מסכמים עונה באייסוקר - שחקן העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏7/6/08.

  1. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת שרוב המועמדים ראויים לתואר שחקן העונה, אבל גל אלברמן מעל כולם, ללא ספק. אלברמן הוא מסוג השחקנים שהכי קל לדחוק אותם לספסל. הוא שקט, צנוע ולא יקרה כלום אם הוא ירד לספסל למשחק אחד-שניים. בדיוק בגלל התכונות האלה שום הוריד אותו לספסל בתחילת העונה, ועדיין בזכות האופי המדהים של גל הוא תפס את המקום שלו בהרכב ואי אפשר היה להוציא אותו משם. וזאת הסיבה שאלברמן הוא שחקן שאני כל-כך אוהב. אין לו כשרון כמו לשחקנים אחרים בקבוצה, אבל הוא עובד קשה וממשיך להשתפר. על האיכויות של גל אין מה להוסיף. הוא מתקל בחסד, בעל כושר גופני מדהים ובשנים האחרונות הוא מצטרף יותר ויותר להתקפה וכתוצאה מכך כובש יותר שערים.

    כמובן שגם מאור בוזגלו ראוי לציון. נתן עונה מדהימה. בסיבוב השלישי מעט נחלש כמו כל סכנין שלא נשאר לה ממש על מה להאבק. שנה הבאה תהיה עונת המבחן הגדולה שלו. מועדון גדול כמו מכבי ת"א, ציפיות בשמיים והמשכורת בהתאם, יש לי תחושה שכמו כל מי שדרך בקריית שלום לאחרונה, גם הוא יכשל. נחכה ונראה.

    גם לירן שטראובר ואוהד כהן היו נהדרים העונה. שטראובר כבר שנתיים השוער הכי טוב בליגה לטעמי. אוהד כהן השנה התעלה על עצמו והשאיר את פ"ת לבד בליגה. לאחרונה הוא אמר שהוא רוצה לעזוב את פ"ת ושיש לו הצעות מקבוצות אחרות. חבל לי שהוא נזכר לעזוב רק עכשיו כשהוא בן 33. יכל להגיע יותר רחוק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏9/6/08
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    דווקא אני חושב שבואטנג הוא השחקן שצריך לקבל את התואר. בכל משחק השנה שדרש התעלות הוא נתן יכולת מדהימה, לדוגמא בגמר גביע.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    וזה לדעתי ההבדל הגדול מאלברמן לבואטנג , שאלברמן עשה זאת בכל משחק בלי חשיבות למשחק או לא , בלי דרישה של התעלות או לא . כל משחק 100% יכולת
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,250
    לייקים שהתקבלו:
    953
    זה יישמע קצת מטומטם אבל בעוד ליבריץ' היו שחקני קישור והתקפה שכבשו שערים שהביא למכבי ת"א ניצחונות גם כשהיא ספגה, פ"ת לא כבשה איזה עשרה משחקים רצופים ואם לא ההצלות של אוהד כהן הם גם לא היו אוגרים נקודות במשחקים האלה.

    בקיצור, אוהד כהן השפיע יותר על ההישרדות של פ"ת מאשר יבריץ' על ההישרדות של מכבי.
     
  5. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    גם כאשר מכבי הבקיעה, יבריץ שמר את הקבוצה בתמונה, ובהרבה מאוד משחקים הוא הביא במו ידיו את הנקודות לקריית שלום. לולא יבריץ, מכבי הייתה סופגת קרוב לשבעים שערים ולא ארבעים. יש ליבריץ הרבה מניות בכך שמכבי ת"א נשארה בליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/08
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,250
    לייקים שהתקבלו:
    953
    ובלי אוהד כהן מכבי פ"ת הייתה סופגת כפול.
    בסופה של עונה אוהד כהן השאיר את מנכבי פ"ת במו ידיו בליגת העל ויבריץ' אמנם עזר מאוד למכבי להישאר בליגה אבל הוא לא השאיר אותם לבדו.