מעקב אישי - אחרי מי?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏2/8/02.

  1. נדב_ירוק_בלב Member

    הצטרף ב:
    ‏4/8/02
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה-עכשיו הבנתי
    זה לא מילה גסה בכלל
     
  2. דל-פיירו המלך Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    172
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדיון הוא על מי שצריך לשים מעקב לא על מי שחקן טוב!!
    זאת אומרת שאפשר לשים מעקב על טל בן חיים ואלון אבמרמוביץ' ואז נראה מי פה צודק-אישית אני חושב שאין מה לשים מעקב כי שני הבלמים האלה פשוט פשוט גרועים בטרוף-ושניהם יגמרו באחי-נצרת!!
    אבל בגלל שיש פה ויכוח-פשוט תשימו אותם במעקב!!!
    לטעמי אפשר לשים למעקב בלם צעיר אחר שישחק בעונה הקרובה דווקא בליגה השנייה-טל חן,זה שחקן מצויין,עם עתיד גדול מאד לשחק בשנים הקרובות באחת הקבוצות הגדולות ולהיות שם מנהיג כמו בנאדו-ואני חושב שאם הוא יעזור להפועל חיפה לחזור לליגה הראשונה-הוא יעבור לקבוצה גדולה כמו מכבי חיפה,מכבי תל אביב,ביתר והפועל תל אביב!!

    בקשר להתקפה-אני חושב שראובן עובד הוא שחקן מדהים,עם איכויות מצוינות-ולדעתי יצליח בגדול בתל-אביב ומשם יעבור לאירופה ויצליח שם כמו רביבו-אני מאד מקווה!! השנה צריך לשים עליו עין ולבדוק אותו כי השנה הוא צריך להפוך לכוכב!!

    יניב קטן-כולם כבר יודעים מה הוא שווה,הוא שיחק מצויין עם חיפה באירופה ושיחק גם בנבחרת אז יש לו ניסיון אבל חסר לו דברים בסיסיים של חלוץ שהוא צריך ללמוד-אז בעזרת שום שיתן לו את עמדת החלוץ הוא חייב השנה לפרוץ כי אם לא-אז הלך עליו-הוא כבר לא יהיה כוכב!!

    ערן לוי-הוא באמת שחקן מצויין-אבל עדיין הוא לא בשל מספיק בשביל לפרוץ-תנו לו השנה לקבל מעט דקות כדי לראות אם הוא מצליח-ותשאילו אותו בשנה הראה לראשון או נתניה כזאת שיקבל דקות משחק ואז נראה מה מתפתח לנו פה-בתקווה לחלוץ ברמה גבוהה!!

    אושליגון-מישהו הזכיר אותו פה ואני חושב שזה מיותר כי הוא לא שחקן ישראלי ועליהם אנחנו צריכים לדבר-אין לו פונטנציאל להתאזרח כמו רוסו כי הוא רוצה להיות כמו יעקובו-להצליח בחיפה לקבל כסף ודקות משחק ואז לקפוץ לאירופה!!
    אז לטעמי לא צריכים לעקוב אחריו למרות שהוא יכול להיות שחקן מצויין!!

    אז זהו-אני הוספתי את טל חן-מה דעתכם???
     
  3. דל-פיירו המלך Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    172
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחתי-
    בקשר לזנדברג-חשוב לשים אותו במעקב כי הוא אמור להיות כישרון גדול אבל בגלל הילדותיות שלו ובגלל שהוא עשה טעות מרה שלא הצטרף לירוקים-אני חושב שהוא יפול אבל מעניין לראות מה יהיה איתו השנה!!!

    ישראלביץ'-הוא יתאזרח והוא מאד צעיר ולדעתי הוא יהיה כישרון גדול מאד שיעזור גם לנבחרת שלנו וגם כמובן למכבי חיפה-אני צופה לו הרבה שנים בחיפה וההצלחה רבה!!
    השנה אנחנו נראה אם הוא באמת כזה טוב כמו שאומרים-נקווה מאד!!