מסכמים עונה באייסוקר - שחקן העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏7/6/08.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    גל אלברמן - השחקן הישראלי הטוב בליגה עונה שנייה ברציפות. מקרין המון ביטחון לקבוצה, שולט בחלק האחורי, וגם יודע להבקיע. לא נראה אותו בבית"ר בעונה הבאה, הוא מיצה את עצמו בישראל והחליט ללכת על אתגר חדש, ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. בניגוד לשחקנים אחרים שיוצאים לאירופה ולא מצליחים, לאלברמן יש את היכולות להצליח ובגדול.

    גם מאור בוזגלו ראוי לציון. בוזגלו נתן עונה גדולה בבני סכנין, הוביל אותה למקום רביעי, וגרם הרבה שמחה למגזר. יכולת בעיטה מצוינת, יכולת טכנית גדולה, מהירות בלתי רגילה לשחקן ישראלי, שיתוף פעולה מצוין בינו לבין השחקנים. אין מאמן בארץ שלא היה רוצה שחקן כזה בקבוצה שלו.

    נ.ב - עם כל הכבוד לאוהד כהן, אם לו יש מקום ברשימה של השחקנים המצטיינים, אין ספק שגם יבריץ צריך להופיע. אני לא אומר שהוא שחקן העונה, אפילו לא הזר הטוב של העונה, אך יש לו מקום להיות ברשימה. מכבי ת"א ספגה 43 בגלל ההגנה המחרידה שלה, ולולא יבריץ, המספר היה מוכפל בשתיים. בכל משחק הוא עוצר 2-3 גולים בטוחים. החליף הצורה מצוינת את קאלה. שוער ענק.

    נ.ב 2 - יש לי קצת בעיה עם משה ביטון ומקרייב. כמה ששניהם חלוצים מצוינים, הקטגוריה היא שחקן העונה ולא שחקן החצי עונה או שחקן הסיבוב. לפי דעתי, מקרייב הוא שחקן של חצי עונה, לא באשמתו כמובן כי אשדוד החליטה להביא אותו רק בינואר, אבל חצי עונה ראשונה הוא לא היה כאן. אותו דבר על משה ביטון, עד המחזור ה-26, הוא כבש רק ארבע שערים. שאר השערים שלו הגיעו רק בסיבוב האחרון, ואני רואה אותו לא יותר משחקן הסיבוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/6/08
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    וואו, איזו רשימה. כל אחד כאן מתאים בצורה כזו או אחרת להבחר.

    קשה מבחינתי להכריע, כמו שאלברמן היה בדרגה אחת מעל כולם, כאשר בוזגלו לא שיחק סכנין פשוט לא הייתה קיימת. אין לי ספק שמבלי מאור ויבוריאן (שלא נכלל ברשימה) סכנין לא הייתה מסיימת במיקום כל כך גבוה, לכן, הקול שלי הולך לבוזגלו. למעשה, המאזן הזה- 9 שערים, 12 בישולים, אומר הכל. בוזגלו אחראי ליותר ממחצית השערים של הקבוצה.
     
  3. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    כנראה שאני לא הולך להצביע פה לאף אחד .
    כמו שאמרתי אלברמן שיחק עם קבוצה טובה יותר משל האחרים ,אבל הוא הציג את יכולת הגבוהה ביותר .
    כל אחד פה (למעט אחד וא שניים) , ראוי לתואר הזה .
    לא יהיה פייר להצביע לאחר כשהשני עשה לא פחות ממנו .
     
  4. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גל אלברמן ואין ספק בכלל, עשה המון לקישור האחורי של בית"ר.
    מה שבלט אצלו במיוחד זה רוח הלחימה שלו , ממש לוחם גדול בנוסף הוא הביא עמו משחק חכם, טכניקה,אגרסיביות,משחק התקפה לא רע , בקיצור השחקן הזה מאוד יחסר לי בעונה הבאה בבית"ר.
     
  5. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה אני לא אובייקטיבי אבל בחרתי במשה ביטון.
    החלוץ שהגיע ממכבי ת"א בתחילת העונה היה אמור להיות ההחלוץ המרכזי של בני יהודה לצידו של ז'וזה דוארטה. היה לו קשה לצאת מהמשבר שעבר עליו במכבי ת"א, וראינו את היכולת הדלה שלו במשחקים הראשונים. בנוסף לכך דוארטה עזב בתחילת העונה לסין (אולי נראה אותו באולימפיאדה?) דבר שהעביר את כל עומס ההתקפה על כתפיו של ביטון. שביטון נכנס כבר לעניינים בני יהודה היו עמוק בבוץ. הקבוצה לא שיחקה כדורגל והציגה משחק נרפה. השחקנים לא רצו להישאר בליגה ולא הראו כל כוונה לעשות משהו כנגד הירידה. עד המחזור ה-26. ביטון התחיל לקחת את עצמו בידים ועם 4 שערים עד לאותו מחזור התחיל להפציץ וכבש 8 שערים ב-9 משחקים. ביטון במו רגליו השאיר את בני יהודה ליגה, והיה אחראי לאחד הקאמבקים הגדולים שהיו בכדורגל הישראלי, אם לא הגדול שבהם. ביטון הוביל התקפה מנצחת שהשאירה את הזהובים מהשכונה עוד שנה בליגת העל.
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    גל אלברמן
    רק מי שראה אותו בכל משחק ומשחק של בית"ר ירושלים יודע עד כמה הוא היה חשוב השנה לקבוצה הזאת מכל הבחינות שיש, אם זה מנהיגות, אם זה חילוצי כדור, אם זה הקרבה, אם זה שתיקה כשהורידו אותו לספסל, אם זה שיחות עם השחקנים הזרים, עם זה בעוד המון דברים שלא בהכרח קשורים למגרש ובטח ובטח שעל מגרש הכדורגל.
    פשוט שחקן ענק והפסד גדול מאוד.

    דרך אגב יש לו שבעה שערים(מחזור 11 ו25 מול כפ"ס, 2 מול בני יהודה מחזור 12, מחזור 20 מול ק"ש, מחזור 21 מול נתניה, ובמחזור ההשלמה מול הרצליה) העונה ועוד 3 בישולים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/6/08
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לדעתי שחקן העונה הוא גל אלברמן.
    זו לא רק יכולת התיקול האדירה, הכושר הגופני הפנטסטי או התנועה החכמה שלו ללא כדור. מה שהופך את אלברמן לשחקן גדול זה האופי שלו. גם כאשר שום החליט במפתיע לא לכלול אותו בהרכב הפותח, הוא לא עשה פרצופים חמוצים ולא הלך לצייץ לכתבים שרעבים למידע. להיפך. הוא השקיע הרבה יותר באימונים ועלה לשחק עם מוטיבציה כפולה, כדי להוכיח לשום שהמקום שלו הוא בהרכב ואך ורק בהרכב. הבונוס של אלברמן על עונה פנטסטית זה החוזה בבונדסליגה ואני מאחל לו בהצלחה גדולה ומקווה שלא יחזור לארץ כמו במקרה של טנריפה.

    במקום השני נמצא מאור בוזגלו, משום שקשה להישאר אדיש לכישרון העצום שלו. הילד היה אחראי ל-20 שערים העונה. חצי הוא בישל וחצי הוא הבקיע בעצמו. וזו לא רק הסטט'. הדרך בה הוא משגע מגינים זו פשוט אומנות. הייתה לו דעיכה לקראת הסיום, משהו בלתי נמנע בגלל הסיטואצייה עם אלישע לוי ועוד, אבל הוא לפחות סיים את העונה בטעם טוב עם ניצחון על בית"ר ושער יפה מאוד. לצערי הוא הולך לעבור למכבי ת"א ולכן החיבה האדירה שלי לשחקן תיפסק. בכל-אופן, רק שאבא שלו לא יהרוס אותו.

    דימיטאר מקרייב הוא המצטיין השלישי שלי. הוא הגיע לאשדוד בסכום אדיר ובשני המשחקים הראשונים לא סיפק את הסחורה. אלא שמאז הוא לא הפסיק להבקיע. אם הוא היה פותח את העונה בליגת העל הוא היה מלך השערים ללא ספק. הוא הביא לכאן סטייל אחר, ללא ספק. האוהד הישראלי לא רגיל לראות חלוץ ברמה שלו. אחד שיודע להשתלט על הכדור באומנות ולשמור אותו קרוב לרגל, לבעוט נהדר בשתי הרגליים וגם לשבור בקלות את מלכודת הנבדל. הוא לא יישאר פה לעוד הרבה זמן.

    איזכורים מגיעים גם לאוהד כהן שהשאיר כמעט לבדו את מכבי פ"ת בליגה, וללירן שטראובר שהצטיין גם הוא במדי מכבי נתניה והמשיך את היכולת משנה שעברה.

    קשה לבחור בשחקנים שהצטיינו בתקופות מסויימות ולא שמרו על רמת משחק אחידה. משה ביטון לא הפסיק להבקיע בסוף העונה, ועשה זאת בסטייל, אבל קשה לשכוח את הכישלון שלו לפני זה, כאשר הוא החמיץ מכל מצב אפשרי. סמואל יבואה לדוגמא נרדם בשליש האחרון של העונה וזו אולי אחת הסיבות שכפר-סבא ירדה ליגה.

     
  8. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאמין שאם מקרייב היה פותח את העונה, הוא היה ללא ספק שחקן העונה שלי.
    כיוון שזה מעט לא רציני לבחור שחקן ששיחק רק כמה חודשים- אני אלך על גל אלברמן שנתן עונה נהדרת בבית"ר, השחקן המרכזי בקישור.

    מאור בוזגלו גם כן נתן עונה ענקית, אצלו זה יותר "פריצת העונה".
     
  9. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך מקרייב יכול להיות מצטיין העונה אם הוא בא רק בינואר?
    מצטיין העונה זה מצטיין של כל העונה ולא רק חצי ממנה. אם מקרייב מועמד אז גם טופצ'ו צריך להיות מועמד.
     
  10. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד מופתע שהכניסו לקטוגריית השחקן הטוב של העונה את שטראובר ואת אוהד כהן ושכחו לצרף את יבריץ' שהיה השוער המצטיין העונה לטעמי,לא שאני טוען שהשניים הנ"ל שוערים גרועים חלילה. להפך הם שוערים מצויינים אבל אם למשל משווים את התרומה שנתן יבריץ' למכבי לעומת התרומה של אוהד כהן לפתח תקוה אז אין ספק בכלל מי צריך להתווסף לרשימה הזאת,סליחה שאני מציג את זה ככה אבל זו שטות גמורה להוציא את יבריץ' מהרשימה ולהוסיף את אוהד כהן שגם היה חלק ממאבקי התחתית אבל בידיעה מוחלטת שיבריץ' היה הסיבה העיקרית לכך שמכבי עוד נשארה בליגה.

    ואיך בדיוק מקרייב וביטון יכולים להיות המצטיינים העונה? באותה מידה היה אפשר להכניס את טלקיסקי,שחקן העונה זה שחקן ששמר על יציבות לכל אורך העונה... כמו גל אלברמן ולכן הוא גם המצטיין שלי.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    עם כל הכבוד ליבריץ' שהוכיח העונה שהוא שוער מעולה, פ"ת נשארה בליגה על הפרש שערים ואוהד כהן הציל בכל משחק לפחות שניים-שלושה שערים אני רק נזכר במשחקים שלו מול בית"ר ואני יודע שעם שוער אחר מכבי פ"ת היום הייתה עמוק בליגה השנייה במקום כפ"ס.
     
  12. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו ומה יבריץ' עשה בזמן שההגנה הכל כך טובה של מכבי לא תיפקדה,נימנם? הבנאדם שיחק כבלם שלישי כל משחק(!),תמיד חיפה מאחורה. הציג הצלות יוצאות דופן,במיוחד מאמצע העונה והסיבה העיקרית לכך שממוצע הספיגות של מכבי עוד נשאר כפי שהוא עכשיו. שוב אני לא אומר שאוהד כהן נתן עונה לא טובה,אני בעצמי ראיתי כמה פעמים הוא הציל את פתח תקוה אבל הנקודה של היא שיבריץ' תרם לא פחות ממנו.
     
  13. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליבריץ' מגיע יותר ממועמדות לשחקן העונה, מגיע לו פיצוי כספי על עוגמת נפש מהנהלת מכבי על זה שהוא נאלץ לשחק עם גאוני הכדורגל מרטינוביץ' (של העונה), שטרית, מסיקה, גזל וז'אן.
    רק בזכותו ובזכות מישאלוף לא ספגנו 60 שערים העונה.
     
  14. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    סתמי לגמרה , גל אלברמן .
    לא סתם נבחר בקרב הפרשנים והשחקנים לשחק העונה .
    שחקן שהיה מחוייב למועדון , נתן את כל כולו בכל משחק , לא ראינו אותו מעורב בשום קטטה או מריבה במגרש.
    פשוט שחקן נפלא , מאחל לו בהצלחה בעתיד
     
  15. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    אני דווקא בוחר בדרק בואטנג שהכי שמתי לב אליו משהניים וחצי משחקים שראיתי העונה מהליגה בארץ.