מנצ'סטר יונייטד 2021/22 - הבדיחה הזו כבר לא מצחיקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Bruno Fernandes Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/21
    הודעות:
    1,321
    לייקים שהתקבלו:
    229
    מין:
    זכר
    K700
    צולח זה יש לו 3 משחקים באלופות שאם הוא עובר אותם בעצם הוא עולה לשמינית. זאת אומרת יש לו עד פברואר מינימום להמשיך לגנוב דעת שאפשר להביא מייג'ור טרופי
    בליגה -יש לך 6 משחקים , נניח ינצח 3 וב3 הנותרים אפילו יפסיד (אבל לא תבוסות).
    לדעתי זה משאיר אותו עד סוף העונה . כי אחר כך סביר להניח יהיה לו קל יותר לצבור נקודות וכלל לא בטוח שיהיה עוד פוטנציאל להתרסקות כמו עכשיו
    אני לגמרי מסכים איתך שהסיכוים שלו נמוכים,ומתחילת העונה אנחנו נראים פח , אבל היו דברים מעולם.
    ולא הייתי ממהר להספיד אותו ,כל מהות הקיום של האיש היא מזל.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    מוריניו עלה לשמינית בעונת 2018/19 דרך פוקסים בטורינו. נו ו? משחקו האחרון בשלב הבתים, היה משחקו הלפני האחרון ביונייטד.
     
  3. Bruno Fernandes Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/21
    הודעות:
    1,321
    לייקים שהתקבלו:
    229
    מין:
    זכר
    מוריניו זה לא המורה לספורט ,גם לא דוד משה וואן חאל.
    ברור שיכולים לבעוט בו מבלי למצמץ,אבל אין בכלל ספק שזקני ציון נותנים לו יותר גיבוי. זה ניכר

    מוריניו באותה תקופה היה מסוכסך עם כל החדר הלבשה,סולשאיר עוד לא שם
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לא יודע מתי יבעטו אותו, אבל שאלה של זמן. במעגל הכישלון בו יונייטד מסתובבת, היא הגיעה לשלב שאפשר לחוש את הפיטורים באוויר. יש לו גם בסגל שחקן שיכול לפטר מאמן.
    היא תיכנס שוב למעגל חדש, אם לא תבנה היררכיית כדורגל ואתה תראה גם שכל הסיפורים על התקדמות עם סולשאר ובנייה היו בלוף כרגיל.
    כשימנו מאמן חדש, הכל יתחיל גם מחדש ויצטרכו שוב השקעה רצינית. יונייטד ללא אנשי כדורגל זה חור שחור עצום של כסף. ההשקעה לצורך כישלון ולא לצורך הצלחה.
     
    Bruno Fernandes אוהב/ת את זה.
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    מוריניו הגיע לרמת סכסוך ורעל, שהיה קשה להשאיר אותו (גם אם תכל'ס הדברים היו כבר צריכים להיות נכונים חודשים לפני פיטורים).

    עם סולשיאר זה לא כך. יצטרך להיות גורם שיביא לשינוי, ולא בגלל התוצאות או רמת הכדורגל (כאילו שמישהו בהנהלה מבין באיכות הכדורגל שמשהו לא דופק). מהקהל לא יגיעו קריאות לשינוי, הרי אוהדי יונייטד הם רומנטיקנים פראיירים. ההנהלה של יונייטד מורכבת מפחדנים חסרי מושג שגם מפחדים לעשות מהלך (לא נראה לי שלוודוורד בא לפטר עוד מאמן רגע לפני שהוא עוזב) וגם אין להם מושג מה לעשות ולמה לכוון ביום אחרי סולשיאר. הדחיפה היחידה לשינוי יכולה להיות מבפנים - כלומר, רונאלדו ואולי פרננדש שבאים והופכים שולחן להנהלה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אני רק שאלה, למה מונה מנהל מקצועי? אה שכחתי, הוא נושא בתואר הזה רק לצרכי תעמולה ולא מחליט על צבע נייר טואלט אפילו.
    הסגנון של סולשאר ביחס לשחקנים אחר ממוריניו, אבל כפי שהם נראים, לדעתי חלקם הגדול לפחות גם מאס בסולשאר. הם לא מסוגלים לבצע מהלכים בסיסיים, לא מנצחים מאבקים, חיים על מזל. אין דרך אחת לאבד את הקבוצה שלך.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    אתה בעצם אומר לי תתנתק מכל החודש האחרון, זה לא באמת קרה.
    אפשר לקרות פה מקריות שהוא בעצם מנצח עכשיו שלושה משחקים מ-4 באלופות ועוד שלושה משחקי ליגה בלוח השואתי הזה.
    תבחר, את מי הוא מנצח לי פה? ליברפול, סיטי וצ'לסי? או ליברפול, סיטי וטוטנהאם?

    הוא במצב שאפשר רק לגנוב אצלו נצחונות, אין אפילו מצב של נצחון בהופעה בינונית שזה מה שעוד היינו מקבלים ממנו לא מעט בתקופות האלה בלי הלחץ. מול יריבות שמסוגלות לתקן ולתת גם ביום חלש 3-4 שערים אתה לא גונב נצחונות.
    הוא חנוק, אתה רואה בראיונות שלו גם.
    לפני המשחק יוצא על ראשפורד, אומר שמגוויר העביר איזה אימון ולא שמעו קנאק ברגל אז הכל טוב, אחרי המשחק, שואל את הכתב מה הוא צריך לשנות? מודה שטעה שנתן למגוויר לשחק היום. זה בן אדם שכבר לא אתנו מזמן, הוא מחכה שתנתק אותו מהמכשירים.
    אפשר להיות חלק מהכת שמאמינה שיש עדיין איזה כפתור שעושה ריסט לעונה הזאת, יש לזה איזה 0.00001 אחוז בלוח שיש לו עד אחרי ארסנל.

    אמיר ע,
    אתה מציג את זה כאילו אנחנו לא מרחק הפסד אחד מזה שמצב שהחדר הלבשה מתהפך עליו יקרה.
    הינה כבר פוגבה יצא לתקשורת אחרי המשחק עם רמיזות, סולשאייר הגיב עם רמיזות שפוגבה כנראה לא הולך לשחק יותר בזמן הקרוב(יחזור למקפרד שלו), יצא על ראשפורד לפני המשחק.
    יש לו את ברונו ורונאלדו בסגל. זה כבר לא הסגל הפרזיטי של מוריניו או הרוחואים שהיו לואן חאל. יש בסגל הזה מספיק שחקני כדורגל טובים עם מעמד שלא יחליקו על רצף מזעזע כזה.
    הפסד לקבוצה שסו קולד הם אמורים להתחרות בה יפרק את החדר הלבשה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/21
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    כי שמעו שיש תפקיד כזה במועדונים אחרים וחשבו שאולי כדאי שתהיה פונקציה כזו. אחרי שנתיים של ניסיון להבין מהו התפקיד ואחרי שבכל מקרה החליטו להמשיך במודל הישן שבו המנג'ר הוא המלך, מינו מישהו שאף אחד לא יודע מה הוא עושה. אולי סוג של רכז סקאוטים.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אני חושב שהדבר הכי מדהים ועלוב אצל גלייזרים שהם עושים דברים בכאילו, לצורך מראית עין, תעמולה ומשקיעים בזה מאות מיליונים למעשה. כן ברור לא מכספם, אבל לא הבנתי מה בעיה שלהם לעשות רהאירגון אמיתי, שגם יהיה אפקטיבי כלכלית. המאמץ שהם משקיעים בלעשות רוח כבר גדול מדי ולא הגיוני מדי כלכלית.
    אני חושב שרוב אוהדי יונייטד לא מאשימים את הגלייזרים בדברים הבאמת קריטיים ולכן קל להשתיק אותם כל פעם עם רכש בומבסטי למכירת חולצות/העלאת ערך מניה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/21
    Sir Alex Ferguson, avdz7 ו-אמיר ע אוהבים את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    @Sir Alex Ferguson כתב פה שסולשיאר מתבסס על פעולות אישיות של רונאלדו. אם זה כך אתם תגיעו בערך לאיפה שהקבוצה הקודמת של cr7 הגיעה. נתחיל מזה שרונאלדו בגילו המתקדם כבר פחות טוב ב״פעולות האישיות״ שלו. הדריבל כבר לא אותו דריבל, המהירות היא כבר לא אותה מהירות, אפילו החדות מול השער היא לא מה שהיתה פעם. הבעיה השניה והיותר אקוטית זה שרונאלדו בולע את הקבוצה. אם אתה רוצה להתחרות בסיטי וליברפול אתה צריך להיות קבוצתי כמוהן. זה לא יכול לקרות עם אחד כמו רונאלדו. יש שמועות שסיטי רצתה אותו לפניכם, זה קשקוש, פפ לא באמת רצה אותו ומסיבה מאד ברורה, זה היה בסך הכל תרגיל של הסוכן.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    איפה הוא כתב את זה?
    אני אצא מנקודת הנחה שלא ראית את המשחק, אבל מעבר לזה שכולם(אולי חוץ מגרינווד מחצית ראשונה) היו גרועים עד לרמת הGHOSTING, אני חושב שזה היה המשחק שרונאלדו הכי פחות כפה את עצמו על המשחק מאז שהגיע.
    אולי אפילו לרמה שהוא היה צריך לחפש יותר את השער.
    לפחות ב-3 מקרים שהוא בדרך כלל כמעט תמיד בועט הוא חיפש את המסירה הצידה כדי לעשות כניסה לרחבה(פעמיים זו הייתה החלטה טובה).
    הוא לא חד כמו בעבר, הוא לא מהיר כמו בעבר, אין לו את הדריבל של פעם ועדיין זה בגדול הרבה יותר טוב מקדימה מכל אופציה אחרת שהייתה לנו שם תחת סולשאייר ב-3 שנים האלה. דיבורים על חוסר בלחץ ומחץ זה קשקושים של כאלה ששכחו שיונייטד גם סיימה בצורה גרועה את הליגה והזכרון היחיד שלהם זה למעשה איך נראינו מול לידס פצועה במשחק הפתיחה.
    בוא נשים רגע דברים על הלוח, יונייטד עם 6 נצחונות ב14 משחקי ליגה אחרונים.
    כלומר למי שהזכרון שלו לא קצר או מי שצריך צפירת השכמה. זו הייתה קבוצה בלי משחק התקפה עם בור עצום במרכז הקישור בשנה שעברה וזו קבוצה בלי משחק התקפה ועם בור עצום במרכז הקישור השנה.
    רונאלדו לא בולע אף אחד.
    גרינווד בפתיחת עונה מצוינת, לינגארד בפירורי דקות שמקבל לידו נראה יותר טוב מאיך שלינגארד נראה פה בחמש שנים לפני שרונאלדו הגיע, ברונו זה ברונו(כלומר האיש המרכזי של הקבוצה וזה עדיין נכון גם להיום כשהוא האיש שמקבל הכי הרבה כדורים וזה שצריך לייצר לך את רוב המצבים) וראשפורד היום קיבל דקות ראשונות(אבל הוא לא כדורגלן=למכור במחיר הפסד כדי להעביר מסר*).
    סאנצ'ו לא נראה מחובר לכלום, חוץ מהתעללות בשחקן הגנה בן 41 מאנדורה לפני שבוע לא ראיתי ממנו פעולה אחת טובה וזה לא שהוא משחק עם עציצים לידו.

    הסיפור פה זה המאמן. היה לו מספיק זמן להטמיע פה משהו, לעשות התאמות, להביא קשרים בגרושים(לעסנו את זה כבר), היו לו את העדפות שלו ואת השמות שלו, זכותו. אבל עם הכלים האלה הוא היה צריך לצאת לעונה שהציפיות בה שונות מDAY1.
    כשאתה יוצא לעונה שבכל מקום מסמנים אותך כסוס שחור שלישי למאבק אליפות אתה נמדד ככזה גם אחרי תיקו רע מול סאותהמפטון או נצחון מעפן מול וולבס. אנשים רוצים קבלות, הסברים, חדות ותגובות.
    שום דבר מזה הוא כמובן לא מביא לשולחן כי מדובר במתחזה וזו התוצאה. זו הייתה קבוצה שבנוייה על יכולות של שחקנים אישיים עם הבלטה ברונו מעל כולם וזו כזו גם העונה, רק הציפיות השתנו.


    אגב, כשאתה אומר שפפ לא התכוון להביא אותו אתה בטח מתכוון לזה-

    אם להאמין לכל עיתונאי אמין שסיקר את מה שקרה פה בין ה24.8 ל28.8.
    סיטי ממש רצו אותו(להזכיר זה במצב שלוי לא עונה יותר לטלפונים אחרי שהם זרקו לאוויר את ה150 מליון פאונד על קיין וקיבלו ברקס במקום) עד לרמה שהם סוגרים תנאים מול מנדש על חוזה ל250 אלף פאונד לשנתיים.
    ואז נכנסנו לעניין, נתנו לסיר להתקשר והכפילו לו את השכר(עד כאן גם הכל מגובה).
    לסיטי לא הייתה שום כוונה לשלם לו באיזור ה500 אלף פאונד בשבוע ולכן הוא פה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/21
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אני לא אומר שמשחק ההתקפה שלכם גרוע רק בגלל רונאלדו. אבל האם רונאלדו הוא הפתרון? האם לא עדיף להביא 2-3 שחקנים שלא קוראים להם רונאלדו אבל הם מספיק טובים וחשוב מזה מספיק קבוצתיים למשחק התקפה מודרני, אתה יודע כמו שעשו בסיטי ובליברפול? זה בלי קשר לסולשיאר שאני מסכים שהוא לא מאמן מספיק טוב. אגב ביובה היו מאמנים "קצת" יותר טובים מסולשיאר שלגמרי סורסו על ידי רונאלדו. ככה שלא יודע אם המאמן שיחליף את סולשיאר, טוב ככל שיהיה, יצליח איפה שהם נכשלו. מאחל לך שאתה צודק ואני טועה.
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    אני לא יודע מה הלך עם רונאלדו וסיטי, אם זה היה וכמה רציני זה היה, אבל העובדה שזה פורסם בכל כלי התקשורת במשך כמה ימים אומר שמישהו הזין להם את המידע, וזאת לא היתה סיטי. בקיצור, המחנה של רונאלדו רצה שכולם יידעו שהוא "בדרך לסיטי", והסיבה ברורה: לראות אם עוד מישהו יביע עניין, בין אם הוא היה בדרך לסיטי או לא.
     
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    זו שאלה רלוונטית למועדון ולקבוצה שיש להם שיטה כלשהי. יונייטד מבוססת על תרבות ההתבססות על כוכבים ועל יחסי ציבור. אז רונאלדו התאים לשני הדברים - גם כי הוא סקורר וגם כי ההבאה שלו מנעה את האפשרות שנובך מכך שהוא ישחק בסיטי.
     
    קשר שמאלי ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    יונייטד גם הוכיחה פה שאין לה שום תוכנית מקצועית ושכל הדיבורים על RECRUITMENT וכל ההתקדמות בבניית סגל זה מזויף ובולשיט.
    כמו במקרה של מינוי סולשאר למשרה קבועה, הם זרקו את כל התוכניות לפח (או שסביר להניח גם לא היו להם כאלה בכלל) והלכו על מהלך מטופש ללא מחשבה עמוקה.
    אני כבר לא מדבר על חשד סביר שהם בכלל חשבו רק על איך הם הולכים להעלות ערך מניה בשביל למכור כמות גדולה שלהם.
    הם פשוט פגעו במועדון שוב ממניעים זרים.
     
    קשר שמאלי ו-DRORIKO אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.