משחקים במצואי שבת/יום חול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏14/8/13.

  1. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    מי ישמע עד כמה זה בעייתי בישראל... אם כבר אז מכבי תל אביב ואולי חיפה שישחקו ביום חמישי לרוב, יקבלו שיבוץ ליום ראשון או שני ולא לשבת אחה"צ.

    אם קבוצה אומרת שבא לה לשחק ביום רביעי כי ככה התחשק להם, פקידי ההתאחדות יוכלו להתלהב בכישורי הכדורסל שלהם כשהם זורקים את הפקס שהגיע לסל. אין לי שום בעיה אם אח"י נצרת למשל תבקש שמשחקי הבית שלה לא יתקיימו ביום שישי, כי זה מונע מהמון אוהדים שלה לבוא (לא נראה לי שיש בעיה כזו באיסלאם עד כמה שידוע לי), אז ההתאחדות תוכל להתחשב בזה. הנהלה שתוכיח שיש דברים בגו הטענות שלה - ההתאחדות תתחשב בה יותר, כי האינטרס שלה אמור להיות בין היתר שיותר אוהדים יבואו.

    יש הבדל בין תקנים ודרישות שבהם צריך לעמוד, לבין לקבוע באיזה צבע כל קבוצה תשחק ובאיזה איצטדיון. עשיתם יותר מדי רעש מקבוצה אחת שסיכמה עם צ'רלטון (באדיבותם...) ש-17 משחקים בשנה ישובצו אוטומטית במוצ"ש או ביום חול (מה שקורה מעצמו ממילא) ועוד קבוצה שהגישה בקשה זהה. אין לי מושג אם הבקשה הזו של טביב זה מה שיביא לפחות אוהדים או יותר, סביר להניח אותה כמות. לי זה משתנה אם יש טרמפ מרחובות (ואז שבת זה מושלם, יום חול טיפה יותר מציק) או אם צריך להגיע בתחבורה ציבורית ואז בשביל משחק בשבת צריך לנסוע לירושלים כבר ביום שישי, או רק שעתיים כל כיוון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx. אבל זה עד עכשיו כשעוד לא היה לי לא צבא ולא עבדתי בשעות אחה"צ-ערב.
     
  2. ertyo Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/04
    הודעות:
    579
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחיקים צריכים להיות בשבת-ככה זה היה תמיד וככה זה צריך להמשיך להיות.
    אין בעיה שהמשחק המרכזי יהיה במוצ''ש ויתחיל בתקופה הקרובה בסביבות 9-אבל הקבוצות שמשחקות בשעות האלה צריכות להתחלף שלא כל פעם נגיד בית''ר ישחקן בשעה הזאת או ק''ש.
    שאר ה5 משחקים צריכים להיות מפוזרים במהלך השבת כדי להחזיר את שירים ושערים למתכונת הישנה.
    נגיד כל ששת משחקי השבת יהיו בין השעות 16:00-23:00 וכל שעה בערך יפתח עוד משחק ועוד משחק.
    לא לעשות 4 משחקים בעשה אחת-אחרת אין טעם לשירים ושערים.
     
  3. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אל תשכח שיש את אירופה ככה שזה בעייתי, לכם ולמכבי תל אביב במידה ותעלו לבתים (עם מכבי תל אביב זה מסובך ולא ידוע אם הם יעלו לבתים בלי לשחק או אחריי שהם שיחקו וניצחו...), תצטרכו לשחק בימי חמישי ואחר כך בשבת, זה בעייתי מאוד.

    המשחק המרכזי צריך להיות ביום ראשון שאין משחקים אירופאים, ובמחזור ממש אבל ממש מכריע כמו מחזור של אליפות או מחזור לירידת ליגה יהיה ביום שבת עם שאר המשחקים בצמרת באותה השעה...

     
  4. ertyo Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/04
    הודעות:
    579
    לייקים שהתקבלו:
    0


    דיברתי באופן כללי.
    ברור שאי אפשר לעשות את זה כשיש משחקים באירופה.
    הדבר הכי הכרחי זה העברת המשחק המרכזי מיום שני ליום ראשון.
    שני זה לא יום של כדורגל,וזה גם לא קשור למחזור.
    5 משחקים בשבת,אחד במוצ''ש ומשחק מרכזי ביום ראשון,זה מה שצריך להיות הסידור של המשחקים.
     
  5. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    אפשר לסדר את זה ולחלק את העונה לכמה חלקים. ובכל חלק לשנות את השעה על הבסיס הזה:


    4 משחקים בשעה 19:00 ~ 20:00 (בהתאם לצאת השבת, הקבוצות שנשארו באירופה אז אפשר להוריד ל3 )
    משחק אחד בשעה שונה ביום שבת. בקיץ בשעה 21:00, בחורף בשעה 16:00 ביום שבת/שישי.
    2 משחקים ביום ראשון בשעה 20:00/21:00 (שוב פעם בהתאם להסכם שיחתם עם הטוטו, ואם יש קבוצות באירופה אז 3)

    בשלושת המחזורים האחרונים של הפליאוף - כל המשחקים צריכים להיות ביום ראשון בערב.


    * יכול להיות שמה שהצעתי לא טוב בגלל העניין של קבוצות שמשחקות באותו מגרש.
    בבלומפילד, אי אפשר לעשות שתי משחקים אחד אחרי השני גם לא של אחת מהגדולות עם בני יהודה, גם להפועל וגם למכבי יש ממוצע מנויים גדול מידי שלא מאפשר לעשות משחקים כפולים.
    * אבל אני חושב שכסמי עופר ייחנך יהיה אפשר לעשות "הצגות כפולות" בין החיפאות, ולדעתי אם בני יהודה לא יכולה לחזור אל השכונה היא יכולה לעשות הצגות כפולות עם הפועל רמת גן בווינטר שנמצא ממש קרוב לשכונת התקווה, אפשר גם ת בין קבוצות מליגות שונות (שלושת הירושלמיות יכולות למלא את טדי במצבים מסוימים) ואם יש בעיות אבטחה אז אפשר בין כמה קטנות שאין בניהם יריבות (רמה"ש ורעננה, רמה"ש ונתניה, רמת גן ומכבי פ"ת
    *אם ההתאחדות רוצה עוד קצת כסף ועניין שתכניס גם "שירים ושערים טלויזוני/ערוץ קיבוץ/" בערוץ נוסף חוץ מהשידור הרגיל. זה יגרום לאנשים להתעניין במשחקים ויהפוך את השידור ליותר מעניין, גרסה משדורגת של שירים ושערים שאפשר לעשות בטלוויזיה, אם רוצים אפשר גם להשאיר את הגרסה של הרדיו.
    אפילו צ'רלטון עושים סוג של מיני ערוץ קיבוץ בשידורים לפעמים מאנגליה או גרמניה.

    * חובה להחזיר את שמינית גמר הגביע (ואם אפשר גם את הסיבוב שלפניו) לשבת/מוצ"ש, העובדה שהגביע משוחק באמצע השבוע ובגלל השידורים רוצים לפרוש על כל היום מוציא את כל העניין ממנו, את הרבע גמר צריך לקיים באחת החופשות בהתאם לחודש (פורים או חול המועד פסח), את חצי הגמר גם באחת החופשות (פסח, לג בעומר, שבועות).

    אם הגביע לא היה מתקיים כולו בחלק השני של העונה היה אפשר שהוא יפוזר יותר כמו בגרמניה ותהיה לו יותר משמעות.
    הסיבובים המוקדמים של הליגות הנמוכות יהיו בפתיחת העונה, סיבוב הראשון של קבוצות ליגת העל בחנוכה, סיבוב השמינית בפורים, רבע בפסח, חצי בחופשה אחרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/13
  6. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    ושמכבי חיפה ומכבי תל אביב (אם וכאשר, כי כרגע הכל עוד יכול לקרות) ישחקו באירופה אז הן ישחקו ביום שני וככה גם יהיה המשחק המרכזי ביום שני, כל שאר המשחקים יהיו בשבת, במחזור רגיל, המשחק המרכזי יהיה ביום ראשון, ושאר המשחקים בשבת...

    ככה זה לדעתי הכי טוב הכי נורמלי והכי צודק, אם קבוצה רוצה לשחק במוצאי שבת אז סבבה, אבל אסור לתת לקבוצות לקבוע על יום ספציפי בו הם ישחקו פרט לקבוצות שמחקות באירופה ובצדק לא יהיו יכולות לשחק בשבת...