מכבי תל אביב 2019/20 - יאללה, הביתה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/19.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אם היינו ברמה, הייתי מסתכל על מכבי תל אביב ואומר שזה כל כך מהלך שכונתי שמזכיר את הקיץ הקודם שלנו, סאגה כל כך מביכה ואומללה שזה מצוין לנו שהניהול האירופי במכבי תל אביב נסדק ועושים שם שטויות ברמת השכונה הרגילה בארץ, הבעיה היא שאנחנו לא באטמוספירה שלהם כך שזה לא נוגע לנו, מכבי תל אביב יכולה לעשות עוד מלא שטויות ולא באמת ישנה משהו.
    מה שבאמת מצחיק ומשעשע אותי זה השקט ו 0 הביקורת שאני רואה פה ממשתמשים מסויימים שהיו כל כך נהנים לצאת מהחורים אם רמיסה כזו של כבוד שחקן הייתה מגיעה מצד הפועל באר שבע או משה חוגג אולי...

    Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/19
    Nigel de Jong, Telkiyski ו-South Boy אוהבים את זה.
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    סאגה מביכה? על מה ולמה, כי הם לא מתחשבים ברגשותיו של דור אלו? הוא רשאי לחתום בכל קבוצה אחרת שתחפוץ בשירותיו. הוא לא מחוייב למכבי כמו שמכבי לא מחוייבת אליו כל עוד לא חתם. צריך
    צריך לעשות קצת יותר מהכלום הזה בשביל להתקרב לחרפה שהתנהלה אצלכם בקיץ שעבר. לא הייתי אומר שזה מזכיר.

    אם מכבי הייתה מוכנה לתת לדסה 400 אלף כמו שיודעים לבלבל פה במוח הוא היה חותם כבר לפני חודשיים.
    הסכומים, כמו עם זהבי וכך גם עם דסה ולמעשה עם כולם - תמיד נמוכים משמעותית ממה שמפורסם.
     
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אפשר קצת לשמוע על החרפה שהייתה אצלנו ובמה היא שונה מהיחס האדיב והחם לדור אלו?
     
  4. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    מכבי לוקחת את הזמן ומשתהה עם החתימה של אלו. בודקת עוד אופציות. הוא מוזמן לעשות את אותו הדבר. מה לא לגיטימי פה?
     
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    ומה לא לגיטימי בלא לרצות שחקנים שהחתמת ולתת להם את כל התנאים שמגיעים להם על פי חוזה עד שימצאו קבוצה חדשה? כי באר שבע כן צריכה להתחשב ברגשות של שחקנים?
    אני יגיד לך מה לא לגיטימי פה, לשמוע טונות של ביקורת על קבוצה אחת והתעלמות מוחלטת או במקרה הכי גרוע לטאטא מתחת לשטיח עם משפטים כמו "לא יודעים מה היה שם" כשקבוצה מתנהלת באותו אופן, ועד שלא תגיד לי מה באר שבע עשתה יותר חמור ממה שמכבי עשתה לדור אלו זאת התנהלות זהה לחלוטין.
    "משתהה עם דור אלו", את מי אתה מנסה לערבב? הם הזמינו אותו לבדיקות רפואיות במחנה שלהם בחו"ל, הלבישו אותו כבר במדי הקבוצה, שלחו את הבדיקות שלו לרופא מומחה בארץ כדי לדעת שהכול תקין ואחרי שהכול יצא תקין הם ירדו ממנו. זה לא להשתהות, זה לעשות צחוק מבנאדם.
     
  6. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מה שהם עשו לאלו זו רשעות לשמה.
     
    Nigel de Jong, oFiRzZz ו-Telkiyski אוהבים את זה.
  7. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    אתה צודק. הם עשו ממנו צחוק. אבל כל עוד עוד הוא לא שחקן שלהם והחוזה לא נחתם הם לא מחוייבים לו בשום צורה וכמו שהם לא מחוייבים לו הוא לא מחוייב להם. לצורך העניין אם היה מקבל הצעה טובה יותר אחרי הבדיקות הרפואיות ולפני שנחתם החוזה אתה חושב שהוא היה חושב עליהם ולא הולך? לא ובצדק מבחינתו. האם זה יפה מצידם לטרטר אותו? לא.

    אבל אם מדברים על לגיטימי או לא לגיטימי, אני חושב שתופעת ה"מנודים" היא לא לגיטימית והיא בצדק מקבלת יותר פוקוס (אגב לא מספיק. לא אצלכם ולא אצל יענקלה)
    למנוע משחקנים שלך להתאמן עם הקבוצה הבוגרת, עם המאמנים של הקבוצה הבוגרת ולנסות להשפיל אותם בכוונה כדי לזרז את העזיבה ולדחוף אותם החוצה זה לא לגיטימי.
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    כל השחקנים שאתה קורא להם מנודים מקבלים שכר מלא וגישה למתקני האימונים ושירותי הצוות המקצועי של באר שבע, הדבר היחיד שהם לא עושים זה להתאמן עם הקבוצה וזה הגיוני בהתחשב בעובדה שהם לא בתוכניות המקצועיות ואין סיבה שירעילו את חדר ההלבשה. אני באמת לא יודע מה אפשר לעשות יותר מזה בשביל שחקן שאתה לא מתכוון להשתמש בו.
    אף אחד לא מנסה להשפיל אותם כדי לדחוף לעזיבה שלהם, מדובר בשחקנים שרק רוצים לחלוב את המועדון כמה שיותר. לחן עזרא הציעו בתחילת יוני פיצוי של ארבע משכורות כדי שיעזוב (פיצוי לשחקן שרוצה לעזוב בשביל שיעזוב, אתה מבין את האבסורד?) והוא משך את החלטתו עד תחילת יולי כדי להרוויח עוד משכורת חודשית שמנה על חשבון הברון ואז אמר לאלונה שהוא מוכן לעשות לנו טובה ולקחת ארבע משכורות רק בשביל לעוף לנו מהעיניים כבר בזמן שמחכה לו חוזה בנתניה שאליה הוא רוצה להגיע, וכשהוא הבין שהיא לא פראיירית והיא אמרה לו שהוא יקבל שלוש משכורות כי עבר חודש מהרגע שהוצעה לו ההצעה הוא פיצץ הכול. אבל העיקר שה"מנודים" הם קדושים מעונים.
    חבורת חוצפנים תאבי בצע שמזלזלים במקצוע שלהם ולא סיפקו על הדשא אחוז בודד ממה שציפו מהם בעונה שעברה באים בטענות שלא רוצים אותם בקבוצה, קצת מודעות עצמית ריבונו של עולם.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    גם אם מוסרית אין עם זה בעיה, למרות שאני ממש לא סגור על זה. מנודים זה פשוט רעיון רע. יש לך שחקן שחשבת שהוא מספיק טוב בעבר, תשתמש במה שיש לך. קבוצות, במיוחד גדולות ישראליות עם תקציבים שמגיעים מבחוץ, קודם כל אוהבות להסתכל החוצה ולחפש שחקנים לרכוש, ואז חושבות אולי על האופציה שכדאי לראות מי כבר חתום אצלך ומקבל כסף ואיך הוא יכול לתרום.
     
  10. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    אף אחד לא קדוש מעונה ואף אחד לא עושה מהמנודים קדושים מעונים, הם עובדים תחת חוזים וכל אחד עושה מה שהוא יכול כדי למקסם את הרווח שלו. חוצפנים כי מה, כי החתימו אותם על חוזים ארוכים ושמנים ועכשיו כשהחליטו שלא רוצים אותם אז הם לא מקבלים את זה בהבנה, אומרים תודה ורצים רצים ליעד הבא? (הרווחי הרבה פחות)?

    ערן לוי גם הרעיל את חדר ההלבשה אחרי שהודיעו לו שהוא לא בתוכניות? כי הוא נשאר להתאמן עם הקבוצה הבוגרת בנתניה עד שעבר לבית"ר.

    תופעת המנודים בחיפה גם לגיטימית? מחתימים שחקנים על חוזים ל-4 ו-3 עונות ואז אחרי חצי עונה כשמחליטים שלא רוצים אותם פתאום הם עפים להתאמן עם ילדים במקרה הטוב או במקסימום רצים לבד סביב המגרש. תעשה טובה.
     
  11. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אז אתה אומר ללכת נגד הדעה המקצועית ולהשתמש בשחקנים שאתה לא רוצה כי זה רעיון רע לנפות מהסגל שחקנים שחתומים כבר במועדון?
    באר שבע התנהלה באופן מביך בקיץ שעבר, מדיניות הרכש הייתה פשוט פושעת ועכשיו ההנהלה משלמת על זה גם מקצועית וגם כספית, זאת חד משמעית בעיה שלנו שאנחנו הבאנו במו ידינו על עצמנו אבל הגדולה היא לדעת לתקן ומי שלא סיפק את הסחורה ישלם את המחיר המקצועי, פשוט מאוד.
    הרצון להצליח מקצועית כקבוצה גדול יותר משחקן כזה או אחר או הרצונות של שחקן כזה או אחר, שיעשו חשבון נפש עם עצמם מה הוביל אותם למצב הזה, גם להם יש חלק בזה אבל אף אחד לא מציין את זה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי לקחה אליפות רשמית במרץ ולא רשמית כבר בינואר ולכן גם אם אני מבין שיש בלת"מים בכדורגל - ההכנה לקראת העונה האירופית בעיקר היא קטסטרופה, זה או דלמאו או בלקמן, באמת? למזלה של מכבי רק דסה עזב בינתיים, מה היה קורה אם הייתה מאבדת גם את מיכה או שכטר פתאום (לכו תדעו, חוזה חלומי באיזה ליגה דרג 2 בחו"ל)? מכבי עדיין פייבוריטית לאליפות בארץ אבל מה שיש לא יספיק לבתים של הליגה האירופית וכישלון נוסף באירופה יהיה מוגזם. מי אמר ששוב תהיה עונה כמעט נטולת פציעות? בלקמן שחקן לא רע, כבש כמה גולים נאים אבל הוא מגיע אחרי שנה בלי כדורגל. אחלה, הוא בחינם, מכיר את מכבי, לא זר, פחות זמן להתאקלם, זה יותר טוב מכלום. אבל זה רכש שהייתי אומר "או.קיי" לכל קבוצה אחרת, לא למכבי.
     
  13. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    כשבחוזה שלהם יהיה כתוב שמישהו חייב לתת להם להתאמן עם הבוגרת או דקות משחק שיתלוננו על זה, אם הם חתומים על חוזה והקבוצה עומדת מאחורי כל פסיק שעליו התחייבה כלפיהם הם יכולים לחפש את החברים שלהם.
    זאת קבוצת כדורגל, לא בית תמחוי או גמ"ח. אם מישהו מהם חושב קודם על המשכורת השמנה אז שישאר ויישא בתוצאות, אם חשוב להם לשחק כדורגל ויש מקום שמאמין בהם אבל מוכן לשלם פחות והם רוצים בזה אז שיהיה להם בהצלחה, באר שבע לא עומדת בדרכם.
    שחקנים בכל העולם מוותרים על כסף ומתפשרים על דברים אחרים כדי לעבור למקומות אחרים אז אם זה כל כך חשוב לאותם "מנודים" הם גם יכולים לעשות את זה. אני לא בא בטענות אליהם בשום החלטה שיקחו, חתמו איתם על חוזה וזה בעיה של המועדון שהם תקועים איתם, אבל זאת חוצפה מצד השחקנים גם לדרוש את כל התנאים שהבטיחו להם וגם לדרוש שישחקו איתם בכוח למרות שלא רוצים אותם. אף אחד לא חייב להשתמש בהם אם לא רואים בהם בעלי יכולת לתרום על הדשא, גם אם בעבר ראו בהם ככאלה.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם הם היו נותנים עונה חלומית, ב"ש הייתה נותנת להם ללכת בלי תמורה?
     
    Ori8 אוהב/ת את זה.
  15. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    אין בעיה, אז שיושיבו אותם ביציע עד שהם יחליטו שכדורגל חשוב להם מספיק.