מכבי ת"א 12/13: אלופי המדינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Fanatic, ‏6/7/12.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    קצת עצוב משהו בעונה ישראלית שנפתחת בלי משחק באירופה של מכבי, לא שאנחנו כזה שוס, אבל נוכח העליבות של הליגה בשנה שעברה, וההצלחה היחסית של מכבי בשנתיים האחרונות, היינו חייבים להיות באירופה, נו טוב בהמשך לפוסט שהתחיל בפייסבוק, כמה סרטונים נוסטלגים מהמעט שמחה שמכבי ת"א עשתה באירופה והיא באמת עשה מעט (יש מצב שהבזיונות יותר גדולים מההישגים לא? סנטה קולומה, ארצ'יאספור, אפואל ניקוסיה בזמנו, ז'ילינה, אפילו הפסד למוגרן כשכבר לא היה חשוב והובלנו בגומלין) נו טוב יש איזה כמעט אחד מול פנרבחצ'ה, ניצחון על פאריז סן ז'רמן (היום אפשרי רק במנג'ר/פלייסטיישן), הדחת אולימפיאקוס, פאוק סלוניקי, פאנאתנייקוס, ניצחון על אייאקס ותיקו מכובד עם יובנטוס הגדולה, ההיא, על הדרך השנה עשינו גם איזה שתי תוצאות תיקו מול דינאמו קייב אבל שלב הבתים בסך הכל היה די מאכזב.




     
  2. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחת (לטובה ולרעה) את ההפסדים לגראסהופרס וטנריפה, ואת התיקו הביתי מול ורדר ברמן.
     
  3. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,094
    לייקים שהתקבלו:
    952
    מין:
    זכר
    אביחי ידין חתם במכבי ת"א
     
  4. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאיפה המידע הזה?
    מאוד מקווה שזה לא נכון.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    דווקא זה חיזוק טוב לכל קבוצה ישראלית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/12
  6. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי ספק שהוא שחקן מצוין אבל לא הייתי רוצה לראות אותו בקבוצה שלי.
    קרייזי בלו, אני שואל שוב, מאיפה המידע הזה ועד כמה הוא אמין?
     
  7. Prometheus Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/07
    הודעות:
    292
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מתי יצחקי השקיע בכדורגל? הוא בליין, והוא לא מקצוען. שילך לטרוף לאפות עם החבר אייל גולן, לא צריך אותו במכבי. לאן בדיוק הוא הוביל אותנו? רק חירב את חדר ההלבשה!

    הנה רמת המקצוענות שלו:
    http://up351.siz.co.il/up2/nwhwzn5zwjim.Xxx

    חיימוב שוער נהדר שלא נופל מאף שוער ישראלי שיש בארץ. לא מהרוש ולא מדוידויץ'. הלוואי שיוכל להישאר במכבי עוד 10 שנים, כי מלבד יכולת יש לו גם אופי נהדר.
    אם יבוא חיזוק זה חייב להיות מישהו בלבל אחר לגמרי, מישהו כמו אניימה, שאנחנו יודעים באופן מוכח את הרמה שלו, אבל בגדול הייתי מעדיף להביא זרים לעמדות אחרות.


    עומר ורד מגן מעולה, על מה אתה מדבר בדיוק? עלק בדיחה. מצ'קול גם אני לא תופס, אבל אומרים שהוא אחד השחקנים שהכי מרשים את הצוות המקצועי בינתיים.
    זיו? סתם נופלים עליו. הוא לא מגן תותח, ובטח שלא מצדיק את המשכורת שלו, אבל לא הוא אשם שקיבל חוזה כזה. בתאכלס? הוא משקיע כמעט הכי הרבה בקבוצה לפי דעתי, וזה לא שיש חלופות טובות יותר בשוק מבחינת ישראלים (לדעתי רק טאווטחה יותר טוב ממנו, וגם הוא לוקה בכל הקשור לעבודת הגנה).
    מה שכן, חסר לנו מגן נוסף, כי שיחררו את סבן, ואין לנו גיבוי לעמדת המגן הימני (יגיל ביטון קפטן קבוצת הנוער עלה לבוגרים, אבל רוב הסיכויים שהוא יושאל לדעתי). נניח שזיו יכול להוות גיבוי לעמדה הזאת, עדיין צריך להביא מגן שמאלי זר (פשוט כי אין ישראלי מספיק טוב), מקווה שימצאו מישהו טוב.


    אין בלם? קרלוס גארסיה (השם מחייב) הוא בלם נהדר. לידו יש את ייני שהיה נפלא שנה שעברה. אני לא יודע מאיפה שמעתם שהוא מיועד לתפקיד הקשר האחורי, כי הוא בקלות יכול לסגור את הפינה בעמדה הזאת. אני גם בעד שיגיע בלם נוסף, בין אם זה טל בן חיים או בלם זר נוסף, וככה ייני יחזור להיות כלבויניק ויסגור פינות כשצריך, אבל גם אם לא יגיע בלם - אני סומך על ייני. יש לך בתור גיבוי את סטרול וריף פרץ גם.
    (ובכל זאת, כמעט בודאות שיגיע בלם, הרי לא סתם השאילו את פונצץ' ליוניון ברלין)



    חסר לנו קשר אחורי? אלברמן וראדי סוגרים את העמדה הזאת כשחקני הרכב, שלא לדבר על רפי דהן. וגם כאן נכנס ייני לתמונה כשחקן שיכול לשחק בעמדה הזאת בעת הצורך.

    קיצוני? יש לנו עומס בעמדה הזאת, וכנראה שכאן יהיו די הרבה שחקנים שיושאלו העונה - מיכה, מרגוליס, זיזוב, סבע, בן בן יאיר ורועי קהת (אני בכוונה מכניס אותם כאן למרות שהם לא באמת קיצוניים, פשוט הם קשרים התקפיים), וכמובן גונזאלו גארסיה.
    בינתיים גם מדוניאנין בקבוצה, עד שתימצא לו קבוצה ויהיה מקום לזר נוסף.



    מבחינת חלוצים אני לא חושב שיש מה לדאוג כרגע... אנחנו עדיין לא יודעים באיזה מערך הקבוצה תשחק, וכנראה שבמהלך המחנה ומשחקי האימון אוסקר יגבש לקבוצה שיטת משחק, אבל רוב הסיכויים שזה יהיה עם חלוץ אחד, ואז חוד שכולל שחקנים כמו עטר, דאבור וקולאוטי הוא יותר ממספיק.
    במידה וקולאוטי עוזב כנראה שיגיע חלוץ אחר במקומו, ועדיין יש את קונאטה שנמצא כרגע עם נבחרת סנגל לקראת האולימפיאדה, ורוב הסיכויים שגם הוא, כמו פונצץ', יושאל.




    לסיכום, עשיתי את החפירה הזאת מכמה סיבות:
    1) להסביר לך שיצחקי לא מקצוען ושזאת ההחלטה הכי טובה בינתיים של קרויף.
    2) להראות לך שהסגל שלנו לא באמת חלש כמו שאתה מציג אותו. שנה שעברה לא נכשלנו בגלל סגל חלש, אלא מפני שהשחקנים הללו לא התגבשו לכדי קבוצה, כמקשה אחת, וזאת תהיה אחת המטרות של קרויף ואוסקר.


    אני רק רוצה להוסיף שהסגל עדיין לא סגור - הצוות המקצועי רוצה לבחון את השחקנים הקיימים במחנה אימון, להחליט את מי להשאיל ואת מי להשאיר (בכל זאת, כבר עכשיו הסגל הרחב מונה 30 שחקנים, וזה מבלי שחקני רכש נוספים, ככה שצריך לדלל קצת), ואז לבסוף להביא חיזוק במקומות הנכונים.

    העדפה אישית שלי? אני מקווה שיגיעו בלם ומגן שמאלי, וזהו. הסגל יהיה מעולה ככה.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הסגל של מכבי לא חלש, הוא פשוט לא מתאים לאליפות ובטח שלא להצלחה באירופה.
    עומר ורד הוא עגלה, יואב זיו הוא עוד יותר עגלה, ועם כל הכבוד, זה ששרן ייני נתן עונה אחת טובה בתפקיד שלא שלו, רק מראה את הביזיון כי כל השאר היו זבל בתפקידים שלהם. חיימוב שוער בינוני פלוס, לא יותר מזה. כל שנה אנחנו לא מצליחים כי הסגל לא מתגבש, וואו איזה תירוץ נפלא, אפשר לחשוב שב-10 השנים האחרונות מכבי העמידה קבוצות של סטארים שפשוט לא התחברו, נו באמת. אתה רוצה להשתמש בתירוץ הזה? תשתמש איתו על לפני שנתיים כשנמני אימן, הוא נכון והגיוני. לשנה שעברה? ממש לא.
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    :aaarofl:
    אם יש מישהו שלא סתם נופלים עליו זה יואב זיו. כל דקה שהבנאדם משחק וקבוצה לא הבקיעה גול מהצד שלו זה תעודת עניות ליריבה.
     
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    עומר ורד עגלה? הלוואי עלינו מגן ימני צעיר כזה בסגל
    מכבי כל שנה מתעוורת מהרכש הנוצץ והשמות הגדולים, הם שוכחים שיש להם מחלקת נוער בכמה רמות יותר גדולה מכל מחלקה אחרת בארץ!
    גאל מרגוליס? שנתיים שלוש והוא השחקן הישראלי הטוב ביותר בהבטחה.
    דאבור צריך להיות לפני כל הגרסיות לפני קולאוטי לפני כולם, מכונת שערים!
    ועוד שחקנים שהייתי נותן להם לרוץ (אבל לרוץ באמת לא להכניס אותם פעם בחודש 2 דקות לסיום כמו שעשו במכבי עד עכשיו) כמו ברסקי דור ז'אן דור מיכה.
    מכבי לא צריכה רכש אם היא תבנה על אלה היא תקבל תמורה כי אלה שחקנים מוכשרים בכמה רמות יותר מכל מחלקת נוער אחרת והם מבינים את המשמעות של להיות מכביסט ולהלחם בשביל הסמל, וזה פשוט מקומם אותי לראות איך כל שנה מפזרים שם מיליונים ודוחקים לצד את הצעירים האלה.
    אם מכבי תמשיך ככה היא בחיים לא תגיע ליעדים שלה, גם השנה אני חושב שזה יהיה ככה.
     
  11. Prometheus Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/07
    הודעות:
    292
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אם הם כאלה פחים, אז תנו לי 3 מגנים ימניים ושמאליים יותר טובים מהם בארץ (הכוונה לישראלים)
    וייני היה בינוני בתור קשר אחורי, אבל כששיחק בלם הוא הראה שקט נפשי והתמודד נהדר עם האתגר. לא קרה בעבר ששינו עמדה לשחקן והוא פתאום פרח מחדש?

    ושוב, החלק הכי חשוב הוא ליצור קבוצה עם שיטת משחק אמיתית מלבד "קחו כדור, תבעטו למעלה ותנסו להבקיע".
    יש כאן צוות מקצועי נהדר, ומה שיפה זה שגם קרויף וגם אוסקר צעירים ובתחילת הקריירה החדשה שלהם, ולכן הם לא רק רעבים להצלחה, אלא חייבים להצליח גם לבנות לעצמם שם, ואני מאמין בהם.
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    כל מגן ימני או שמאלי טוב יותר מיואב זיו. תן לי בחירה בינו ובין ליאור ראובן ואני בוחר בראובן.
    את עומר ורד אני דווקא מעריך.
     
  13. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    עומר, כרגיל, אתה מגזים בטירוף ויוצא מפרופורציה.
    אני מסכים עם Prometheus. המצב שלנו לא רע בכלל. פונצ'ץ הושאל, משמע נביא במקומו בלם זר שהוא וייני ייתחרו על מקום ליד קרלוס גארסיה. בנוסף גם קונאטה יושאל(במכבי לא בונים עליו ורוצים לתת אותו לסכנין) ומדוניאנין יעזוב ואז יהיה לנו מקום לעוד שני זרים שאולי אחד מהם נביא מגן שמאלי כי שחקני קישור והתקפה אנחנו לא צריכים עוד.
    מבחינת גיא חיימוב, צריך לסמוך עליו, הוא כבר הראה מה הוא יודע ועכשיו נותר לסמוך עליו ואני אלך על זה ואני גם חושב שהצוות המקצועי מאמין בו, כנ"ל על עומר ורד שיש לו הרבה כישרון ופונטנציאל, פשוט הבחור הזה עדיין צעיר וצריך ביטחון בשביל להמשיך קדימה.

    מבחינת ההרכב אני חושב שאנחנו די סגורים מלבד 2 שחקנים אולי:

    חיימוב,
    עומר ורד, גארסיה, ייני/בלם זר, יואב זיו/זר
    דור מיכה, אלברמן, ראדי, גארסייה
    דאבור ועטר

    במערך של 4-4-2 או 4-3-3
    צריך לחכות למשחקי אימון שמתחילים בקרוב אבל על הנייר, זה ההרכב שהולך להיות.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    עידן הגדרת את זה בדיוק - המצב שלנו לא רע בכלל. איזה מקום סיימנו? 6? 7? זה בדיוק מה שזה - לא רע בכלל. האם זה מתאים למכבי? ממש לא. אני ממש לא מגזים אני ריאלי, הקבוצה של היום לא שווה יותר ממקום 5-6 והפער בין 5-6 ל-1-2 הוא של בלם, 2 מגנים ושוער.
    אתם תמשיכו לפאר את גיא חיימוב על משחק אחד ואני אמשיך להסתכל על עונה שלמה, עונה שבא ילד בן 18 דחק אותו בלי בעיות לספסל, אני שמח שאוסקר וג'ורדי רואים את מה שאני רואה וזה ידוע כבר זמן מה שהם רוצים להביא שוער זר ומתייעצם עם אובארוב, בסופו של דבר, ראיתי יותר שוערים במכבי ממכם במרוצת השנים, בטח את הגדולים שבהם, חיימוב למכבי, מצטער לא מתאים, אני אקח את אדם וזר לפניו. יופי שאתה כבר קובע שקונאטה יושאל ומאדוניאנין יעזוב - מי מבטיח לך שהוא יעזוב? מי מבטיח לך שיקנו אותו? שיקחו את החוזה הכבד שלו? אני אוהב שאתה מתחיל לשחק לי בתיאוריה, כאילו זה מנג'ר פה. אני אישית הייתי דווקא בגלל ג'ורדי וגארסיה משאיר את מאדוניאנין כי רק תחתיהם זה הסיכוי היחידי שלו להצליח, כי הם זה כרטיס היציאה שלו מישראל לרמות הגבוהות, אבל כנראה שהוא לא רוצה, אז מי שלא רוצה בכוח לא צריך. אל תעריך לי אם צריך לשחק ב-4-4-2 או ב-4-3-3 כשיהיו לך שחקנים ל-4-3-3 תשחק ככה, עזוב את העובדה שעצם זה שאתה כותב 4-3-3 ממחיש את מה שאני אומר בדיוק, שזה אם אין לך הגנה בכמה רמות מעל לליגה, וכרגע אין לך אפילו הגנה שמתקרבת להיות מה-3 הטובות בליגה, אז כל קבוצה שתבוא מולך תפרפר אותך בשלישיות. בטח נוכח העובדה שבקישור ובהתקפה יהיו לך שחקנים שלא יעשו הגנה דוגמת אלירן עטר ודור מיכה וגארסיה, וקואלוטי ודאבור - כל החמישה הללו חלקם לא יעשו וחלקם גם לא צריך במערך שכזה, אבל כמו שאמרתי אתה אוהב לזרוק דברים לאוויר. אין לך שחקנים לא לזה ולא לזה, קודם שלמכבי יהיה קישור דומיננטי אחרי זה תדבר איתי על כמות חלוצים. ההרכב שכתבת, לצערי מתאים למקום 7 ולבינוניות באמת. מואנס דאבור פותח? על מה ולמה? על שלל 350 ההחמצות שלו בעונה שעברה? על האגואיזם? דור מיכה אולי החוליה החלשה בכל הקשור לקישור בשנה שעברה, רך, רמת בעיטה של ילדים ד', ומי זה ראדי שמגיע לו לפתוח בהרכב? ועוד על ההתחלה! גארסיה? לא ראיתי לא יכול להתייחס אליו. עומר ורד זה מסננת, מזמין אותך לצפות ב-20 משחקים מהעונה שעברה, 90 אחוז מהגולים עליו - כן פאביצ'ביץ' וייני היו חומה רוב רובה של העונה, אתה מוזמן לבדוק את זה. לא רואה סיבה למה לא להביא מגן שמאלי וימני זר, עדיף לשחק עם הגנה זרה כולה מאשר אין הגנה, מה גם שהסבירות ששחקנים זרים יהיו מספרד רק מעלה את האפשרות שזה יצליח. הייתי מביא ליגיונר אבל אין כמעט שום סיכוי שזה יקרה, אלא אם יצחקי, קבוצה תיקח את כל החוזה שלו, וקבוצה תיקח את כל החוזה של מאדוניאנין, זה המקרה היחידי (בצירוף קולאוטי גם) שיהיה פה ליגיונר, אלא אם אחד מהם יחליט שהוא מתפשר דרסטית על השכר - ובכלל למה לא לצרף את דקל קינן או את טל בן חיים לעמדות הבלם? הראשון לא ראה דשא שנתיים, השני גם עשה את הכסף שלו וגם אין לו מה למכור בליגה הבכירה באנגליה, אני מאמין שאם ילחצו אותם לפינה - מישהו מהם יהיה במכבי כבלם שני, וזה יתרון עצום.

    אתה יודע מה הקטע היפה? שכל שנה אני כותב בדיוק מה יהיו הבעיות ומה צריך ומה לא צריך - כל שנה אתם אומרים שאני מפריז ושאני ככה וככה ומה קורה במחזור 8? אחד אחרי השני אתם כותבים את אותם דברים שאני כותב 3 חודשים קודם לכן. אולי די? פעם אחת תצאו מהאופוריה של תחילת שנה, תלכו שנה אחורה, שנתיים אחורה, שלוש אחורה, זה אותם שחקנים, אותם מגרעות, אותם בעיות - מה גורם לכם לחשוב שזה יהיה שונה? כי יש ג'ורדי ואוסקר? חה חה ועוד פעם חה. הם לא משחקים על הדשא וכל עוד זה ככה, הם משפיעים עד גבול מסוים, ברגע שהבעיות חוזרות על עצמן, אז אין מה להאשים את המאמן כל הזמן, ועידן אותך אני זוכר במיוחד כבר 3 שנים אחרי 3 חודשים מסכים לכל מה שאני אומר טרם תחילת העונה. זה לא שאני לא מאמין במכבי, אני יותר אופטימי פה מכולכם, אני פשוט למוד ניסיון ויודע שעם מה שיש, אפשר ללכת למכולת, לא לסופר מרקט של הגדולים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    עומר, כל מה שכתבת זה טוב ויפה לליגת של לפני שנתיים-שלוש.
    ליגה שהשחקנים הבכירים בה היו שכטר,ורמוט,כיא וארבייטמן, אבל אנחנו נמצאים כבר בעידן שבו כל שחקן בינוני פלוס יוצא לאירופה והליגה בעקבות זאת הפכה לחלשה מאוד. בגלל זה קריית שמונה לקחה אליפות והיא עשתה את זה עם אלעד גבאי,שיר צדק,רביד גזל, חסארמה וברק בדש ככה שאתה צריך להבין שכל השחקנים שציינת אולי לא ברמה של שכטר,ורמוט ודה סילבה אבל בליגה של היום הם מה שהשחקנים האלה היו לליגה של אז.
    אלברמן הוא שחקן שהוא פריבילגיה לכל קבוצה בליגה הזאת, וזה נכון גם לגבי גארסיה,גארסיה וקולאוטי.
    עטר,ראדי,ייני,זיו,ורד וחיימוב אולי לא שחקנים כאלה טובים באופן כללי, אבל בליגה של היום הם שחקנים בכירים לכל דבר.

    הליגה של ימינו היא ליגה מאוזנת שמספיק סגל נחמד עם מאמן קאליבר בשביל לרץ
    בצמרת ואולי גם לאליפות. אני כרגע לא רואה אף קבוצה שנמצאת
    במצב יותר טוב משלכם.