משחקי היום הראשון: שוייץ מפסידה 1-0 לצ'כיה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י תומר22, ‏6/6/08.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    REAL MADRID, להיות פתאום גבר אחרי שפפה כובש שער זה לא מוסיף לך הרבה נקודות....

    התפקיד של פפה הוא לעשות הגנה, ובזה אתמול הוא היה טוב, אז אם אתה לוקח טיעון כלשהו תיקח את משחק ההגנה שלו ולא שער שבלם כובש כי זה מגוחך.... פפה בלם השתפר מאוד ככל שהעונה התקדמה ומגיע לו קרדיט על כך, הוא בדרך הנכונה. ביורו הזה פפה יכול עוד להשתפר, הוא מצוות עם בלם וורלד קלאס כמו קרבאליו, זה מוסיף לביטחון, יש לו מה ללמוד עוד. אבל בטח לא הייתי שם לו כתרים בגלל שער שהוא הכניס... זה מתאים לויכוחים בכיתה ז' לא לפה.
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאהוד ריאל מדריד גם מתאים לכיתה ז'.

    אני לא מבין על מה כל הרעש סביב פורטוגל, במיוחד לא במשחק אתמול. ההגנה שלהם די חלשה, ובלי כ. רונאלדו הם בחיים לא היו מועמדים לזכייה. שמים על הצוללן את גאטוזו שיחזיר לו כמה סיוטים מהשנה והבעיה נפתרה. סתם, נו, אבל אני יותר חושש מהולנד ורומניה מאשר מפורטוגל.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    הגנה די חלשה? על סך מה אתה אומר את זה?

    אני לא מאלה שישים עליהם כסף שיגיעו רחוק אבל בהגנה אני לא רואה שם בעיה... פפה וקרבאליו זה מרכז הגנה יציב, בוסינגווה בממת עלייה, פריירה קצת בעייתי שהוא מציב אותו בצד שמאל אבל יש גם את מיגל על הספסל. בקיצור, יש כמה סיבות שפורטוגל אולי לא תגיע רחוק, אבל אני לא חושב שההגנה שלה היא אחת מהן.
     
  4. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן, דווקא אתה אמור לדעת שאני מזמן לא אוסף נקודות.

    הסכום ששולם על פפה הוא 30 מיליון יורו מחולק ל-3 שנים. הסכום יגיע ל-30 מיליון יורו רק אם פפה ישמור על רף מסוים של משחקים בהם שיחק, ספיגת שערים וזכייה באליפות. ריאל מדריד אכן זכתה באליפות ופפה היה חלק חשוב מאוד במה שהוביל לכך. פפה אמנם עשה כמה טעויות אבל יחסית לעונה ראשונה הייתה לו עונה מצויינת - וכן, הוא שווה את ה-30 מיליון יורו.

    לירן, אמרת לי להתייחס להגנה.
    מה זה בדיוק אם לא?

    George Best, קשה לי להבין איך אדם שראה השנה 2 וחצי משחקים בליגה הספרדית ראה אלף ואחד חורים מפפה. פפה נתן עונה מצויינת. כמו שאמר דור, היו לו טעויות ומעידות רצינות בסופר-קאפ נגד סביליה ובצ'מפיונס ליג נגד רומא. אבל אני מייחס את הטעות הראשונה לעובדה שהוא ערך את ההפועה השנייה שלו בערך בברנבאו ומול 70 אלף צופים וכשהתיאום עם האחרים עוד לא בשיא - הגיוני שיהיו טעויות. את המעידה השנייה אני מייחס לעובדה שהוא רק חזר מפציעה של חודש וחצי היישר לשמינית גמר הצ'מפיונס עם ריאל מדריד, המועדון הגדול בעולם, הגיוני שיהיו לו טעויות.

    JR-Riquelme, פפה לא רק כבש אתמול שער. הוא נתן משחק הגנה מצוין. אבל ברור שאתה תתעלם. אתה ירדת עליו עונה שלמה בעוד שאני היללתי אותו עונה שלמה. מהדקה הראשונה שראיתי אותו הייתי מהמגנים עליו בפורום, אבל גם מהעובדה הזאת אתה בוחר להתעלם.

    Shacham, השם שלך הגיע לרשימה אך ורק בגלל דיון הפלופים בו קבעת שפפה הוא הפלופ הגדול ביותר. פפה הראה הרבה יותר מהפועה אחת טובה, אני בספק אם ראית את יתר המשחקים שלו העונה, לפי דבריך נשמע שלו. אתה לא יכול למצוא אוהד אחד שיגיד שלפפה הייתה עונה רעה. המשחק הבולט ביותר היה מול ברצלונה אבל זה היה רק כי יעקובי דיבר על זה כל המשחק, מבחינתי יתר המשחקים שלו היו לא פחות טובים, זה שיעקובי לא אמר זאת תוך כדי שידור לא אומר שזה לא נכון. פפה נכס עבור ריאל מדריד, סוף סוף הגיע בלם בעל ביטחון עצמי וקור רוח, בלם שלא מפחד להניע כדור ולקחת את האחריות עליו. כל זאת אחרי שהלגרה, סמואל, מחייה, פאבון והיתר נכשלו בתפקיד זה במשך השנים.

    קל לבוא ולחפש את השחקן ששולם עליו הרבה ולקטול אותו, אין בעיה שתעשו את זה אבל תנסו קודם כל לראות אותו 5-6 משחקים ברציפות ואז להחליט.
     
  5. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא הולך עם קו ההתלהבות מפורטוגל.
    פורטוגל שיחקה אתמול נגד יריבה מאוד בינונית(שהפתיעה אותי בחוסר התכליתיות שלה) עם הגנה עוד
    יותר בינונית וחלשה ולנוכח המשחק שלה אתמול שהסתכם באולי 15 דקות נטו של כדורגל יפה ותכליתי
    וב75 דקות של כלום, לא הייתי ממהר להמר על פורטוגל שתעבור את רבע הגמר.
    מחכים לפורטוגל משחקים נגד צ'כיה בעלת ההגנה המצוינת ושוויץ עם כל המצב שלא מאפשר לה לאבד
    נק' נגד פורטוגל , מעניין לראות איך פורטוגל תעמוד מולן.
    אני לא קונה את המשחק אתמול של פורטוגל,משחק-שניים עוד אפשר להאכיל לוקש, זה לא יעבוד
    לאורך כל הטורניר.
    הימור שלי- החגיגה של סקואלרי ופורטוגל הולכת להיגמר ברבע הגמר (לפחות לפי איך שפורטוגל
    שיחקה אתמול)
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    אתה "השתקת" אנשים בגלל הגול שלו... זאת לא דרך.


    נעזוב שטויות, פפה בלם טוב, התחיל רע, ורק השתפר, הוא במגמת עלייה וחובת ההוכחה היא עליו. ושווה 30 מיליון יורו? קשה להגיד, את זה יהיה אפשר להגיד רק בדיעבד, נחכה ונראה.
     
  7. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השתקתי? אני שמח שאנשים מדברים, יותר מזה, אני שמח שהם רבים איתי.
    (בכלל, שאף אחד לא יקח את זה אישי - אני אוהב את כולכם [רובכם]).

    התייחסתי לגול שלו. אתה לא מצפה שאני אדבר על המשחק שלו בלי להזכיר את הגול שלו. כמו שדור אמר, גם על ראמוס שולם סכום כזה - אתה לא יכול להגיד שהוא לא שווה את זה, להפך הוא שווה כפול מזה. ההסכם עם פורטו היה בנוי על כך שפפה צריך להוכיח את עצמו, במידה והוא יעשה את זה, ישחק כמות מסויימת של דקות וריאל תזכה באליפות אז הם יקבלו את הסכום - אם לא, הם היו מקבלים פחות.

    אין לי כוונה לפגוע פה באף אחד, המטרה לי שהאנשים בפורום יפסיקו לשפוט שחקנים רק לפי המחיר שלהם והתסכלו על התועלת לצד המחיר. יש לו הרבה מה להוכיח, ותאמין לי שאני אהיה הראשון לשחוט אותו אם בעונה הבאה הוא יהיה זוועתי.

    נ.ב: אתה יודע את השם שלי, אני נותן לך את האישור שלי להשתמש בו.
     
  8. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלא כמו משחק הפתיחה, אתמול היה אפשר קצת להנות מהמפגש השני המרתק. זה פשוט תהווה לעיניים לראות את סוללת הכוכבים של סקולארי. אני משוכנע שעם דקו ימשיך ביכולת הטובה שלו מאתמול, רונאלדו יכנס לעיניינים, סימאו האוברייטד ירד לספסל לטובת נאני(סדקות המעטות שלו הוכיח שהוא עדיף)\קווארסמה, מאוטיניו יהיה פחות שמרני במשחק שלו(למען הסר ספק, שחקן נהדר, סוס עבודה.. רק צריך לתרום יתר להתקפה - ויש לו את הפוטנציאל)וההגנה תמשיך לעבודת כצוות, פורטוגל תגיע רחוק מאוד בטורניר הזה. לפני פתיחת הטורניר הבעתי ספק אודות איך תראה נבחרת פורטוגל מודל יורו 2008. ספק היה לי איך יתחברו שם הדברים. אמנם לאחר המשחק אתמול, אפשר לראות את החיבור הנהדר ואת המוכנות שעימה הגיע הנבחרת.



    שמח בשביל פפה שאולי הוריד מעצמו את הרושם השלילי שנוצר סביבו, ולמרות הכל הוכיח עד כמה הוא פוטנציאליסט.

     
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285

    ושים לב מה כתבתי לפני:


    אמרתי שהוא עשה עבודה מצויינת בהגנה ואני לא בוחר להתעלם מזה.
    אבל כבר כתבתי לך - לפני שאתה משבח אותו וגורם לכולם'לאכול את הכובע' תחכה קצת יותר זמן עד שיוכיח את עצמו. כי לתת משחק טוב נגד טורקיה המפוארת זה לא נקרא אחד ששווה 30 מיליון יורו.
    נראה אותו ברבע גמר של היורו, נראה אותו יציב במשך לפחות חצי עונה בריאל מדריד, אחרי זה אולי תגיד שהוא לא פלופ.

    בינתיים הוא האמא של הפלופים.
     
  10. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק שלו אתמול היה רק הזדמנות להגיד את דעתי על השחיטה שעשלו לו - לא בצדק. פפה נתן עונה טובה מאוד בריאל מדריד, ובתור אחד שרואה הרבה את הליגה הספרדית ופעיל בפורום אני מצפה ממך לא להתכחש לזה. אתה לא יכול להגדיר אותו כפלופ.

    לפי דעתך יש לו הרבה מה להוכיח, אבל אתה לא יכול להגדיר שחקן בתור פלופ לאחר עונה אחת (ועונה מצויינת שבה להזכירך ריאל לקחה אליפות). תחכה עוד שנה-שנתיים ואז תגדיר אותו איך שאתה רוצה.
     
  11. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אז אני גם ראיתי את פפה משחק העונה ולדעתי הוא בהחלט לא אחד ששווה את הסכום, כמה משחקים טובים הוא נתן? אפשר לספור אותם על יד אחת...

    נגד ברמן בליגת האלופות הוא היה זוועתי, נגד רומא גם כן וגם בסופר-קאפ נגד סביליה למרות שאני לא מייחס לזה כל כך הרבה חשיבות. אני בטוח שיש לא מעט משחקים ששכחתי... המשחקים הטובים ביותר שהוא נתן נגד ברסה ועכשיו מול טורקיה, לא זוכר אותו נותן עוד משחקים טובים.

    פפה עושה יותר מדי שטויות ואני לא תופס ממנו... נחכה ונראה איך הוא יהיה בעוד שנתיים ואז נשפוך עליו הכל... בינתיים הוא ממש לא הרשים אותי.
     
  12. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז כנראה שאני ואתה לא ראינו את אותה עונה, את אותה ריאל מדריד ואת אותו פפה.
     
  13. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההגנה שלה לא באמת חלשה (ופירטת את זה מספיק טוב), אבל היא פחות חזקה משל נבחרות גדולות אחרות. קארבאליו ופפה זה צמד שמזמין ניצול של הטעויות שלהם, והם עושים מספיק כאלה במדי קבוצותיהם, רק שבפורטוגל אין את קאנאבארו ואת טרי שיאזנו אותם. הם בלמים טובים בסה"כ, אבל לא הייתי רוצה שהם יהיו העוגן של ההגנה בנבחרת שלי, במיוחד לא בשלבים אלה של הקריירה שלהם (קארבאליו מעבר לשיא כשפפה עדיין רחוק מלהגיע לשלו). אני חושב שההגנה היא החוליה הכי חלשה בנבחרת של פורטוגל, והחוליות האחרות לא מספיק חזקות בשביל לכפר על זה. כן, כן, כ. רונאלדו, אבל אם קבוצות חזקות גרמניה, איטליה וצרפת יצליחו לנטרל אותו (וזה כל מה שנדרש, פשוט וכך), פורטוגל לא תצליח להשתוות לאיכויות שלהן.
     
  14. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם לירן,
    פפה בהחלט משתפר במשחק שלו ויכול להיות בלם הרבה יותר טוב וזאת תיהיה פשוט שטות להגיד עליו בלם טוב אחרי שהוא כבש גול אתמול.... סך הכל היה לו משחק הגנה מצויין ועוד ליד בלם כמו קארבליו שנותן לו המון ביטחון,שווה 30 מיליון? לפי העונה הקודמת בהחלט לא אבל בהמשך הוא יכול להצדיק את הסכום הזה.. ואל תשכחו שהוא היה צריך להתמודד פה עם חלוצים די בינוניים,צריך לראות מה הוא יעשה נגד ה"תותחים הכבדים". אבל בסך הכל הוא הוא במגמה של שיפור ממשחק למשחק אבל עדיין אי אפשר להכליל אותו כבלם "וורלד קלאס".
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    קצת לא מסכים איתך בקשר לקראבליו, אני לא חושב שהוא מעבר לשיא, הוא בסך הכל בן 30, זה לא גיל שהוא אמור להיות בו מעבר לשיא, הוא נתן עונה טובה ואני לא זוכר טעויות שלו פרט למשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בסוף העונה באנגליה, מין הסתם כנראה שהיו כל מיני דברים מסביב אבל לא טעויות פטאליות, הוא בלם גדול, ללא ספק וורלד קלאס, בעונה שעברה לטעמי הוא היה מספר 1 באירופה שהוא לבד כמעט החזיק את ההגנה של צ'לסי. הוא עדיין לא מעבר לשיא, הוא חכם, הוא קשוח, הוא תמיד במקום האחרון ואני לא זוכר יותר מדי מצבים שטרי היה צריך לנקות אחרי קראבליו. הוא בלם מצויין, בלם שהיה פותח בכל נבחרת אחרת ביורו הזה, בקשר לשאר שחקני ההגנה של פורטוגל אתה אולי צודק, אבל לא לגבי קראבליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/6/08