משחק חוזר ללא קהל- זאת ההחלטה החדשה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י אבו, ‏18/4/08.

  1. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    למרות שאני חושב שהעונש מעט(רק מעט) מחמיר, אוהדי בית"ר- אתם כל הזמן מגנים על עצמכם בזה שאתם מאשימים קבוצות אחרות שעשו מעשים דומים.
    תפסיקו.
    תסתכלו על עצמכם בלבד.
    כשעורך דין מגן על נאשם במשפט הוא לא אומר לשופט "אז מה אם הוא רצח, אבל גם ההוא וההוא רצחו, אז למה רק הוא נענש ככה?!"
    הקהל עבר על החוק. מסכימים?
    שוב.
    עבר על החוק.
    יופי.
    עונה שעברה - הוזהרתם. הרבה מזל. הפקת לקחים? אין.
    העונה - שוב פרצתם לדשא. תאכלו את מה שבישלתם.
     
  2. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    א. Igi, אתה מדבר שטויות (כמו 99% מהאנשים פה, אבל גם לזה נגיע). אני מבקש ממך לא לזרוק שטויות לאוויר בתחומים שבהם אין לך שמץ איך הדברים עובדים. עורכי דין תמיד מתייחסים למקרי עבר ותקדימים של הפשע אותו עבר הנתבע ויש לא מעט משפטים שזה היה הבסיס של כתב ההגנה (בדרך כלל כתב ההגנה מבוסס על מקרי עבר כאשר הנאשם מודה באשמה ורוצה לקבל את העונש הקל ביותר. ככה שיש לנו את כל הזכות שבעולם להתלונן, אנחנו לא מוכנים להיות השעיר לעזאזאל של אף אחד. ב. 99% מהאנשים פה סותרים את עצמם. אי אפשר למחות על הניצחון שהוענק להרצליה בטענה שזה פוגע בחוקי האתיקה והספורטיביות ואילו מצד שני להצדיק את הפחתת 9 הנקודות מבית"ר ועוד לטעון שזה לא אמור לעצור אותה מלקחת עוד אליפות. מי אמר ששנה הבאה נתניה לא תאבק על התואר? זה בכלל לא תלוש מן המציאות שהורדת 4 הנקודות הללו יקבעו את גורל האליפות. אף אחד לא הבטיח שבית"ר תדרוס שוב את הליגה וזה גם לא יקרה במידה והיא תתקדם באירופה. 3. "השר" מג'דאלה הוא בושה לכל השרים באשר הם (כמו רוב חברי הכנסת הערביים, אבל נעזוב את זה בצד). בן אדם מסית, תוקפן, חסר תרבות ואינטרסנט מדרגה ראשונה. בושה וחרפה לספורט הישראלי ולמדינת ישראל שיש לה שרים נבזים כמו מג'דאלה. בכל מקרה, ההד התקשורתי השערורייתי, המסית והסובייקטיבי עשה את שלו. מדובר בעונש מגוחך, חסר כל פרופורציה והיגיון וכל מי שמצדיק עונש כזה אין לו מושג מה היא משמעותה של המילה צדק. אוהדי בית"ר שוב מרגישים מקופחים ובצדק, מדובר בעובדה ברורה וכל בן אדם גם אם הוא מרכיב משקפיים אשר מספר העדשות שלו 60 צריך לראות את זה. אבל לא נורא, אנחנו התרגלנו וכל מקרה מהסוג הזה רק תמתיק לנו את האליפות עוד יותר.
     
  3. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עונש כל כך לא ספורטיבי כבר הרבה זמן לא שמעתי.
    אני בעד להעניש את בית"ר ואת האוהדים שלה בכל חומרת הדין, אבל מכאן ועד להשפיע בצורה כל כך
    אקוטית על מאבק ההישארות בליגה זה גובל אפילו בפשע מוסרי לדעתי.
    בני יהודה נלחמת בשיניים כל העונה על מנת להישאר בליגה ודווקא בתקופה האחרונה עושה סימנים
    של קאמבק מדהים, אז למה שהרצליה יריבתה תהנה מההפקרות של משטרת ירושלים והקהל הברברי
    ביציע המזרחי(רובו, לא כולו) ותקבל נצחון טכני?!
    אפשר להעניש את בית"ר ב10 משחקים ללא קהל, אפשר לקנוס את המועדון בסכום כזה שאפילו הכיס
    של גאיידמק ינוע קצת , אפשר להוריד לבית"ר 20 נק' , אבל לא לתת נצחון טכני ליריבה ולהשפיע על כל
    המאבק בתחתית.

    תסתכלו על ההתאחדות ותראו את הכדורגל הישראלי - מופקר,חסר פרופורציות ומוגבל בתוך מסגרת
    פרימיטיבית.

    ביזיון.
     
  4. BeitaReaLiverpool Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך. נמאס שאנחנו השעיר לעזאזל של כל הליגה.
    למה תמיד בית"ר מקבלת עונש חמור יותר מכולם על אותו מעשה?
    מה, כשמכבי חיפה / הפועל ת"א עשו את זה, זה לא היה חמור?
    כשמכבי חיפה / הפועל ת"א עשו את זה, לא היה צריך לתת עונש גדול "למען יראו ויראו"?

    איזה בדיחה. זה מה שמפריע, הניצחון הטכני?
    לפי החוק הם צריכים לקבל ניצחון טכני.

    הביזיון פה זה כל הרדיוסים וההורדת נקודות בעונה הבאה, לא הניצחון הטכני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/4/08
  5. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    ואולי בעצם מדובר בתרגיל מבריק של ההתאחדות?

    הרי במידה והדיינים היו מכריזים על משחק חוזר הרצליה הייתה יכולה לפנות לאופ"א בדרישה לניצחון טכני כיוון שנעשתה עבירה על התקנון. הם פסקו על ניצחון טכני ובכך ניטרלו את שיימן מצעד שכזה. כעת יהיה על השולחן הערעור של ההתאחדות לכדורגל ולדעתי בית הדין העליון יפסוק משחק חוזר וכך יסתיים הסיפור.
     
  6. Pele Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/08
    הודעות:
    880
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההתאחדות לכדורגל תערער על הניצחון הטכני

    פרסום ראשון: הכוונה היא להגיש את הערעור באופן עצמאי ולא להצטרף לזה הצפוי של בית"ר. אריאל שיימן: "אם הם יערערו זה יהיה נגד התקנון"

    (ONE)

    כמה הזוי זה יכול להיות. לא שאני מתנגד, אבל זה פשוט מגוחך - ההתאחדות מגישה ערעור על החלטה שנתן בית הדין, גוף שההתאחדות עצמה מינתה אותו להכריע.
     
  7. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לא זכור לי שמכבי ת"א הייתה במאבקי תחתית.

    אם מכבי הרצליה הייתה ממוקמת באמצע הטבלה, הניצחון הטכני לא היה משנה כי הוא לא משפיע על אף אחת משאר הקבוצות, ובית"ר ירושלים עדיין תזכה לליגה. אך מה לעשות, זה לא המצב כיום, ויכול להיווצר מצב ששתי קבוצות ירדו ליגה בגלל אותן שלוש נקודות שהעניקו למכבי הרצליה, הרי בחיים היא לא הייתה מנצחת את בית"ר בטדי.

    ההתאחדות מבינה את הקושי שבהחלטה שיכולה להשפיע על היורדות לליגה השנייה, והחליטה להגיש ערעור על הניצחון הטכני. החלטה מצוינת.
     
  8. WSM Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/07
    הודעות:
    205
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהדי בית"ר ירושלים...תזיכרו שנייה מה עשיתם בשניהם האחרונות שמגיע לכם עונש כזה!,אתם פרצתם למגרש שנה שעברה,קלילתם את אבי לוזון,שרקתם בדרת הדומייה לרבין וכ"ו,זה עונש מצטבר.

    למשל גם מכבי חיפה וגם הפועל ת"א שפרצו למגרשים בעונות האליפות שלהם לא עשו שם התפרעיות באותה עונה...אז אל תהיו כאלה תמימים ותבינו שזה רק באשמתכם!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/4/08
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,214
    לייקים שהתקבלו:
    930
    1. מותר לנו לקלל, בטח את מי שמקלל אותנו ופוגע בנו.
    2. מותר לנו לשרוק בוז למי שבראש שלנו ואל משנה אם הוא חי, מת או פצוע קשה, זו זכותנו להביע את דעתנו, גם אם היא לא מוצאת חן בעיניי יפי הנפש והשמאלנים שבמדינה, עובדה שאחד משופטי בג"ץ הסכים איתנו וגרם לבית הדין של ההתאחדות להפסיק לזיין בשכל ולזכות את בית"ר ירושלים ואוהדיה מכל עונש.
    3. על הפריצה למגרש בשנה שעברה שילמנו מחיר יקר אבל קיבלנו אותו כמו גברים כי הוא הגיע לנו והיה פרופורציונאלי, על הפריצה הזאת זה לא מחיר יקר ופרופורציונאלי אלא מחיר אסטרונומי, לא פרופורציונאלי ולא צודק.
    4. זה לא משנה את קבוצה עמדה לדין באותה עונה 70 פעם או פעם אחת על דברים שונים, הסיבה היחידה שאותנו העמידו לדין כ"כ הרבה פעמים זה ההיטפלות של ההתאחדות נגדנו, על קללה יש עונש, על שריקות בוז יש עונש, על הכל יש עונש והעמדה לדין.

    כשאנחנו שרים "שיישרף לכם הכפר" זה העמדה לדין ורדיוס ואילו כשהפועל שרים "שמעון גרשון ניאו נאצי בן זונה" זה עובר כלא היה, כשאנחנו מביעים את דעתנו כנגד אדם שאנחנו לא מכבדים יש נסיון להעניש, כשאוהדי סכנין שורקים בוז בהימנון הם מקבלים טפיחה על השכם.

    ואת הכל יוצרת התקשורת, אבל הכאב שלכם זה לראות אותנו חוגגים שוב 40 אלף איש בסאקר ומשתינים עלייכם ועל כל החברים שלכם לא בקשת אלא ישר לפרצוף.
     
  10. WSM Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/07
    הודעות:
    205
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. אז זהו שלא...אסור לקלל ולא משנה את מי,ואף אחד לא רודף אתכם כי לאף אחד אין אינטרס לעשות את זה.
    2.אולי...לא יודע...יכול להיות.
    3 ו4.טוב אני יסכים שהתאחדות רודפת אתכם אבל זה בגלל שאתם מתפרעים הרבה יותר מכל קבוצה אחרת בליגת העל,מה אתם רוצים שהם יעשו?...יעודדו אתכם להמשיך בהתפרעיות הוא לתת לכם עונש קשה?...זה פשוט טיפשי לא לתת עונש לאוהדים כאלה.
     
  11. BeitaReaLiverpool Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסור לקלל? באמת? אחינו, זה כדורגל - לא קונצרט.

    מגניב מאוד להגיד שזה בגלל שעמדנו לדין הרבה פעמים, חשוב לזכור רק שמעמידים אותנו לדין על כל זריקה של רימון עשן, וכמובן שקבוצות אחרות לא.
     
  12. WSM Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/07
    הודעות:
    205
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קללות בסופו של דבר יהפכו לאלימות...אני לא יודע מה איתך אבל אני נגד זה,ואני לא דיברתי לא על קבוצות אחרות ולא על רימוני עשן אני דיברתי על דברים יותר חמורים.
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,214
    לייקים שהתקבלו:
    930
    1. עכשיו, ברגע זה אמרתי מג'אדלה בן זונה, צריך לעצור אותי על זה? להעניש אותי על זה? קללות במגרש כדורגל זה בדיוק כמו קללות בכל מקום אחר, וכמו שכשאתה מקלל "כוסאמאק היה בועט יותר חזק" אתה לא נענש גם על "אבי לוזון בן זונה" לא מעמידים לדין, זה קודם כל.

    2. לא יכול להיות, זה בטוח, בג"ץ קבע את זה.

    3. קללות זה לא התפרעות, שריקות בוז זה לא התפרעות, רימון עשן זו אל התפרעות.
    לעומת זאת פריצה של אוהדים לדשא זה כן התפרעות, פריצה של אוהד וזריקת רימון עשן לעבר אוהדים יריבים זה כן התפרעות, זריקה של פצצת תאורה לראשו של אדם זה לא התפרעות זה נסיון בוטה לרצח, זריקת רימון הלם אל תוך מגרש כדורגל זה משול לפריצה לדשא של אוהד וזו כן התפרעות, אבל על הדברים האלה אוהדי הפועל לא נענשו בצורה מחמירה, אנחנו על דברים חמורים פחות קיבלנו רדיוסים, קנסות ואעוד אינספור גזרות.


    דרך אגב אני לא חושב שההתאחדות רודפת אותנו, היא פשוט מאוד מחכה לנו בפינה ועל כל פיפס קטן מנסה להבהיל ולהפחיד אותנו, הם שונאים אותנו זה ברור (וזה לא בגלל הקללות ללוזון, זה בגלל ארקדי גאידמק שנותן לבית"ר גב ודופק להם את כל התוכניות), חבל שאנחנו נותנים להם את ההזדמנות לזיין אותנו ולשמוח, מאוד חבל, אבל אין שום ספק שהם מחפשים אותנו.
     
  14. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גבר אתה אולי נגד זה אבל כשרוני לוי עשה שרשרת של הפסדים האוהדים שלך רצו לרצוח אותו ,זרקו אבנים ,מקלות ,בקבוקים , אפילו הביאו לו שוטרים לבית שישמרו עליו ,אז ככה שגם לקהל שלכם לא חסר כמו לכל קהל בארץ, אם בית"ר נדפקה אז זה לא אומר שכל הקבוצות לא מקללות ולא עושות שום רע לאחרים, פשוט מהדברים האחרים שהקבוצות עושות ההתאחדות מבליגה אבל כאשר בית"ר ניצבת בפני הדין היא תמיד מקבלת בראש.
    ואתה יודע מה אם העונש הזה יחזיק מעמד ל5 שנים הבאות (לא משנה מי תקח אליפות) למי שיפרוץ למגרש ,שאפו, את האמת בקשר לעניין הזה אני מאוד פסימי.
    ועוד דבר בקשר למג'דלה אם כבר קיללו מישהו הייתי מציע לאוהדי בית"ר לקלל אותו ולא את לוזון, פשוט נבלה והוא בן אדם שלא מגיע לו להיות שר במדינה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/4/08
  15. WSM Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/07
    הודעות:
    205
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למכבי חיפה לא הייתה הצטברות של פרעות וירושלים כן,ומג'אדלה לדעתי צדק לגבי כל מה שאמר לגבי בית"ר.