מפגש הפורום הגרמני במשחק ה-u21

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏11/10/07.

  1. Maccabi_Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    954
    לייקים שהתקבלו:
    210
    קודם כל בקשר לחרדים אולי לא הבנתי אותי נכון.. אני דיברתי על החרדים שמדברים פה ביידיש ולא מוכנים לקבל את הארץ בגלל שכל החילונים פה הורסים את הארץ ולמרות הכל חיים פה בארץ ונהנים מהכל פה(דרך אגב אני בנאדם מאמין)

    בקשר לנבחרת אני עדיין לא יכול להבין את זה שבאה נבחרת לארץ שלנו ואתם אומרים שהנבחרת "שלנו" באה לארץ וגם אני אמרתי שזאת הדעה שלי..

    יכול להיות שהגזמתי בתגובה שלי וסבבה שאתה אוהב את הנבחרת וכל הכבוד שאתה רוצה להיות קרבי.. אבל היום כדורגל זה לא רק כדורגל זה יותר מזה.. כל פעם שאיזה קבוצה ישראלית נוסעת לחול משתמשים בזה להפגנות וכל מיני.. גם אני אוהב קבוצות מחול אבל איכשהו שזה מגיע לישראליות או לנבחרת הכל מתבטל במיוחד לנבחרת.. הנבחרת שלנו זאת הנבחרת של הארץ שלי שאני חי בה, מה שלי בדיוק בנבחרת גרמניה או אנגליה או ברזיל.. שוב זאת הדעה שלי ויותר מזה אין לי מה להגיד לך
     
  2. Olli Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/07
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבנתי את הנקודה שלך. עכשיו שאתה מדבר בצורה לא מוקצנת הדברים שלך נראים יותר ברורים ונעימים לשמיעה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx . אני מבין את את דעתך (בהקשר לנבחרות), ואני חושב שאין בה דבר רע אחרי הכל ואפילו מראה על גאווה בריאה. בכל אופן דובר רבות על סוגיית האהדה לנבחרות זרות, ואף פעם (לפחות מהמקרים שאני זוכר, ולאו דווקא בפורום, אלא גם בין החבר'ה) לא הושגה הכרעה כלשהי. אלו דעות אישיות וכל אחד יחליט מה הוא רואה לנכון.
     
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    זאת הנבחרת שלי, אני נולדתי שם, אומנם אני יהודי, אבל נולדתי בגרמניה. אני חיי בארץ 8 שנים כבר וזה לא מונע ממני לאהוב את ישראל אך קודם כל אני בעד המקום שממנו באתי.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אני מקבל הרבה הסברים, תגיד שזה מה שגדלת עליו, תגיד שזה מה שלמדת לאהוב, תגיד שמגיל קטן זה מה שהזריקו לך אני יבין ויקבל כי אני בעצמי מעדיף נבחרת אחרת על פני ישראל.

    אבל את המשפט הזה אני לא מוכן לקבל. ואם גרמניה תתחיל לפשל עכשיו במשך 30 שנה גם אותה תפסיק לאהוד? הרי מה זו אהדה? להגיד "היי היי תראו אותי אני אוהד נבחרת גרמניה?" ממש לא. אהדה ואהבה לקבוצה זה משהו שאמור לבוא מהלב, אמור לבוא לבד, גם מתי שטוב ובמיוחד מתי שחרא. לבוא ולהגיד אני לא אוהד ישראל כי היא מפשלת, בעיניי, מראה באופן בולט מה זה לא לדעת לאהוב קבוצת כדורגל באמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/07
  5. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    הדיון הזה הופך לדיון פוליטי-מדיני, מי שירצה להגיע למפגש שישלח לי הודעה פרטית.

    תודה, יוני !

    ננעל !