מכבי ת"א זכתה בגביע המדינה בכדורסל 2010-11

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏28/12/10.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    מלה על מוטי דניאל. האם יכול להיות שהוא ממורמר או משהו שהוא מעולם לא קיבל איזה תפקיד בקבוצה? לא מבין את התגובה שלו, רק יכול להגיד שאני לא פס על תגובה שכזאת. אני מעריך הרבה יותר אנשים מנתניה שהיום מודים שהם אולי קצת היו מתוסכלים ממה שקרה במגרש. לי ברור שההשפלה שכזאת יכולה להסית מהומה מיותרת.

    בסופו של דבר, אני מצפה מכל האנשים שלא אוהבים את מכבי להתאחד, לתרום מכספם כדי שאפשר להתחיל לבנות אולם רציני שיכול לארח את משחקי גמר הגביע. אין בארץ שום אולם שיכול להכיל עשרת אלפים איש כך שאי אפשר להאשים את מכבי ת"א בכל מיני שטויות. האם מישהו יכול לספר אם האולם המפורסם בירושלים כבר נבנה...?
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,174
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    התוגבות פה כל כך פתטיות, עדיף שלא תדברו אם אתם לא מבינים.

    פגשתי היום את רומאו טרוויס (הוא גר קרוב אליי), ודיברתי איתו בזמן שהוא זורק את הזבל, הוא אמר לי שדיוויד בלו פשוט הרביץ לו כל כך הרבה, שלח מרפקים ונתן דחיפות שברגע המריבה זה היה השיא, הוא אמר לי שהוא לא היה יכול להתפאק והשופטים פשוט לא עשו כלום.
    אפשר להבין את טרוויס, הרבה שחקנים היו עושים את זה למרות שמה שעשה היה מגעיל.

    בקשר למשחק, משחק כל כך חלש, נמאס כבר מאריק אלפסי, 19 הפסדים יש לנו ב-4 מסגורת שונות, נמאס, בעונה הבאה אני לא רוצה לראות אותו פה.
    שיביאו כבר גארד זר, כבר חודשיים שמחכים לזה, יביאו סוף סוף לאריק מקולום לשחק, יעיפו את אוריה גור ואורי יצחקי ונוכל סוף סוף לברוח מהתחתית.

    השופטים פשוט הרסו את נתניה, קשה לא לשרוק נגד מכבי תל אביב, נכון ?
    לא להאמין כמה שריקות שהם הביאו לטובת מכבי תל אביב, פשוט עצוב. ברבע הרביעי הם היו לטובת נתניה, אבל מעניין כמה פאולים הם נתנו למכבי תל אביב בשלושת הרבעים הראשונים, פשוט ביזיון של שיפוט.

    למרות ההפסד בגמר, אני מרגיש שנתניה יוצאת הכי מרוצה מגביע המדינה אפילו יותר ממכבי תל אביב.
    רק לפני שנתיים היינו בלאומית, מי האמין להישגים האלה שאנחנו עושים ? עברנו דרך קשה כל הדרך לגביע. החגיגות של האוהדים של נתניה לעלייה בגמר היו יותר משמחות מחגיגות הגביע של מכבי תל אביב. לא יודע אם לבכות או לצחוק מאוהדי הקבוצה הזאת.

    הבעלים, צביקה בלנקטיני החליט: "אנו נשלם הקנס, לא טראוויס ובנקס" . http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אה, ברור, אם זה מה שטראוויס אמר לך אז בטוח שהוא צודק.....אתה בטוח שהתגובות הפאטתיות כאן הן שלנו ולא שלך??
    ממתי כדורסל זה קונצרט? ונניח שבלו שלך מרפקים והביא איזה טראש טוק על הדרך....(אני מקווה שברור לך שטראוויס לא ממש שתק לאורך כל אותם המרפקים, אבל ניחא). תפקידם של השופטים לשרוק ואם הם לא שרקו, boo fucking hoo לטראוויס. מצד שני, לא ראיתי עדיין שחוקק חוק בכדורסל המאשר ביצוע איפון לשחקן יריב, לא משנה כמה מרפקים הוא שלח. טראוויס אדיוט, אנד אוף סטורי.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,174
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    תקרא טוב מה שכתבתי, במיוחד את המילים האחרונות.

    התגובות פה פתטיות בגלל שאתם מדברים כאילו אתם יודעים מה דייוויד בלו עשה ולא עשה ? רבאק, לא סתם טרוויס ירביץ לו.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא נראה לי שעופר שלח הוא שייך לתקשורת השמאל האדומה...
     
  6. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עופר שלח הוא אבי אביהם של תקשורת השמאל האדומה.
    מחכה לרגע שבו יוכל לתקוף את מכבי(אני לא מדבר על פרשניפ קשקשנים כקופמן שאוהבים לצעוק). שלח שונא מכבי, אבל יאמר לזכותו שהוא יודע לדבר גם על קבוצות אחרות. כשמכבי טובה אז שלח שותק כי אין ברירה, ושמעון הוא המלך. אבל אוי ברגע שמכבי רעה אוי איך שהוא נהנה למצוץ את הדם. זה שהוא מברבר הרבה ויוצאות לו כמה מילים חכמות לא הופך אותו לחכם בעיני.

    פרשני הכדורסל הראויים לדעתי בסדר הבא הם : מיליניאק(איש הפועל, שלא תגידו שאני מביא אנשים שאוהבים מכבי) אביב לביא(לא מזוהה עם מכבי, לפחות שאני יודע) ואלי סהר(אני לא מדבר על שדרים, ששם שים לב כמה רסקין מתון ולא מבטא את נטייותיו - הוא מכבי)

    יעקוב אתה מדבר על שריקות? אתה ראית בכלל את המשחק? בטח שישרקו לשחקני נתניה(שמצדם עשו את הדבר הנכון) כל עליה של מכבי הם פוצצו, אני מצטער שסופו חזק מספיק כדי לעשות פאול סל
     
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,174
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    קל לך להגיד את זה כי הרווחת את זה. להיות ביציע ולשמוע כל כך הרבה שריקות נגדך זה לא דבר נעים, במיוחד כשהשופטים פשוט הרגו את אלטון בראון. חייבים להגיד שהשיפוט היה גרוע, בלי קשר למכות או לתוצאה.

    אגב, רק אני שמתי לב ששון לבנובסקי (גדל בנתניה) נכנס לסגל במקום יניב גרין ?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/2/11
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תקרא טוב מה שאני כתבתי. אין שחקן כדורסל בעולם, כולל טראוויס, שלא משתמש במרפקים שלו. לא אמרתי שבלו לא עשה דבר וטראוויס התנפל עליו. השאלה איך אתה מגיב. בקצב הזה, כל משחק פניני היה הולך מכות. טראוויס הגיב כמו בהמה כי מה שבלו עשה או לא, זה היה במסגרת המשחק ולא חרג ממנה.
     
  9. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתחיל מגרין שכבר פצוע תקופה ארוכה עם בעיות גב. ורק לחשוב איזה כאב ראש זה עושה לבלאט עם החוק הרוסי, ואיזה גדולה של מאמן זה דיוויד בלאט שלא ויתר על הנדריקס(אני מכיר הרבה מאמנים שתחת הלחץ של מכבי היו מתייאשים) והיה נתקע עם מילאן מאצ'באן שהוא לא מחובר ועם חובת הוכחה גדולה בהרבה בתור מחליף ראשון לסופו.

    דבר שני, אם כבר הנדריקס אז גם אותו השופטים הרגו, ככה שזה לא מתאים להסתכל וחוצמזה, אתה אומר בצדק שהרווחתי את זה - אין מה לעשות שיש פערי רמות אתה מנסה לעשותץ עבירות ולהבהיר ליריב שאין סל קל. השיפוט לדעתי (למעט המכות כמובן) היה בינוני , גרוע הוא לא היה כבר ראיתי תצוגות(גם ביורוליג, וגם אחרי נצחונות של מכבי אמרתי את זה) הרבה הרבה יותר חלשות. בשנים האחרונות השיפוט הפך פחדני - שורקים על כל נגיעה , אם יש ספק אז אין ספק ודווקא זה היה אמור לפגוע במכבי - כיוון שהם אגרסיביים יותר.
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,975
    לייקים שהתקבלו:
    6,327
    מאמן כדורסל שקצת מבין ויודע חשבון פשוט ובלאט הוא בהחלט מאמן כדורסל שמבין עניין יודע שהמחשבה לוותר על הנדריקס היא מגוחכת. אי אפשר לוותר על גבוה כזה באמצע העונה.
    יש הרבה יריבות כמו בארסה למשל שמבחינת דקות הנדריקס הוא הגבוה הבכיר שלך שמשחק הכי הרבה ולוקח את המאצ'פים.

    הוא ריבאונדר טוב מסופו, הוא מהיר וזריז ממנו, הוא חוסם טוב ממנו ובזמן האחרון גם משחק הפוסט שלו מצוין.
    האופי של הבכור זה בדיוק מה שמכבי חיפשה שנים. שחקן צנוע, שלא יהיה אכפת לו גם חצי עונה לא להתלבש כי הוא יודע שצריכים אותו וכשצריך אותו הוא תמיד יופיע. בדיוק כמו שארפ.

    אגב, הנדריקס טוב מהרבה בדיחות שעברו פה בעונות האחרונות ושאפילו זכו ליותר קרדיט מהנדריקס(לאמפה,לאזמה שחוץ מגוף והגנה אין לא כלום, שום משחק התקפי, שום יכולת לשחק אפילו קרש סל פשוט, בבוסטון הבינו את זה בזמן ואפילו גבוה 9 לא נתנו לו להיות ובצדק, נואל פליקס ויש עוד רבים).