מנצ'סטר יונייטד 2018/19-ימי סולשיאר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    ישרוד. זה לא יראה טוב אם יפטרו אותו אחרי שכבר קיבל את המינוי, אבירי הדרך של יונייטד יעשו לוודוורד את המוות. וכידוע, "איך זה יראה" זה השיקול היחיד שמנחה אותו.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    והרי זאת בדיוק הסיבה שהוא הכשיל את המועדון עוד לפני שהעונה החלה.
    אם היה מפטר את מוריניו לפני תחילת העונה, 4-5 חודשים אחרי הארכת חוזה, אז היה יוצא בפומבי אידיוט אדיר.
    עזבו שהוא עדיין יצא אידיוט, כי גם אחרי 11 חודשים זה מצחיק, אך על הדרך הוא דפק חזק את כל המועדון.

    לכן אני טוען, שוודי כבר נמצא בניגוד עניינים לטובת המועדון. מה שטוב לאגו שלו, לאו דווקא טוב למועדון.
    וזה מעבר לעובדה שגם בעולם הכדורגל תופסים ממנו אידיוט וזה כבר מזיק לתפקוד של יונייטד. תפקוד מקצועי כמובן.
    כולם יודעים שהוא זר לעולם הכדורגל, והוא צריך לדבר עם אנשים שכדורגל זורם אצלם בדם כל החיים.
     
  3. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,317
    לייקים שהתקבלו:
    387
    אני חושב שהרבה לפני שמתעסקים בפרסונל, מי מתאים/לא מתאים ליונייטד, מי צריך לעזוב וכו.. צריך להתעסק בכדורגל שהקבוצה מציגה.
    בהתחלה זה היה נראה שהעזיבה של מוריניו שיחררה איזה משהו בשחקנים, זה היה נראה טוב. אחרי כמה משחקים זה חזר פחות או יותר למה שהיה. אמנם זה עדיין לא מחריד ברמת הכדורגל של מוריניו, אבל הרבה פעמים אנחנו נראים כמו קבוצה לא מתואמת בעליל.
    הרבה ויתורים על פוזשן שמתבטאים בלהעיף את הכדור קדימה. אני מבין שאתה רוצה לשחק על מתפרצות, אבל רבאק מה כואב להניע מדי פעם את הכדור באופן נורמלי?
    בנוסף, יש הרבה מצבים ששחקן שלנו מקבל כדור ואין לו ממש אופציית מסירה (היה ניתן לראות את למשל במשחק מול בארסה). אז נכון, אנחנו לא קבוצה מאומנת ברמה של סיטי, אבל אתה חייב שתמיד יהיה שחקן-שניים דינמיים שיעשו תנועה ויבואו לקבל כדור.
    אין תיאום בין השחקנים, אין יותר מדי תנועה.. ובסופו של דבר זה מסתכם בלהעיף סתם כדורים קדימה.

    לצערי, אני לא צופה שנשתפר כל כך באספקט הזה, בגלל זה מלכתחילה העדפתי שיונייטד יביאו מאמן עם רזומה התקפי מוכח. מאז שפרגי הלך, הקבוצה איבדה כל דרך התקפית.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    אני חושב שאין טעם להתעסק בכדורגל שמציגים.
    אני חושב שככל שעוברים השנים הכאוס הניהולי מאוד מחלחל לכל אספקט במועדון. גם לכדורגל, גם לסגל. להכל.
    אין במועדון בעל הבית אמיתי. אין שום מנהיגות. אין החלטות של ניהול. איש מכירות בהגדרה נוכל. זה לא מנהל בשום פנים ואופן. לא תהיה מנהיגות במגרש בלי מנהיגות מחוצה לו. לא יעזור בית דין.
    מינוי קבוע של סולשאר רק מנציח את המצב הזה. לכן אני גם בכלל כבר לא מתעסק בסולשאר עצמו אם הוא אשם במשהו או לא.
    לא רואה תכלית לדיון הזה.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    בוודאי שהמצב הולך ומחמיר עם השנים, כי אם בהתחלה עוד היו שרידים של פרגוסון, עכשיו הם הולכים ומתמעטים. במקום זאת, יש לנו סגל של פרגוסון-מויס-ואן חאל-מוריניו, עם שחקנים שונים שהביאו כל אחד מהארבעה (אוקיי, ממויס נשאר רק מאטה), עם כדורגל שונה של כל אחד מהם, עם שחקנים לא טובים מספיק שהגיעו ונתקענו איתם, עם שחקנים כן טובים מספיק שהגיעו ונתקעו איתנו כי לא הצליחו להתקדם בכל הבלגן.

    אמנם התעקשתי בדיון המחזור שלהתחיל לקבוע שאנחנו תקועים לשנים ארוכות זה מוגזם, אבל אני כלל לא חושב שאנחנו על סף יציאה מהמצב הקקה הזה. אין לי מושג כמה טוב יכול סולשיאר להיות כמאמן ברמות הללו, אבל זה כמעט לא משנה. כי אם הוא לא מנהל-על ולא מאמן-על - או בקיצור, אם הוא לא איזה פרגוסון - זה לא יהיה טוב מספיק במבנה הנוכחי. ומה הסיכוי שהוא יהיה פרגוסון? כמו הסיכוי שראשפורד יהיה פלה. זה לבקש המון, המון.

    לצערי, וכפי שכבר נכתב כאן, נראה שכל תוכנית לשינוי עומק במועדון נזרקה מהחלון ברגע שסולשיאר חיבר כמה ניצחונות וכדורגל מרענן. יחסית בשנים האחרונות, אל מול כל הביקורות, הגנתי על וודוורד, כי חשבתי שהוא נכנס למצב מעפן - הרבה יותר קל לנהל את יונייטד כשיש את פרגוסון כמנג'ר. אבל אם באמת שינינו את התוכניות שלנו בגלל כמה ניצחונות, אז אין לי איך להגן עליו, או על הגלייזרים (שבואו נזכור, הם הבעלים ולפחות ג'ואל גלייזר, ממה ששומעים כל הזמן, מעורב מאוד בעסק; זה לא שוודוורד עושה מה שבא לו, מתי שבא לו).

    אנחנו נורא מזכירים לי את ריאל וברצלונה לפני עשור וחצי-שניים, כל אחת והתקופה המעפנה שלה, שבה קיבלו החלטות בקפריזיות, ולפעמים נדמה היה שכשמשהו לא מצליח - הפתרון הוא לעשות את הדבר ההפוך. למרות אם מאמן מבחוץ לא מצליח, אז המאמן הבא חייב להיות מבית. אז גם אנחנו עכשיו בתקופה האהבלית הזו. מאמנים מבחוץ לא הצליחו, אז עכשיו חושבים שחייבים להציף את המערכת רק באנשים עם עבר ביונייטד, כאילו שלהביא אנשי מקצוע בינוניים זה פתרון רק בגלל שהם מכירים איזו United Way. מי שכשל בהבאת האיש הנכון מבחוץ, ייכשל גם בהבאת האיש הנכון מבית. לשחק כדורגלן אצל פרגוסון לא עושה אותך מאמן או מנהל מקצועי או וואטאבר. אבל דבר ללמפה, לא נראה שביונייטד יש מישהו שמסוגל לקלוט את זה.
     
    Scouser Tommy ו-סולשאאאר אוהבים את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    לברצלונה יש סגנון ודרך מאוד מובהקים כבר 30 שנה לפחות. מהיום שמינו את קרויף למאמן. בגלל זה הם גם לקחו את מירב התארים שלהם בתקופה הזו כולל את כל גביעי האלופות.
    נכון שנונייס, שאגב נפטר לאחרונה, השאיר הרבה חובות ונכון שלאפורטה ממש הרים אותם לגבהים חדשים וגם טיפל בחובות, אבל כאמור האג'נדה הברורה איך לשחק, איך להראות, באיזו דרך ללכת קיימת מאז קרויף.
    ביונייטד זה לא קיים, זורקים ספינים, זורקים מילות קסם "FERGUSON" או "UNITED WAY". זה לא אג'נדה.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    The United way זה אחלה. הדרך של יונייטד זה כדורגל התקפי וקידום צעירים. הבעיה שלא מבינים שיש כל מיני דרכים ליישם את זה, ולאו דווקא "תעשה כמו פרגוסון".
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    למה זה לא AJAX WAY? בשורה התחתונה כל מועדון טופ אמור להיות בעל אסטרטגיה ולדעת לאתר אנשי מקצוע, ובמיוחד מאמנים מתאימים לאסטרטגיה ולחבר את השחקנים המתאימים ובשביל זה כדאי שיהיה בתוכו ידע כדורגל כלשהו.
    אני חושב שאנשים משתמשים במונח יונייטד ויי בהקשר של להפיל הכל על מנג'ר ושבעצם תפקיד ההנהלה זה לסובב רולטה במטרה פעם בכמה עשורים למצוא מאמן הסטורי. זה משהו מאוד דפוק ב - DNA של יונייטד.
    זה היה מתאים הרבה יותר לתקופות של פעם בהם מאמנים באופן כללי עבדו הרבה יותר שנים במקום אחד ובעולם ישן בו לכדורגל היו מיליון מגבלות אובייקטיביות, תהליכים עבדו לאט והכי חשוב המידע היה מאוד מוגבל והיה קשה להשיגו.
    היום כולנו מוצפים באינסוף מידע. הכל מהיר, יש תחרות מאוד גדולה על כל תינוק שרק נגע בכדור. גם כמובן מהפכה בתחבורה, והיום מספיקים הרבה יותר.

    מנצ'סטר יונייטד היא כמו חברת הייטק עם וינדווס 95 ומחשבים 386 שמנסה להתחרות בחברות עם מחשבים מודרניים.
    זה בדיוק כמו מכבי חיפה בארץ.

    זה יעבוד במבנה הנוכחי פתאום רק אם סולשאר גאון.
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אני מסכים שיש אנשים שמפילים את ה-United way על הקטע של המנג'ר קובע הכל, ואם כך - הם לא יודעים מה זה בכלל. זו התוצאה של שנים רבות בהדרכת פרגוסון, שבמהלכן העולם השתנה בהדרגה ואנחנו השתנינו הרבה פחות בכל הנוגע לקטע המקצועי. ועכשיו אנשים מתקשים להסתגל לזה בבום אחד.
     
  10. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,771
    לייקים שהתקבלו:
    301
    מין:
    זכר
    מבקש להתרכז רגע בתרומה של מרסיאל ופוגבה לקבוצה,כמה זמן נאשים מאמן כזה או אחר ביכולתם הדלה? כמה זמן נאשים את הרכב השחקנים סביבם?....את מרסיאל מפארים כאן בלי סיבה למרות שאף אחד עוד לא ראה אותו במשחק שלם טוב, כן מידי מספר מחזורים הוא מצליח להשלים מהלך חיובי באגף לחתוך לאמצע ולהבקיע,אבל אלו מהלכים נדירים ובודדים, רוב הזמן הוא פשוט רע,פאסיבי ומאבד כדורים כרוני,אני חוזר עכשיו מאנגליה וראיתי אותו בשני המשחקים האחרונים, פשוט זוועה, שלא לדבר על שפת גוף אדישה-מיואשת.
    פוגבה- כנראה לא נצליח לשים לידו את מטווידי וקאנטה,ואת אמבפה וגרינזמן לפני, אז??? מה יש לו?מה זה עוזר לי אם נתן עונה טובה ביובה?הרכב אחר, קצב משחק אחר(לדעתי הוא פשוט סובל עם הקצב הרצחני בפרמייר ליג) מדלג 90 דקות בצורה איטית ועל שטח קטן, זה פשוט נורא לשבת באיצטדיון ובניגוד למסך הטלוויזיה לנסות להתמקד בו, פשוט קשה ומתסכל.
     
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    מה שאותי די מעניין זה למה אחרי כל הירידות על פוגבה, ועכשיו כשמרסיאל הצטרף לרשימה השחורה, ראשפורד עדיין חומק מזה.

    המציאות היא שכולם נראים רע. המציאות היא שבזמן שיש שחקנים שנראים רע ולעולם כבר לא ייצא מהם כלום, יש גם כאלה שבבירור יש בהם משהו. אז בואו נתרכז קודם כל בטוטאל לוסים. כשנבנה קבוצה נורמלית, איכותית, עם שיטה, נדע טוב יותר לשפוט את בעלי היכולת.
     
    avdz7, oranfu, Clichy ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    אמיר צודק.

    גם דה חאה פתאום סופג אש מהאוהדים האלה.
    אני קורא פתאום בפייסבוק שאם עאלק אפשר להשיג את שמייכל, צריך להעיף את דה חאה- כי הוא עושה פוזות(נזכיר למי שהתעורר עכשיו, את דה חאה לא מעניינים הקיצוצים הוא רוצה את הכסף שמגיע לו, שלא ממש קיבל, שראה כל מיני גופות מתות כמו פלקאו, אלכסיס וסמרטוטים רבים אחרים מקבלים ללא הכרה לפני).

    פוגבה ומארסיאל הם בערך הבעיות האחרונות שצריך לטפל בהם כרגע.
    אנחנו יודעים איך הם נראים כשכל הקבוצה גרועה כמו עכשיו(אגב, מארסיאל די היה מציל את התחת של שני המאמנים האחרונים ברגעים ששום דבר כבר לא עבד...) אנחנו יודעים גם כמה טובים הם יכולים להיות כשהקבוצה בפורמה טובה.

    חודשיים וחצי כמו שפוגבה נתן מסוף דצמבר, לא נתן אף שחקן בסגל הזה ב3 שנים האחרונות. השפת גוף שלו בעייתית? כמו של כל השחקנים בערך שראיתי בראשון האחרון.
    כל הקבוצה רצה 8 קמ פחות מפאקינג אברטון אבל לפוגבה קשה עם הקצב באנגליה.
    כל הקבוצה לא ירדה לתאקלים, שיחקה עם מנטליות של ילדות בנות 4, כל הקבוצה אכזבה ואת רוב הקבוצה צריך להחליף כבר בקיץ.
    אחרי שתחליפו את רוב הקבוצה הזאת, תגיעו לחלק שאתם יכולים גם לשפץ את הקצוות(מארסיאל, פוגבה, שואו).
    בלי אלופות תהיה משימה לא פשוטה בכלל, בטח בגיוס השחקנים שעל המדף בקיץ הזה, כאלה שיכולים לעשות שינוי אמיתי בכל קבוצה עתידית.

    אם בחרו בסולשאייר כמובן מגיע לו ה"קרדיט" לבנות את הקבוצה שלו בקיץ ואת ההזדמנות לאמן אותה, אני לא מאמין שהוא האיש הנכון וחבל.
    כדי להתגבר על הפערים בין שתי קבוצות העל שיש בליגה לשאר צריך קודם כל עבודת אימון נדירה, זה הרבה מעבר לסגל כזה או אחר.
     
    אמיר ע אוהב/ת את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    כן כי לא שברנו שיא העברות כשהיינו בליגה אירופית.


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    אוקי,
    אבל הכוכבים של הקיץ הקרוב מחוזרים על ידי ברצלונה, ריאל מדריד, יובנטוס, סיטי, ליברפול.

    יהיה קשה מאוד לשכנע אותם לבןא רק עם ״הכסף״.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.