מכבי נתניה 2012/3: יורדים לליגה השניה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏6/7/12.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דגשים לאחר הנצחון מול הפועל באר שבע:

    א. טל בנין חייב למצוא פתרון לאורי שטרית. לא יכול להיות שהוא ימשיך לפתוח אחרי תצוגת אימים נוספת. כל שחקן מהנוער יוכל לתת את מה שהוא נותן (או לא נותן), אז חבל על הזמן איתו. אפשר לתת לטוברנו פינס לשחק בצד שמאל ולתת את המפתחות לעמית שומוביץ' בצד ימין.

    ב. טוב לראות שאחמד סבע ועידן שריקי מתחילים לפתח שפה משותפת. בפתיחת העונה זה היה נראה כאילו יש ניקור בין השניים, אך זה מתחיל להראות טוב. עידן שריקי מוסיף לנו המון חכמה וטכניקה למשחק והופך להיות חביב הקהל - במילים אחרות, כל מה שחשבנו שיקרה עם עלי חטיב ורחוק מאוד מלקרות.

    ג. למרות שכבש, יוסי שבחון הציג משחק רע. הוא בקושי עושה תנועה ולכן לא ניתן למסור לו כדורים לשטח ובהרבה מקרים הוא מתזמן לא נכון את המסירות. בלא מעט מקרים הוא יכל ליצור דברים טובים עבור הקבוצה אם רק היה בוחר להיפרד מהכדור בזמן.

    ד. אפשר להצהיר חד משמעית - לואיג'י סנמו בובה של שוער. בינגו של טל בנין. החסרון הגדול שלו הוא משחק הרגל ולכן החזרות כדור לא נוחות כנראה תסתיימנה בכדורים שיעופו לחוץ, אך פרט לכך מדובר בשוער נהדר, שמשרה המון שקט ובטחון על הקבוצה.

    ה. אמנם ברמה המקצועית אנו לא מתקדמים מי יודע מה, אך כיף לדעת שיש לנו מאמן שקדן, שמבין את המשחק, וכל הזמן רק חושב על איך לשפר את הקבוצה. העונה הוא בנה סגל בינוני ומטה והוא הודה בזה, אך לזכותו יאמר שמהסגל הזה הוא מצליח להפיק לא מעט. כולי תקווה שבעונה הבאה הוא יתקן את הטעויות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/12
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    לחץ? יריבות? מצטער להגיד לך שזה רק בצד שלכם.
    אצלנו בקהל מאוד מסמפטים את נתניה ובטח שאין יריבות מיוחד.
    כמו שאמרתי לאבירם כשנפגשנו לפני המשחק, ההגנה שלנו היא הכי איטית בארץ ושחקני ההתקפה שלנו לא חדים. לזה יש להוסיף מחסור בשחקני בית שגורם למחסור במחויבות ומתגלה קבוצה שאם לא יקרה משהו מיוחד, תגיע למצב שהיא עם 3 נקודות מ18 אפשריות עוד שבועיים.
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שזה בא משני הצדדים. אני, באופן אישי, לא מרגיש שנאה כלפי הפועל באר שבע, אבל אני יודע על לא מעט אוהדים שלנו שכן, בגלל היריבות שהייתה בליגה הלאומית וגילוי האלימות באותה עונה מצד אוהדי הפועל באר שבע בסיום המשחק בוסרמיל. מי שיקרא לפני המשחקים בין הקבוצות את התגובות של האוהדים באתרי הספורט עוד עשוי לחשוב שמדובר בפנרבחצ'ה וגלטסריי.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    למי שראה את המשחק, איזה מערך שיחקנו היום? 4-5-1 עם שיבחון מתחת לסבע, חטיב בימין ושריקי בשמאל או 4-4-2 עם שיבחון בימין, חטיב בשמאל ושריקי וסבע בחוד?
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    האמת אבירם שיצא לי לדבר על זה עם לא מעט אוהדים, וכמו עם אוהדי אשדוד (גם הם חושבים שיש בין הקבוצות יריבות מיוחדת), לא באמת ברור לנו מאיפה זה מגיע.
    היריבות בלאומית הייתה לפני הרבה מאוד שנים, עברו מאז המון מים בנהר, ועדין נראה שיש לאוהדים שלכם משהו מיוחד נגד האוהדים שלנו.
    מבחינת האוהדים שלנו, לא מדובר ביריבות מיוחדת ואין איזה מתח מיוחד לפני המשחקים מולכם.

    בקשר לשבחון, מדובר באדם מיוחד ואיכותי שישפיע בצורה אדירה על חדר ההלבשה ויתרום לכם המון גם מחוץ למגרש. על המגרש, הוא יעלם לא מעט, לפעמים למשחקים שלמים, אבל צריך להגיד שגם במשחקים שהוא נעלם הוא כובש ומבשל (אתה עוד תראה).

    אני שומע בדברים שלך לא מעט ביקורת על חטיב. אני חושב שאתם צריכים לתת לו זמן להתאקלם. מדובר בשחקן מצוין שיבשל אצלכם לא מעט שערים והוא גם מסוכן מאוד במצבים נייחים (גם בקרנות וגם בבעיטות החופשיות).
    הוא יצר היום את הגול הראשון עם הרבה טכניקה ועם הרמה נפלאה לרחבה. אתם עוד תהנו ממנו.
     
  6. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    מסמפטים אותנו?!
    אז נכון, זה לא שאיך שמתפרסם לוח המשחקים אני מסמן בעיגול בלוח שנה את המפגשים האלה וזה (כבר) לא שאני כל שבוע מת שתפסידו כמו שבטח אוהדי התל אביביות מאחלים אחד לשני(ובגלל זה אמרתי שזה הכי קרוב לדרבי, לא טענתי שזה כמו דרבי)ואפילו מדי פעם אני רוצה שתנצחו(כמו שבוע שעבר, קלמי תוריד את הגוף!). אבל אני כן מרגיש משהו שונה במשחקים נגדכם.

    נשמע לי מוזר שדווקא אצלנו, שיצאנו המנצחים של אותה עונה בארצית וגם של המאבק ב-2003, נשארה היריבות ואצלכם הכל נשכח. אצל רוב האוהדים שלנו, ובעיקר אלה שלא היו באליפויות, היריבות עם ב"ש נחשבת להכי גדולה.
    סה"כ זה גם הגיוני, מדובר ב-2 קבוצות די דומות שכל אחת מחשיבה את עצמה כקבוצה הגדולה ה-5.
    ממליץ לך לקרוא שני אנשים שמתארים את זה יותר טוב ממני(גליון 16):
    http://www.facebook.com/Fcmn2/app_249895405078401
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/12
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    השנאה אצלנו היא בעיקר לקבוצות הגדולות.
    הגעתי עם חברים ומשפחה אוהדי באר שבע לשני חצי הגמר האחרונים שלכם, תשאל את אבירם איפה ישבנו. אתה תופתע מהתשובה.
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שזה מכיוון ש'אנחנו' היינו בצד החוטף והכוונה לשמשות מנופצות ופגיעות פיזיות באותה העונה. ישנם כאלה שעוד זוכרים, שהכעס אצלם הוא עוד גדול ואני משער שמשום כך השנאה.

    עלי חטיב בינתיים מסתמן כשחקן פרווה והוא מפספס הזדמנות ענקית להקפיץ את המניות שלו. אחרי עזיבתם של פירס מוגרבי וחן עזרא הוא היה צריך להיכנס למשבצת של השחקן הפעלתן, אבל בינתיים הוא מסתמן כשחקן שלא אוהב לעשות תנועה ואחד שמפסיד בכל מאבק על כדור. אם הוא לא יתחזק משמעותית, הוא לא יוכל להפוך ולהיות שחקן מוביל.
    על יוסי שבחון, עם כל הכבוד, הייתי מוותר. נכון שאם אני לוקח את כל החבילה, אז הוא שחקן חיובי, אבל קשה לי עם שחקנים שיש להם מגבלה כה משמעותית. יש לנו יותר מדי שחקנים שאוהבים לקבל את הכדור לרגל ולא לשטח וזה גורם לנו לאבד את הנשק הטוב ביותר שלנו - המסירות החכמות של קובי דג'אני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/12
  9. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    עומרי בן הרוש האריך את החוזה שלו בנתניה וחתם ל-3 שנים.

    לקורא מהצד זאת עוד ידיעה, רק אנחנו יודעים כמה מדובר באירוע יוצא דופן בשנים האחרונות.

    כל הכבוד להנהלה, הבא בתור: עידו לוי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/12
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    הריב בין האוהדים באותה עונה התחיל לאחר משחק העונה בנתניה כאשר אוהדי נתניה תקפו את אוהדי ב"ש. לאחר מכן, במשחק של נתניה מול מכבי ב"ש, אוהדי ב"ש חיבלו בחלק מהמכוניות של אוהדי נתניה בזמן שאלו היו במשחק. סה"כ הייתה יריבות טובה באותה עונה למעט מקרי האלימות.

    בן הרוש חתם - שטרית יורד לספסל. כעת נחכה לחזרתו של שומוביץ וירידתו של טופי לספסל ועם זה צריכים לרוץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/12
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    גם אותי חטיב הפתיע לרעה בכל הנוגע לפיזיות שלו. הוא מפסיד במאבקי כוח יותר מיד בקלות. מצד שני צריכים לזכור שמדובר בשחקן שרק מינואר שנה שעברה התחיל לשחק כדורגל ברמות הגבוהות (לפני זה שיחק בליגה הפלסטינאית החלשה) ככה שיתכן וזה יבוא עם הזמן.
    אני עדין חושב שהוא יבשל אצלכם כמות גדולה של שערים גם ממשחק "חי" וגם ממצבים נייחים.

    אבירם, כתבתי לך בקיץ מי זה יוסי שבחון. יכול להיות רק שחקן משלים כי אין לו אופי להנהיג + שחקן שאחת מהבעיות שלו היא שצריך לשחק בשבילו. אם זה מבחינת המערך (קשה לשחק איתו במערך של 4-4-2 כי הוא לא עושה הגנה) ואם זה מבחינת סגנון המשחק. אבל מצד שני כמה שחקנים ישראלים בליגה תמצא שיתנו לך ממוצע של 8 שערים ו4 בישולים (פלוס מינוס) מעמדת הקשר באמצע? לא לדבר על כך שמדובר באדם איכותי שמשפיע בצורה אדירה על חדר ההלבשה + אחד שמבין משחק ומשחק כדורגל חכם ולכן האוהדים שלכם יתחברו אליו בקלות.

    במבט לאחור, אני מצטער שלא השארנו אותו. באותה נקודת זמן חשבתי שאפשר למצוא מישהו טוב יותר (אולי זה גם מה שאתה חושב עכשיו), אבל לאור מצב השוק היום, לא בטוח שיש אחד כזה. רק עכשיו, אחרי ארבעה מחזורים בליגה, ארבעה משחקים בגביע הטוטו, והכנה של חודשיים, הצלחנו למצוא את המחליף שלו (ברוכיאן), כשאני לא בטוח בכלל שברוכיאן יצליח להגיע לאותם מספרים. רק כדי ללמד אותך שבמצב השוק היום יוסי שבחון זה שחקן שאסור לזלזל בו או להמעיט מערכו.
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    גמר חתימה טובה! עמרי בן הרוש חתם על חוזה ל-3 שנים במכבי נתניה.

    http://www.kufsa.co.il/pictures/players/10-11/m_IMG_7805.Xxx

    בשורה משמחת מאוד. קודם כל, מדובר בשדרוג מקצועי אדיר. עמרי בן הרוש יכול לעזור לנו גם כבלם וגם כמגן שמאלי ובשני התפקידים אנו נואשים לתגבור. אני מניח שהחולשה באגף השמאלי עם אורי שטרית גדולה מזו שבמרכז עם לאוניד קרופניק, בעיקר משום שעידו לוי מצליח להשתלט על העניינים.
    הסיפור הבאמת גדול הוא שאחרי קיץ קשה מאוד, בו איבדנו את השחקן האהוב מכל לדון-קסקט ורק משא ומתן מתיש עם קבוצות צרפתיות מנע מאיתנו לאבד אחד משלנו נוסף לברון מהכרמל, אנחנו מצליחים לשמור על נכס שלנו. הדרך עוד ארוכה ועכשיו אני מניח שיחל משא ומתן מתיש עם עידו לוי, אך אין ספק שאפשר להעלות חיוך ולו הצנוע ביותר.
     
  13. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    נתניה ושני המנהלים המאוד מוצלחים שלה, לב ובלדב- יצרו תקדים בכדורגל הישראלי מבחינת היחס של שחקני בית מוכשרים לקבוצות הבינוניות. קצת יציע והם כמו טאטאל'ה חותמים על חוזה ל-5 שנים תמורת 4020 שקל בחודש+כרטיסיית אוטובוס...

    רק ששחר לא יגייס עכשיו את אריה אלטר (או שמא זה כבר חיים רביבו?) ויבקש ממנו שידאג לטפל בתופעה הזו, וכל קבוצה שתחזיק מנהל טוב בצד המקצועי-ניהולי, תוכל לבנות את עצמה על אמת.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    לא רק נתניה עשתה את זה, גם אנחנו עשינו את זה עם נאסר כשהובהר לו שאם הוא לא חותם על הארכת חוזה הוא ישאר ביציע עד סוף השנה. גם הוא אחרי חודש וחצי ביציע חתם על חוזה חדש.

    אני חושב שהדיון בנושא צריך להתחלק לשני חלקים.
    החלק הראשון הוא כמובן הסירוב של בן הרוש ונאסר לחתום על חוזה חדש בנתניה ובאר שבע וההחלטה של נתניה ובאר שבע בתגובה לכך להושיב אותם ביציע עד שהם יחתמו על חוזה חדש.
    מבחינתי את החלק הזה גם נתניה וגם באר שבע עברו בהצלחה, השחקנים הבינו שהקבוצות לא יתנו להם "לנצל אותם" בכך שהם יעזבו בסכומים נמוכים למרות ההשקעה של הקבוצות בהם.
    החלק השני הוא המשא ומתן עם בן הרוש ונאסר, לאחר שהם הבינו שאם הם לא יחתמו על חוזה חדש הם "יבלו" שנה שלמה ביציע.
    השאלה האמיתית כאן, ואני לא יודע אם נדע באמת את התשובה אי פעם, היא מה היו הדרישות של השחקנים בתחילת המשא ומתן ואיזה הסכם נחתם בסוף.
    כי אם בסופו של דבר השחקנים קיבלו את החוזה שרצו בתחילת הדרך, אז גם הקבוצות הפסידו אותם מקצועית ללא מעט זמן וגם בסופו של דבר השחקנים קיבלו את מבוקשם.
    לסיכום הדברים, גם נתניה וגם באר שבע עשו נכון כשהחליטו לשלוח את השחקנים ליציע בשלב הראשון, השאלה הבאמת מעניינת היא עד כמה הם גם הצליחו בשלב השני של המשא ומתן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/9/12
  15. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    במקרה של בן הרוש אם אני לא טועה אז הוא לא רצה בכלל לדבר על הארכת חוזה כדי לקבל את כרטיס השחקן שלו בסוף השנה ולצאת לחופשי, נאסר סתם דרש סכומים גבוהים מדי וזה לא שהיו לו ציפיות להתקדם לקבוצה אחרת. לנאסר בכלל היה אמור להיות חוזה לעונה הזו בב"ש? הוא לא סיים אותו?