מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,877
    לייקים שהתקבלו:
    5,928
    לירן לצערי אין באפשרותי לצפות במשחק, אבל כעיקרון אין לך ויכוח איתנו. לפחות לא איתי.

    הקטע הוא שלפני שנה גם לא היה לנו את הקבוצה הכי טובה ביורוליג. רחוק מזה, לדעתי היו לפחות שמונה קבוצות יותר טובות, אבל במאני טיים בלאט השתמש בצורה הכי טובה בכלים שהיו לו. גודס וגרשון צריכים להגיד תודה על העונה הזאת ובקיץ לעזוב. אם לפני עונה מכבי קרטעה שלושת רבעי עונה אבל סיימה,בצורה הכי טובה שיש אז בנתיים נראה לי שגם אליפות בארץ יהיה הישג...

    אני חוזר ואומר. הבעיה שלי עם פדרמן וחבריו הרבה יותר גדולה מאשר עם מאמן חסר ניסיון טוטאלי. ראשי מכבי מנסים כבר כמה שנים לרקוד באותו הזמן בכמה חתונות וזה פשוט לא הולך. בלאט הוכיח שבלי התקציב הכי גדול מכבי יכולה לזכות ביורוליג, אבל ראשי מכבי צריכים לשנות טקטיקה כי בצורה הזאת אנחנו נצא יותר מדי פעמים מושפלים. יותר מזה, האדון אלון אולי נראה כרגע לוזר, אבל הוא צעיר ושאפתן. פדרמן ומזרחי לא צריכים לחשוב שהשליטה שלנו בארץ היא דבר אוטומטי. ראשי מכבי צריכים להבין שאולי מה שהיה טוב אתמול לא יהיה טוב מחר...באירופה הם כבר מזמן רצים אחרי הרכבת ולאו דווקא בגלל מחסור בכסף. אגב כסף, כולי תקווה שבנדר יהיה הצלחה כי כבר מזמן היינו יכולים לנסות לבנות מערכת סקאוטינג שיגלה לנו מידי פעם איזה כשרון אירופאי. כמו שאני אומר, אם אין מספיק כסף מנסים בדרך אחרת.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,179
    לייקים שהתקבלו:
    5,349
    כפסימיסט יחסית גדול אני אגיד פה שאני באמת מאמין שאפשר להחזיר את הסידרה לשם ולקוות שהלחץ המטורף שהם היו בו לפני משחק אחד ושהיה ברור שישתחרר היום יחזור ויפעל לטובתנו.
    ואני אגיד מה שאמרתי כל העונה. עוד גארד אחד טוב במקום היינס וגם אותם היינו עוברים.
     
    JohnTerry26 ו-idans10 אוהבים את זה.
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    עזוב ארז, זה לא כוחות. לפנר יש הרבה יותר איכות בסגל, אבל ההבדל האמיתי הוא על הקווים.

    כמובן שגארד שאשכרה תורם במקום היינס היה עוזר מאוד, אבל עדיין, מכבי עם הצוות המקצועי הזה עשתה את המקסימום.
     
    idans10 ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,877
    לייקים שהתקבלו:
    5,928
    זו גם ההרגשה שלי. מבלי לראות את שני המשחקים האחרונים אפשר להסיק כבר מספר דברים. גם לפני עונה היו לנו בעיות בסגל, אבל בלאט הוציא ברגע הנכון את המקסימום. העונה אין ניסים כי קודם כל אין לנו קוסמים על הקווים. גודס בחור מצוין, אבל התפקיד הזה גדול עליו בטח אם רוצים להגיע למשהו באירופה. מה שפיני עושה כעוזר רק אלוהים יודע, אבל אם אין לו את הביצים להגיד לפדרמן שעדיף לתת לחבר'ה הנכונים מנוחה בליגה אז שגם יעסוב בקיץ.

    כרגע נראה שזה ייגמר כמו לפני שנתיים מול ריאל בסוויפ כואב. מקסימום ניקח משחק אחד. אנחנו לא נחזור לטורקיה. אולי בעונה הבאה נחזיר להם..

    לי יש כבר רצון לדבר על העונה הבאה ועל איזה שחקנים צריכים לשחרר, אבל אני מחכה עם זה עוד טיפה. אולי נראה עוד נס קטן כי אחרי שני משחקים מכבי היתה צריכה להיות בשיוויון, אבל בעטה בעצמה בדלי. להיות בפיגור 2-0 זה לא תמיד אסון, אבל לפי מה שקרה אני מתקשה לחשוב שנחזור לשם.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני איפשהו ביניכם. אני לא בטוח שעוד גארד מצויין היה עוזר לנו לעבור, אבל בלעדיו זה פשוט לא כוחות. היום היינס בכלל לא שיחק וגם כשהוא משחק הוא לא משחק. אנחנו אשכרה במינוס זר. תוסיפו את דווין לא ב-100%, סופו זה סופו ואלכסנדר לא מחובר כי מישהו בקבוצה דאג לא לחבר אותו וככה זה נראה. אין לי בעיה עם הפסד בסדרה, יש לי בעיה בצורה ובדרך. ואם רקאנטי בראיון טוען שגודס נתן עונה מצויינת אז יש לנו בעיה.
     
    אלעד ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,877
    לייקים שהתקבלו:
    5,928
    שמע עידן, כואב לי מאד להגיד את זה, אבל בשביל פדרמן ורקאנטי אני אולי אשמח אם ירושלים יקחו אליפות...ברצינות, החבר'ה האלה חיים בבלון הנפוח שלהם. אני מאד מודה להם על הכסף שהם משקיעים בקבוצה, אבל ברגע שפדרמן דורש מהמאמן שלא לשתף שחקן בליגה הישראלית אז מגיע לאיש הזה עוד כמה סטירות.

    מכבי קבוצת צמרת אירופאית, אבל מאז שרענן כץ עזב לי יש הרגשה שהקבוצה מנוהלת על ידי אנשים שפשוט צריכים לקבל wake up call רציני. שוב, כץ לא טלית שכולה תכלת, אבל האגו המנופח של משפחות פדרמן ורקאנטי גורמות לי לקוות לכשלונות על המגרש. ובינינו עידן, אתה יודע מה אני חושב על שונאינו או על קבוצות באירופה עם קהל אנטישמי.

    אני כל כך שמחתי לפני עונה, הקבוצה עשתה לי כמה ימים נהדרים, אבל התהילה מגיעה קודם כל לבלאט והשחקנים. היום אני כועס על גודס, פארגו או שחקנים אחרים, אבל זה לא אומר שמשפחות פדרמן ורקאנטי לא צריכים להסתכל בראי. ולא מהיום הזה!
     
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    שמונה? למה לא 12? גם לפני כמה ימים אמרת דבר דומה על יחסי הכוחות העונה... ואני חושב שאתה מגזים.
    צסק"א, ריאל, ברצלונה, אולימפיאקוס, העונה גם פנר, מלבד הקבוצות האלו אני חושב שאין קבוצות שבבירור טובות ממכבי, ואם אתה בוחר להסתכל על מאזנים במפעל בעונות האלו אז בשני המקרים מכבי 5-6, ממש לא "לפחות שמונה יותר טובות". הזכיה בעונה שעברה היתה נהדרת גם בלי ההיסחפויות האלו.

    לומר את האמת, אני לא לגמרי יורד לסוף דעתכם בנוגע לתלונות החריפות להנהלה בעמודים האחרונים (כשאנחנו עוסקים ביורוליג, לא בכל מיני קטנות שקשורות בדברים אחרים, אני מדבר על התמונה הגדולה). גם בהודעה הזאת שציטטתי אני לא לגמרי מבין אמירות כמו "אם אין מספיק כסף מנסים בדרך אחרת", "לשנות טקטיקה כי בצורה הזאת אנחנו נצא יותר מדי פעמים מושפלים"... על מה מדובר פה באמת? ב2011 מכבי עשתה גמר, ב2012 הגיעו למשחק 5 בפלייאוף בסדרה צמודה, ב2014 מכבי זכתה בגביע... וכולנו מודעים לפערים הכלכליים העצומים בין מכבי לספרדיות וצסק"א, כשהיא עדיין עושה שני גמרים (!) ב4 עונות.

    ברור שאפשר להתלונן נקודתית על כל מיני טעויות, גם אני עשיתי את זה פה לא מזמן, אני חושב למשל שהיו חייבים להביא מישהו לקו האחורי אחרי שהתברר כמה היינס חלש, אבל זה קצת נראה לי כמו צעד אחד יותר מדי לפקפק בכל מה שקורה במועדון הזה. כאילו אתם יכולים להגיד לי שמכבי כל עונה צריכה להגיע לפיינל פור? זה הכל תלוי בה? אנחנו במעמד דומה לצסק"א? מאיך שאני רואה את זה, זה ברור שתמיד אפשר להשתפר, ולפעמים עושים טעויות כמו למנות מאמן לא מספיק טוב ומנוסה או לטעות בזרים ורצוי ללמוד מזה, אבל אתם מדברים כאילו מכבי הולכת כבר שנים אחורה ואתם מחפשים מישהו שיעצור את הסיוט הזה שנקרא פדרמן-רקאנטי-מזרחי. האמת אני אקח צעד אחורה, אני לא מתיימר להבין בכל מה שקורה במכבי כמו כמה מכם, אז אולי באמת תחדשו לי.

    שוב, לדעתי אין דבר כזה בשום ענף, בשום מדינה או יבשת שאוהדים של קבוצה שמבחינה תקציבית היא איפשהו כנראה בסוף עשיריה ראשונה במפעל (תקנו אותי אם אני טועה), הופכים כל כך פסימיים עונה אחרי שהקבוצה הזאת לקחה את התואר הכי גדול שהיא מתמודדת עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/15
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @JohnTerry26,

    מי זה ״אתם״? כמה כל אחד אחר, כל מה שאני כותב תמיד היא דעתי האישית בלבד, גם עכשיו.

    קודם כל, אני מסכים עם הרבה דברים בהודעה שלך, אבל:

    1. יש לי בעיה עם פדרמן ועם כל ההתנהלות שלו, וזה ממש לא מאתמול. אני לא צופה במכבי מאתמול. רבים יגידו לך, אוהדים שרופים ממני ובעיקר ותיקים ממני שמשהו במכבי כמערכת השתנה לגמרי שהוא הגיע, לטוב ולרע. מכבי של פדרמן בעיקר מתעסקת בתחום העסקי-שיווקי. היא פועלת באופן הרבה יותר ״קר״ ומחושב מאשר בתקופה שמזרחי היה הבוס הדומיננטי.

      עכשיו איך שלא נסובב את זה, עם תואר או בלי תואר, יש למכבי בעיה מנהלתית; זה אף פעם לא בריא שיש שלושה בעלים שכל אחד רוצה להשפיע. בעיה גדולה לא פחות היא שכל השלושה כולל הבנים (!) מתערבים יותר מדי גם בהחלטות מקצועיות.

    2. בקדנציה האחרונה של בלאט עשו לו את המוות. גם בקנדציה הראשונה שלו לא התנהגו איתו יפה ולא נתנו לו מספיק זמן, כרגיל (מה שמוביל אותי להגיד שגודס גם ראוי לקבל לפחות עוד עונה אחת בלי שום קשר לתוצאות בסוף העונה). בלאט היה הגורם הכי חשוב בהצלחה של מכבי בקדנציה שלו, בעיקר בעונה שעברה. הוא דמות הישרדותית קלאסית (בדיעבד, לא מפתיע אותי שהוא גם הצליח להישאר בקליבלנד למרות המשבר בתחילת-אמצע עונה), ולא סתם הוא כינה את עצמו ״ברווז צולע״, ואנחנו מדברים כאן על דיפלומט סידרתי בראיונות איתו. זה רק מראה עד כמה ההנהלה שלנו כן בעייתית ועד כמה ההישג בעונה שעברה היה עצום.

      בגלל העזיבה של בלאט, עוד לפני שהתחילה העונה הזו היה ברור שאם לא יגיע חיזוק משמעותי, יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לשחזר את מה שעשינו בעונה שעברה, ובסופו של דבר אנחנו אפילו קבוצה חלשה יותר ברמה המקצועית.

    3. יש לי בעיה גם עם מה שקורה בליגה. אני מאמין שאם הבעלים היו באים לגודס ואומרים לו: ״שמע, לא משנה לנו התוצאות בעונה הסדירה של הליגה, תנהל את הרוטציה איך שתרצה גם אם תפסיד״, בטווח הקצר היינו בוודאות משיגים יותר נצחונות באירופה, אבל בטווח הארוך זה היה משנה משהו גדול בצורת חשיבה של מכבי כמערכת. אלה דברים שבלאט דיבר עליהם בעצמו, ואלה דברים שהוא גם ניסה לשנות. כלומר, זה לא נורא להפסיד כמו שראשי מכבי חושבים, בוודאי לא בליגה הלא-תחרותית שלנו.

      אז מצד אחד פדרמן רוצה לראות ישראלים (שלא בטוח שטובים מספיק), מצד שני הוא עדיין מצפה לנצח כל משחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/15
    הרצליה עד המוות ו-idans10 אוהבים את זה.
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,220
    לייקים שהתקבלו:
    4,813
    מין:
    זכר
    מה הסיפור הזה עכשיו עם גודס ו "הבגידה של השחקנים בו"?
    זה מביך.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,718
    לייקים שהתקבלו:
    2,510
    ד"א רק אני חושב שהראיונות של פיני לםני משחקים רק פוגעים בקבוצה? ממתי הוא נהיה כלכך תבוסתן? ב4 שנים האחרונות היו למכבי שלל סגלים, חלקם סבירים חלקם פחות, בחיים לא שמעתי את בלאט מתראיין בצורה כזאת. לדעתי פיני לא רחוק מלאבד את זה לגמרי, הוא יותר מסתמך על שחקניו מאשר יכולות האימון שלו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @אלעד בחיי שלא יכולתי לנסח תשובה טובה יותר
     
  12. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    @אלעד

    הייתי צריך להיות יותר ספציפי, לפי ההודעות שלך וגם זאת, לא התכוונתי אליך, אלא בעיקר לדברים שכתב de Middenweg (ונראה שגם עידן, למרות שהוא לא כתב דברים דומים אבל נראה שהסכים איתם).

    אני מדבר על ההישגים ביורוליג, והציפיות של אוהדים לגבי היורוליג, ואיך שאחרי כישלון במשחקים מול פנר עולות שוב תלונות קשות להנהלה. בסופו של דבר, אם אנחנו מתעסקים בתוצאות נטו, יש בחירת מאמן ויש בחירת שחקנים, ההשפעה של הנהלה היא יחסית זניחה מעבר לזה כשאנחנו מסתכלים על מה שמכבי עושה ביורוליג ועד לאיפה היא מגיעה. אז שוב, הייתי רוצה לשמוע מהן באמת הציפיות שלכם (idans10 ו de Middenweg). מה אותה הנהלה צריכה לעשות יותר טוב כדי שההשגים של מכבי יהיו טובים עוד יותר ביורוליג? כי עוד פעם, לדבריו של de Middenweg "אם אין מספיק כסף מנסים בדרך אחרת" ו"אולי צריך לשנות טקטיקה". השורה התחתונה היא שאני בעצם רוצה להבין מה הבעיה בלעשות עונה פחות טובה פעם בכמה עונות ולא להגיע לפיינל פור, כשהמועדון הוא מבחינה תקציבית לא בין 4-6 הראשונות (כשרק ארבע קבוצות מגיעות למעמד שכולן שואפות לו). האם זה לא הגיוני לחלוטין שדבר כזה יקרה? והאם מכבי היא לא אובראצ'יברית מדי כדי שאוהדים שלה התלוננו על מה שהיא עושה באירופה עד כדי כך שידרשו טקטיקה אחרת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/15
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,717
    לייקים שהתקבלו:
    6,534
    http://www.imageshost.eu/images/2015/04/17/Untitled.Xxx



    אין

    גבול

    לצביעות

    של

    המועדון

    הזה.
     
    Yaniv אוהב/ת את זה.
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @JohnTerry26 זה שהסכמתי עם דבריו של de middenweg לא אומר שהסכמתי עם הכל, בהחלט עם הרוב. אם היית עובר על הדיון במהלך השנה, היית רואה שכבר התייחסתי לשאלות שהעלית, אבל בשבילך אני אחזור עליהם.

    כבר אמרתי שאין לי בעיה שמכבי לא יעלו כל שנה לפיינל פור, כי זה ממש לא הגיוני לבקש דבר כזה מקבוצה שהתקציב שלה הוא בערך באיזור ה-10-15. אני גם אמרתי שאני מרוצה מהתנהלות ההנהלה בכל הנוגע לתקציב הקבוצה, שכן אני מעדיף תקציב שפוי לאורך זמן מאשר לשפוך מיליונים על מטרה מיידית ולקחת הימור גדול כמו שהטורקים נכשלים פעם אחר פעם. עד כאן הדברים הטובים של ההנהלה.

    אני כן מסכים עם אלעד לגבי התנהלות שלושה בוסים והבנים שלהם. זה שמגיע הצליחה בשנים האחרונות, זה למרות הבוסים האלו והרבה ובעיקר בזכות בלאט. בוסים שלא מגבים את המאמן שלהם, שיוצאים נגדו בתקשורת (גם אם בצורה מרומזת) ומנחיתים עליו שחקנים - מבחינתי זה נס שהגענו לאן שהגענו.

    גם בנושא הרכש. לא ייתכן שהקבוצה שנה אחרי שנה בונה סגל מחדש. אני לא מדבר על שחקנים שרצו לשפר את החוזה שלהם באופן קיצוני כמו הנדריקס, היקמן וכו' ואני דווקא הסכמתי עם ההנהלה שהם לא שווים את הסכומים, אבל מצד שני הרצון למצוא רק מציאות במקום לבנות קבוצה בצורה נורמלית (קרי להשקיע בשחקנים טובים בשתי עמדות למשל ואת שאר הסגל לבנות כך שישלים אותם). מה שאנחנו מקבלים זו שנה חמישית ברציפות, קבוצה שמקרטעת בהתחלה, מוציאה עוד כסף סתם בדצמבר כי היא משלמת על טעויות הבנייה. ושוב, זה שקרה מה שקרה בשנה שעברה, זה בעיקר בלאט והחזרה של בלו. שיהיה כאן ברור.

    גם בנושא הישראלים. לא מקבל את העובדה שבליגה שבה המיקום לא משנה, אנחנו לא יכולים לשתף שחקנים צעירים ישראלים. ולא שהם מעניינים אותי, הם ממש לא. אבל כן מעניין אותי לתת מנוחה לפארגו, רנדל וסמית כדי שאחרי זה יתפקדו באירופה. במקום זה, אדון פדרמן מתלונן שאנחנו מפסידים משחקים חסרי חשיבות בליגה ומצד שני מתלונן שאין מספיק ישראלים.

    אני לא מצפה לפיינל פור כל שנה, אני כן חושב שמכבי צריכה ויכולה במינימום לכוון להצלבה. עכשיו אתה תגיד שהם הגיעו להצלבה, אבל השנה ספציפית זה נעשה תוך כדי כדורסל פשוט מגעיל וקבוצה לא מאומנת בשיט. תוסיף על זה את גודס, שהוא בובה של ההנהלה, תפקיד שפשוט ענק עליו עם קבלת החלטות הזוייה (ומבחינת ההנהלה הוא עשה עבודה מצויינת) ותקבל את רשימת התלונות שלי עליהם.

    ומבחינת הקשר לאוהדים, כן הייתי מצפה מההנהלה למתן קצת את מחירי הכרטיסים והמנויים, כן מגעילה אותי האובר התמסחרות הזו. אני מבין שהיום הכל זה כסף, הבעיה שהם יודעים לקחת כסף כמו קבוצת צמרת ביורוליג אבל את התקציב משאירים כתקציב יורוקאפ ואפילו לא משתמשים בו נכון.
     
    JohnTerry26 אוהב/ת את זה.
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי ת"א נמצאת במצב קשה, אבל היא עוד יכולה לצאת ממנו. רואים על הטורקים שיש עליהם לחץ גדול, בעקבות שנה שעברה, לכן אם מכבי ת"א תצליח לנצח את המשחק השלישי (לשחק על הכבוד באולם הביתי), אני מאמין שיש על מה לדבר. השאלה היא איזו קבוצה נראה, כזו שכבר הרימה ידיים או כזו שעוד רוצה לחזור ולשחק בטורקיה.