מכבי ת"א זכתה בגביע המדינה בכדורסל 2010-11

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏28/12/10.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מסכן אדריאן בנקס. הוא הורחק, למרות שהדבר הראשון שהוא עשה אחרי שהתחילה המהומה הייתה לרוץ ולנסות להרים משם את רומאו טרוויס.

    למכבי נתניה אין מה להציע בהיכל נוקיה מול מכבי תל אביב כשהיא לא מסוגלת לקלוע זריקות חופשיות. שמוליק ברנר וליאור שגב איבדו את הראש אחרי שהחטיאו בהתחלה זריקות חופשיות.
    אם היה לנו עוד שחקן שמתקרב לרמה של אדריאן בנקס, היינו יכולים להיות יריב שקול יותר, אבל מה שיש לנו השנה להציע זה מצבת גבוהים לא איכותית במיוחד, מספרי 3 זרים שחזרו שבעים מאוד לאחר שלא מצאו את עצמם באירופה ושני רכזים ישראלים שחודרים רק כדי להוציא את הכדור החוצה.

    משהו מאוד מוזר קרה עם הכרטיסים. אתמול בערב קראתי פה ושם בפורום 'הקופסא - הדור הבא' שהיו כאלה שניסו להשיג כרטיסים ליציעים שלנו ושהם נגמרו ובשידור היה נראה שיציע שלם ריק לגמרי.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טראוויס ביזיון, הייתי מעיף אותו מהליגה לצמיתות ומציע אותו ל-WWE. שחורצי היה חייב להידחף כמו חמור, כי לא יכול להיות מכות בלעדיו. זה מה שאני אזכור מהגמר הזה, שהיה גארבג' טיים מהתחלה.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    אני הייתי הערב בתיאטרון ונהנתי, עכשיו אני רואה באתר ערוץ הספורט באיכות גרועה את מה שקרה הערב בהיכל. מבחינתי יש לטרוויס ולסופו בעיה. הראשון לדעתי היה הראשון שהתחיל בתגרה כששלח שני אגרופים נאים ביותר, השני עם מימדי גופו יכול להפריד, אבל להפריד זה לא אומר להכניס קטנות לשחקני היריב.

    על החלק המקצועי אין בכלל מה להתרחב, שיעמום בטח כשמכבי בכושר מצויין.
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לי זה היה נראה כאילו האגרוף של רומאו טרוויס היה המשך ישיר של התנועה שלו בהתחמקות מהמרפק של דיוויד בלו. השחקנים של מכבי נתניה אומרים שבמשך כל המשחק היא חילק לא מעט מרפקים. יכול להיות שזה היה הרגע בו הגיעו מים עד נפש.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עזוב, יש לחלק מרפקים כמו ש-80% מהכדורסלנים בעולם עושים, ויש להפוך את הפרקט לזירת היאבקות בסיגנון רומי כמו שטראוויס עשה. שני מורחקים היו צריכים להיות, טראוויס וסופו.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    הבעיה של שחקני נתניה היא שהמשחק למעשה היה גמור. אני ממש לא חושב שבלו צדיק ואני מוכן להשבע שגם שחקני מכבי אשמים בתגרה המיותרת (ואני מגנה את התנהגותו של סופו), אבל אם באמת בלו או שחקני מכבי אחרים אשמים בכל הפרשה הזאת למה השופטים לא חילקו כבר לפני זה עבירות בלתי ספורטיביות או הרחיקו את בלו? לדעתי ההשפלה בגמר גם תרם לתסכול הנתנייתי וכנראה היה לטרוויס פתיל קצר. אני מצטער אבירם, אבל ברגע שאתה מתחמק ממרפק אתה לא שולח מיד שני אגרופים לפניו של בלו...
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני מקווה שלא השתמע מהדברים שלי שהצדקתי את המעשה של רומאו טרוויס. הוא התנהג בטיפשות ובאלימות והוא צריך להענש על כך.

    idans10 - מכבי תל אביב הייתה מביסה את מכבי נתניה אפילו אם השיפוט היה נוטה לטובתה של מכבי נתניה מהסיבות שציינתי קודם, אבל זה לא סותר את העובדה שהשיפוט היה שערוריה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/2/11
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שיפוט שערוריה בכללי. בסדר גמור. אבל מדבריו של היו"ר משתמע כאילו צריך לתת את הגביע לשופטים כי הם אלו שעזרו למכבי לזכות בו בכך שגרמו לנו לנצח ב-36 הפרש, לא ב-2 נקודות.... עזוב, זה התסכול הנתנייתי שמדבר ממנו, כי השופטים לא ממש הורגשו מאחר והמשחק נגמר מהר מאוד, הרבה לפני כל האלימות. גם הניסיון של ברנר לחמם כאילו כל שחקני נתניה קיבלו מרפק מבלו הוא פאטתי, כאילו שנתניה שיחקו נקי והוגן. אני לא אומר שמכבי לא אשמה, סופו הורחק ובצדק, כמו שבנקס בעצמו לא היה צריך להיות מורחק. אבל מפה ועד להפוך את זה לגביע של שופטים.....
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4027032,00.html

    כל ההערכה שהיתה לי לשחקן הענק הזה שגדלתי עליו כילד והיה אחד מהשחקנים הבודדים שממש ממש אהבתי, נעלמה כהרף עין אם הוא מחליט לחסל חשבונות על גבי דף אתר אינטרנט.....מוטי, אתה פאתטי.
     
  11. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממרומי ההיכל כרגיל בימי חמישי, היה כיף ותענוג לקחת עוד תואר, כאילו זה לא סגור מראש ו-0:0 בהתחלה, הגעתי מוכן ומזומן לקרב. רק שלא ידעתי לאיזה קרב, אחרי אותו קרב רציתי 44, אח"כ אמרתי שגם 38 יספק אותי נגמר 36, נו טוב העיקר שהפושעים נכנסו לספר השיאים במקום השלישי - גם מכובד.

    אני אתייחס לשני דברים מקצועיים בקצרה ואח"כ לסיפור האמיתי של הערב.
    גיא פניני - נהדר, מכביסט אמיתי - העלה את הרמה שלו, ואפילו שמר את בנקס לא רע (בניגוד לבורשטיין שלא קשור למשחק הזה מאז הפציעה).
    דורון פרקינס -הרבה זמן לא ראיתי שחקן הגנה כזה, מדהים מה שהוא עושה, בנקס קלע את הנקודות שלו בשני הרבעים הראשונים בדיוק בדקות שפרקינס לא על המגרש(כשטל שמר אותו) 8 דקות עבדנו קשה, וב-2 דקות המכונה עשה 6 נקודות, מוכשר אין ספק.

    ויאללה לעניין, הרי בזה באמת צריך להתעסק, היו מכות איזו יופי גמר גביע. אלפסי(או שאולי נשמיט את ה- ל) הורה לשחקנים שלו לפוצץ מהדקה הראשונה. וכשבלו שולח מרפק, שזה מרפק שסוגר אותףך במה שנקרא בשפה המקצועית בוקס אאוט, אז זה חוקי לגמרי, ושבהתקפה הקודמת עשית לו היפון, אז איך הוא אשם אני לא מבין. טראוויס הזה צריך להיכנס לכלא. לאחר האגרופים שלו ושהוא כבר רכן מעל בלו על הרצפה מהזוית הקשה שלי בבירור ראו שהוא מנסה לחנוק את דייוויד כמו מטורף, אחוז אמוק. פשוט מחזה מחריד, ולחשוב שאני תמיד מצודד בכדורסל לעומת כדורגל כספורט אינטילגנטי והרבה פחות ברוטאלי.
    לגבי השניים האחרים, אני לא מבין איך אפשר להגן על בנקס כשמה שרואים שם זה שהוא מצטרף לחבורה ומרביץ לבלו, סופו כמובן עושה אותו דבר רק שהוא מרביץ לבנקס(עם אגרופים של נשמה של ברבור).

    אני לא ממש מבין את המחאה של נתניה ואלפסי שהסתובבו וחלקם סירבו ללחיצות הידיים, האם המכות הם הבדלי הרמות? המשחק היה גמור כשהכל פרץ, ואפשר לחשוב שהם לא פוצצו כל המשחק(אם הם בוכים על משחק אגרסיבי של מכבי שלא נשרק שיסתכלו קודם במראה). אלפסי בנאדם קטן, מלבד נתניה הוא לא יוכל לאמן בשום מקום ולכן הוא בונה לעצמו את תדמית המועדון כפי שפיני בעבר היה מכבי(ובעיני עד היום אני רואה את פיני כמכבי) וכפי שאוברדוביץ' זה פנא, ככה אלפסי זה נתניה. בושה וחרפה איך שהוא נראה אתמול והשתוללות שלו על הקווים גם כשהכל גמור.

    עריכה,
    אבירם אני אסביר לך על הכרטיסים.
    אני לדוגמא קניתי כרטיס לשער של נתניה וישבתי ביציע של מכבי. מה לעשות ככה זה כשאוהדי הגועל החליטו לקנות כרטיסים לגמר ושחכו שהקבוצה שלהם צריכה לנצח קודם בחצי. אז הם לא החזירו את הכרטיסים(איל א יודע אם מקבלים פיצוי) ואפילו לא הגיעו לתמוך בנתניה(כפי שעשו בעבר עם צסק"א בפיינל פור בת"א).
    אני חושב זה שהמסקנה צריכה להיות שכרטיסים לגמר יימכרו רק לאחר שתוצאות החצי ידועות...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/2/11
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.415.94173.html
    אוי, עוד חכמולוג צריך להגיב אחרי אירועי גמר הגביע. מישהו בכלל מוכן להסביר מה הבעיה של דני קליין? הקנאה שלו כל כך גדולה שלא פלא שהקבוצה שלו עדיין לא לקחה שום תואר רציני. בזמן שחולון והגליל כבר זכו בעשור הזה באליפות, הפועל ירושלים פשוט הפכה למועדון עצוב וקנאי.

    אני בעד שמכבי מקבלת יותר התנגדות ספורטיבית משאר קבוצות הליגה, אבל אנשים כמו קליין רק גורמים נזק לענף. הם מאשימים את אנשי ושחקני מכבי ב'בעיות העולם', אבל הם בעצמם לא עושים שום דבר חיובי. אני רק יכול לייעץ לאנשים האלה להתבגר.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא מסכים איתך, עם כל הכבוד לשריקה, המשחק היה אצל הפועל 4 דקות לסיום הם הובילו ב-9, הם עשו פשוט בחירת החלטות לא נכונה...45 שניות לסיום במצב של 77:77 אוסברי מקבל כדור וזורק שלשה...למה? לך תקלע ליי אפ פנוי ואז יש לא מעט אופציות, עבירה, להעביר את הכדור אליך...הפועל הפסידה את המשחק, לא השיפוט.

    האולם היה נגדם? בדיחה טובה...4,000 אוהדי הפועל לעומת 1000 של נתניה, ממש נגדם.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שי, האפס הזה לא ראוי לתגובה. דווקא ממכביסט כמו מוטי ששיחק לא מעט שנים במועדון, הייתי מצפה לתגובה יותר הולמת.
     
  15. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נזכרתי בעוד משהו.
    התקשורת הזאת כמה שהיא תקשורת שמאלנית אוהדת הפועל. כל העופר שלח ועמנואל רוזנים למניהם. אני אסביר.

    מי שזוכר לפני 4 שנים מכבי הפסידה בגמר הגביע להפועל ירושלים, באותו גמר מפורסם מכבי של צביקה שרף מאבדת 22 הפרש ברבע האחרון, במה שזכור לנו, אוהדי מכבי, כאחת מתצוגות השיפוט הפחדניות ביותר שנראו, כל כניסה אדומה לסל זכתה לשריקה נשרקו כמדומני 19 עבירות באותו רבע. אבל לא על זה אני מדבר, למרות שבהקשר הזה הנה אני אזכיר לכולם שאת השיפוט מהגמר ההוא כולם שכחו(כי אנחנו אוהדי מכבי לא בכיינים) ועל השריקה לעבירות תוקף של טפירו בגמר הפיינל פור שנה קודם, כולם מדברים ודנים כאילו אפשר לתת לירושלים את הצלחת. ובהקשר אחר, למי שזוכר מכבי החרימה את טקס הענקת הגביע כאות מחאה, כמה קטלו את מזרחי והבחורים בצהוב, אבל על אתמול וביזיון א(ל)פסי, אף אחד לא מדבר. מילה לא שמעתי.
    ואח"כ יגידו שהתקשורת של מכבי..