מנצ'סטר יונייטד 2012/2013-יש אליפות!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏18/7/12.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    ברבאטוב רוצה לעזוב, יונייטד רוצה שיעזוב, הכל טוב ויפה, אבל עדיין צריך מועדון שירצה אותו, ישלם לנו סכום סביר וגם יממן לברבאטוב חוזה שמן הסתם לא ייפול משמעותית ממה שהוא מקבל אצלנו. בכל מקרה, מועדון בעל תבונה פיננסית לא יכול להתבסס על ההנחה ש"בסדר, נקנה את ההוא כי זה בטוח יעזוב". בטוח גם יכול ליפול.
     
  2. PrimeTime Member

    הצטרף ב:
    ‏28/1/12
    הודעות:
    96
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכוונה שלי היא, שאין לך מה לדאוג, כאילו אני דיי בטוח שהצוות הניהולי ביונייטד כנראה כבר העלו את המחשבות האלו ויודעים מה לעשות, אם זו הבעיה היחידה שלך בנוגע לההחתמה של ואן פרסי, אתה יכול להיות רגוע, באמת.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    זו לא דאגה. אני בכלל לא מודאג מעניין החלוצים שלנו, לא מרגיש צורך מיוחד בוואן פרסי. הקישור חשוב לי הרבה יותר. אבל זה כן פקטור. ככל הזכור לי, בזמנו לא החתמנו את די קאניו פשוט בגלל שלא הצלחנו למכור את יורק. בכל מועדון שואף חיים החי על פי הכנסותיו, זה כן שיקול.

    כך או כך, דבר לא יעזור אם נמשיך עם המזל הנאחס מהעונה שעברה, וזה כבר החל. סמולינג שבר אצבע ברגלו וייעדר עשרה שבועות. בהתחשב בכך שווידיץ' עדיין בונה כושר ולא ברור אם אוואנס יהיה כשיר לפתיחת העונה, אנחנו כבר on the back foot.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    SSN: Manchester Utd defender Chris Smalling out for 10 weeks with broken metatarsal.

    מכה לא נעימה להגנה החבולה שלכם. אני אופתע אם לא יגיע מגן לאחד הצדדים לפחות, כי כרגע גם מה שיש בהרכב וגם מה שיש על הספסל לא מספיק.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    יונייטד צריכה בלם, מגן ימני וקשר אחורי. הסגל הנוכחי לא מספיק לאליפות. נקודה.
    חודש לפני פתיחת העונה ושום בעיה טרם נפתרה. מצפה מהמועדון לעשות משהו בנידון בזמן שנשאר, כן גם אם זה אומר לשלם כמה מליונים יותר.

    אי אפשר לסמוך על זה שיהיו פחות פציעות. אני מזהה בקבוצה כמה שחקנים מנייר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/12
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    עם זה אני מסכים איתך לחלוטין. לא עם הצורך בבלם.
     
  7. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מי היה מאמין, בבה משווה עבורנו בדקה ה-92 מול קבוצת הבת של אייאקס...נראה לי זה רגע השיא שלו בקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/12
  8. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    אגב משחק די חלש שלנו, אבל אין הרבה ציפיות מהמשחקים האלו בטח מההרכב השני-שלישי. מצד שני ציפתי לקצת יותר התלהבות מהצעירים.

    alexshw - קצת הגזמת. עם הסגל הזה (מינוס וידיץ' וקגאווה, שעוד לא ראינו אבל אמור להיות בולט וגם מינוס סקולס לחצי הראשון של העונה) הפסדנו אליפות על הפרש שערים. בואו לא נסחף. יש כמה צעירים שהבישלו קצת, בעיקר דה חאה וולבק ואוונס המשתפר וגם קלברלי וג'ונס השתפשפו.

    מה שחייבים במידי זה שחקן למרכז על המשבצת של סקולס וכנראה שפרגי מבשל שם איזה משהו אחר מהסגל הקיים - מאנדרסון וקבלרלי עד לגיגס וסקולס. כמובן שרק השניים האחרונים ראויים הבעיה שגילם נושק לארבעים. בנוסף חייב גיבוי הולם (לא אוונס) לאברה. מגן ימני כראה נמצא רק שלישי בסדר העדיפויות כי בכל זאת נשארנו עם ג'ונס, סמולינג ורפאל. בלם? אל תצחיק אותי.
     
  9. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    מסכים איתך בגדול, למעט הדעה על גיגס. עם כל אהבתי אליו, כבר שנתיים שבתור קשר אמצע הוא ברמה של קבוצת מרכז טבלה ואף פחות מכך.

    לגבי רכש, ואן פרסי יהיה טעות פטאלית, השקעה ענקית בחלוץ שאוטוטו בן 30? ללא ספק ההודעה ההזויה שלנו הקיץ.
    תן לי אחד מבין מודריץ' ואריקסן, ואני לא מוציא הגה לגבי השטות הזו שנקראת להשאיל את פאביו כשאברה במגמת ירידה וכשאין לנו אף גיבוי לעמדה הזו.
     
  10. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    הוא עכשיו בן 28.
    אם הוא יהיה טוב, אז זה שווה את ההשקעה, עכשיו הוא הגיע לתקופה הטובה ביותר שלו מבחינה אישית, אז שווה להשקיע בו, כי הוא מכיר את הליגה האנגלית, הוא מנוסה וגם אחד החלוצים האיכותיים באירופה.

    אם אתם רוצים בזול, תשלחו את את הסקאוטים להולנד, ותגדלו את הרובין ואן פרסי שלכם משלב אפס.

    אם אתם לא רוצים באמת שלא צריך... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    כבר אמרתי שאינני רואה צורך דחוף בהבאת קשר יצירתי בהשוואה לקשר הגנתי יותר. סקולס, גיגס, שאיפה לקלברלי ואנדרסון. גם בלי קשר יצירתי עוד אפשר לסחוב. אבל איזה תחליף יש לנו לקאריק? אין קאריק, אין קשר הגנתי. אנחנו צריכים שחקן כזה, בעל אספקטים שונים (מהירות, אגרסיביות), שיוכל לשחק במקום קאריק וגם לצדו, אפילו במערך בלי קשר התקפי, כזה שיספק את הבמה לשחקנים ההתקפיים לעשות את העבודה שלהם.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    קשר יצירתי הבאתם (קאגאווה).
    זה קשר הגנתי יותר שאתם צריכים.
     
  13. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    כל עוד קאריק על הרגליים לא תראה רכש של גרזן מכובד. טיוטה יכול להתאים בול אבל השקעה גדולה מאוד וקאריק ולא יסופסל כל כך מהר. מצידו של פרגי יש לו עוד את פלצ'ר (בתקווה) וגם ג'ונס לעמדה הזו ובמקרה הכי גרוע נראה שילובים התקפיים כמו בתחילת העונה שעברה, אומנם לא גיגס-סקולס אבל מאמין שכן נראה: קלברלי-אנדרסון או כל שילוב של אחד מהם עם קגאווה, סקולס או גיגס. זה עבד מאוד נחמד בתחילת העונה הקודמת ושלטנו המון בכדור, כבשנו המון רק הבעיה היחידה שבעטנו נגדנו הרבה. כל עוד וידיץ' יחזור לכושר סביר ודה חאה ימשיך עם הביטחון שלו, קישור שמורכב מאנדרסון/קלברלי/קגאווה יכול באמת לעבוד כשמשחק ההגנה שלנו מתבסס על לחץ, והמון לחץ, על כל המגרש. עם קאריק, סקולס וגיגס זה לא עובד אבל עם הצעירים יותר בתוספת לחץ מצד רוני וולבק ושאר השחקנים זה יכול לעבוד מעולה (וזה עבד כמעט מעולה לפני שנה).

    רק לשם הבהרה - אלו הצעות של אלתורים. סביר מאוד להניח שכל זה יעבוד, אם בכלל, מאוד צולע. כל עוד פרגי חושב כמוני, על אלתורים, לא מאמין שנראה רכש לאמצע. זה מתחיל להיות מאוד דומה לעונה הקודמת והדעה שלי פסימית בנושא.
     
  14. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,092
    לייקים שהתקבלו:
    487
    לצערי זה תסריט די הגיוני (אני אף פעם לא החזקתי מקאריק, למרות שמגיע לו קרדיט על כך שמפילים עליו כל מיני תיקים). לא ברור למה אנחנו לוקחים שוב את אותו הסיכון. וג'ונס בקישור זה לא רע בכלל, הבעיה היא שאם מציבים אותו שם זה מחסיר לנו שחקן הגנה מעולה. משהו שגם ככה חסר לנו במהלך העונה (בשילוב עם ריו, רפאל וסמולינג שנוטים להיפצע). נדמה לי שפרגי רמז משהו שבוע שעבר שאמר שלמרות שאברה לא נפצע הרבה, הוא יהיה חודש הבא כבר בן 31 והוא מודע לזה. נקווה שזה אומר גיבוי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/12
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    קצת מוזר לי שלפי פרסומים יונייטד מוכנה לשלם 32 מליון פאונד על לוקאס שלא שיחק שנייה אחת באירופה, אבל לא מוכנה לשלם עוד 3 מליון פאונד מעל זה על מודריץ'.