מכבי ת"א 09/10: יצחקי, קולאוטי, זיו, סבן ועטר חתמו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Emil, ‏10/7/09.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הוא דורך במקום, כי להיות מגן שמאלי בינוני או בלם סביר זה לא מה שיקדם אותו, אלא עונה טובה כקשר אחורי, בתפקיד שלו. העונה הוא יהיה בן 23, הוא כבר לא ילד. אם לא העונה אז מתי? אם מכבי תל אביב לא מאמינה שהוא יכול להוביל את הקישור האחורי שלה, אז שתאפשר לו לעשות את זה במועדון אחר. להשאיר אותו כסותם חורים רק כי הוא שחקן בית של המועדון לא עוזר לאף אחד מהצדדים.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מכב בלי חיזוק של 3-4 שחקנים אין מה למכור בליגה.

    אני מסכים עם שגיא שרן ייני אחד השחקנים שלא דורכים במקום והרבה אוהדים מרוצים ממנו ומההשקעה שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/09
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    קודם כל, גם אני מסכים עם שגיא, שירן ייני לא דורך במקום, אמנם הוא משחק במספר עמדות אבל כל דקה על הדשא רק מעניקה לו עוד ועוד ביטחון וראינו זאת בעונה שעברה. אמנם הוא לא היה גדול אבל אי אפשר להתעלם מההקרבה ומהלחימה שלו. דבר שני, אני ראיתי את הפונטנציאל הגדול שטמון בו בעונה עם אלי כהן, ייני היה הקשר האחורי ועשה עבודה מאוד שקטה, בלי הרבה בעיות ורעש, סוג של "חומה בלתי נראית". חבל מאוד שמאותה עונה המאמנים שהיו במכבי לא המשיכו באותה הדרך והייתי שמח לראות אותו שוב בקישור האחורי, לצד קשר אחורי זר.


    עוד חצי שעה מכבי ת"א תערוך את משחק האימון הראשון שלה נגד פ.צ איינדהובן. ההרכב שצפוי לפתוח:
    שטראובר,
    שפונגין, טומאסיץ, ז'אן, גפני
    דור מלול, שירן ייני, ריף פרץ ושבחון
    אבידור ועמנואל מאיוקה
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ךדעתי מכבי ת"א צריכה להתחזק ב-4 שחקנים, 3 זרים ועוד בלם ישראלי מוביל (בנאדו/גרשון) אז היא תוכל לדעתי להוות גורם בצמרת, אומר אליפות כי בשביל זה צריך שהקבוצה תרוץ ביחד ויהיו לה זרים איכותיים באמת, אבל לדעתי מקום טוב בין הרביעייה הראשונה בשביל שנה ראשונה ולחזור לצמרת הכדורגל יהיו מטרה טובה. מכבי צריכה לבנות את עצמה כמו שחיפה בנתה את עצמה כך שיהיה סגל טוב שירוץ יחד עם נוער שמושקע נכון ואז הקובצה תהיה כל הזמן למעלה בלי העונות האחרונות הנוראיות. לדעתי בלם ישראלי, קשר שמאלי, אחורי, ימני יהיו חיזוק טוב כמובן שגם חלוץ ישראלי יכול להיות טוב, אני הייתי מנסה לקפוץ בהנחה שבית"ר הולכת לפירוק על בנאדו את גרשון, עמית בן שושן וברק יצחקי.
     
  5. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בנתיים יש למכבי שני זרים, טומאסיץ ומאיוקה, אני משער שיגיעו עוד זר אחד לפחות, קשר אחורי זה מאסט ואוליקשר נוסף בקישור. בנוגע לבלם, אם בנאדו לא יגיע וככל הנראה זה מה שיקרה, מכבי תילך על זאב חיימוביץ. גם אם הוא לא יגיע, אני לא אתפלא אם נראה את ליאור ז'אן לצד טומאסיץ וזה גם לא כזה גרוע... עונה שעברה הוא עשה קפיצה גדולה והשתפר משמעותית.

    אני לא רואה מצב שמגיע חלוץ ישראלי במיוחד שיש כבר את יבוריאן, מאיוקה, אבידוק ומתן לוטטי שצפוי לקבל הרבה דקות העונה.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני דווקא הייתי רואה את עמית בן שושן/יצחקי (שכנוע של נמני את שניידר אם הוא לא יילך לאירופה/גנק) או טוטו תמוז (למרות שאני לא מחזיק ממנו) מגיעים.
     
  7. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הכל תלוי במצב של בית"ר. אם היא תילך לפירוק, סביר להניח שגם בנאדו יגיע ואז גם אחד מהחלוצים, לפי דעתי תמוז... אבל כרגע אני יוצא מנקודת הנחה שהמצב שלה הסתדר. אם הכל יהיה בסדר עם בית"ר, שום חלוץ לא יגיע.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    7-8-9 הודיעו שלא ישחקו באף קבוצה בארץ מלבד בית"ר, קורנפיין הודיע שהוא לא מוכר אותם בשום מצב לאף קבוצה בארץ, יצחקי ישחק בעונה הבאה או בגנק/ספרד, בן שושן הודיע שהוא מוכן לוותר על מנת לשחק בבית"ר.
    טוטו תמוז? בבקשה.
     
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אמירות זה טוב ויפה... נראה אותם פועלים בשטח אם וכאשר.
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    כמובן שהכל אפשרי.
    היחיד מבין השלושה שאני דואג לגביו הוא יצחקי, הוא אמנם 6 שנים אצלנו אבל לדעתי הסיכוי שהוא "יבגוד" לא הזוי.
    בן-שושן סגר כבר 7 עונות אצלנו, הוא שחקן בית והוא רוצה להישאר בבית"ר בכל מצב.
    בשביל שיצחקי ובן-שושן ילבשו צהוב-כחול בעונה הבאה צריך לקרות משהו מיוחד, וכמו שאמרתי הכל אפשרי בטח בקיץ כזה.
    ורק כדי להבהיר, אם השניים האלו יעזבו לקבוצה ישראלית אז עדיף שזאת תהיה מכבי ת"א.
     
  11. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון. כמעט ולא, או בכלל לא, יצחקי הצהיר שהוא מוכן לקצץ כמה שנדרש בשביל להישאר בקבוצה. כמוך, גם אני "מוכן" שאם כבר שחקנינו יעזבו אותנו לקבוצה ישראלית בכירה - אז עדיף שזו תהיה מכבי ת"א ולא מכבי חיפה או חלילה הפועל ת"א (המחשבה שהם ישחקו באדום מעוררת בי בחילה).
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    את בן שושן וברוכיאן יהיה לי בלתי אפשרי לראות בקבוצה אחרת, יצחקי עוד מילא(משום מה אני לא סומך עליו).
    בכל מקרה אני מקווה מאוד שמכבי ת"א תפתור אותנו מטוטו תמוז, תודה רבה על העונה המצוינת ב-2007 אבל כבר שנתיים הוא דורך במקום והולך אחורה.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אל תשכח שהוא גם לא מקבל הרבה הזדמנויות...
    אולי זה מה שהוא צריך לעבור לקבוצה אחרת בה יקבל מקום בהרכב, במכבי בטוח הוא יקבל ולדעתי הוא ואבידור יכול להיות שילוב מצוין (שוב למרות שאני לא מחזיק ממנו אף על פי שכשהיה בהפועל פ"ת כן החזקתי ממנו והוא היה מצוין). לאירופה הוא בטוח לא מתאים.

    אין מה לעשות אם מכבי רוצה גם להביא מנויים היא חייבת לפתוח את תקציב השחקנים ששניידר קבע ולתת כסף לא אומר חוזים מפוצצים אבל מה לעשות לתת כסף.

    אין מה לעושת כל עוד יש שחקנים כמו אסוס שלוקח לבד כמיליון שקל, עזרן שלוקח 1.2 מיליון שקל אין מה לעשות. 2.2 מיליון שקל זה הרבה מאוד כסף לקבוצה ישראלית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/09
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    הוא הרס לעצמו הכל, בעונת 07/08 אחרי משחק מצוין שלו באשדוד שבו הוא מבשל את שער הניצחון, הוא מוחלף בדקה ה-75 ורץ מיד ללכלך על שום בתקשורת.
    בעונה הראשונה שלו הוא הציג כוח מתפרץ, בעיטה אדירה ומדויקת ומיקום מצוין ברחבה אבל מאז הוא גורם לי לדפוק את הראש בכל משחק של בית"ר.
    הוא הפך לאיטי ואדיש מאוד, אולי במכבי ת"א הוא יחזור לעצמו כי הרי שערים הוא יודע לתת.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני הייתי רוצה דווקא להתייחס לנושא שונה ממה שדובר כאן - מושיקו מישאלוב. השחקן הפך לפייבוריט של התקשורת בימים האחרונים, ובשני מוספים של סוף השבוע היו ראיונות איתו, בהן הוא שפך את הלב ודיבר על מכבי. הוא לא היה בוטה כמו יחיאל, וניסה לא להראות אכזבה, אבל בכל-זאת אפשר לראות שהוא ציפה ליותר. אשמח לשמוע את תגובתכם בעניין. אני כבר אמרתי בעבר שאני מצדיק את מישאלוב בכל מילה והשחרור שלו היה מהלך מכוער. כי מכבי באמת לא עשתה כלום כדי להשאיר אותו.

    למוסף 'העיר תל-אביב':

    "מכבי זה בית שתמיד צריך לוותר כדי להישאר בו. החלטתי להפסיק לוותר".
    "זה לא התפקיד של השחקנים לדאוג שיהיה שקט, זה התפקיד של ההנהלה. מצד שני, במכבי הגעתי למסקנה שלא יכול להיות שקט. לפעמים זה סתם עיתונאים שכותבים מה שהם רוצים".
    "לא תגיד ששחקני הבית של מכבי במשך כל השנים האלה עזבו כי הם לא היו טובים מספיק. הם עזבו כי תמיד נגמר להם החוזה ומכבי לא הייתה מוכנה לשלם להם את מה שהם שווים".

    למוסף 'ידיעות תל-אביב':
    ''אם אני לא יוצא החוצה ומוציא דברים לעיתון אז אני לא מגלה מנהיגות? יש דברים שעושים בשקט ואנשים לא יודעים. תשאלו שחקנים והם יספרו לכם. לא כולם צריכים לדעת שדיברת עם ההוא והזה ושניסית לעזור".
    "תבדקו כמה שחקנים נשארו במכבי מהעונה של ליגת האלופות. אחת הבעיות המרכזיות במכבי היא שאין לתכיד שרץ כמה שנים. החליפו המון המון שחקנים בשנים האחרונות ובעיני זו טעות. קבוצה צריכה להיבנות במשך שנה-שנתיים, לרוץ לאורך זמן ובמקביל לתקן בעמדות שצריך".
    "בתוך מכבי מנסים בדרך כלל לתת אווירה רגועה. אבל תמיד יש מישהו שהולך ומתראיין בתקשורת בעילום שם. זה לא עוזר שאומרים לנו 'אל תקראו'. השחקנים קוראים ואין מה לעשות, זה מוריד את הביטחון ופוגע ביכולת".


    בנוגע לנושאים אחרים שהועלו כאן:

    עומר,
    אפילו לנסות להביא את בנאדו, גרשון, בן-שושן ויצחקי זה לא רציני. קודם כל למכבי אין יותר מידי כסף לשלם להם משכורות, ודבר שני - תיהיה בטוח שיהיו קבוצות אחרות שינסו לקפוץ על המציאה, ואני לא חושב ששחקן יעדיף את מכבי על פני חיפה למשל.

    טוטו תמוז שחקן שלא יכול לתרום למכבי. הוא אומנם רעב מאוד, אבל אני לא רואה אותו מועיל לקבוצה. הוא כבר שנתיים דורך במקום. הוא לא מספיק משקיע כשהוא משחק, החוזה שלו יקר. הוא עושה פרצופים תוך כדי משחק ולא משדר מנטאליות נכונה. הוא אומנם מחייך מידי פעם לתקשורת ומנסה להתחבב על הקהל, אבל זה לא מצליח.

    * מישהו כאן ציין את ההרכב שהוא רוצה לראות בקבוצה בעונה הבאה - לא היה שם קשר אחורי מספיק טוב והזזת ישראלביץ לעמדה אחורית יותר היא לא טובה. הוא לא יודע לעשות הגנה והוא יבזבז את עצמו שם במקום לתרום להתקפה. ישראלביץ צריך לשחק באמצע מתחת לחלוץ.



    * בנוגע לשטראובר - אוהדי מכבי לא התייחסו אליו יפה מעולם. הקהל דחף את הקבוצה לשחרר את שטראובר, בהנהלה עד היום מתחרטים על המעשה, על אף שקאלה היה שוער מצויין וגם יבריץ. שטראובר היה השחקן היחיד שתיפקד במכבי בעונת הגלאקטיקוס, פרט לנמני כמובן, ובלעדיו הקבוצה הייתה נכנסת למקומות לא רצויים כמו החלק התחתון של הטבלה. הוא לא קיבל יחס ראוי ותמיד באו אליו בטענות. יש לשטראובר את השגעונות שלו, אבל אף שחקן לא באמת נעלב ממנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/09