משחקי רבע הגמר יוצאים לדרך: אורוגוואי פוגשת את צרפת, ברזיל נגד בלגיה

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י Sarek, ‏6/7/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם בפלייסטיישן הם לא יעלו אותו המחיר, הכיוון הוא שהאזרד לצורך העניין 100 מיליון וניימאר פי 3 אם לא יותר, וגם זה שיקול, ולא רק בתקווה שלי שאם יגיע האזרד אז יגיע כוכב נוסף, ולא 'רק ניימאר'. הטיעון שלי על העונה הטובה בצרפת לא היה כסתירה או זלזול בהאזרד אלא להראות שגם להאזרד יש מספרים מעולים; ריאל מדריד וצ'לסי שונות לחלוטין בסגנון המשחק, האזרד טוב מאוד גם על שטח קטן מה שתמיד היה לנק' תורפה אולי מצד כריסטיאנו רונאלדו, הוא יודע מה לעשות מול השער ולא כל מה שהוא עושה אפשר 'לכמת'. הוא לא שחקן התקפה של עשרה שערים ו-5 בישולים בעונה.
     
  2. orelh94 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/17
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    אני לוקח את האזר בלי למצמץ פעמיים על פני ניימאר. אני מעדיף שחקן שיתעסק בכדורגל מאשר באינסטגרם והתחזויות. גם אם מבחינת כשרון הוא ברמה מתחת לניימאר, עדיין אני מעדיף מקצוענות על פני כשרון. לא מתאים לי שחקן שיזייף פציעות כי יש יום הולדת לאחותו ולא מתאים לי אחד שיבוא ויחשוב שהוא מחזיק את המועדון בביצים. מה גם שברור לכולם שהוא ואבא שלו מחפשים לעשות סיבוב על המועדונים הכי גדולים ולגזור קופון מאיפה שרק אפשר. שנה - שנתיים הוא עושה פוזות שהוא ''חלם'' לשחק בסיטי כל החיים.
     
    oranfu, VAR ו-גלץ אוהבים את זה.
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    לא מבין מה רוצים מברזיל, מה הטררם הגדול. נבחרת טובה מאוד, שפגשה נבחרת טובה מאוד, ובמשחק אחד במגרש נייטרלי הייתה שווה לה ויש שיגידו אף יותר טובה, החמיצה קצת, והפסידה 1-2.
    הכי בנאלי ולגיטימי שיש. מאכזב? ברור, מבאס? ממש. אבל עוד פעם אפוקלפסיה עכשיו ובכיה לדורות. הפסידו משחק לנבחרת ממש טובה על חודו של גול במשחק שלפרקים הם היו בו טובים מאוד.

    קלישאתי, אבל זה בערך ה"זה כדורגל" הכי מדוייק שיש.
     
    cheddar, אמיר ע, ofir ו-7 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני חושב שהזאר הוא TOP TALENT. לאנשים יש בעיה איתו כי הוא לא אינדיבידואל שיקח על עצמו את המשחק מבחינת שערים אישיים. אין בו את הדרייב הזה שבוער כמו אצל רונאלדו או מסי, והוא גם העיד את זה על עצמו במילים כאלה ואחרות לאורך השנים.

    איך שאני לא מסתכל על זה הוא אחד מהיוצרים הכי טובים שיש בעולם כבר במשך שנים. יכולת הכדרור שלו מאז ותמיד הייתה מרהיבה בשטח פתוח ובשטח צפוף, לא משנה באיזו סיטואציה הוא נמצא, עם הפנים אל השער, עם הגב אליו, אם 2 או 3 שומרים עליו יחד, קשה מאוד להוציא לו את הכדור מהרגל. הוא רחוק מאוד (מאוד) גם מלהיות one trick pony, והוא כל הזמן יכול ליצור יש מאין - וזה משהו שכן חסר בריאל מדריד, אולי למעט איסקו שצריך עוד לראות איך יתפקד תחת לופטגי כשחקן מוביל. את השערים - במידה ורונאלדו עוזב - יצטרך לספק מישהו אחר.

    חוץ מזה, היורש של רונאלדו ומסי הוא בכלל קאנטה. צ'לסי עשו את קניית העשור.
     
    oranfu, DRORIKO, golding ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,339
    לייקים שהתקבלו:
    795
    דשאן הולך להחזיר את מטווידי להרכב במקום טוליסו?