מכבי תל אביב 2016/17 - אחרי עונה כושלת, ג'ורדי יורד לקווים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏15/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כלומר משהו באיזור החצי מליון יורו לעונה. יפה.

    אם חיפה לא מנצלים את זה כדי לתת להם את עטר ב2 מליון יורו הם סוג של פראיירים.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    ההיגיון אומר שאחרי שנה ללא כדורגל הם יגיעו בשכר קטן יותר ממה שהם היו מרוויחים אם היו עוברים ישירות למכבי בקיץ שעבר. בפועל הם נסעו לחו"ל, נכשלו וחוזרים לארץ כאילו לא עברה לה שנה. הם כמובן לא אשמים אלא המועדונים העשירים בליגה שממשיכים לשפוך כספים ללא הכרה ואז מאשימים את השוק הדל במחירים הגבוהים.
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    ספרטה פראג באה למכבי מהשמיים.
    הוא מיצה את עצמו במכבי,מה גם שברוב העונה שעברה הוא היה על תקן נוכח-נפקד,והחוסר חשק בלט אצלו מאוד.
    כמעט 3 מיליון יורו עליו,זה מתנה משמיים. ולחשוב שהם ויתרו על 6 מברוז'...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/6/17
    Sir Alex Ferguson ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי צריכה למהר לנסות לתקן חלקית את הטעות שעשתה בינואר. היא השאירה את טב"ח בכוח(ליאור רפאלוב בראיון שלו ל-'וואלה ספורט' שפך אור עד כמה העיסקה הייתה 'אמיתית' ולא ברווז עיתונאי) ולא הרוויחו מזה כלום להוציא אולי 3-4 משחקים טובים ואחד מהם נגד מכבי חיפה נראה לי. אשכרה חמישה מיליון יורו עמדו על הפרק. בסופו של דבר טב"ח אמנם התקדם מעט במכבי בהשוואה לעונת הבכורה שלו בהפועל שם היה בלאגן שלם - אבל גם בעונה הטובה בקריירה שלו הוא יעזוב כנראה בתחושה של החמצה וזה אומר הרבה. אני חושב שהרבה אוהדי מכבי היו מוותרים על עטר גם במצב הנוכחי, הדברים השתנו בזמן האחרון.
     
  5. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239

    עיתונאי (רז אמיר) פרסם קצת אחרי סגירת חלון ההעברות באירופה, שהיה מדובר בברווז (נרמז שע"י הסוכן), ושההצעה לא עברה את ה-3.5 מיליון יורו שעליהם ברוז' התעקשה לאורך כל המו"מ, ובכל מקרה בשום מקום לא דווח על 6 מיליון.

    אז אם עיתונאי מפרסם הבהרה, שמוציאה אותו לא טוב (כי הוא פרסם דבר לא נכון), אני נוטה להאמין לו, על פני פרסומים שמונעים על ידי הסוכן וע"י אבא של השחקן.



    וכן, בשביל 600 אלף יורו, כשהיה נראה שמאבק האליפות חוזר לחיים, לא שווה היה לוותר על שחקן שכשהוא בפוקוס, הוא מהטובים בארץ.
     
    Ori8 ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אפשר גם לנסות?
    לא מאמין שמכבי ויתרה על 10 מיליון על טב״ח בינואר. פראיירים.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    לא 6 מיליון, אבל טוכמן פירסם כי ההצעה הסופית הייתה 4.7 מיליון יורו -

    טל בן חיים נשאר: "זה היה קרוב, יכול להבין את מכבי תל אביב" - וואלה! ספורט

    אם מכבי תל אביב באמת דחו הצעה של 4.7 מיליון יורו בינואר, בידיעה שבקיץ בן חיים יכול ללכת לאן שהוא רוצה ב2.9 מיליון יורו, אז אנחנו שוב מקבלים הוכחה שהאיזון הכלכלי הוא לא באמת משהו ששמים עליו דגש במכבי תל אביב, אחרת לא מובן איך מכבי תל אביב מוותרת על 1.8 מיליון יורו (וזה בלי השכר של בן חיים מינואר עד סוף העונה, מניח שעם השכר של השחקן אנחנו כבר מדברים על מעל ל-2 מיליון יורו הפרש) בשביל להחזיק אצלה את טל בן חיים לעוד 4 חודשים...
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    למה אתם דואגים לאיזון הכלכלי של מכבי תל אביב? מכבי תל אביב הכניסה ערמות של כסף במונחים ישראלים מערן זהבי ומליגת האלופות, אז נגיד ב-3 שנים האחרונות די מאוזנים שם? אולי לא, אבל מי כן מאוזן בדיוק?

    מכבי תל אביב החליטה ששווה לה לוותר על מיליון וחצי הפרש או 2 מיליון הפרש תמורת הגדלת הסיכוי לקחת אליפות, לא מבין מה הבעיה.
     
    oFiRzZz ו-amn אוהבים את זה.
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    שהיה ברור מראש שהצעה כזאת לא תחזור,תוסיף את העובדה שהוא כבר שנה מת לעזוב ודי מחזיקים אותו בכוח,ורואים את זה על המגרש כמעט כל העונה. מחדל,אין לי מילה אחרת לתאר את זה.
     
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    אני לא מאמין שהיה שם 4.7 מיליון, ולא בטוח אם היה 3.5. כנראה שזה באמצע.
    כשאתה בשיא העונה עם סיכוי לאליפות, ובאמצעים של מכבי, לגיטימי לחלוטין לוותר על סכום של כמיליון יורו. מצבנו בסדר.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בואו נעשה סדר, אני חושב שזה בעיקר מצביע על כישלון גדול של ג'ורדי בשנתיים האלו שהוא כל כך תלוי וכל כך נאחז בשחקן כמו טל בן חיים שמשחק בלי טיפת מחוייבות חצי שנה שלמה. זה מחדל בדיעבד.. כי הפערים באמת גדולים והתברר גם לג'ורדי שבאר שבע שוב אלופה. הוא לא רצה לוותר מראש, לכן השאיר אותו בקבוצה.
    מכבי תל אביב אולי ידעה, ואולי לא, שהצעה כזו לא תחזור, בסדר.. אז הפסידו שם 2 מיליון יורו, בעיה שלהם. מכבי תל אביב הכניסה מספיק כסף בשנתיים האחרונות כדי לוותר על הכנסה פוטנציאלית של 1.5 יורו עבור הסיכוי להרוויח הרבה יותר כסף מליגת האלופות אם היו זוכים באליפות.. זה בדיעבד שזה לא קרה.. בדיעבד. הימרו, הפסידו.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אין בעיה לירן, גם אני הייתי מתנהג כמוהם, רק שלא יטענו שגולדהאר הציב כמטרה מרכזית איזון כלכלי (גם ליגת האלופות וגם זהבי היו משהו חד פעמי ולא איזה תכנית שנים קדימה שהתממשה אלא הצלחה נקודתית שבזכותה הם מאוזנים כלכלית), ושלא יטענו שגולדהאר בניגוד למועדונים אחרים לא משתמש בכוח הכלכלי שלו כדי לחזק את מכבי תל אביב ולפעמים (כמו במקרה דוידזאדה) גם בשביל לפגוע בהפועל באר שבע.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    תראה לי פה אחד שטוען שמכבי תל אביב לא משתמשת בכיס שלה כדי לייצר יתרון על האחרות.. בוודאי שזו המציאות, ואני לא חושב שיש פה עיוור שטוען אחרת.

    לכן, מקום 2 עבור מכבי תל אביב=כישלון. מקום 2 עבורינו= בסדר גמור.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    לפני כמה עמודים נטען כאן שגולדהאר, ביגוד לשמעון מיזרחי ואחרים, מטוב ליבו, לא מפרק אותנו מהנכסים שלנו, לא מציע סכומי עתק ומשכורות עתק לשחקנים כמו ויטור ונואקמה.
    הרבה עמודים לפני כן נכתב שהשאיפה הגדולה של גולדהאר זה לאיזון כלכלי ולכן אפשר לראות שסכומי הכסף שבהם נרכשו שחקנים שווים כמעט לגמרי לסכומים הכסף שבהם נמכרו שחקנים, כלומר מכבי תל אביב לא קונה שחקן בלי למכור שחקן באותו ערך או במילים אחרות מכבי תל אביב פועלת לכך שהתקציב יהיה 120 מיליון וצפונה אבל גם ההכנסות יהיו דומות.
    אני רק מזכיר שאם ויתרו על יותר מ- 2 מיליון יורו במקרה טל בן חיים (מבחינת עלות למערכת) בשביל 4 חודשים, התיאוריות למעלה פשוט לא נכונות.
    ושוב, אני במקום גולדהאר הייתי מתנהג אותו הדבר, (לא בטוח שגם במקרה דוידזאדה ובמקרים אחרים שבהם מכבי תל אביב או אנשים מטעמה פנו לשחקנים תחת חוזה) אבל בסך הכל הייתי גם מנסה למקסם את הפערים הכלכלים לטובתי, אבל אז אי אפשר לטעון שהשאיפה הגדולה של גולדהאר היא לאיזון כלכלי, כי מי שרוצה איזון כלכלי לא מוותר על שחקן שמת לעזוב את מכבי תל אביב (אפילו לספרטה פראג) רק בשביל שיישאר עוד 4 חודשים במועדון.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    גולדהאר לא מפרק אותנו מנכסינו, זו עובדה. מה הסיבות? טוב ליבו זו פרשנות מעניינת. כפי שאמרתי אז, אם היה מנסה לפתות את שחקנינו, זו הייתה הודאה בכישלון חרוץ שלו והורדת הראש בפני הפועל באר שבע, זה לא קורה.
    סביר להניח שגולדהאר, כמו אלונה, שואפים להגיע איכשהו לאיזון כלכלי, בדרך יש צעדים שצריך לעשות כדי להצליח מקצועית גם אם זה פוגע בכיס. כמו לוותר על 2 מיליון יורו הכנסה, או להוציא שכר של 320 אלף על שחקן ליגה טוב ולא יותר, רק כי הוא ישראלי. או לשלם מיליון יורו או דולר על מגינים ושחקנים צעירים לא מוכחים. אלו מהלכים שהיינו חייבים לעשות כדי לנסות ולשמור על מקומנו בצמרת בשנים הקרובות, למרות שזה פוגע באיזון הכלכלי. כם גם גולדהאר.. רוצה למזער בטוח הוצאות ולמקסם הכנסות, אבל יש אילוצים מקצועיים בדרך.

    גולדהאר רוצה קודם כל להצליח, אחר כך לדאוג לאיזון כלכלי. בדיוק כמו אלונה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.