מכבי נתניה 2017/18: למה שהפעם נאמין לך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    ברור שזה הולך להביא לו נאחס והוא הולך לקבל היום גול בין הידיים-

    המיוחד: מכבי נתניה מאוהבת בדני עמוס

    לא דיברנו עליו מספיק העונה והוא החל את העונה קצת בגמגום.
    היו ספקות לגביו וגם לא מעט ביקורת וטענות שגולן אלקסלסי הוא זה שצריך להיות השוער הראשון(אני אישית מעולם לא חשבתי כך אבל הצליחו קצת לערער אותי והיתה איזו תקופה שחשבתי שעם אלקסלסי ההגנה שקטה יותר מאשר עם עמוס).

    אני חושב שהמפנה הגיע במשחק מול עכו בחוץ והחותמת על העונה הטובה של דני עמוס מבחינתי היתה המשחק בק״ש שם נתן את אחת ההצלות הגדולות שראיתי משוער- הדיפה בקצות האצבעות של כדור חזק ודי מדוייק שעשה דרכו לחיבורים של ריאן. עמוס הסיט את הכדור מבין החיבורים אל החיבורים והחוצה.
    עמוס סך הכל מוכיח שהוא שוער יציב והעונה כמות ההברקות עולה על כמות הפלופים. אם המשחק הכי חלש שלו העונה(אלא אם שכחתי משהו) עורר כאן ויכוח ביני לבין משתמשים אחרים על מידת האחריות שלו לשערים(ההפסד 3-2 למכבי ת״א)- כנראה שהמצב טוב.

    לפחות ממה שאני התרשמתי, בטח בנתניה- שוער הרבה יותר טוב מאוהד לויטה ואריאל הרוש.

    מרגיש שיש על מי לסמוך ואני מקווה שישאר איתנו. לטענתו הוא פוזל למעבר לאירופה ועדיין לא ברור אם ישאר. אני מעריך שאם ישאר בארץ- ישאר בנתניה.

    לא יודע מה זה אומר לגבי גולן אלקסלסי שאני יודע שכן בונים עליו עתידית- אבל לא רואה אותו מעוניין להמשיך להיות שוער שני. מקווה שעמוס ישאר ושימצאו את הפיתרון גם לאלקסלסי שישאר(אולי להשאיל אותו).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    דווקא התייחסתי אליו מדי פעם בנקודות שאני אוהב להתייחס אליהן כאן באשכול אחרי משחקי הקבוצה.

    אני מאוד מרוצה ממנו. מדי פעם יש לו פספוסים, אבל לכול השוערים (במיוחד הישראלים) יש. רוב הזמן הוא יציב וישנם כמה משחקים שהוא הביא נקודות במו ידיו. אהיה יותר ממרוצה אם הוא ימשיך להיות השוער של מכבי נתניה גם בעונה הבאה.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דברים שאני רוצה לדבר עליהם אחרי המשחק נגד בני יהודה:

    א. דני עמוס מציג הופעה טובה נוספת ועוזר לקבוצה להשיג 3 נקודות. זהו סעיף שכבר חזר על עצמו כמה פעמים בשבועות האחרונים. הרבה זמן לא היה למכבי נתניה "שוער שמביא נקודות".

    ב. עלי מוחמד נראה טוב באופן כללי, אבל זה עדיין לא אותו השחקן שהיה לפני הפציעה. יש דברים שהוא מצליח לעשות באותה הרמה ויש דברים שפחות מצליחים לו. מעריך שעם הזמן הוא יחזור להיות אותו השחקן שהיה לפני הפציעה.

    ג. דיא סבע הוא שחקן התקפה מהמשובחים שיש בליגת העל, אבל עוד הופעה שמוכיחה שהוא לא כדורגלן טוב באמת, כי כדורגלן טוב באמת היה מסיים את המשחק עם בישולים נוספים במקום לנסות ולהבקיע בעצמו. אני מצפה מהצוות המקצועי להבהיר לו שזה לא ייתכן שהוא יעלה לקבוצה באי-כיבוש של שערים בגלל אנוכיות.

    ד. אני חושב שהקבוצה פספסה בענק עם לאנדרו ריביירו. מעריך שהוא לא יהיה בקבוצה בעונה הבאה ולכן אני מקווה שהקבוצה תשמור לעצמה את האפשרות להחזיר אותו בהמשך ולא תוותר עליו לגמרי.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  4. kufsa Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/12
    הודעות:
    120
    לייקים שהתקבלו:
    93
    אייל סגל הכריז רשמית שחוזרים בעונה הבאה ליציע המזרחי, מה שגרם למאות תגובות בעד ונגד, בעוד חלק מהמתנגדים הקצינו עד אי קניית מנוי לעונה הבאה. איזו הגזמה. מעניין אותי מה אתם חושבים על המעבר ?
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    שאלה שמאיימים זה אוהדים קקה שלא שווים יריקה.
    ארחיב בעניין מאוחר יותר.
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אני ממש נהנה מהקבוצה ומהקהל כל משחק כמעט שאני מגיע. אני אפילו חושב שעונה כזאת לא תחזור - ועם החולשה המאוד ברורה של הגדולות אולי אם לא החודש ההוא שהפסדתם סתם נקודות (אשקלון, בני יהודה בבית וכו') הייתם יכולים להלחם על הכתר. קשה לי להאמין שהכל יתחבר שוב - רכש נהדר (אולסק), פגיעה בזרים (מוחמד, ורגאץ' את הוייבך), עונת שיא של סבע ולוי. עמוס בכושר נהדר. ממש כיף לראות. לדעתי אתם לא נופלים מהפועל חיפה ויכולים להשיג אותם.

    מקווה שתנצחו את כל משחקי הבית בפלייאוף. באמת שאתם שווים את זה. הייתם דומיננטים מאוד נגד הפועל חיפה, ב"ש, בית"ר ונתתם להם בראש. מכבי זה היה בתחילת עונה, בני יהודה זה היה בחודש הפחות טוב שלכם. תכלס, אני לא רואה אתכם מפסידים בסגל מלא וכשיר לאף קבוצה בפלייאוף בבית. ובחוץ כמובן יהיה מאוד קשה בטרנר וטדי, אבל לא בלתי אפשרי. גם לא בסמי עופר ואת בני יהודה כבר ניצחתם.

    אתם יכולים להגיע למקום 4.
     
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    כל המשחקים בפלייאוף יהיו קשים. העונה הזאת הצלחה גדולה בכל מקרה אבל צריכים להישאר צנועים ועל הקרקע כדי להמשיך במומנטום.
    חבל שבמשחקים החשובים נגד קבוצות פלייאוף תחתון הפסדנו הרבה נקודות (למרות שלא הפסדנו לאף אחת מהן). בני סכנין ומכבי תל אביב הקבוצות היחידות שלא ניצחנו אגב.

    נראה שהביתיות משחקת לטובתנו העונה בניגוד לשנתיים אחורה אבל אסור להתבלבל, אנחנו לא פייבוריטים בבית נגד מכבי תא, באר שבע וביתר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/18
  8. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אני לא מאיים אבל אסור להרגיש עצבני,כועס ואפילו קצת מרומה על ידי ההחלטה הזאת?
    לדעתי החלטה שערוריתית לא פחות, שתפגע לי המון המון בחווית הצפייה שגם ככה לא כזאת טובה באצטדיון המחורבן הזה.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    מותר לכעוס וגם אשמח לשמוע על מה ואיך חווית הצפיה שלך הולכת לההרס?

    לאיים באי קניית מנוי זה עלוב ומגוחך.
    מה שמגיע לחלק מהקהל זה לא אייל סגל שיושב שמדיין איתם, אלא איזה אלי טביב או מיץ׳ גולדהאר בטורונטו או מיאמי שלא רואים אף אחד ממטר ועושים מה שבא להם ועוד עם קהלים שמכניסים הרבה יותר כסף.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    ההחלטה הזו מצויינת ואייל סגל אפילו מסתכן כלכלית בזה שהוא מבטל כל אפשרות לתת יותר מ 2500 כרטיסים לקבוצה אורחת מתוך אמונה בקהל שלנו.

    ההפרדה בין יציע העידוד ליציע משפחות מבורך!
    הורים לילדים לא מקבלים היום שום חווית צפייה עם הילדים שלהם כי או שעומדים להם מול העיניים או שיש להם תוף מעל הראש שדופק במוח או כי כולם מסביב מקללים(גם אני, מודה) קללות שהם לא רוצים שהילד ישמע או ש... יקנו כרטיסים ב 80-90 ש״ח לשבת למעלה בצד- יציע שפשט רגל העונה!
    היציע המערבי באופן כללי יהפוך ליציע שקט יותר ומשפחתי יותר מצד אחד, ובורגני מצד שני, וכל מי שמחפש לקפוץ כל המשחק בלי חולצה, לעודד ולפרוס דגלים לא יצטרך לשמוע ״לשבת לשבת״ כל רגע, ״תוריד את הדגל״, ושאר משפטים מאנשים שכל מה שבא להם זה לבוא בשקט, לראות משחק ולשיר אחרי גול.

    וואי, איזה באסה... במקום לשבת מתחת לעיתונאים עכשיו אני צריך לשבת בכסאות הסגולים... וואי וואי... איזה באסה... הרסו לי את כל הכיף...
    זו פשוט בכיינות לשמה.
    הכרטיסים המסומנים פשטו רגל.
    כמה מנויים כאלה מכרו? כמה מאות? בשביל כמה מאות צריך לסגור יציעים שלמים?
    מה גם שנאמר בפירוש שאם יהיה ביקוש כזה גדול שיצדיק הגדלה- יגדילו. יש 7,000 מקומות ביציע המזרחי! שכולו שלך אתה יכול לעשות כל מה שאתה רוצה כמעט בלי מגבלה.
    החלטה נהדרת!
    עם שיווק נכון אתה יכול במתכונת הזו למכור הרבה יותר מנויים וכרטיסים.
    ואם לא- מי שלוקח כאן את הריזיקה זה הבעלים. גם לוקח ריזיקה לטובת הקהל שלנו- וגם סופג ביקורת מאנשים קטנוניים ובכיינים.
    בסוף אחשוב שבאמת הבעלים היחיד שיכול לשרוד כאן זה מישהו כמו יואב כץ או אלי טביב.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maccabi Diamond ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  11. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    באמת הזויות כל התגובות של הדפקו אותי, ירקו לי בפנים, עבדו עליי וכו'. כולה עוברים ליציע המזרחי, שלדעתי, עדיף כמעט מכל הבחינות. יציע גדול יותר, בלי עמדת השידור בחלק העליון ובלי יציע הכסף בחלק התחתון. יציע אחיד יותר וכשהוא יהיה מלא זה יהיה הרבה יותר יפה. עד כאן לגבי הנראות.

    כאחד שיש לו מנוי במקום מסומן, אני מברך על כך שכעת אוכל להביא את הילדים ללא בעיה. אין לי בעיה לא לקנות מנוי באזור מסומן. הסיבה היחידה שקניתי מנוי מסומן היא לא להגיע שעה מראש כדי לתפוס מקום טוב (בהתחלה קניתי לא מסומן וכבר אחרי המשחק הראשון שיניתי כי ראיתי מה קורה ביציע הלא מסומן). בכל פעם שרציתי להביא את הילדים הייתה בעיה. עם ילד אחד זה עוד בסדר (גם לא תמיד), אבל עם שניים צריך כבר לחפש מקום מעל או מתחת כי הכל תפוס וזה היה יוצר בעיה. במשחקים גדולים אין בכלל מה לדבר. זה אבוד. ביציע גדול, ללא סימון, לא תהיה בעיה במציאת מקום.

    דבר נוסף, כמה פעמים ראינו את היציע המזרחי נפתח כי אנשים לא רצו לקנות כרטיסים ב- 88 ש"ח לפני המשחק או ב - 80 ש"ח ביום המשחק כדי לא לשבת ביציע המערבי בפינות האצטדיון? מה הטעם בזה? כמעט בכל העונה, למעט אולי שני משחקים, היציע המוסמן הצדדי ביותר נשאר ריק ואפילו זה שלפניו, כי בצדק אך אחד לא יקנה כרטיס במחירים כאלה כדי לשבת בפינה. כשנגיע לסולד אאוט זה יהיה אחרת.

    שום דבר לא מושלם, גם לא החלוקה שתהיה בין המזרחי למערבי. בכמויות גדולות ממה שאנחנו מביאים החלוקה בין המערבי למזרחי הגיונית, בכמויות האלה, אני מקווה שנהיה כמות מכובדת במזרחי כדי להצדיק את החלוקה.

    הרצליה עד המוות
    אם אתה בא כמעט כל משחק אז יכול להיות שמכירת המנוי לפליאוף תשתלם לך. תעקוב אחרי הפירסומים שיהיו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/3/18
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    מה הבעיה לפתוח גם את המזרחי וגם את המערבי ושכל אחד יבחר לשבת היכן שהוא רוצה? גם לבית"ר לאורך השנים היו המון משחקים שהיה אפשר לדחוס את כל האוהדים למערבי אבל שני היציעים נפתחו. אתם גם במצב טוב מאוד מקצועית וניהולית אז אין סיבה שהמספרים לא יעלו משמעותית בעונה הבאה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    זה הקטע- שזה מה שעושים.
    יציע הכסף נשאר במקומו. מעל הספסל שלנו עושים יציע משפחות.
    ההפרדה קלה יותר ביציע הזה כי יש הפרדה מובנית בין יציע הכסף ליציע דרום מערבי.
    הכל הרבה יותר הגיוני ונוח.
    אבל כמה אנשים שישבו בכמה שורות המסכנות מתחת ליציע העיתונאים מתבכיינים כאילו לקחו להם צעצוע.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני חושב שהוא מגיע בגלל עבודה.
    הזכיר משהו בעניין פעם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    עלי מוחמד קצת פרווה מאז החזרה מהפציעה.
    מוכיח למה כן ייטב לו להישאר איתנו.
    הכושר הנוכחי מסביר למה תמיד היו לקבוצות באירופה ומניח שגם לקבוצות העשירות בארץ ספקות לגביו. אבל כמובן שיש לו הנחה בשל ההיעדרות. מוטרד כי זוכר תקופות כאלה גם בעונה שעברה וגם בטרום עונה הזו.

    חייב להגיד שלשחקן כמו דן גלזר מאוד קשה עם השיפוט בארץ. הרבה חילוצים שלו לא היו זוכים לשריקה בליגת האנגלית למשל.
    הוא כמעט תמיד מגיע לכדור וכמעט תמיד זה לא רק שנגמר בשריקה- זה נגמר גם בצהוב, לרוב מוקדם, שמסנדל לו את המשחק.
    המזל הוא שלהבדיל מויקי(שכולם יודעים שאני מאוד אוהב אבל קשה להגיד שהוא שחקן חכם במיוחד) מדובר בבחור אינטיליגנט שמבין שכשהוא עם צהוב- צריך להיזהר ולכן למרות הצהובים נדמה לי שהוא לא קיבל באף משחק צהוב שני.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.