מכבי 'עלית' ת"א 2007/8

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י לירן, ‏30/6/07.

  1. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    אפשר להגיד פאק. מכבי הרוויחו שחקן מצוין. למרות התגובות פה, במציאות ארויו שחקן קבוצתי מאוד שחתום על כמה מסירות יפות מדי רבות בליגה הטובה בעולם.
    עם זאת, יש לו גם יכולת חדירה מצוינת, קליעה מרחוק סבירה, אם אני לא טועה חולשה קטנה בהגנה, אבל אל תשכחו שרכזים בNBA לא אותה רמה כמו ירון להט.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    ארויו עוד לא נחת בארץ והנה כבר הכתבים ה'חכמים' האלה.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3577291,00.html
    לא, מה הוא חשב שקובי בראיינט יגיע לארץ? באמת, אפשר לחשוב שכל שחקני הנ.ב.א שהגיעו ליוון ולרוסיה הם 'כוכבים'. קחו לדוגמא את צ'יילדרס, זה חתיכת כוכב...

    לדעתי יש דבר חשוב שהכתב הנכבד שוכח, סלואן לא זכה לעולם בשום דבר...אם כל הכבוד למאמן שכבר ייקבר מתחת לפרקט של האולם ביוטה, חוץ מגמר נ.ב.א אחד מה הוא השיג שנים ביוטה? אני לא יוצא להגנתו של ארויו, אבל תמיד יש סיבה לחפש את השלילי בשחקן נ.ב.א שעוזב לאירופה. יש גם מקרים הפוכים כמו אנתוני פארקר למשל, מי שמע עליו שם עד שבמכבי הוא גדל, התבגר והשתפר? היום הוא אחד השחקנים היותר חשובים שנמצאים בטורונטו מסביב לכריס בוש.

    אין ספק שתמיד יש סיכוי שארויו ייכשל בארץ, אבל רגע האם הכסף ביוון וברוסיה מבטיח כל שנה תואר?
    מבחינתי ארויו שחקן מספיק טוב בשביל קצת למאפיות ברוסיה וביוון שאולי להן יש את רב הכסף, אבל לנו יש גם כמה שחקנים טובים. אני משוכנע שרב אוהדי מכבי יירצו עוד כמה 'כשלונות' כאלו על פני שחקנים כוכבים כמו ארז מרקוביץ', נכון?

    בעוד כמה חודשים אני תמיד מוכן לשלוח לאמיר בוגן התנצלות, אבל מעניין אותי אם ארויו כן יצליח אם הבחור גם מוכן מצידו לכתב כתבה יפה ב-YNET שהוא אולי טעה? מי חושב שזה לא יקרה?
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    ארויו החתמה אדירה בלי ספק.
    רכז מושלם למכבי, שיכול לתת באירופה בקלות 18 נק' למשחק, הוא מוסר בחסד, הוא זריז, יש לו ראיית משחק... תמיד אהבתי לראות אותו, וגם רציתי שהוא יהיה רכז שני בניו אורלינס. תמיד הלהיב אותי במשחק שלו. מאוד אנדרייטד.
    לדעתי השחקן הטוב ביותר שנחת באירופה מכל הבלאגן הזה שהיה בקיץ. ללא ספק מציאה למכבי.
     
  4. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    כמו שבטח שמת לב, גם אני שיבחתי את ארויו. אבל לא שכחת פה את צ'יילדרס? אני מדבר על השחקן ברגע זה ממש, ולא אותו שחקן מאתונה לפני ארבע שנים.
     
  5. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר לסמוך על אפי, פשוט מהלך מפתיע. בזמן שנראה שמכבי בקבר ביחס לשאר המועדונים באירופה שהתחזקו, פתאום מכבי מביאים גם הם כלי כבד. בסך הכל מיהרנו לרדת על הניהול של מכבי שהיה מוצלח בשנים האחרונות והשאיר את מכבי תמיד בצמרת היבשתית. גם כאן הפעם היינו צריכים להקשיב למכבי שאמרו לחכות בסבלנות ולא נלחצו כאשר יש זמן רב לסיום מועד העברות (זמן רב מאוד).
     
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    ארויו לא מקבל מספיק דקות שלא בצדק לדעתי. שהרכז של אורלנדו הוא נלסון שלא יציב ארויו יכול לקבל הרבה יותר דקות ממה שהוא מקבל... אם הוא היה מקבל יותר דקות היו לו מספרים נהדרים.
    אבל אני קצת לא אובייקטיבי כאן כי אני מאוד אוהב את ארויו.
     
  7. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה עושה אותך לאוהד מכבי העונה? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  8. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חייבים להחמיא למכבי על מהלך אדיר מכל הבחינות. מקצועית, אין ספק ששחקן כמו קרלוס ארויו ישדרג את הקבוצה, שעד עכשיו נדמה היה שהיא נבנית לרוחב (אני עדיין לא מבין את העומס בעמדות הפנים), בטח לעומת מה שהלך כאן בשנה שעברה עם ביינום והשני, איך קראו לו? זה שהיה אמור להיות אריאל מקדונלד החדש.

    מבחינה שיווקית זה מהלך שיחזיר לקהל את האמון במה שבונים בקבוצה (למרות שגם ככה כמות המנויים הקבועה הייתה נמכרת בקלות) ויחזיר את העניין של התקשורת, כולל האירופית שנכנסה לכל הטראנס הזה של שחקנים שעוזבים את ה-NBA בשביל לשחק באירופה.

    הניצחון הגדול של מכבי הוא מבחינה כספית. אם הפירסומים אכן נכונים וארויו אמור לקבל 1.6 מיליון יורו לעונה, אז מכבי עשו עסקה משתלמת (למרות שמדובר בשחקן היקר ביותר בתולדות הקבוצה), בטח אם משווים את זה לסכומים שרצו לשלם על סלומון או לסכומים שיקבלו השנה באירופה שחקנים כמו ברזץ, נבארו או נכבאר, שאין להם רזומה כמו זה של ארויו ב-NBA.
     
  9. GUTE Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/06
    הודעות:
    1,300
    לייקים שהתקבלו:
    1
    החתמה אדירה של מכבי. קרלוס ארויו הוא ללא ספק השם הגדול ביותר שנוחת בישראל (ואני לא כולל בזה את הפארסה של טום צ'יימברס) ועוד יש לו הרבה לתת. 2.5 מיליון דולר הם פשוט כלום לעומת הסכומים המטומטמים שמשלמים הפראיירים ברוסיה ויוון.
    צ'ילדרס מאולימפיאקוס מרוויח כ6 וחצי מיליון דולר נטו לעונה, תסכימו איתי שזה לא ההבדל בינו ובין ארויו.
    לדעתי הדבר הבא שמכבי צריכה לעשות הוא לשלוח את ליאור אליהו להפועל ירושלים בתמורה לכך שפניני ישחק עוד העונה בנוקיה. מצבת הגבוהים של מכבי מעובה וקשה לי להאמין שליאור אליהו ישתלב בה.