משחקי היום הראשון: שוייץ מפסידה 1-0 לצ'כיה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י תומר22, ‏6/6/08.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אני ממש לא חושב שהיה משחק רע, הייתה מחצית שנייה בהחלט טובה, קצב טוב, לא מעט אירועים, זה היה משחק פתיחה טוב מאוד ומ-2 הקבוצות האלה בהחלט לא היה אפשר לצפות יותר. היד הראשונה של אויפאלשי הייתה שווה שריקת פנדל.


    זאת צ'כיה החדשה, אין מה לעשות, אפשר להבין אותם ואלו הכלים שיש שלהם. רוזנהאל ואויפאלושי בלמים טובים, ההגנה זה הצד החזק של הנבחרת הזאת וכך נראה את צ'כיה לפחות עד שיגדל שם נדבד חדש, כרגע זה מה שיש להם להציע. שוייץ היו טובים יותר, אבל הצ'כים ידעו לעקוץ, צ'ך נתן משחק טוב ואני שמח בשבילו.
     
  2. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כצפוי, משחק חלש, חנוק ומשעמם. תיקו לטעמי היה משקף על פי האופן בו התנהל המשחק. צ'כיה היא ללא ספק כבר לא מה שהייתה בעבר, נבחרת משמימה שבנויה על הגנה חזקה(נקוד האור היחידה שלה, כמובן), קישור אפרור ויאן קולר חסר האונים. אין אף שחקן יצירתי שייקח את המושכות ויעשה את ההבדל בנבחרת הזו. רוב המשחק שלה התנהל על כדורים ארוכים וחפוזים לראשו של קולר בתקווה שאיכשהו הענק יצור מזה משהו.

    מנגד, שוויץ החביבה שפתחה לא רע בראשותו של פריי, המנוע של הנבחרת שכמובן נפצע, ובכך תמו סיכויה של שוויץ לעלות לשלב הבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/6/08
  3. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    אממ..תומאס רוזיצקי, מישהו? הוא לא נדבד, אבל הוא לבטח שחקן שיכל לתת הרבה יותר כדורגל מכל שחקני השדה שעלו על הדשא ביחד היום.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ברור, אבל הוא לא פה, זאת הייתה הכוונה שלי.
     
  5. Wave Member

    הצטרף ב:
    ‏20/6/06
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    3
    http://img74.imageshack.us/img74/838/89345420rl2.Xxx
     
  6. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הוא גם שחקן שמשחק בשנה את אותה הכמות דקות כמו כל שחקני השדה שעלו היום לשחק בדשא ביחד.
    ומעבר לכך, הוא לא מנהיג, הוא לא שחקן טוב כמו נדבד בזמנו ובטורניר הגדול הבא, אם הוא בכלל יהיה כשיר לשחק בו, הוא יהיה בן 30. אז כן, צ'כיה כן צריכה נדבד חדש. כי רוזיצקי אחד לא יוביל אותה לשום מקום.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/6/08
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    לא נאני , לא ולוסו ולא קווארסמה . צפוי ?
     
  8. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל בניגוד ליורו הקודם, אני לא רואה את המארחת מתאוששת ומגיעה עד לגמר...

    שוויץ היתה אנמית מאוד למעט מספר מצבים מצומצם מאוד, ולא שצ'כיה היתה כזו טובה, אבל סביירקוש ידע לנצל את המצב הטוב שקיבל (איך הוא עבר את השומר שלו...) ולהכריע את המשחק.
     
  9. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אל תדאג. בדקה ה65 אחרי שסימאו יציג עוד משחק פושר השחקנים היותר מוכשרים שנתנו עונות יותר טובות ושבאמת יכול לצאת מהם סופרסטארים ענקיים בעוד שנה-שנתיים יעלו למגרש.

    לא ראיתי את ולוסו משחק ואני לא בטוח עד כמה הוא טוב, אך פטיט, על שלל בינוניותו וחוסר הקשר שלו לרמות האלו, הוא באנקר אצל פאט פיל.
     
  10. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי איזה שיעמום היה .. אבל לפחות עכשיו נראה את פורטוגל וטורקיה , שתי קבוצות מצוינות , כלים התקפיים טובים מאוד , שתיים יעלו מהבית הזה , נקווה לראות שערים ומשחק טוב .
     
  11. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    הוא גם שחקן שמשחק בשנה את אותה הכמות דקות כמו כל שחקני השדה שעלו היום לשחק בדשא ביחד.
    ומעבר לכך, הוא לא מנהיג, הוא לא שחקן טוב כמו נדבד בזמנו ובטורניר הגדול הבא, אם הוא בכלל יהיה כשיר לשחק בו, הוא יהיה בן 30. אז כן, צ'כיה כן צריכה נדבד חדש. כי רוזיצקי אחד לא יוביל אותה לשום מקום. [/quote]
    לא צריך ללכת רחוק מידי ולהגזים, מי כמוני יודע שלבנות על תומאס רוזיצקי כאחד שיסחוב קבוצה זה צעד מטומטם ולא נכון, כי גם זה לא האופי שלו וגם קשה יותר מידי לסמוך עליו.
    אבל על הכדורגל שלו(שהוא כשיר), אין יותר מידי עוררין- טופ קלאס, שודאי יכל להציל את הקישור(הלא קיים) של הצ'כים מהשוק הזה.

    וחבל חבל, מאוד ציפיתי לראות את קווארסמה, שחקן ענק שסוף סוף עושה את הפריצה שלו.
    גם את מיגל ולוסו שמקושר לכל הקבוצות הגדולות באנגליה ציפיתי לראות, חבל.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמובן שהמשחק הנוכחי לא מרדים כמו המשחק הזוועתי שפתח את היורו, אבל שתי הנבחרות מסוגלות להרבה יותר ואני מקווה להזדמנויות רבות יותר וגם לגולים במחצית השנייה. התורכים נראים לחוצים מאוד משום מה בפתיחה. הם לא הצליחו לגעת בכדור והם בקושי עברו את החצי, כמובן שלא איימו על השער פרט לבעיטה של אלטינטופ. הפורטוגלים משחקים טוב יותר, אך יש להם בעייה במסירה האחרונה, בעיקר לסימאו שכבר הצליח לעבור את אלטינטופ(מדוע הוא מגן? הוא יכל לשפר את המשחק התורכי אם היה מוצב בקישור; גם אמרה קצת רדום וניהאט לא מקבל כדורים כתוצאה מכך) פעם אחת בצורה פנטסטית, אבל איחר במסירה. כריסטיאנו רונאלדו לא לוקח מספיק אחריות ועדיין לא הגיע למשחק. אני משער שסימאו יוחלף בקווארסמה אם המצב יישאר ככה.
    אוהדי ברצלונה שרואים את המשחק רק יכולים להצטער על עזיבתו של דקו, השחקן מספר 1 על המגרש, המנוע של פורטוגל ללא ספק. הוא חילק מספר מסירות פשוט מדהימות ועוזר להוציא את הנבחרת קדימה במהירות. לפי הלך העניינים כרגע, הוא זה שיכריע את המשחק עבור הפורטוגלים. אני לא פוסל גול של פורטוגל ממצב נייח. יש להם נוגחים מצויינים כמו רונאלדו ופפה(כמה חבל שהוא התפתה להתקדם ולא נשאר מאחורה, אז השער שלו לא היה נפסל), מגביהים נהדרים וגם כאלו שיכולים ללכת ישירות לשער.
    מילה טובה מגיעה לשיפוט. לא הגיע לתורכים פנדל והשער של פורטוגל נפסל בצדק. מי ייתן וכל המשחקים ינוהלו בצורה כזו.


    בקשר למשחק הקודם - פשוט משחק מיותר. לקראת הסיום היה יותר מתח אחרי ששוויץ לחצה במטרה להשוות, אבל רוב הדקות היו עלובות כאשר השחקנים התקשו לחבר שתי מסירות. אם זה מה שצ'כיה מסוגלת היא לא תעבור את שלב הבתים וזו הייתה דעתי מראש. בכלל לא אכפת לי משוויץ, ממש לא, אבל היה לא נעים לראות את פריי פורץ בבכי, בהחלט שחבל עליו, השחקן היחיד שיודע לעשות משהו עם הכדור בנבחרת המגושמת והמוגבלת הזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/6/08
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אני באמת לא חושב שהיה משחק זוועתי בין שוייץ לצ'כיה... אני לא מבין למה אנשים חושבים ככה. היה קצב, במחצית השנייה היו הרבה אירועים, באמת שאין טענות, היה בסדר גמור.


    בקשר למשחק הנוכחי, פורטוגל בשליטה, הטורקים לא בבונקר אבל במערך מאוד מבוקר, אין להם יותר מדי הצטרפות להתקפה אבל יש להם את הכלים לעקוץ, פורטוגל צריכים להיזהר ולהיות יותר חדים בהתקפה.
     
  14. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דקו פשוט מזכיר את אותו שחקן של בארסה בזמנו. מחלץ כדורים, מחלק, מסדר את המשחק בצורה מצוינת... מנוע למופת. רונאלדו חייב להתעורר, עם המכונה הזו תתחיל לפעול, בתוספת לתצוגה הנפלאה של דקו על עתה, פורטוגל תהיה שווה לפחות גול ואולי תהיה קצת יותר תכליתית... מעבר לפעולה אחת טובה שלו הוא לא עשה יותר מידי ונראה די מבולבל. כנ"ל סימאו שאישית אני לא ממש מחזיק ממנו וחושב שנאני או קווארסמה עדיפים עליו.

    מחצית טובה בסך הכל.
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    משחק טוב עד עכשיו. קצב טוב(כמו המשחק הקודם, אמנם זה לא היה משחק מדהים אך אני לא מבין למה אתם אומרים שזה היה משחק כל כך רע). אני מסכים עם דור שכתב מעליי בכל מילה, פרט למשחק הראשון. קאזים-קאזים, השחקן הטורקי מאוד מרשים אותי עד כה. הוא נראה כקשר ימני שמגיח הרבה לאמצע, יש לו משחק טוב מאוד. הוא המצטיין הטורקי עד כה. אגף שמאל של הטורקים רדום. פעולה חיובית אחת לא הייתה משם במחצית. פורטוגל במשחק חלש, כולם שם רדומים חוץ מדקו ופפה. אני רואה פה במחצית השניה שער-שתיים. ציפיתי למשחק מרובה שערים כשראיתי את ההרכבים(2 שוערים מאוד לא יציבים ולא מהטופ של אירופה). מקווה למחצית שניה עם אותו קצב, רק יותר שערים. למרות שאלטינטופ לא משחק בעמדו המקורית, הוא עושה את עבודתו טוב. הוא שומר עד עכשיו טוב, אבל לא מדהים.