מכבי נתניה 2014/5: בעיות כלכליות, ערן לוי נפצע ולא ידוע אם ישוב לשחק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כמה ילדים/נוער משחקים במחלקת נוער וילדים של נתניה? אגב אני חושב שעבור קבוצות כמו נתניה בשביל להצמיח אוהדים, חשוב לתת לכל הילדים ונוער מגיל הכי קטן לגיל הכי גדול מנויים חינם שיגיעו למשחקים. זה לבטח יוסיף כמה מאות כל משחק כי הרי אין ביקוש של 100%.
     
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    אין שום מצב שפ"ת יביאו 1500-2000. אין כניסה חינם ביום ראשון. במשחק בית שלהם אתמול, עם כניסה בתשלום, נעלמו כמה אלפים מהמשחק חינם בפעם שעברה, אז כך גם יהיה במשחק חוץ. אני מאמין שהם יביאו בין 500 ל- 1000 במקרה הכי טוב. הלוואי ואתבדה.

    אין גם צורך בכניסה חינם כרגע. יש בסיס טוב, עם כמות מכובדת לקבוצת תחתית לא אטרקטיבית בכלל ולא צריך את כל הבלופים של כניסה חינם. הוכחנו שניתן למלא את האצטדיון כשמשלמים כסף על כרטיס, אז למה לשנות? במלא בכל פעם שבא קהל גדול אנחנו מפסידים (למעט משחק הפתיחה) אז שירדו מהרעיון.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    לא קל להגדיל את כמות הקהל המתמיד. אפילו הפועל ב"ש שנמצאת באמת בתקופה נהדרת, לא מביאה באופן קבוע למעלה מ 5,000-6,000 צופים. אבל לאט לאט ובהתמדה, אם היא תמשיך להצליח, זה יקרה. לפני שנתיים-שלוש זה היה נשמע תסריט דימיוני שב"ש תמכור מעל 5,000 מנויים.
    הצלחה מקצועית לאורך זמן היא הדבר המשמעותי ביותר כדי שקבוצה תגדיל את הקהל המתמיד. לדעתי מעבר למחירים, מעבר ל"זהות". גם להם יש משקל, אבל לדעתי הצלחה מקצועית היא הכי משמעותית. גם מתקן תורם, ומתקן גרוע גורע- אבל כשהיה כדורגל טוב בקופסא היא היתה מפוצצת, ווסרמיל בשנות ה- 70 היה מפוצץ, וקרית אליעזר בתקופות יפות, אז גם מתקן לא בהכרח מספיק אם אין את המדדים האחרים שהזכרתי.
     
    kufsa אוהב/ת את זה.
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה נקודות לאחר התיקו מול ביתר ירושלים:

    א. אור ברוך מוסיף לנו המון כשהוא נכנס כמחליף. סוף כל סוף יש לנו שחקן מטרה. יוסי מזרחי צריך לשלב אותו יותר וזה לא חייב להיות בשלב כה מאוחר של המשחק וזה גם לא חייב להיות על חשבונו של ערן לוי.

    ב. ראול גרשומוב, המצטיין בנצחון נגד בני סחנין, לא זכה לעלות על הדשא ב'טדי'.

    ג. הבעיה שלנו בקישור האחורי זועקת לשמיים. כל הזמן עידו לוי וכריסטיאן סירגי מחפשים למי למסור וכשהם רואים שאין לאף אחד ושהשחקנים מהקבוצה היריבה כבר מגיעים קרוב כדי ללחוץ אותם, הם נאלצים להעיף את הכדור לשום מקום.
    אני לא מבין איך שנה שלישית ברציפות עומר צלישר פותח בהרכב שלנו, למרות שהוא מנפק 4-5 מסירות קדימה (לא חלילה בישולים או מסירה שמבטלת הגנות, סתם כדור שיוצא לו מהרגל ומתקרב לכיוון שער היריבה) במשך עונה שלמה. באמת שאם היה מדובר בלוחם כמו אלמוג כהן, הייתי אומר שיש לכך הצדקה, אבל הוא אפילו לא מתקרב לרמת הקשיחות שאלמוג כהן היה מציג בשנים הראשונות שלו בקבוצה.
     
  5. kufsa Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/12
    הודעות:
    120
    לייקים שהתקבלו:
    93
    לצלישר יש את כל הנתונים הפיזיים להיות טוב מאלמוג כהן, משהו אפילו בסגנון של גל אלברמן. אין לו אחוז של טאץ׳ בכדור והחוכמת משחק שלו לא בשמים. בקיצור לצערנו אחרי 3 שנים אפשר להגיד שזה כנראה לא מה שייחלנו.
     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני בכוונה לוקח את אלמוג כהן כדוגמא, כי גם אותו לא אהבתי בהתחלה, כפי שאני לא אוהב עד כה את עומר צלישר. בוא נבחן את אלמוג כהן:

    בעונה הראשונה הוא היה איום מבחינה התקפית, אבל בלתי מתפשר מבחינה הגנתית. הוא כיסח הרבה וספג המון כרטיסים מכל מיני צבעים, אבל לא היה שחקן יריב שלא סבל ממנו, לפעמים מקצועית ולפעמים גופנית.
    בעונה השנייה תפיסת המרחב שלו השתפרה משמעותית והוא כבר לקח על עצמו מבחינה הגנתית. התקפית הוא עדיין לא היה להיט, אבל את המסירות הצפויות (אלה הג'ינג'י חולה על להתעכב עליהן) אחורה או לצדדים הוא היה מוסר מבלי להתמזמז, מדי פעם מעביר את כובד המשחק מצד אחד לשני בכדור ארוך וגם בועט מרחוק.
    בעונה השלישית הוא כבר הפך להיות המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה. דניאל יאמר פירק את החבילה, כולם עזבו וכל מה שנשאר לנו זה בוואן פרנסמן שלא ממש רצה להיות איתנו ושחקנים צעירים בוסרים. אלמוג כהן היה הבאנקר שלנו לאורך כל העונה, עם הגנה בלתי מתפשרת, עם תרומה התקפית יפה, עם יציאות קדימה, מסירות טובות קדימה, גיחות לרחבה, איומים על השער. הרוויח ביושר את החוזה שלו בנירנברג והמשיך את הכושר הנפלא שלו בעונת הבכורה שם.

    אתה יכול לשים את האצבע על נקודה אחת שבה עומר צלישר השתפר מאז שראינו אותו בהופעת הבכורה? ועל סמך מה אתה טוען שיש לו נתונים פיזיים טובים יותר? הוא פחות חזק ומהיר מאלמוג כהן.
     
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    כשאנשים מדברים על לתת צ'אנס לשחקנים צעירים כמו חסן , לוי וצלישר אני מסתכל על אבו עביד .
    בשישה מחזורים אפשר לראות שצומח כאן שחקן - שחקן . אחרי 3 שנים בנתניה אני לא יכול להגיד אותו
    דבר על השלושה שציינתי למעלה . ואני אומר את זה בצער כי הם שחקני בית שאכלנו מהם לא מעט
    בגלל האמירה ששווה לספוג את זה בשביל העתיד אבל זה כנראה לא זה , לצערי .

    גרשומוב או אור ברוך חייבים לפתוח בראשון על חשבון רול .ההצדקה כיבכול שהוא תורם להגנה
    לא עובדת פה . זה משחק בית נגד יריבה ברמה שלנו פחות או יותר ופחות מנצחון יכניס אותנו שוב
    למעגל אימה ..

    עוד נקודה . סרגי בלם טוב והוא עוד יציל לנו הרבה נקודות השנה . רק סבלנות .
     
  8. kufsa Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/12
    הודעות:
    120
    לייקים שהתקבלו:
    93
    כנראה שלא הבנת אותי נכון, עומר צלישר לא השתפר בכלום מאז משחקו הראשון בקבוצה הבוגרת,הוא לא מה שפיללנו וכנראה שצריך לוותר עליו עם כל הצער שהוא שחקן בית.
    ולגבי הנתונים הפיזיים שציינתי, הוא גבוה, חזק ובנוי טוב יותר מאלמוג כהן פיזית, אבל כנראה שזה לא כל מה שקשר אחורי צריך בשביל להיות טוב וצלישר הוא ההוכחה לכך.

    אופיר- אני לא יודע למה יש הרבה אוהדים שחושבים כמוך לגבי סרגי. בקיץ חשבתי שגנבנו פה אחלה בלם מפני שהקבוצה שלו התפרקה והוא בא לכאן בלית ברירה.. אני מקווה שאתה צודק והוא עוד יוכיח שהוא יכול לסחוב הגנה. בנתיים הוא חייב לנו יותר נקודות ממנו שצברנו ובאשמתו הישירה.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,447
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    בינתיים זה ממש לא נראה ככה. שער עצמי מול הפועל ת"א, וגם את השער של בית"ר אפשר לרשום על שמו.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    שער עצמי מול הפועל ת"א
    פספוס מרושל בשער שהחזיר את מכבי פ"ת למשחק
    פספוס מרושל בשער השיוויון של ק"ש
    טעויות מול הפועל חיפה שלפחות שם לא עלו בשערים
    הגול בטדי
    הוא חייב לנו הרבה הבחור... החזיר קצת עם השער נגד סכנין...
    נקווה שיתאפס.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דגשים לאחר הנצחון 3-1 נגד הפועל פתח תקווה:

    א. היה שלב שהרביעייה האחורית שלנו הייתה: כריסטיאן סירגי, איעד אבו-עביד, עמרי קנדה וויקי כחלון. במצבנו הנוכחי, זו הרביעייה האחורית הטוב ביותר שאנחנו יכולים להעמיד.

    ב. כבר 7 מחזורים חלפו ועדיין לא השכלנו לשמור על שער נקי בשום משחק. בעונת 2011/2 זה לקח לנו 19 מחזורים לשמור על שער נקי, אבל אז הייתה לנו התקפה קטלנית. העונה הזו מאזן שכזה יהיה שווה מקום במעמקי התחתית של הליגה.

    ג. לרי קיודה כבר עם 4 שערים (אני הייתי מחשיב לו צמד גם נגד מכבי פתח תקווה). עבורו, חבל שהוא משחק בקבוצה כזו עלובה. מבחינתנו, אנחנו חייבים אותו חד לכמה שיותר חלקים מהעונה הזו אם אנחנו רוצים סיכוי להישאר בליגה.

    ד. מחזור הבא משחק חוץ נגד מכבי תל אביב. לא שאני חושב שאפשר להתבזות יותר מאיך שהתבזנו נגד הפועל חיפה, אבל זה יהיה נחמד אם נצליח להפסיד כמו קבוצה עם קצת כבוד.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    סעיף ד' כבר הופך אותנו מראש לקבוצה בלי כבוד!
    זה כדורגל... דברים קורים. מכבי פ"ת שלא היתה טובה ממך בעונה שעברה ואפילו עברת אותה בלי יותר מידי מאמץ בחצי גמר הוציאה מולם תיקו עונה שעברה בבלומפילד. בני יהודה באופן מסורתי מקשה עליה גם בעונות רעות. גם מולנו באופן מסורתי אף פעם לא קל להם, כולל בעונת הירידה שבכל המשחקים, כולל בגביע, הם נעזרו בשופטים כדי לנצח. הם נראים מפחידים יותר מבעבר. זה נכון. משחקים אחרונים הם דורסים. אבל אני ממש לא חושב שהם שווים ניצחון בהפרש של 3-4 שערים כל משחק בליגה הזו. צריך לשחק צפוף, ויש לנו כלים לא רעים למתפרצות. אפילו משחק שמתבסס על כדורים ארוכים לאור ברוך וקאיודה, כשדיא סבע מצטרף מאחור(אם יוסי מזרחי יהיה קצת יצירתי לשם שינוי), אתה יכול אפילו לאיים מפעם לפעם על השער שלהם. אל תוותרו מראש על אף משחק, וגם אם נקבל בראש- זה לא נעים- אבל תזכרו היטב את המשפט של מוטלה- עדיף להפסיד פעם אחת 6-0 מאשר 6 פעמים 1-0.
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,447
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אמרתי זה כבר פעמיים או שלוש, נתניה שווה הרבה יותר ממאבקי תחתית וחבל שהיא תסתבך ותמצא את עצמה שם בסוף
    דיא סבע ואור ברוך חייבים לקבל יותר דקות, אין סיבה לייבש אותם בחוץ לטובת עגלות כמו בן שושן, רול ושריקי שלא תורמים דבר.
    אגב, אולי זה רק אני אבל נדמה לי שערן לוי במשחקים האחרונים מוצב קצת רחוק מהשער ואני לא מבין למה.
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    Civil - כי אין אף אחד שיוכל להזיז משהו בקבוצה הזו. עומר צלישר הוא מפגע טכני במרכז המגרש וגם רומריו פירס הוא לא בדיוק קובי דג'אני. זה משאיר אותנו אם היציאות קדימה של הבלם הרומני, אלא שגם כשהוא מהמר ויוצא אף אחד לא מתפנה כדי לקבל כדור ואז הוא נאלץ לתת כדור ארוך. יוצא שאם ערן לוי לא ירד עד לבלמים כדי לקחת ממנו כדור, הוא יכול לשכוח מלקבל כדור לרגל במשך כל המשחק.

    כפי שכתבתי כאן בעבר, בקבוצה הזו יש לא מעט כשרון, הבעיה היא שחסרים לה המון מרכיבים שאמורים להרכיב קבוצת כדורגל, ככה שלמרות כל הכשרון, היא צפויה להאבק בתחתית.
     
  15. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,576
    לייקים שהתקבלו:
    359
    לאוהדי נתניה - מה הולך עם עמית בן שושן ? זה- שחקן שחשבתי שישדרג את נתניה העונה , ביינתיים ממה שראיתי כלום ושום דבר .
    בבית"ר הוא שיחק באמצע שזאת לא בדיוק העמדה הטבעית שלו . בנתניה על הקו הוא היה אמור לבוא הרבה יותר לידי ביטוי . ציפיתי להרבה יותר
     
מצב נושא:
הנושא נעול.