מכבי נתניה 2014/5: בעיות כלכליות, ערן לוי נפצע ולא ידוע אם ישוב לשחק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,785
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    יש אנספור סיבות למה הקהל לא בא באותה תקופת של יאמר. אם תתעקש אני גם אכנס לזה. בכל מקרה, כמו שקרה בהפועל ת"א, ההתקדמות בכמויות האוהדים שמגיעים היתה הדרגתית, ולא קרתה ביום אחד והקפיצה הגדולה באה אחרי דאבל והצלחות חסרות כמעט תקדים באירופה- שבתקופת יאמר לא היו. וגם לא כדורגל טוב, וגם לא שחקני בית דומיננטים וגם לא מתקן ראוי(שאגב זו אחת הסיבות שגם הפועל ב"ש לא מצליחה לשבור את "תקרת הזכוכית" של ה- 5,000-6,000 וזה אחרי עונה באמת יוצאת דופן- ושם יש הרבה מרכיבים שבנתניה של יאמר לא היו), וזה רק על קצה המזלג.
    במה אנחנו עדיפים על הפועל ת"א? אם אני איש עסקים מכבי נתניה מאתגרת אותי יותר, מכבי נתניה מועדון פחות שנוא, בלי יריבויות גדולות, פחות מועד לפורענות, והכי חשוב- מי שרוצה לרכוש את הפועל ת"א צריך לשים רק 10 מיליון ש"ח כדי לאזן אותה. אם שגב ישאיר שולחן נקי כמו שהוא מבטיח(לצערי אני בספק...), זה יתרון גדול לעומת רכישת הפועל ת"א.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    העזיבה של אלי שגב היא הדבר הטוב ביותר שיכל לקרות למכבי נתניה. אפילו כשהיינו ללא בעלים, אני לא זוכר קיץ זוועתי שכזה, שבו לקח לנו לפעמים שבועות להעביר חוזים בינוניים בבקרה התקציבית.
    כשאלי שגב ויוסי מאור רכשו את מכבי נתניה, כל אדריכלי הכשלון מהעונה קודם לכן עזבו את הקבוצה. השנה, כשיוסי מאור הבחין בכל העסקונה הנרקמת במועדון, הוא לקח צעד אחורה ובהדרגה חזרנו לראות את כל אותם המזיקים מכרסמים בכל דבר טוב שקורה בקבוצה: מוטל'ה שפיגלר, קובי בלדב, גיל לב ושיא השיאים: משה פרימו מסתובב במחנה האימון של מכבי נתניה בין השחקנים, מרחרח בלי הכרה, כשהוא עוטה על גופו תלבושת רשמית של המועדון לעונת 2014/5.
    המועדון הזה הגיע לרמת חובבנות שכמותה אני לא זוכר מעולם. בשנה שעברה, כשהיינו קבוצה בליגה הלאומית, החזה שלי היה מתנפח כשהייתי מדבר על מכבי נתניה. השנה הפכנו להיות בדיחה עצובה.

    יוסי מאור (מימין) אומר שהוא ישקול בחיוב להיות הבעלים של מכבי נתניה - ואני מאמין לו. קודם כל, כי הוא הותיר רושם טוב בתקופה שבה הוא היה פעיל יותר בנעשה במכבי נתניה, אז השקט הניהולי והסדר במועדון היו הכח הגדול ביותר שלנו. שנית כל, כי אין לי שחתנו, רועי דניאל (משמאל), שאוהד את הקבוצה וחזר לפני חודש לשמש כמנכ"ל הקבוצה, יאיץ בו להציל את הקבוצה.

    http://msc.wcdn.co.il/w/w-635/1555208-18.Xxx
     
  3. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    אני מקווה ששגב ייקח איתו את מוטלה שפיגלר ואת תומר קשטן
    אף פעם לא אהבתי אותו.. גם כש"הציל אותנו"
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ואגב, אלי שגב לא מפספס שום הזדמנות לצאת אפס מאופס:

    א. מאשים את הקהל בעזיבה שלו. זה הרי הפתרון הקל, כי עבורנו בתקשורת אף אחד לא ישאל כמו שרק לפני כמה חודשים עולם התקשורת יצא נגד עידו חג'ג' ושאל בשמם של אוהדי הפועל תל אביב: "רגע, אז אולי בעצם הוא רק חיפש הזדמנות לנטוש את הספינה?". וכל זה למרות שאני יכול לספור לפחות 5 חברים בפאנלים השונים של ערוץ הספורט שהם אוהדים מוצהרים של הקבוצה.

    ב. מכשיר את הקרקע למכירה של לרי קיודה, שתחסל את הסיכוי הלא גדול גם ככה שלנו להישאר בליגה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    אני לא מבין איך הוא מאשים את הקהל בעזיבה שלו, כאילו אם היה מצב שלא היו מקללים את יוסי מזרחי, והשותף שלו היה אומר לו "או אני או מכבי נתניה" אז הוא היה בוחר בנו כי הקהל לא מקלל את המאמן?
    אני לא מאמין לאף מילה שלו
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,785
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    בולשיט! שמעתי אותו אומר לא פעם על טל בנין שהוא "כמו הבן שלו".
    הוא הגיע למועדון בתקופה שהקהל התעלל בטל בנין, רכש את המועדון אחרי שטל בנין נזרק מכאן, ובכל העונה בלאומית הוא שמע מאות ואפילו אלפים בקהל שלא הפסיקו לקלל את בנין.
    היום הוא מספר סיפורים שהקללות ליוסי מזרחי, שזה בערך 20 איש שיושבים מאחוריו,גם חלק מזה שנמאס לו...
    אני לא יודע אם הוא בעצמו מאמין לשטויות שיוצאות לו מהפה בכל ראיון...
     
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אלי שגב לא מבזבז זמן. פחות מ24 שעות אחרי ההודעה לתקשורת שהוא עוזב, הוצמד ללארי קאיודה תג מחיר של 1.5 מיליון יורו
    אלי טביב שהתעניין בחלוץ נרתע בשלב זה מתג המחיר הגבוהה, כשגם למכבי חיפה הוצע לרכוש אותו כבר בינואר הקרוב.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    בתור מתבונן מהצד בלי יותר מדי אינפורמציה על מה שהולך במכבי נתניה מאז שאלי שגב התמנה לבעלים לי זה בעיקר נראה בעלים שמצטיין יותר בדיבורים ובהופעות בערוץ הספורט מאשר במעשים. אני עוד זוכר את ההצהרות שלו בתוכנית של קופמן ואיינשטיין ועל הפירסומים על כמעט כל ליגיונר החל מטב"ח, טוטו תמוז ועד דודו ביטון ובן שהר ובסופו של דבר הגיעו אור ברוך ועודד גביש. אני לא מתפלא אם עכשיו הוא הולך לכיוון ה"אני הולך" ו"תתפסו אותי" כדי לקבל עוד כמה כותרות ו/או אהבה מהקהל. אבל שוב זה לא מבוסס ורק לפי מה שאני קורא ורואה.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    קאיודה יכול לרענן מאוד את ההתקפה המדשדשת של בית"ר(למרות שלדעתי לבית"ר חסר שחקן מהסוג של נוואקמה אבל זה כבר לדיון אחר). רק מצחיק לחשוב שבקיץ שעבר הוא הוצע לבית"ר בחינם אבל החתימו כל מיני אייס קרים וסולליך והיום אם טביב ירצה לרכוש אותו הוא ישלם כמה מיליוני שקלים, אבל נראה לי שעוד מוקדם מאוד לדבר על העניין הזה, אני לא אתפלא אם קאיודה ישאר בנתניה עד הקיץ או שפתאום שחר ושרצקי יכנסו לתמונה.
     
  10. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    באמת מצחיק איך לא החתמתם אותו בעצמכם קיץ קודם.. אני זוכר לפני כשנה וחצי שכתבתי בדיון שלכם שהוא יהיה גניבה גדולה ואמרו שיש איתו חששות בגלל הסוכן או בגלל הרזומה הלא מרשים עד לנקודת זמן ההיא.

    כואב הלב על אוהדי נתניה סה"כ אם כל הסיפור הזה יילך כמו שזה נראה, נקווה שימצאו אלטרנטיבה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא רוצה להישמע בוטה מדי, אבל גם עזיבה של בעלים וגם מכירה של קאיודה בינואר נשמעת לי כמו 'הרצחת וגם ירשת'? כאילו המטרה היא לפרק את המועדון. נתניה קבוצה חלשה וללא השחקן מס' 1 שלה - יהיה לה מאוד קשה לשרוד. נעשו טעויות בבניית הקבוצה - ויתרו על שחקנים סבירים גם לליגת העל כמו ליפנייה, הגיעו זרים לא טובים לחלק ההגנתי ואני חושב שיש אווירה שלילית מאוד מאז הסיפור עם אוהד לויטה לצורך העניין. אגב, הבעלים קצת נסחף, לפחות בכל הקשור לקללות למאמן. גם בסכנין מקללים את גיא לוי, גם באשדוד לא אוהבים את קלינגר. גם במכבי פ"ת מקללים את..בעצם, אין להם קהל.

    אגב - גם מוט'לה צריך ללכת הביתה, ועל זה נאמר - 'אוכל חינם'. מה התפקיד שלו לעזאזל? שר הכבוד? הדברן הלאומי? אני גם מחזק את העמדה לפיה הבעלים של נתניה קיבל הרבה פרסום ותרם מעט. כמו עידו חג'ג' בהפועל ת"א למען האמת.
     
  12. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    גם אם יוסי מאור ייקח את הקבוצה, ברור לכולם שאין לו את היכולת הכלכלית להחזיקה לבד את הקבוצה והוא יצטרך שותפים לכך. ונניח ועברנו את המכשול הזה, יש בעיה שהיא לא תיפתר גם אם יהיו טייקונים כבעלים. כל עוד לא יבוא לפה בעל בית שיצהיר שהוא בא בלי דד ליין וכל עוד לא יהיה פה בעל בית שיבין שקללות היו ויהו ואין דרך לשנות זאת לא משנה מה יעשו, הריטואל הזה יחזור שוב ושוב. באחת הכתבות שעשו עם יוסי מאור בתחילת דרכו, הוא ציין שיש כמה אוהדים שמוציאים לו את החשק להמשיך ולהשקיע. אני בהחלט יכול להבין אותו והלוואי שאותם אוהדים לא יהיו איתנו, אבל אם נסתכל על שאר הקבוצות אז אצלנו זה באמת מינורי ואם הבעל בית הוא רציני ולא חרטטן הוא יתעלם מאותו קומץ שבאמת הוא קומץ וימשיך בדרך שלו בדיוק כמו שחר, אלונה וגולהאר.

    תמיד יהיו את אותם מופרעים שיתהפכו על המאמן/בעלים אחרי משחק לא טוב או החלטה ניהולית שלא מתאימה להם. אי אפשר בשום מצב לשנות זאת. זה כבר עניין של תרבות שלא קיימת פה ולא תהייה גם בעוד 200 שנה. אם יבוא בעלים שיבין זאת מהתחלה אולי נזכה בבעל בית שיחזיק זמן רב ולא ינטוש באמצע.

    ברור לי גם שזאת לא הסיבה ששגב החליט לפרק את הכל כבר באמצע העונה. מדובר בבנאדם טוב שפשוט אין לו את היכולת להחזיק לבד את הקבוצה, זה גדול עליו והפתיחה הלא טובה של העונה שלנו רק האיצה את תהליך העזיבה שלו. אני רק מקווה שלא ימכור לנו את קאיודה כי אז סופית ירדנו ליגה.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    1. אל תאמינו לשגב כשהוא מאשים את האוהדים של נתניה בעזיבה. הוא בסך הכל מחפש להסיט את האש ממנו לכיוונים אחרים. או שהוא נקלע לבעיות כלכליות בחייו האישים או שהוא הבין שהעסק גדול עליו אחרי שהשותף שלו גונן השאיר אותו לבד במערכה.

    למה הוא לא דיבר על האוהדים בשנה שעברה כשחגג איתם עליית ליגה, הגעה לגמר גביע ושיבח אותם בכל הזדמנות?
    מי קבע שקומץ של כמה עשרות אנשים שמתנהגים בצורה לא ראויה מייצגים את אוהדי מכבי נתניה יותר מאותם 20,000 שמילאו את רמת גן בגמר הגביע בשנה שעברה?

    בשורה התחתונה, יש כאן אדם שהחליט להודיע על עזיבה כבר בנובמבר, שיודע שההודעה שלו בתזמון הנוכחי הולכת לפגוע מאוד בקבוצה, ולכן הוא מחפש להסיט את האש לכיוונים אחרים - לקהל של נתניה (שהוא הסיבה ששגב לקח את נתניה, אחרת הוא היה לוקח את רמת השרון או רעננה או כל קבוצה אחרת בלי קהל ובלי פוטנציאל לקהל).

    2. איפה לעזאזל הבקרה התקציבית? למה אנחנו צריכים לשמוע שכדי שנתניה תשרוד היא צריכה למכור את קאיודה ואולי לשחרר שחקני מפתח נוספים?
    יש תקציב שהוגש בתחילת השנה, יש בטחונות וערבויות לאותו תקציב, אם אדון שגב רוצה לעזוב, בבקשה, תשתמשו בביטחונות ובערבויות כדי שנתניה תוכל לסיים את השנה.
    זה כל המטרה של הבקרה התקציבית, רק בשביל זה היא קיימת, לדאוג שאם קבוצה X מעמידה תקציב Y היא תוכל לעמוד בו לא משנה מה יקרה.

    3. מקווה בשביל נתניה שהיא תמצא בעלים חדשים. הוא לא חייב להיות גולדהאר או אלונה או שרצקי, מספיק מישהו שינהל אותה בצורה מקצוענית וידאג להעמיד תקציב ראוי כל שנה.
    חבל מאוד שאין בארץ מעורבות של קהל וקהילה כמו שקורה בגרמניה, מדובר בהזדמנות נדירה לקהל של נתניה לרכוש את הקבוצה או לפחות אחוזים גדולים מהקבוצה, אבל מכיוון שזה לא יקרה שוב הם יהיו תלוים בחסדים של הפטרון התורן (יוסי מאור?).
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מקרה דומה מאוד היה להפועל ת"א עם עזיבתו של עידו חג'ג' ו'התקיימות המועדון' רק בתנאי שעומר דמארי ימכר לחו"ל. למרות שאי-אפשר להשוות בין העונה שעברה מבחינת נתניה ששייטה לעלייה קלה מאוד חזרה למקומה הראוי - ליגת העל, והעפלה היסטורית לגמר הגביע, לבין החרבנא שיש העונה, ומן הסתם הקהל מגיב בהתאם - אבל בהחלט מעצבן לראות שתמיד האשמה נופלת על האוהדים. לא היה שום דבר קיצוני במחאות של האוהדים. לא הגיעו לשגב 'מתחת לבית' וכל מיני דברים כאלה. משריקות בוז הוא נעלב? נו באמת. ואני מסכים שחבל שפרימו מסתובב חופשי שם בפארטייה במתחם האימונים של הקבוצה, זה ממש לא מכובד.

    מכירה של קאיודה היא לא פחות מיריקה לאוהדים בפרצוף. אני מקווה שימצאו מישהו ש'יממן את שכרו והישארותו', כמה שזה נשמע מסריח.
     
  15. yros1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    370
    לייקים שהתקבלו:
    69
    מין:
    זכר
    אכן כנראה עוד מקרה שלבעלים של קבוצה נמאס להיות קורבן של קבוצות אוהדים פסיכופטים שמוציאים את התסבוכים הנפשיים/כלכליים/חברתיים שלהם במגרשי הכדורגל..
    חג'ג' הבנו קיבל אוהדים שיכורים שאיימו עליו וכנראה שעשרות אנשי עסקים רציניים כבר לא יכנסו לקבוצות הכדורגל..
    נקבל כדורגל חובבני שנשלט על ידי קללות איומים וחבורות ערסים. יבריח את המשפחות מהמגרשים, יבריח את הצופים לענפים אחרים (מה שגם יפגע בחסויות) וימוטט את הכדורגל הישראלי, שזה כנראה מה שהאנרכיסטים ושותפיהם הסייקו'ז רוצים.

    במקום שההתאחדות תתמודד עם המגמה הזו ותתחיל לחזור בה מענישה קלה מדי לקבוצות, מסדרנים במקום שוטרים ומאי אכיפה של חוזים כפולים והימורים ולא תאפשר את מסע ההפחדה שעשו לטביב וכל שאר הטירוף שליווה את הלוזון-ליג.. אז נמשיך במורד המדרון. שחר יעזוב בחיפה. לברקת ימאס בבאר שבע. נקבל עוד קרקסים כמו ראש עיריית עכו שמנהל קבוצה..
    הכדורגל במדרון קיצוני של אי השקעה בנוער, אי טיפוח כשרונות, השלטת טרור של אוהדים והברחת בעלים, עיתונות ספורט צהובה שעסוקה בלסדר לעצמה ג'ובים לאלו שעוסקים בה וראינו כבר איך נבחר מאמן לנבחרת הלאומית כשלא הצליחו לעשות אפילו ועדת איתור נורמלית..
    או בלוזונית: "תהיה ליגה צבעונית"
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/11/14
מצב נושא:
הנושא נעול.