מכבי תל אביב 2017/18: אנחנו לעצמנו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏30/6/17.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    למזלנו עוד אין "מפעל" להכשרת יהודים בכדורגל הישראלי. בסוף החבר'ה הללו לא טובים יותר מהמקומיים, ואם טובים יותר אז הם גם יכולים לשחק בנבחרת.
     
  2. אצטדיון למכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/15
    הודעות:
    1,048
    לייקים שהתקבלו:
    352
    מין:
    זכר
    מצויין, פחות שכונה באימונים.

    מקווה ששנה הבאה גם צ'יבוטה יצטרף כישראלי.

    וחוץ מזה, בלקמן, שוינפלד, פיליפנקה ודניאל לא פחות יהודים מהרבה יהודים במדינה הזאת. אז למה לקרא להם זרים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/17
  3. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    צודק, למעט לגבי פיליפנקה :)
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,199
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    שמח שהליצן הזה חתם שם

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    Ajax Amsterdam ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי התעקשה על כלכך הרבה זרים וכמה אתמול היו בהרכב שלה אתמול? שוינפלד חלוץ ליגה טוב אבל הוא לא מתאים לשיטה הנוכחית ולגבי היתר כנראה שלא מספיק מאמינים בהם, ולא שכחנו את רובן מיקאל שעלה הרבה כסף ו..ביי. אני חושב שהצירוף של מקלארן לא קשור כל-כך, מצביע על פאניקה, זה יפה שיש לו בקורות החיים את הטייטל 'מנג'ר נבחרת אנגליה'(וכולם זוכרים איך זה נגמר) ומכבי בכאוס, בקיצור. התבוסה הכי גדולה שלה במחזור הפתיחה מאז 1961, וואו כמה זמן עבר. והבעיה הכי גדולה שזה מה יש ועם זה יוצאים למלחמה. אם מכבי תעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית היא תצרף עוד שחקן בוודאות חוץ מעטר אבל זה לא מספיק. היא צריכה זר שובר שיוויון כדי שיהיה טעם לשחק העונה הזו, איזה ווצ'יצ'ביץ' כזה שגוטמן הצליח להביא ככה עם הרבה מזל למי שזוכר.
     
  7. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    כמה כסף בדיוק אתה חושב שעלה רובן מיקאל, שהגיע בהשאלה ואת מרבית שכרו שילמה הקבוצה הסינית שלה הוא שייך?
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,564
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    אז קודם מיץ׳ מוריד את ג׳ורדי לקוים, אחרי זה מביאים את ההולנדי הזה שיהיה מנהל מקצועי או לא יודע מה, ואם זה לא מספיק דוחפים לקלחת את מקלרן בתור ״יועץ״. זה לא מריח טוב.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לזה שציטט אותי - אני מתבסס על כתבה שהייתה ב-'ישראל היום', אין לי בעייה לחזור בי אם טעיתי, אשמח ללינק למרות שאני סומך עלייך.

    אבל זה לא משנה, עם יד על הלב, אתה לא מצליח לראות שינוי שלילי במכבי? מה לעשות שלא הגיעו מוכנים לעונה הזו? מכבי לא הבריקה באף משחק השנה, היא שיחקה נגד יריבות בינוניות באירופה והייתה מאוד-מאוד אפורה. המערך היה שגוי מלכתכילה, לא מתאים לסגל השחקנים ובכל בחירה של ג'ורדי תהיה נק' תורפה גדולה. אם אין עם מי לשחק, למה לא שלומי אזולאי אתמול בקישור, הרי מי ידחוף קדימה במצב שהיה אתמול?
    גולדהאר פחות מתלהב וסוגר את הכיס, מכבי מתקשה מאוד לצרף שחקנים אחרים ובעונת האליפות היו שחקנים שהגיעו בגרושים, נניח כמו מהראן ראדי שהיה בורג חשוב, או אפילו הברקה גדולה כמו אניימה שגם הצטרף בחינם לדעתי. אפשר לבנות קבוצה גם בלי להשתולל.

    ובכל-זאת, בכל הרכב, מכבי לא יכולה להרשות לעצמה להיראות ככה. ראבאק, לקבל שלוש בבית נגד בית"ר הזו, שהייתה בפרשת דרכים בעצמה, ובטח לא נתנה משחק גדול?
     
  10. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מי זה ההולנדי שהביאו? ואן לוון? שנמצא במערכת כבר שנה? והנגיעה שלו לקבוצה הבוגרת מצומצמת לתחום הסקאוטינג למיטב ידיעתי?

    לגבי רובן מיקאל:
    הוכחה שמדובר בהשאלה:
    רובן מיקאל חתם במכבי תל אביב - מועדון הכדורגל מכבי תל אביב

    מכבי שילמו לא מעט במונחי שכר לליגה הישראלית עליו, לא זוכר כמה (יכול לבדוק אם זה נורא קריטי לך), אבל עדיין את רוב השכר שלו שילמו שיזאז'ואנג.



    לא חושב שיש שינוי שלילי בעונה הזו ביחס לעונה שעברה. להפך, אם אני משווה את הסגל שלנו היום לזה שהיה באותה נקודת זמן בעונה שעברה? אני חושב שהסגל טוב יותר.

    במשחקים באירופה עשו את המוטל עליהם. אני לא חושב שהמשחקים האלה מהווים בהכרח אינדיקציה (חיובית או שלילית), וכל מה שחשוב שם זו התוצאה. אני מניח שבמשחק במסגרת ליגה למשל, מכבי הייתה נראית אחרת מאיך שנראתה גם מול אלטאך וגם מול פאניוניוס למשל, אבל כשיש חשיבות כל כך גדולה לתוצאה, אז כן, זה משמעותי.

    פרסמתי אתמול בדיון החדשות את תקציבי שכר השחקנים של מכבי, ב"ש וחיפה. אין ספק שיש שם דברים לא טובים (טיבי למשל מרוויח חצי מיליון יורו בסיס + אלף יורו על כל נקודה, עד ל-60 נקודות (הכל במונחי נטו) - כלומר, מרוויח 560 אלף יורו נטו לעונה, בעוד שהשכר של שיר צדק מוערך בכ-300 אלף יורו לצורך העניין, וויטור מרוויח 400, ורמי גרשון מרוויח 450 אלף).
    יצחקי, גם אחרי הקיצוץ, מרוויח 180+60 (לפי אותה השיטה של טיבי) וזה סכומים גבוהים.


    אני גם לא חושב שגולדהאר פחות מתלהב - לא מזהה דפוס שונה בהתנהלות שלו. בוא נגיד שאני מניח שסטיב מקלארן, ונשים בצד את הויכוחים על האיכויות המקצועיות שלו, לא מגיע לישראל בחינם. גם בן מנספורד כנראה לא זול.
    גם הטענה שקרויף הורד לקווים כדי לחתוך אותו לא מתיישבת אצלי מכמה סיבות:
    1. הוא כבר לא זוכה לכזו פופולריות ביציעים. זה לא אבי נמני שצריך "לשרוף" אותו כדי לחתוך אותו.
    2. החוזה שלו הסתיים בקיץ האחרון, לא היה פה עניין של פיצויים שצריך לשלם.
    3. הוא קיבל שדרוג (משמעותי עפ"י הדיווחים) בשכר. אם כל המהות של הצעד הזה זה לפטר את קרויף, אז מה הוא עשה? הגדיל את נתח הפיצויים שהוא צריך לשלם? למה?


    לגבי זה שאניימה וראדי הגיעו בגרוש והיו טובים? מי יודע איך זה יסתיים עם באטוקיו (הגיע בחינם), סושיץ' (השאלה בחינם למיטב ידיעתי), בלאקמן (השאלה בחינם למיטב ידיעתי).
    ה"פספוס" היחיד שלנו עד כה בקיץ זה רמי גרשון (ואני הייתי שמח שגם את בוזגלו היו מחתימים).


    אם הייתי רוצה שמכבי יחתימו את השחקנים מוקדם יותר? כן, אפילו מאוד. מצד שני, גם זה מאפיין את מרבית חלונות ההעברות של מכיב בעידן קרויף עד עכשיו, כולל בעונות שהסתיימו עם תארים, וגם זה נובע מתפיסה שמכבי היא דג קטן באוקיינוס וצריך לחכות לשאריות של הלוויתנים. אני פחות מסכים עם האידיאולוגיה הזו, אבל אני לא מתווה המדיניות.


    להגיד שאנחנו הפייבוריטים לאליפות? לא.
    להגיד שנאבק על מקומנו בפלייאוף העליון? גם לא.
    להגיד שההתנהלות היא מה שהייתי מייחל לא? גם לא.

    אם ניתלה באילנות גבוהים - גם לברצלונה היום, וגם לריאל מדריד עד לפני קצת יותר משנה וחצי היו תקציבי עתק ביחס לליגות שלהם וחוו (או עומדים לחוות כפי הנראה בברצלונה) עונות פחות מוצלחות.
    כסף הוא לא ערובה להצלחה.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,564
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    @amn אני לא מבלה ביציעים שלכם, אבל על סמך הפורום שלכם ואוהדי מכבי שיוצא לי לדבר איתם הדעה הרווחת שם היא שג׳ורדי בתור מנהל מקצועי מיצה את עצמו במועדון, היו המון ביקורות עליו.

    ולמה אני חושב שמיץ׳ הוריד את ג׳ורדי לקוים? כי ג׳ורדי בזמנו אמר בראיון שהוא מעדיף להיות מנהל מקצועי כי בתפקיד הזה הוא קובע לעצמו את סדר היום, עם כל מה שמשתמע מכך. אם אני לא טועה הוא גם אמר שהוא יכול לראות יותר את הילדים שלו.
     
  12. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    לגבי הפסקה הראשונה - נכון. בגלל זה אני חושב שלקרויף יש חלק בהחלטה לרדת לקווים בדיוק כמו לגולדהאר, כי זה לא שהיה צריך "לשרוף" את קרויף בקרב האוהדים שלא פקחו את עיניהם כמו במקרה נמני.

    הקיץ קרויף כבר התבטא אחרת, כולל בטור שלו לעיתון בהולנד. מה השתנה? אולי זה שאבא שלו כבר לא בסביבה והוא מרגיש שיהיו במובן מסויים פחות השוואות לדרך של אבא שלו, אולי הוא ראה שהמאמנים שהוא הביא למכבי התקדמו והוא לא קיבל הצעות מספיק טובות מקבוצות והבין שכדי להתקדם ממכבי הוא יצטרך לעשות דרך כמאמן.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אני חושב שגולדהאר וגם קרויף מאוכזבים מיכולת בחירת השחקנים בתקופה האחרונה, אבל לא מעוניינים בסיום הקשר וכן מעריכים אחד את השני ואת המערכת שנבנתה במכבי ת״א תחת ההולנדי.
    אני גם לא חושב שקרויף הוא מינוי ארוך טווח, אלא הבחירה הכי טובה עבור המשכיות במועדון שלא מפסיק להחליף מאמנים.

    מעבר לזה, אני לא חושב שיש באמת מישהו בתקשורת שיודע מה הולך בין קרויף לגולדהאר.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גולדהאר לא הגיע למגרשים כבר הרבה מאוד זמן, גם בגמר גביע הוא לא היה לדעתי. כמובן שמכבי היא עוד עסק מבין רבים, ועדיין. מעבר לכך מכבי כבר מזמן לא עם הישראלים הכי טובים והיא נחותה אפילו מבית"ר לדעתי - שכטר, עידן ורד, חן עזרא(נניח שהוא חצי קלאץ'), קלטינס שהוא כישרון גדול ועוד ועוד. מכבי הביאה החתמות של הרגע האחרון מן הסתם וברור שהיא תלויה 'בשאריות' ומצד שני בקיץ אחר היא לא הייתה מפספסת את רמי גרשון, בוזגלו עתיד לסגור בחיפה בסכום סביר ובטח לא מיליון יורו כפי שדרש, ואני זוכר את מכבי מחתימה את טב"ח החלוץ בשלב די מוקדם של הקיץ אז(2013), גם בן-בסט ואיגיבור הגיעו בשלב מוקדם וכן-הלאה .

    אני לא מערער על תפקידו של ג'ורדי כמאמן וזה עוד מוקדם לשפוט, לטוב ולרע, אבל כל ההתנהלות בקיץ היא מחפירה וברור שיש ביניהם חילוקי דעות, מכבי לא מבצר סגור מצד התקשורת כמו בעבר, עכשיו גם קרויף מאמן והוא פחות מתעסק בזה אלא באימון. ובכל מקרה גם אם ארגז הכלים דל - אסור למכבי להיראות ככה כמו נגד בית"ר.
     
  15. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    דור, אני מנסה להבין, ולא מצליח, מה התועלת בלכתוב אותן הודעות בנוסח שונה, באותו נושא, בהפרשים של שעות בודדות, אחרי שכבר התייחסו להודעות קודמות שלך.