לדעתי מכבי צריכה להיראות ככה: -------------- עזרן--- קאמנן-------------- ------------------------------------------- ------------------נמני/שבחון----------------- ---חדד\שבחון---------------------מסיקה--- ------------------------------------------- ---------------קשר אחורי זר---------------- ------------------------------------------- --שפונגין---מרטינוביץ----יחיאל-----שטרית-- ------------------------------------------- --------------------יבריץ------------------
טוטי, בהרכב שלך יש רק 4 זרים. חדד יכול לשחק כקשר התקפי, או קיצוני שמאלי. ועם כל הכבוד למסיקה, אין לו מקום בהרכב. בקשר להרכב שלי, השחקני האגף שבחון וקאמנן יעלו, ויצטרפו להתקפה. איך אלי כהן שיחק העונה? - 4-5-1 ששחקני האגף הצטרפו להתקפה, בגלל זה פרץ שהוא חלוץ במקור משחק באגף, אותו דבר יהיה עם קאמנן.
נו אז מה? חייבים להעמיס עוד זר? כי 80% שאותו זר יהיה כישלון ואתם תתקעו איתו. לא צריך לקחת סתם סיכונים.
אותם הסיכויים שגם הקשר האחורי זר שצריך להגיע יהיה כישלון. למה צריך להביא בכלל זרים? הרי אנחנו לוקחים סיכון שאנחנו מביאים אותם, והם יכולים להיות נפילה. קיצר, אל תדבר שטויות.
חודש אני לא נמצא מסודר בבית, ופתאום צצים לי פה כל מיני דודי ביטון (כבר לא נשמע לי טוב) ורודי חדד... הבנתי שביטון הוא צעיר ממחלקת הנוער וחדד הוא איזשהו יהודי שהגיע לארץ או משהו? מה לגבי השוער, יבריץ', אפשר פרטים עליו? אשמח אם תעזרו למשתמש העצלן, שלפחות הספיק לראות באילת את הפאשלה של קאלה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
אני לא רואה אבל כל רע במסיקה. שחקן טוב. לא נראה לי שאותו זר שיגיע יהיה יותר טוב ממנו...והקשר האחורי הזה אתם חייבים זה לא שיש לכם כבר קשר אחורי
דודו ביטון הגיע מנס טובורק ושחקן בנבחרת הנוער של ישראל, נימני הביא אותו. רודי חדד, צרפתי יהודי ושחקן פ.ס.ז' עם כמה הופעות בנבחרת צפרת הצעירה, מה עוד אפשר להגיד עליו? אומרים שהוא כישרון ענק. על יבריץ אני לא ממש יודע אבל אומרים שהוא הרבה יותר טוב מקאלה, ולא פחות משוגע ממנו.
יש לנו את יניי, שעם קצתצ ניסיון וביטחון יכול להיות קשר אחורי טוב. בקשר לזר שיגיע[חלוץ], לא הבנתי מה מסיקה קשור.
אף אחד לא יודע מה יהיה ההרכב של אלי. אם קאמנן, עזרן והחלוץ הזר יהיו בהרכב, אז כמעט בוודאות קמאנן ישחק כקיצוני שמאלי. אגב, אני לא יודע מה מצאת במסיקה.
מסיקה(האנטי כדורגל) שחקן טוב אבל לא מספיק אם מכבי רוצה להאבק על האליפות. אותו דבר על עמדת הקשר האחורי, נכון שישנם מישאלוב וייני, אבל הם עדיין מספיקים כדי לרוץ לאליפות. על הנייר, ההרכב של מכבי ת"א השנה הוא הרכב מצוין וגם על הספסל מחכים שחקנים לא פחות טובים. רק שיגיעו שני הזרים כדי שנסגור את הסגל לעונה הקרובה ונהיה רגועים.
בבית"ר? יש לך את טוטו תמוז, רומולו וברק יצחקי. וזה בלי שאני מחשיב את עמית בן שושן שהוא מועיל יותר כקיצוני אבל בבית"ר משתמשים בו מדי פעם כחלוץ.
ברק יצחקי לא חלוץ בבית"ר הוא קיצוני ימני, חלוצים הם עזריאל, רומולו ותמוז. בן שושן גם קיצוני...אלה לא חלוצים טבעיים
ע"פ כל הדיווחים באתרים השונים, רודי חדד קשר שמאל/אמצע (כמו נימני...לפחות בימים שהוא הצליח להחזיק קו) ולא ימין/אמצע כמו שחלק מכם הצבתם אותו. כרגע למכבי חסר שחקן בימין, וכנראה שעומר פרץ ימשיך לקבל את הקרדיט, לפחות עד שהוא יאכזב מספיק כדי שיתנו צ'אנס לאוראל אדרי. הילד מאד מוכשר, רק צריך לדעת מתי עוברים ומתי מוסרים, וזה ייקח קצת זמן. קצת קשה לי להאמין שאלי כהן ישחק רק עם אחורי אחד, אבל מצטבר למכבי עודף בחלק הקידמי ואולי זה מה שיגרום לכהן לגאול אותנו מעונשו של מישאלוב ולהציב הרכב יותר התקפי. אני רואה את ההרכב האידיאלי של מכבי ת"א היום ככה: -----------עזרן-----------חלוץ זר--------- ------------------------------------------- שיבחון--------------חדד--------------קמנאן ------------------------------------------- ---------------קשר אחורי זר---------------- ------------------------------------------- -שפונגין---מרטינוביץ----יחיאל-----שטרית- ------------------------------------------- --------------------יבריץ------------------ כן, נימני לא פה. וזה בעיקר כי הוא עצמו הצהיר שהוא לא יפתח ברוב המשחקים. בכל מקרה, די קשה לי להאמין שכהן ישחק עם שני חלוצים באמצע. הרבה יותר סביר שיהיה חלוץ חוד בודד ... ושוב, מאד נקווה שלא. במצב הזה, שלושת החלוצים, קמנאן, עזרן והזר, ייצרו משולש מקדימה, כשאחד באמצע ושניים באגפים כמו בעונה האחרונה. ואז יש עודף במרכז השדה: צריך קשר אחורי אחד לפחות, ואחד מהשניים, חדד או שבחון, יתופקד כקשר 50/50 והשני כהתקפי. זה מצב גרוע, כי עמדת ה50/50 לא טבעית בשביל אף אחד מהם, וכבר ראינו בעונה שעברה איך שיבחון מתבטל כשהוא צריך לרדת אחורה.