שלישית, בסוף המשחק בקנבאואר אמר: "לא היה שום משחק מכור, אבל קיים דבר ששתי קבוצות מסכימות על תוצאה מבלי לדבר על זה אפילו" אין שום סיבה שזה לא קרה מחזור אחרון באיטליה.

    ומה עם מכבי חיפה שלא השקיעה בגרוש מול סכנין? או אפילו מנ' יונייטד שבכל פעם שהעונה מסתיימת עבורה מאבדת נקודות מצחיקות לקבוצות תחתית? זה עניין של רצון ומוטיבציה, לא צריך להפוך כל דבר שקשור לאיטליה לשחיתות.
     
  12. shmulikwe Member

    הצטרף ב:
    ‏22/12/03
    הודעות:
    1,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן זה היה הפוך. והיו אוהדים עם שלטים של 2-2. לא מוכרים משחקים, אבל ברגע שהמשחק מגיע לתוצאה שהיא טובה ל2 הקבוצות, אף אחת מהקבוצות לא מזיזה את התחת כדי שזה ישתנה. ולכן גם היחס יורד, כי ברור לאחראים שברגע שיהיה תוצאה שטובה לשתי הקבוצות התוצאה לא תשתנה ולכן רוב הסיכויים שהתוצאה תשאר.
     
  13. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. יסטה, את ההאשמות על יובה תשאיר לבית המשפט, שהאשים את מי שצריך, ויובנטוס עדיין עם 28 אליפויות, ברוך השם.

    2. ניב: אני מתפלא עליך. קסאנו עם היד על הפה- כאילו שהיום כל מפורסם לא שם את היד על הפה כדי שלא יקראו לו שפתיים. תסתכל תמיד שמצלמים את יציע המכובדים, כולם כבר באינסטינקט מדברים ככה. אתה מחפש דברים בכוח. קסאנו-ליבראני- ברור, שני שחקנים מקבוצות יריבות דיברו בזמן משחק! גם באדיר וסואן! ברור שהם סיכמו ביניהם על תיקו, הרי מתי שני שחקנים מדברים אם לא על זה?!

    3. שמוליק, ה 2-2 הייתה נבואה שהגשימה את עצמה.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לך תראה את סאמפדוריה - בולוניה תאמר לי אם 4 קורות (כולם לסאמפ) במחצית אחת!!! זה נחשב מכור...אולי הם הימרו על כסף על כמות הקורות...העיקר זה מכור..תאמין לי איסטלנד כל יום אתה מספק לי חומר מעניין לצחוק ממנו.
     
  15. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עומר, בפעם האחרונה - בולוניה-סמפדוריה לא היה מכור, אף אחד לא אמר את זה, היחסים לא ירדו, הם היו נורמליים ותאמין לי שראיתי את התקציר. אני בכלל לא מדבר על המשחק הזה, נראה לי שאני מדבר פה לקירות, במחזור ה-38 ציינתי שלושה משחקים בלבד. אתה מדבר פה על כל המחזור וכנראה אתה לא קורא את התגובות שלי. אני לא אומר שכל תוצאות המשחקים מתוכננים.

    לאובמפי, כבר הסברתי - זו לא הייתה הסכמה טקטית. זה היה תכנון ועובדה שקבוצה אחת החטיאה פנדל והשנייה השוותה בדקה ה-90. הכל תיכנונים והיחסים בהתאם. היחסים פה זה הדבר המשמעותי.

    גל, בסדר. אבל רק הוספתי את זה ואמרתי שהיו שמועות שתוצאת המשחק תוכננה מראש. זה שקסאנו שם את היד על הפה ודיבר עם ליברני זו לא הטענה המרכזית בכלל. אגב, דיברתי עם אחד שאמר לי שטס לדרבי הרומאי הזה, הוא סיפר שבמחצית שני הקהלים שרקו בוז לקבוצות, וכשהוא שאל למחרת בדרך לשדה התעופה את הנהג מונית, למה שרקו בוז, הנהג מונית אמר לו שהקהל חושב שהשחקנים שלו לא התאמצו וסגרו על תיקו. בדרבי, כן בדרבי.

    אתם אולי לא מבינים, אבל לתיקו של רג'ינה במחזור הקודם ולתיקו של לאציו במחזור הזה, נתנו יחס 1.33!!! זה כמו היחס שריאל מדריד תקבל מול נומנסיה. נתנו פה בפירוש סבירות גבוהה מאוד לתיקו, בעוד פה בארץ המועצה לא ידעה או פשוט ישנה - ולכן הפסידה מליוני שקלים. כולם הימרו על המשחקים האלה. זה לא אומר משהו?

    תעשו 1+1.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/6/05