מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,875
    לייקים שהתקבלו:
    5,928
    איתי, תתבגר. אתה מחפש בכח להיות טרול. אם זה מה שאתה רוצה, אחלה, אבל אנא אל תבזבז את זמני. כבר טעות שבכלל חזרתי אליך. שיהיה לך יום נעים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/15
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כשאין לך מה להגיב הכי נוח להיכנס לפינות של עלבונות אישיים לא מקוריים.
    יום טוב הוד רוממתו.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,875
    לייקים שהתקבלו:
    5,928
    יאללה, אני חוזר לדבר על כדורסל...בשביל זה אני פה. יום נעים.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בשביל זה אתה פה?
    אתה לבד זה שטען והכפיש פה אוהדים של קבוצה מסויימת ב"שנאה מחליאה".
    אז למה שתצטרך לתת את דעתך על זה שבסך הכל אמרו "פאק יו" לשחקן שאתה מגונן על המעשים האלימים שלו?
    ודאי שתחזור לדבר עכשיו על כדורסל, רק אל תבכה שמגיבים להכפשות שלך.
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,179
    לייקים שהתקבלו:
    5,349
    ynet מכבי ת"א הולכת בכל הכוח על גל מקל - ספורט

    רציתי להרחיב את פוסט שנה הבאה בהמשך לאיזה פוסט של שי בנושא אבל כבר עבר הרבה זמן. אני רק אגיד את עיקרי הדברים שלי - כל עוד מכבי לא נוטשת את הליגה היא מחוייבת לחוקים שלה. כל עוד היא נשארת בליגה היא למעשה מסכימה לתנאים שמכתיבים לה. כל עוד זה קורה - גל מקל חייב לנחות במכבי בעונה הבאה. כן, גם אם זה אומר לשלם לו הרבה מעבר למה שמגיע לו. אי אפשר עוד התבזויות (ואולי גם האליפות תלך) ב-20 הפרש רק כי לא מסתדרים עם החוק הרוסי. יוגב לא ברמה הגבוהה אפילו בישראל, פניני לא ברור איך יחזור מפציעה של שנה - וכל מה שנשאר זה טיוס הלא יציב וסילבן. יכולים להגיד ג'ק כהן והילדים עד מחר אבל כדי לקחת אליפות בטח שירושלים רק תלך ותתחזק מכבי חייבית את כל התותחים הישראליים אצלה. כרגע יש רק שניים כאלה שהם שוברים שיוויון - מקל וכספי. ברגע שכספי בלתי מושג כרגע מכבי צריכה לעשות הכל כדי להביא מקל. אני חושב שגם בחודשיים האחרונים בנובוגרד הוא הוכיח שהוא יכול לשחק ברמה יחסית גבוהה (הVTB בכמה רמות מעל הליגה שלנו, וגם ביורוליג הוא היה סביר) אז אולי לא כרכז מוביל של 38 דקות בערב אבל לבטח כשחקן משמעותי בעמדות 1-2.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא מסכים איתך. כן חוק רוסי או לא חוק רוסי - לא מסכים ששום שחקן ישראלי וזה לא משנה אם זה אליהו, מקל או אוחיון, יסחוט את מכבי בסכומים שהוא לא שווה. ואף אחד מהם לא מתקרב להיות שווה מיליון דולר. פאק, אף אחד מהם לא מתקרב גם ל-600-700. ושום התבזות לא תשנה את דעתי. הרי עם כל התלונות, מכבי בסה"כ עם 5 הפסדים בליגה שבה היא יכולה לקחת אליפויות גם עם 16 הפסדים. אז מה זה משנה? אני לא קונה את ה"זו מכבי ואסור שהיא תראה ככה". בטח שאסור, אבל אז זה אומר שלא מכתיבים לנו חוקים. כל עוד כן מכתיבים לנו, שמכבי תזרוק את האמ-אמא של הזין על הליגה הזו ומצידי גם שלא תגיע לגמר. מה זה ייתן לה אם היא תזכה או לא תזכה? ביורוליג אנחנו גם ככה נמצאים וזו העונה האמיתית שלנו. מקל רוצה מכבי? תפדאל, גג עד חצי מיליון דולר. וזה שהוא היה סביר ב-VTB לא מרשים אותי. היא ליגה טובה, היא עדיין לא היורוליג ונובוגראד עדיין לא מכבי. לא מקל ולא אוחיון יכולים להוביל את מכבי באירופה כרכזים ראשונים, אז אם כבר מחתימים את מקל כמחליף. למחליף אתה לא תשלם 700-800 אלף ובכלל לא בטוח שמקל יסכים למעמד של מחליף. בקיצור, תודה, אבל לא תודה. הכסף האמיתי צריך ללכת על רכז זר ועל סנטר מהשורה הראשונה, לא על ישראלי בכיר שרק יעזור לנו עם החוק הרוסי. את שאר הסגל אפשר לבנות בתקציב שפוי.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,875
    לייקים שהתקבלו:
    5,928
    בסה"כ מקל שחקן טוב, אבל לי יש הרגשה שהוא טיפה אוברייטד. בלי צל של ספק יש למכבי בעיה בעמדת הרכז. לדעתי אוחיון אחלה שחקן משלים, יכול לתת לך אחלה משחקים באירופה (בטח בהגנה), אבל הוא לא שחקן מוביל. פארגו בעיניי בעיה ואם נותנים לו לשחק כרכז אז הקבוצה לא תתקדם לשום מקום.

    אני לחלוטין מסכים עם עידן שלא צריך לזרוק כסף, אבל בסיטוציה שנוצרה קשה לי לראות את מכבי מוותרת על מקל.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא נוצרה שום סיטואציה, שי. אנחנו לא באמצע העונה. מקל לא ישחק אצלנו השנה ולשנה הבאה אפשר להערך בהתאם עם או בלי מקל. השאלה מה מכבי רוצה לעשות. אם היא חושבת שדמקל יכול להוביל אותה כרכז ראשון ובעצם תלך על אופציה ישראלית בפוינט גארד (מקל ראשון ואוחיון מחליף, טעות פטאלית) אז שישלמו למקל כמה שנראה להם לנכון. אם הם רוצים להביא רכז זר שיהיה רכז ראשון, אני לא רואה איפה משאירים את אוחיון וגם מביאים את מקל. אף אחד מהם לא יהיה רכז שחישי במכבי (בטח לא בסכומים שירוויחו) ואף אחד מהם גם לא יסכים לזה. אם אתה מביא את מקל, אוחיון צריך לעזוב. ואני אישית לא חושב שמקל עדיף עליו ברמות של השכר שהוא רוצה ובתרומה המקצועית. עם החוק הרוסי אנחנו נסתדר - פניני יחזור, הייתי הולך על יבזורי כקלע (שגם יכול לתרום באירופה) וביחד עם סיל, ג'ייק, טיוס(?) ואו מקל או אחיון אנחנו כבר בשישה ישראלים. די והותר.

    פארגו זו שאלה מעניינת. הוא שחקן מצויין כשיש את המאמן שיכול לשלוט עליו. לא לתת לו יד יותר מדי חופשית כמו גודס ולא לתסכל אותו כמו מסינה. הבעיה שגיא ככל הנראה הולך להמשיך והשילוב עם פארגו נכשל. פארגו יוכל לתפקד כסקנד גארד רק אם הוא יסתדר עם הרכז הראשון, שיהיה יותר רכז של PASS ולא של SCORE. חבר'ה כמו ספאנוליס, הוארטאס או דיאמנטידיס יכולים לשחק לידו. שחקנים כמו יול או פארמאר, ממש לא. פארמאר למשל עם קלע זר טוב במקום היינס, זה יכול להיות שילוב מצויין. גם רכז אירופאי בכיר יכול לעזור, אבל מכבי חייבת לפתוח את הארנק. את לינהארט הייתי משאיר רק אם יבזורי לא יבוא. כקלע שיכול גם לשחק סמול הייתי מעדיף את יבזורי, למרות שללינהארט יש ניסיון אירופאי של שנה אחת מעליו ביורוליג, אבל בגדול לא רואה כ"כ הבדל ואולי אפילו יתרון לישראלי.

    ההרכב שהייתי מעוניין לראות ולדעתי יכול גם להיות אחלה קונטנדר לפיינל פור:

    פארמאר, אוחיון
    קלע זר, יבזורי, לנדסברג
    דווין, פניני
    רנדל, ג'ייק
    סנטר בכיר, טיוס, בנדר


    אני יודע שהיצע הסנטרים הבכירים באירופה הוא לא גדול, אבל אם מכבי תפתח את הכיס, ייקחו אותה יותר ברצינות. לא בטוח שאחד כמו טומיץ' לא ירצה לבוא למכבי גם על חשבון סכום נמוך יותר בבארסה. למאריאנוביץ' זה בכלל שדרוג. אני לא חושב שהוא עדיין בכיר, אבל הוא מלא פוטנציאל ויכול מאוד לעזור לנו ולפתור את בעיית הריבאונד והטיילת ברחבה.

    נכון שלכתוב בפורום זה הרבה יותר קל מלהרכיב בפועל ועדיין אני מאמין שרובנו לא היינו עושים את הטעויות הסיסטמטיות שעושים במכבי כל שנה (כולל השנה שעברה). הנה הרכב מאוזן, עם שניים-שלושה שחקנים בכירים מבחינת השכר (מעל מ' דולר) וכל השאר משלימים טובים במסגרת שכר שפויה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הכול שאלה של כסף, חד משמעית. אבל לשם הדיון ההיפותטי שמתפתח כאן:

    דווקא לאוחיון מתאים מאוד התפקיד של גארד שלישי בהיררכיה, שגם לו יש חשיבות מכרעת במהלך העונה כמו שראינו מהיינס, רק במובן השלישי כמובן. מקל שחקן טוב ממנו באוברול, וגם יש לו את האופי להתנהג כמו בעל בית על המגרש. זה טוב לפארגו וכבר ראינו שהיה שת״פ מוצלח ביניהם בגליל ששניהם היו שם שחקנים פחות טובים ומנוסים. לדעתי זה גם יוריד מאוחיון המון עומס במהלך העונה.

    אגב, אתמול דיברתי עם חבר שלי, אוהד שרוף של מכבי. אמרתי לו (פחות או יותר), ״שמע: יש לי תחושה שהפעם ירושלים עושים את זה. כן, הם כנראה המועדון הכי תבוסתני בהיסטוריה ואני לא סובל אותם, אבל כסף משקיעים שם, ומכבי באמת לא דומים לכלום.״ הוא אמר לי: ״אני מקווה שאתה צודק, כי ההנהלה של מכבי חייבת לקבל כאפה כלשהיא, ואחרי עונה רעה תמיד מגיעה עונה טובה יותר.״

    דעתכם?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/15
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,179
    לייקים שהתקבלו:
    5,349
    אמרתי כבר גם אני שבדרך כלל אחרי עונה רעה מגיעה עונה טובה. אני חושב שהעונה במיוחד הישורת האחרונה שלה הוכיחה שאף אחד במכבי לא "יחליק" את העונה הזאת כסבירה וימשיך הלאה. כל הסימנים מראים שמכבי תשנס מותנים בקיץ ואני ממש לא רוצה לראות את ירושלים זוכה באליפות עם כל הכבוד כדי שזה יתן עוד איזה פוש למכבי. אין לי בעיה עם כאפה ואליפות במשחק אחד לגליל להפסיד או לחיפה בחוץ אחרי שניצחת אותם 5 מ6 כל העונה זה משהו שאתה יכול להגיד בסדר, לא מוכן להפסיד לאורי אלון את האליפות. זה לא יהיה סוף העולם ואני לא דואג לרגע גם אם זה יקרה, אבל אין אוהד נורמלי ש"יקווה" שמכבי תפסיד את האליפות. אני מסכים שזה לא יהיה אסון עולמי אבל לקוות? בחיים לא. בטח לא להם. לא מתעכל בגרון בכלל שהם ינצחו אותנו על האליפות. חולון, גליל, חיפה ומצידי דעאש. לא הם.
     
    de Middenweg, אלעד ו-idans10 אוהבים את זה.
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מעבר לעובדה שהוא לא יסכים, זה גם לא הכרחי וסתם ביזבוז שכר. לא מקל ולא אוחיון קלעים טובים, ככה שאתה מבזבז פה עוד מקום על חשבון זר קלע (שסביר להניח שיהיה טוב משניהם מבחינת נקודות). לא צריך שלושה רכזים ששניים מהם לא קולעים. ושניהם ביחד כרכזים בודדים, אתה תפרד מהעונה האירופאית כבר בטופ 16 במקרה הטוב. לדעתי, או מקל או יוגב.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,875
    לייקים שהתקבלו:
    5,928
    אתה מעלה פה נק' מעניינות:
    1) הקו האחורי
    אם מכבי רוצה קו אחורי עם אוחיון, מקל ופארגו אז לי אישית ברור שפאגרו לא צריך להוביל כדור. אני לא בדיוק מבין למה אוחיון ומקל לא יכולים לחלק את העומס ביניהם ופארגו ישחק בעמדה 2? בכל מקרה העובדה שמקל ופארגו כבר שיחקו ביחד ובהצלחה, לא? אולי גם על זה ההנהלה חושבת.
    2) סנטרים
    לדעתי אין סיכוי שמריאנוביץ' יגיע אלינו. הוא יעבור לאחת הקבוצות העשירות באירופה. אם לא אז לפני מכבי הוא יעדיף לשחק ביוון או ברוסיה בקבוצה כמו חימקי איפה שיכול להרוויח פי כמה יותר מאשר בתל אביב. אל תשכח שהוא כבר בן 27 ולמעשה רק עכשיו בולט. הוא ירצה למלא את חשבון הבנק שלו...
    עידן, מכבי לא מסוגלת להחתים סנטר מהשורה הראשונה בטח לא אחד שכבר תרם את שלו באירופה. אני לא יכול להסתכל בכיסים של אנשי ההנהלה, אבל אני חושב שמכבי נמנית עם השורה השנייה באירופה. בטח מבחינת כספית. שוב, אם פדרמן או רקאנטי ישימו בקיץ עוד כמה מיליון על השולחן אז אולי נראה שחקן ברמה.
    3) הסגל לעונה הבאה
    כמו שאתה לא ממש אוהד של מקל כך אני עם יבזורי. לבחור היו כמה משחקים טובים, אבל הסטטיסטיקה שלו בליגה לא ממש מרשימה: 12.1 נק' למשחק בקצת מעל לשלושים דקות. יבזורי אולי שחקן עפ פוטנציאל, אבל הוא בנתיים לא מתקרב לקרסוליים של דיוויד בלו...

    אם אני מסכם את הסגל שלך אז אני מאמין שפארמר לא יגיע לארץ. הוא ירוויח יותר בטורקיה ואין צורך לעבוד על האגו שלו כי בשבילו נבחרת טורקיה וישראל שוות מבחינה רגשית. דבר שני, בעיניי אתה צריך עוד פאוור פורוורד. ג'ייק כהן לא מתאים ליורוליג. דבר שלישי, מה קורה עם בנדר? מה התכניות של הצוות המקצועי לגבי הבחור? אם יצטרף אז אל תצפה שהוא מיד יככב ביורוליג. תן לבחור להתאקלם בליגה הישראלית. אם יצליח יכול בעונה הבאה לקבל דקות באירופה.
    4) מאמן
    אני הייתי מוותר כבר עכשיו על גודס, אבל ההנהלה חושבת כנראה אחרת. מה שכן, בוא נראה מה יקרה אם נפסיד את האליפות. אם במקרה נובס ע"י ירושלים. בוא נראה מה יקרה אז, האם גם אז ההנהלה מרוצה מהמאמן? בעיניי הכל פתוח ויש עוד תקווה שנראה מאמן אחר. אם נזכה באליפות אז 99 אחוז שגודס ימשיך.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא ממש הבנתי מה הרווח שלנו מבנדר, כי אם הוא יישחק ויהיה טוב אז הוא ישר יילך ל-NBA. גם אם נרוויח ממנו, הוא ללא ספק ירוויח הרבה יותר. בכל מקרה, מהמעט שראיתי ממנו הוא לא נראה לי כמו סנטר, אלא דווקא 4, הטמעה של קוקוץ׳ ונוביצקי אם תרצו.

    עוד דבר שלא הבנתי: הוא בכלל נחשב עבורינו ישראלי בחוק הרוסי? לכאורה, שחקן בית, לא?
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אענה לשניכם.

    שי:
    1. אני אסביר לך למה אוחיון ומקל לא יכולים לחלוק עמדה ופארגו למספר 2. פשוט כי הם לא מספיק טובים להוביל לך קבוצה כמו מכבי ביורוליג. אתה באמת תשווה אחד מהם שאמור להיות רכז ראשון לשורת רכזים מובילים שיש היום באירופה? יש רכז ברמה גבוהה באירופה של הקבוצות הגדולות שאחד משניהם עולה עליו? כמובן שהתשובה שלילית ואם אתה מכוון לפיינל פור (ואני מקווה שמכבי מכוונת לשם), התשובה בהבאת רכז זר בכיר. לגבי פארגו ומקל, אני מאוד מקווה שההנהלה לא בונה על עונת "הקסמים" שלהם בגלבוע כמדד ליורוליג...

    2. לא מסכים. אני דווקא כן חושב שמכבי יכולה להחתים סנטר בכיר. למכבי משחקת המסורת והמעמד שלה באירופה ומצד שני ברור שהיא תאלץ להפרד לפחות באיזור ה-1.5 מ' (כנראה יורו) לעונה. אין ברירה, רק ככה תביא מישהו מצויין בשוק מצומצם. אגב, אפשר גם סנטר מדרג שני באירופה, גם שם אפשר למצוא כמה דברים טובים.

    3. ההבדל בין מקל ליבזורי, שאת מקל אנשים מבקשים כבעל הבית שיוביל את הקבוצה (ודי ברור לי שהוא ככל הנראה כרגע לא בנוי לזה) לבין יבזורי שבכלל לא אמור להיות שחקן מוביל. יכול להיות אחלה שחקן משלים, משהו כמו 7-8 בוטציה. אל תשווה אותו לבלו, לא חושב שמישהו מאיתנו מחפש מחליף לבלו. אין עוד כמו בלו. יבזורי יתרום במה שהוא טוב בו ולדעתי יכול בכיף לתת 10-15 דקות גם באירופה.

    4. לגבי בנדר. גם כאן שי, אף אחד לא מצפה שהוא יככב. הסגל שהרכבתי אמור לרוץ בשתי מסגרות, בליגה הישראלית אני ממש לא רואה סיבה שהוא לא יבלוט. כנ"ל ג'ייק כהן. זה רק מצריך מהמאמן לחלק את העומס. אלעד, בנדר שחקן בית אבל לא ישראלי, לא יודע איך מתחשבים בו לגבי החוק הרוסי (מכבי מן הסתם לא יבזבזו מקום של זר עליו). אני חושב שכמה שנרוויח ממנו זה יהיה טוב, גם אם זה אומר שנה טובה שלו במדי מכבי ואח"כ יציאה ל-NBA. אין מה לעשות, רוב השחקנים שיצליחו אצלנו לא יהיו כנראה בשנה שאחרי. זה סיכון שאנחנו ניקח.
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    דורון פרקינס (מכבי חיפה) וג'רמי פרגו (הפועל כלבוע) שחטו את הגרדים באירופה שבוע אחרי שבוע ויחד עם צ'ק אידסון עשו משחק לחץ על כל המגרש שאני לא זוכר כמותו ביורוליג. למה שגל מקל לא יוכל להתאים את עצמו לרמה הזו?
    מה גם שגל מקל עשה עוד כמה דברים בקריירה מלבד עונת קסמים עם הפועל גלבוע. הוא גם הגיע באמצע עונה למכבי חיפה ושיפר אותה עד לכדי זכייה באליפות, התאמן ומדי פעם שיחק ב-NBA ולפי מה שאני שומע מהתקשורת בישראל גם עושה עונה טובה בקבוצתו הנוכחית.

    אני חושב שגם דגן יבזורי זה שחקן שיש לו מה לתרום למכבי ת"א, בטח כישראלי בליגה הישראלית. שחקן שאני מאוד מעריך ואוהב. תמיד משקיע, תמיד חיובי, שמשתדל תמיד לגוון עוד ועוד את המשחק שלו.