משחקי ההכנה, קיץ 2013 :: אאודי קאפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Yotam, ‏19/7/13.

  1. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    זה באמת מזכיר את מסצ'ארנו שגם היה אחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם ואחר כך הפך להיות בלם בסדר במקרה הטוב.פה זה יהיה אפילו גרוע יותר כי לפפ יש מספיק בלמים טובים בסגל בניגוד למצב שהיה בבארסה שזה עוד התקבל איכשהו.יותר מזה דעתי היא שחאבי הוא הקשר האחורי הטוב בעולם וכמו שאין מה להזיז את ריברי מאגף שמאל ואת לאם מעמדת המגן כך גם את חאבי.כן הוא גם בלם גרוע.
     
  2. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    אני חושב שאין יותר מדי מה לנתח את המהלכים האלה של פפ, אלה לטעמי בסך הכל משחקים עם השחקנים כדי לראות איך הם מתפקדים במצבים שונים. אני לא רואה את חאבי עובר להיות בלם קבוע ולא את לאהם כקשר. המערך וההרכב הבווארי לא אמור להשתנות יותר מדי בסופו של דבר.. הרכב מנצח לא מחליפים.
     
  3. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נכון שאלו משחקי הכנה אבל צריך לזכור שיום שני משחק גביע,עוד שבוע הליגה מתחילה.בשלב הזה באיירן כבר אמורה להיות מוכנה וסגורה מבחינת ההרכב והמערך בטח שהסגל הוא אותו סגל פחות או יותר.הבעיה היא שפפ עוד לא עלה עם הרכב או מערך קבוע מתחילת ההכנה.קשה לדעת איזו באיירן נקבל,והעונה נפתחת ממש עכשיו(היא כבר נפתחה בסופר קאפ) ואף אחד לא יודע מה המערך וההרכב של באיירן.אם פפ לא בונה על לאם כקשר או על חאבי כבלם אז למה הוא עולה איתם בעמדות האלה שבוע לפני פתיחת הליגה?אם זה היה לפני חודש מבחינתי שהיה עולה גם עם נוייר קשר אחורי ועם חאבי חלוץ.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הכנה, הכנה, אבל מתישהו זה כבר צריך להיות הכנה לדבר האמיתי.
    ההכנה מתחלקת לשניים. שלב הניסויים ואז מנסים כל מיני דברים ושלב ההכנה שאז מתכוננים למה שיקרה באמת ועולים עם ההרכב והמערך ושחקנים במקומות שהם אמורים לשחק. גם אז אפשר קצת בסוף כל משחק ניסויים קטנים אבל זהו. אם חאבי אמור לשחק כקשר אחורי הוא צריך לקבל גם דקות משחק שם. בשלב הניסויים אפשר לראות איך הוא כשוער אפילו אבל כשמגיע שלב ההכנה הוא צריך לשחק במקום שבו הוא אמור לשחק. (וזה נכון לגבי כל שחקן).

    ממה שראינו עד היום יש לנו בעיה קשה בהגנה. והיא לא נובעת דווקא מהשמות שמרכיבים את הרביעיה האחורית. בכל פעם שיש מתפרצת נגדנו אנחנו במצב מסוכן. וזה היות ואין לנו מס' 6 אמיתי וגם ככה הוא לבד. אמנם יש עוד שני קשרים כאילו דפנסיביים (לאם/מולר מימין וקרוס/שאקירי משמאל) אבל הם משחקים מאוד גבוה ולא מספיקים לחזור. מעבר לזה, בשנה שעברה, לפחות מהצד של ריברי ראינו המון הגנה מצידו (וגם מולר כששיחק קשר. מרובן קצת פחות) והעונה בנתיים זה לא בא לידי ביטוי. שוב, בגלל השיטה החדשה. ככה הקשרים האלה משחקים מאוד גבוה וגם ככה יש מישהו מתחתם שאמור לעזור.
    הדברים בלטו נגד קבוצות קצת יותר טובות. ברצלונה של המחצית הראשונה, דורטמונד וסיטי.
    אולי עם האימון והנסיון זה ישתפר. אולי. בכל מקרה הייתי מעדיף גרזן אמיתי כאחד ממספרי 6, בטח אם יש רק מס' 6 אחד.

    גם בהתקפה אני עוד רואה בעיה עם השיטה. היות ורובן הוא הקשר הימני ולאם (וגם מולר שיחק ככה) הוא קשר ימני מתחת לרובן הם מסתבכים אחד לשני ברגליים ולא נותנים מספיק תפוקה (לאם ומולר). הם מגיעים לעמדות טובות אבל זה קורה בערך פעם פעמיים במחצית וזה לא מספיק. וגם מצד שני עם קרוס וריברי. מה שכן, קרוס הולך הרבה לאמצע וגם אחורה אז הוא עוד איכשהו נותן דיי הרבה תרומה. אבל עדיין בשנה שעברה כמס' 10 הוא היה הרבה יותר מוצלח.

    עם כל זה, ניתן לפפ ולשחקנים את הזמן ונראה. בניגוד לואן חאל שעשה דברים כנגד הטבע (גם פפ בנתיים עושה את זה (מנדזוקיץ' קשר שמאלי, למשל)) אני מאמין שפפ לא כזה ארוגנט וכשיראה שדברים לא הולכים (אם באמת לא ילך) הוא יודה בטעות ויחזור לדברים שעבדו.
     
  5. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נדב,מסכים איתך לגמרי.
    כמו שרשמתי אם זה היה לפני חודש אז לאף אחד לא היה אכפת אבל שבוע לפני משחק גביע ופתיחת הליגה זה מיותר לעשות ניסויים.בשלב הזה פפ כבר היה צריך להיות סגור על הרכב ובטח שעל מערך ואפילו לרוץ איתו 2-3 משחקים.
    הבעיה העיקרית בהגנה היא גם החיסרון של חאבי שמורגש בכל מתפרצת ובפערים הגדולים שיש בין ההגנה לקישור כאשר באיירן רוצה לצאת קדימה.כל פעם שתוקפים אותנו עם שחקני הקו האחורי אין מי שיסגור את המרכז ותמיד המגנים צריכים להתמודד גם עם השחקן הקדמי יותר וגם עם השחקן שמגיע מהקו האחורי בלי סגירה.
    התפקוד של המגנים הוא גם קצת שונה.רואים שהם משחקים יותר למעלה מהעונה שעברה ומול דורטמונד למשל אלאבה שיחק קשר שמאלי וגם כמגן שמאלי ושאק עבר לשחק מאחורי החלוץ ועזב את הקו בשבילו.זה גם מסביר איך דורטמונד הייתה ביתרון שחקן בכל פעם שהיא תקפה מאגף ימין ולמה 90 אחוז מההתקפות שלה עברו משם והיא ניצלה את זה כמו שצריך.

    בעיה נוספת ב4-3-3 זה שאין מחליפים בשיטה הזאת לשחקני הקישור.אם פפ רוצה קישור של שוויני-טיאגו-קרוס אז אין לו בספסל שחקנים נוספים שיעשו את העבודה שלהם.חאבי וגוסטבו דפנסייבים יותר וגצה התקפי יותר.לאם,ראפיניה ושאקירי בכלל לא מתאימים לעמדות האלו כמו שכבר ראינו במשחקים האחרונים.בקיצור לא משנה אם זה 4-3-3 או 4-2-3-1 חאבי או גוסטבו צריכים להינכס לעמדת הקשר האחורי.